epärehellinen kasvattaja!

mirva91

Tahtoisinpa tietää että miten toimia tässä tapauksessa. Tyhmänä menin antamaan suuren summan rahaa kasvattajalle, joka lupasi hommata minulle chinchillan ulkomailta. No aika kului eikä chinchillaa näkynyt, tuli ties mitä selityksiä takaisin. Nyt tämä henkilö ei vastaa edes viesteihin, ja jos vastaa, niin sivuuttaa aiheen täysin. Olen selvällä suomenkielellä sanonut että tahdon rahani takaisin.

15

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbjds

Jos sinulla on myyjän yhteystiedot tallella, tee ihmeessä rikosilmoitus.

• ldksj

Tällaisen tarinan olen kuullut aikaisemminkin.. Toivottavasti kyseessä ei ole sama henkilö. Tee rikosilmoitus, niin ovat tietääkseni aikaisemmatkin huijatuksi tulleet tehneet.

• accd

Lisäksi voit laittaa viestiä myös Suomen Lemmikkichinchillat ry:n hallitukselle: hallitus(at)slcry.net.

• Mirva91

Joo, rikosilmoitusta oon itekki miettiny. Ja valituksen tekemistä slcry:lle. Nyt kun oon tästä henkilöstä kyselly ympäriinsä niin enpä todellakaan oo ainoa jolle näin on käynyt.

• abcd1234abcd

Tämä kyseinen henkilö (sama huijaus monen muun kohdalla) on yleisesti tiedossa oleva huijari. Tee rikosilmoitus ja kerrro asiasta vielä SLC:n hallitukselle.

Kyseessähän ei ole virallinen/oikea kasvattaja.

• paulamaijuminttu

Sinä se huijari olet. Kyllä chinchillapiirien ihmiset on väsyneitä tapauksia kun eivöt ota faktoista selvää vaan levittelevät toisen käden tietoa. Jos minä oliin ostmassa chinchillaa, en todellakaan ostaisi sitä kenetläkään toisen käden kasvattajalta jotka sulltavat shittiä suomi24:ssä.

• Mirva91

Eipä ole ei. Pitää kyllä toimia jos vaikka joskus oppisi. Taitaa olla toiveajattelua.

• 24323525
    • PekkaPedofiili

Suomi24 on niin luotettava paikka, että täällähän sitä paskaa saa suoltaa, minkä kerkeää. HALOO IHMISET?! Onko teillä vintti won pimee? Taitaa olla.

Täällä teiniäidit, yh- luuserit sun muut kitisee typeriä ongelmiaan kaiken kansan pällistettäväksi. Taitaa tuo Mirva91 olla itsekkin joku narkkari horo? Tai kenties pedofiilin uhri? Onko päivän lääkkeet otettu?

• Chinchilla <3

Ei ketään eläintä anna kotiin, jossa sitä ei hoideta. Jos rottiakin pidetään pienessä häkissä, entä sitten cincillaa?

• järkikäteen

katoppa peiliin... joka paikas on juttuja miten ihmisiä huiputetaan oli sitten hyväntekeväisyyttä tai koiranpentu ULKOMAILTA luulis siin vaihees hälytyskellojen soivn??!!

• asljkflag

Mikä pointti tuossa pekan kommentissa nyt mahtoi olla? Sama se onko luotettava paikka tai ei, kyllä ongelmista saa puhua :D Taitaa pekalla itsellä olla vintti pimeenä ja lääkkeet ottamatta ;) Tai sitten on itse epärehellinen kun niin alkoi puolustella? :) Kauhee kitinä ja haukkuminen jostain suomi24 kirjotuksesta.

• wintti von pimee

Noh, mutta eikö kasvattaja hoitanutkin chinchillan suomeen asti ja se kuoli? Näistä tapauksista viime aikoina chinchillapiireissä saanut lukea, että kasvattajat lähtee autolla tanskaan ja eläimet kuolee joko matkalla ti sitten kuolevat heti (tai lähes heti) suomeen saavuttua,

• Muista tästä lähin että älä anna rahoja ennenkuin Chinchilla on sinun luonasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe