Olisiko kokemuksia Doomoo imetystyynyystä, siitä isommasta? Auttaako todella nukkumisessa? Maha alkaa kasvaa ja tavallinen tyyny hankala, enkä ole nähnyt missään neuvolassa näytettyjä pikkutyynyjä, ne varmaan muutenkin on hieman turha hankinta? Imetystyynystä voisi olla hyötyä sitten myöhemminkin?
Doomoo imetystyynystä kokemuksia?
4
4117
Vastaukset
- rv 38+5
En tosta Doomoo imetystyynystä tiedä, itellä on imetys tyyny nyt käytöstä öisin ja se auttaa nukkumaan paremmin saan sen hyvin jalkojen väliin ja mahan alle :)
Ihan joku normi imetystyyny tuo on jonka äiti töistänsä mulle toi nyt menossa rv 38 5 - Pauliina77
Auttaa todella paljon! Ja Doomoo on paras imetystyyny mitä kaupoista löytyy. Se on ihan mielettömän ihana eikä rahise niinkuin perusimetystyynyt styroksitäytteillä. Sillä tyynyllä saat hyvin tuettua asennon, kun maha on iso ja mulla se ainakin rentoutti sekä selän että lantion... ilman Doomoota alko takapuoli puutua nukkuessa, kun asento oli niin hankala. Iso Doomoo on myös imetyksessä todella hyvä, kun sillä saa asennon tuettua istuessa myös takaa - pienet tyynyt ei taida ylettää samalla lailla. Ihan loistohankinta kaikinpuolin!!
- Huono tyyny
Meillä on isompi Doomoo-tyyny käytössä kaksosten imetyksessä ja olen ollut aika pettynyt. Tyyny on jo nyt kuukauden käytön jälkeen lytistynyt. Olisi tietenkin pitänyt arvata, kun liikkeessä oli lisätäytettä myynnissä noin 15€ hintaan. On siinä osattu pistää styroksirakeelle hintaa! Minusta lisätäytteen pitäisi tulla kaupan päälle, kun tyyny kerran maksaa 80€. Vauvat liukuvat jatkuvasti lytistyneen tyynyn päältä tyynyn ja kyljen väliin. Jatkuvasti saa olla asentoa parantelemassa. Eikä tyyny yksinään riitä millään imetyskäyttöön. Jotta tyynyn saa pysymään hyvässä asennossa, sitä pitää tukea toisilla tyynyillä. Aikamoinen tyynyhärdelli siis joka imetyskerta. Jos tämä on markkinoiden parhaita tyynyjä, niin mahtaa ne muut olla sitten tosi huonoja.
- Mombie
Ei ole muista kokemusta kuin isosta doomoo-imetystyynystä (doomoo buddy), mutta ei voi kuin kehua!!
Raskauden aikana selkäkivut väheni huomattavasti heti kun tyynyn hommasin, kun sai jalan tuettua sitä vasten ja yläkropan nojaamaan siihen. Mielettömän pehmeää matskua eikä tosiaan mitenkään pidä meteliä. Käytän sitä sohvallakin telkkaria katsellessa ja välillä tulee miehen kanssa riitaa kumpi sitä saa käyttää:D ollaankin mietitty toisen hankkimista.. Itse imetyksestä tyynyn kanssa ei ole vielä kokemuksia kun vauva on nyt yliajalla, mutta uskaltaisin sanoa että jos joku tyyny tekee tehtävänsä niin se on juuri tuo. Eli jos ei tuosta ole hyötyä niin ei mistään.
Kallis kertaostos mutta maksaa itsensä nopsaa takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027