Jos leijonamiehellä on aitoja tunteita naista kohtaan

Leijonan kestytäjä..

Siirtyykö hän silloin helposti eteenpäin muihin naisiin. Olen ehkä menettänyt olosuhteiden pakosta kosketuksen tähän mieheen. Muutin nimittäin eri paikkakunnalle velvollisuuksie perässä ja tämä rakas leijonani jäi entiseen kotikaupunkiini. Aluksi hän piti kokoajan yhteyttä ja kyseli uusista ystävistäni ja kavereistani (mies- ja naispuoleisista) mustasukkaiseen sävyyn. Hän kuulemma ''tietää, että mitä täällä tapahtuu hänen seläntakanaan''. Olen yrittänyt todistella hänelle monta kertaa, että hän on ainoastaan ja vain minun mielessäni ja olemme suunitelleen, että kun tulen käymään vanhassa kotikaupungissani, että näemme ja että odotan innolla sitä. Hän ei vain usko, että todella välitän hänestä. En tiedä miten saisin sen taottua sen hänelle kalloon. Hän välittää minusta, vaikkei hän sitä ole koskaan suoraan sanonutkaan. Yleensäkin puhuminen on hänelle todella hankalaa. Ei puhu tunteistaan ja on todella juro ja mustasukkainen. Ymmärrän kuitenkin häntä ja olen antanut huomiota hänen sulkeutuneisuudestaan huolimatta. Olen saanut tätä kuorta auki ja se on kyllä ollut pitkä mutta antoisa kokemus. Joten siis palstalaiset, auttakaa minua..olenko minä jo menettänyt leijonankunikaan lopullisesti vai onko minulla vielä mahdollisuuksia. Onko hänen tunteensa jo kuolleet vai onko ne jossain sisimmässä ja odottaa leimahtamistaan, kun jälleen näemme? Minun tunteeni kestää ja kestää. Ne eivat luultavasti tule koskaan sammumaan,e nkä edes halua, että ne sammuvat. Kertokaa mitä voin tehdä enää.
Olen horoskooppimerkiltäni skorpioni ja vaikka moni ajattelee, että tämä pari ei voisi toimia, se voi toimia. Suhteemme on ollut tulta ja tappuraa alusti asti ja juuri siitä minä pidän. Toivottavasti tämä leijonanikin pitää siitä. Seksimme on parasta, vaikka leijona ruukaa joskus ajatella vain itseään sängyssä. Silti olen menettänyt sydämeni ja pahasti tälle viidakon kuninkaalle.

7

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse mies leijonana voisin sanoa että et ole..........sinun pitää vaan osata pelata oikeanlaista peliä aja jellona sellaiseen tilanteeseen jossa hänen täytyy metsästää SINUT ja kyllä voisin tässä myös sanoa sen että vaikka kuinka kauan suhde olisi kestänyt niin leijona mies löytää lohduttajan meinaan itse seurustelin 3v ja erosta alle viikko olin ns laastarin luona ...........tiedän että se oli väärin mutta sillä sanoin itseni irti edellisestä suhteesta

      • Leijonankestyttäjä..

        Miten te leijonamiehet yleensä ajattelette edes tunteista ja niiden ilmaisusta? Päättelin tuosta sinun kirjoituksestasi, ettei minun siis kannata jäädä surkuttelemaan tämän miehen kohdalle, koska minulle nämä tunnekokemukset ovat niin suurta ja syvää, että koen pienen kuoleman, jos suhteeni loppuu..En pysty koskaan rakastamaan ketään toista pitkään aikaan ja kunnioitan toista, vaikkei hän olisikaan enää kanssani. Jos ''jovaltonen'' tällainen tilanne olisi kohdallasi, mitä haluaisit toisen tekevän?


    • JK

      VAI N IN

    • Mitä minulla on ollut kokemusta eri tähtimerkeistä, niin leijona on se joka ilmaisee kaikista selkeimmin tunteensa.......vaikka toki tässä paistaa pieni (eikä mikään pienikään) itsekeskeisyys lävitse. Mitä tarkoitan on se että se leijonista kyllä huomaa onko/eikö ole kiinnostunut

      Antaisin hetken aikaa kulua ja kokeilisin uudestaan sinun kannattaisi kertoa omista tunteistasi tätä kyseistä henkilöä kohtaan ei niin sanotusti vongata takaisin

      • Ja en ehkä ole paras henkilö neuvomaan mutta itse leijonana ajattelisin että peli ei ole menetetty ja kyllä ilmiselvästi on pieni mustasukkaisuuden kipinä noissa kyselyissä se johtuu ainoastaan siitä että leijona kokee sinun olevan tärkeä sekä haluaa olla mailmassasi se ykkönen


      • leijonan kestytäjä..
        jovaltonen kirjoitti:

        Ja en ehkä ole paras henkilö neuvomaan mutta itse leijonana ajattelisin että peli ei ole menetetty ja kyllä ilmiselvästi on pieni mustasukkaisuuden kipinä noissa kyselyissä se johtuu ainoastaan siitä että leijona kokee sinun olevan tärkeä sekä haluaa olla mailmassasi se ykkönen

        Kiitos ''jovaltonen'' vastauksistasi:) Viimeksi kun näimme tämän kuninkaan kanssa, emme saaneet edelleenkään puhuttua mistään tunteisiin liittyvästä. Joten uskoni alkaa loppua siihen, että todella merkitsisin hänelle jotain vakavempaa. Olen ikään kuin etääntynyt hänestä vähän, ja haluankin ikään kuin päästää henkisesti hänestä irti, jotten satuta itseäni, kun hänellä on toisia naisia. Silti haluan ja näemmekin aina, kun käyn ap:llä paikkakunnalla.
        Haluaisin vielä ''jovaltonen'' tietää teidän leijonamiesten luonteesta. Onko teillä yleensä useita naisia kierroksessa yhtäaikaa? Olen lukenut, että tällainen valloitusluonne kuuluisi teidän luonteeseen, kyllästytte nopeaa ja haluatte uusia ihmisiä (tässä naisia) ympärillenne. Ja kun sanoit, että leijona on kaikista suorin ihminen tunteiden kertomisessa, tarkoititko tätä siinä, että hän sanoo tunteensa jos niitä on, vai että antaa ymmärtää ne omalla käytöksellään. Tämä on niin hankalaa: toivoisin vain, että totuudet selviäisivät ja saisin tietää, mitä hänellä mielessään.


    • KuumaVsKylmäHelvetti

      Kun naiset eivät oivalla sitä tosiasiaa, että kun lähtevät toisen miehen kainaloon, panopuuksi, hutsuksi. Ei se mies Teitä metsästä. Koko rakkaus on menetetty. "Tyhmyys on nainen levoton ja yksinkertainen." - Saarnaaja (enemmän tai vähemmän katkera, mutta muuttuuko se fakta siitä muuksi).
      Leijonat (astrologialeikissä) ovat lämpimiä sieluja, mutta tarvittaessa hyisimpienkin hornien jäisiä, kuten olennot yleensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe