Tässä uusi hittibiisini JUOPON KAIPUU minun esittämäni.
http://www.youtube.com/watch?v=rKzdOYD8CAY
Mutta huom. jos olet muusikko ja aiot esittää kappaleitani keikoillasi niin muistahan hyvä mies tehdä TEOSTOILMOITUS, että saan teostokorvauksista rahat olueen.
Kuuntele uusi HITTIBIISINI Juopon Kaipuu
11
133
Vastaukset
- Lippokala
Jos unohtaisit tuon "hitti" -etuliitteen. Sitä viljelee nykyään lähes kaikki "latomuusikot".
- Martti K. Koskinen
Sori mutta mä en voi sille mitään, että olen paras näistä kaikista latomuusikoista. Olen ryypännyt äänenikin viimeisen 35-vuoden aikana priimakuntoon ja maksani siinä samalla.
- huhhuh
hehhehheh
- Heh hittiä
Lähtikö alun linkki taivaaseen?
- Teemujazz1
Joo lähti kun Youtube poisti koko kanavan ilmoittamatta.
Mutta mä pistän sen kyllä vielä takaisin youtubeen. On toi Martti K. Koskisen juopon kaipuu niin klassikko :D
- Teemujazz1
Tässä on http://www.youtube.com/watch?v=yb6KD7mjKVs&feature=youtu.be
- 2+5
Eipä tollasta örinää jaksa kuunnella paria sanaa enempää....
- poppi soimaan
samanlainen Helmi ja tuleva Klassikko kuin Janos Valmusen Bussipysäkillä
- 15+4
Jos joku oikea muusikko tuota roskaa esittäisi, pitäisi tehdä ilmoitus Hesperiaan. Enkä tarkoita hotellia. Ei ole edes vitsi, pelkkää huonoa säveltä, laulua, sanoitusta. Ihan hävettää kommentoida, mutta..
- hittibiisi ok
Kyllä tuo Nykäsen Matin päihittää.
- Kama Imala
Ihan kamala. Lopeta juopottelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976