nyt mun haukku on todella vailla kouluttajaa tai muuten joutuu viimeiselle piikille. nuori oppivainen koira mutta mulla ei yksinkertaisesti yksin asuessa riitä aika kun koiria jäi mulle kolme toisen lähdettyä ja tällä sellane ongelma että protesti pissoja päästelee pehmeille alustoille ja eroahdistus ihan kauhee rääkymine perää ja sisäsiisteys katoo samalla kun joutuu yksin. koira menisi kouluttajalle koulutettavaksi ja osa harjotuksista tehtäis kotona että oppis kotona olla myös nätisti. on nii itsepäine tää tapaus ettei mulla riitä taidot sen kanssa ja kiertoon en kiertolaista enää laita . yhteydenotot sähköpostitse: [email protected]
ongelmakouluttajaa koiralle
lapikka
1
117
Vastaukset
- Ei hyvät hyssykät
Noniin. Tässä taas hienosti hoidettu homma - onnittelut mahtavasta järjenkäytöstä ja suunnitelmallisuudesta! Olisikohan sinullekin se eloton pehmolelukoira se paras vaihtoehto - se ei pissaa eikä rääy perään. Ja sitä ei sinun tarvitse vaivautua opettamaan ja kouluttamaan.
Vai voiko näin typerä viesti olla edes totta? Provoko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289