Lähtisin siellä mielelläni käymään mutta kun Ryanair on perillä vasta myöhään illalla ja kentältä huonot yhteydet keskustaan ja taxit kaikki melko epäluotettavia yms ja kaupunki ei ole niitä kaikkein turvallisimpia pimeällä liikuskella....
Liettuan Kaunasin kurjat tuloajat?
4
263
Vastaukset
- hyvin män
Taksin tilasimme viime kesänä hotellin kautta kentälle. Se odotteli siellä nimilapun kanssa. TAksin olisi kyllä saanut muutenkin, kun niitä siellä odotteli jonossa. Bussillakin olisi kyllä päässyt keskustaan.
Myöhäinen tuloaika ei haitannut, kun piti mielessä, että lentolipun sai muutamalla eurolla. - hyvässy
Me otimme kentältä taksin, mutta bussillakin olisi päässyt, 29 kulkee keskustaan.
- Mllas
Bussi on kätevä myös myöhään illalla. Itse yövyin Park Inn -hotellissa ja pysäkki on hotellin edessä. Kätevää. Taksikaan ei paljon maksa ja hotellitkin järjestävät taksikyytejä.
- ritu 10
Pienellä tinkauksella taksi vei Vilnaan 60 eurolla ! 4 henkilöä ja 100 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693