Luonteen muutos synnytystyä siirtämällä

Onnistuuko?

Jos syntymähetki määrää luonteen, niin voiko synnytystö siirtämällä (esim käyttämällä supistuslääkkeitä) muuttaa ihmisen luonteen?

26

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä ihminen?

      Kysymys on muistaakseni ollut täällä aikaisemminkin.
      Mitä jos, katsotaan astrologin kanssa hyvän ihmisen syntymähetki ja tehdään sopimus lääkärin kanssa keisarinleikkauksesta juuri siihen minuuttiin? Kannatan ajatusta. Kun supistukset ovat jo käynnissä, tilanne on kenties liian myöhäinen hyvän ihmisen luomiseen.
      Vastaus on siis - Kyllä voi.

      • :):)

        :):):):):):):):) Kas kun tuota ei oo keksitty aikaisemmin:):):):


        HuuuuuuuuuuuuuuuuHaaaaaaaaaaaaa!!!!


      • ap..

        Vaihtuuko se lapsen luonne joka ainut päivä siellä kohdussa mahdollista sen päivän synnytystä vastaavaksi, jos silloin sattuisi synnytys käynnistymään?


      • Absurdiam

        "Vastaus on siis - Kyllä voi. "

        Eipäs ole. Katsohan, kun asiasta jätetään turha monimutkaistaminen pois, niin -ihminen voi syntyä vain yhden kerran.

        Astrologian tiedon mukaan syntymähetki on se hetki, kun ihminen on tullut ulos kohdusta ja alkanut hengittää omilla keuhkoilla. Näitä hetkiä on vain yksi.

        Käsite "toinen luonne" tässä onkin vain ihmisen mielessä teoreettisena.


      • onkhelmaon
        :):) kirjoitti:

        :):):):):):):):) Kas kun tuota ei oo keksitty aikaisemmin:):):):


        HuuuuuuuuuuuuuuuuHaaaaaaaaaaaaa!!!!

        On se keksitty, mutta kuka siihen uskoo ja kuka sitä ajattelee?


      • kysymyshyväkymmenen
        ap.. kirjoitti:

        Vaihtuuko se lapsen luonne joka ainut päivä siellä kohdussa mahdollista sen päivän synnytystä vastaavaksi, jos silloin sattuisi synnytys käynnistymään?

        Aika alkukantaisesti kysytty. Luonne kuitenkin jostain syystä määräytyy pääasiassa syntymä hetkellä. Ongelman muodostaa tietysti nk. kesä ja talviaika. Jos talvi aika satuttaisi poistamaan, niin onko nouseva luonne sitten toinen? En usko. Mutta niinhän sitä raamatussakin sanotaan, että minkä te lukitsette maan päällä, sen minä lukitsen taivaassa. Mene ja tiedä.


    • Kehittymässä.

      Kyllä vaihtuu. Hermosto kehittyy kaiken aikaa. Aivot ovat valmiit noin 23 vuotiaana.

      • ap..

        Eli hermoston kehittymisen aiheuttaa tähdet?


    • Elämässä.

      Olin aikoinaan erään astrologin luennolla Uudenmaankadulla Helsingissä, jossa osallistujana yleisössä oli myös Sven Stenberg. Kun lapsen syntymän ajankohta oli jätetty huomioimatta ammattiastrologin perheessä, Pluto loi tilanteen, josta en tahdo kirjoittaa. Herra S.Stenberg saa jatkaa, jos hän niin kykenee.

      Mielestäni luennon antanut ammattiastrologi on Suomen taitavin astrologi. Hänen sydämensä on kaunein, kenties elämän mukanaan tuomien asioiden johdosta.

      Laila Puustinen

      • :):)

        Vaihtuuko sikiön horoskooppi kuukausittain kohdussa?

        :):):):):):) hahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • HOROskooppi

      sikiön luonne muuttuu minuutti minuutilta erilaiseksi siksi, että jos milloin tahansa sattuu synnytys käynnistymään, niin luonne vastaa HOROskooppia.

      Luonne siis muuttuu hetki hetkeltä aina erilaiseksi.

      • HahHaa

        HuuHaaHuuHaaHuuHaaHuuHaa

        Hahahhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kokemus-K

        Kun ihmisen aivot jatkavat muuttumista vielä valtavan kauan syntymän jälkeen (aikuisuuteen asti) niin miksi luonteen kehitys päättyy kuin veitsellä leikaten juuri synnytyshetkeen? Mikä katkaisee sen tähtien vaikutuksen juuri siihen?


      • eihelkuta
        HahHaa kirjoitti:

        HuuHaaHuuHaaHuuHaaHuuHaa

        Hahahhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onpa typerää väittää tuollaista. Mutta niinhän sitä ihmiset uskovat herkästi kaikenlaiseen. Onhan se huvittavaa kun tuollaisesta lukee.


    • Hyvä Sylvi.

      Eihän luonteen kehitys katkea. Luonne kasvaa persoonallisuutta mukaellen.

      • KysynVaan-76

        No miksi se persoonallisuus ratkeaa juuri täsmälleen siinä syntymän hetkellä?


    • Kotona.

      Persoonallisuus ratkeaa mm jodosta : MC merkki. Jousimies, tai Rapu - Täysin erilaiset persoonallisuudet. Ei synny edes hyvää parisuhdetta luomaan yritystä/työmaata yhteiseksi pohjaksi rakkaussuhteessa.

      Huone 5 iloinen, viihteellinen, tai huone 4 Saturnus neliö Neptunus - Ei synny rakkaussuhdetta.

      No. En minä tiedä. Astrologit selittävät astrologian. Olen vain elänyt astrologiassa.

      Tulisiko joku astrologi selittämään, miksi syntymäkartta luo persoonallisuuden pohjan?

    • HAHA HAH HAAAAAAAAAA

      HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • hUUUUUUUUUhAAAAAAAAA

      HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAHHHAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAA HHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      • Hah haaaaaaaaaaa

        HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHihhhhulipalsta!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • hih...

      hihhulipalsta

      • eheiei

        Ei, vaan hihhulit hihittäjät.


    • Rationaalinen

      Te ette voi olla tosissanne?

      Älkää nyt hyvänen aika hankkiko lapsia jos te uskotte tuollaiseen.

      Tähtien asennolla ei ole mitään järkevää tai maagista yhteyttä ihmisten luonteeseen, elämään tai mihinkään muuhunkaan. Niistä ei myöskään millään järkevällä tavalla voi ennustaa tulevaisuutta. Yhtä hyvin voisitte ennustaa tulevaisuutta katukivien asennosta.

      • eiateismia!

        Ehdotan, ettet itse hanki lapsia, jotka myöhemmin tulevat olemaan eksyksissä, kun eivät tunne itseään. Kerrohan syntymäaikasi, niin kerron sinusta pari faktaa.


      • KokemusK
        eiateismia! kirjoitti:

        Ehdotan, ettet itse hanki lapsia, jotka myöhemmin tulevat olemaan eksyksissä, kun eivät tunne itseään. Kerrohan syntymäaikasi, niin kerron sinusta pari faktaa.

        "Ehdotan, ettet itse hanki lapsia, jotka myöhemmin tulevat olemaan eksyksissä, kun eivät tunne itseään."

        Minä kyllä todella toivon että omat lapseni tuntevat itsensä ihan sen oman ajattelun, itsetutkiskelun ja elämänkokemuksen kautta, eivätkö jonkun huojarin laatimien selitysten kautta.

        Ja kiitos, olen kyllä saanut itsestäni tehdyn laajan analyysin ja harvoin olen nauranut niin paljon kuin sen luettuani.


      • Huhuhuu
        KokemusK kirjoitti:

        "Ehdotan, ettet itse hanki lapsia, jotka myöhemmin tulevat olemaan eksyksissä, kun eivät tunne itseään."

        Minä kyllä todella toivon että omat lapseni tuntevat itsensä ihan sen oman ajattelun, itsetutkiskelun ja elämänkokemuksen kautta, eivätkö jonkun huojarin laatimien selitysten kautta.

        Ja kiitos, olen kyllä saanut itsestäni tehdyn laajan analyysin ja harvoin olen nauranut niin paljon kuin sen luettuani.

        Jos ihmisen luonne määräytyy syntymähetken mukaan, miksi tuntemillani kaksosilla on aivan erilainen luonne. He ovat syntyneet keisarinleikkauksella muutaman minuutin välein. Heillä on sama nousumerkki. Toinen on korkeasti koulutettu, toinen matalammin. Toinen on rauhallinen ja harkitseva, toinen on impulsiivisempi. Toinen on psyykkisesti hauras, toinen vahva. He ovat aivan eri luonteiset, vaikka heidän pitäisi astrologisen syntymäajan perusteella olla jotakuinkin samanluonteiset.

        Tämä esimerkki mielestäni paljastaa sen, että luonnettamme ei määrää syntymähetki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe