Voi kuinka raskas taival on ollut. Anoreksiasta monen vuoden bediin, jatkuvaan ahmimis paasto kierteeseen, mikä kesti ainakin 3 vuotta! Voi kuinka vihasin itseäni ja elämääni kuului vain ruoka. Ahminta jaksoina, kävin kaupassa joskus jopa viisi kertaa, olin täynnä, mutta tarvitsin lisää, se oli kuin huume. Jossain vaiheessa sain itseäni niskasta kiinni, aloin laihduttamaan 700 kalorin ruuilla, kunnes sorruin ahmimaan. Ahdistus oli kamala.
Nämä vuodet mitkä olen siihen aikaa kuluttanut, tuntuu turhalta. Nyt ymmärrän että MINÄKIN SAAN syödä, en liho mistään, kun kohtuus säilyy. Voin syödä ihan mitä vain! Elämä tuntuu niin ihanalle ja minulla on taas hymy kasvoilla.
Halusin kertoa ahmimishäiriöstä kärsiville, että, te ette pääse siitä eroon ellette syö päivittäin riittävän ajan välein ja tarpeeksi. Paastoaminen ei kannata, tai ahmit taas. Kunpa minäkin olin siihen uskonut.
Minä aloin uskomaan siihen kun aloin harrastamaan liikuntaa. Uskallan taas syödä! Niin moni vuosi meni siihen kulutettua, että kai joku vaan linksahti paikalleen, ja tajusi että ei tää vaan toimi näin!
Bed on kamala, tai syömishäiriö yleensä. Se vie niin paljon. Ja loppujen lopuksi olet yksin mielessä vain ruoka. Toivoisin niin, että kokeilisitte normalisoida Ruokia, niin kuin minä! Olen onnellisempi kuin ikinä, ja haluaisin saman teille!
Voitin bedin!
onnekas555
0
373
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546