Tossa tippu postiluukusta sellanen lappu, että Tampereen Puhelin liittää taloon jonkun paskaliittymän joka kuuluu yhtiövastikkeeseen. No, samassa lapussa sanotaan, että mun pitäis kuulemma sanoa nykyinen liittymäni irti, joka sattuu olemaan Elisan viihdeliittymä. Aloin tässä vaan ajattelemaan, että millähän helvetin oikeudella joku Tampereen runkkupuhelin voi käskeä mua sulkemaan liittymän, joka on määräaikainen. Joudun kuitenki maksamaan palvelusta, vaikka sieltä piuhat irti nypittäiskin. Taidanpa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen...
Reilua meininkiä.
Tamperesucksass
1
136
Vastaukset
- sqq22
Lue se lappu uudelleen, ja hitaasti, niin ymmärrät mitä siinä lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022328
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.3501656- 561408
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881228Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu431194Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.841077- 50983
Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.69976- 44846