Telkkari tekee Suomessakin hitaasti kuolemaa. Aika moni luopui tv:stä digi"uudistuksen" aikana ja vielä sen jälkeenkin sama trendi on jatkunut. Ei mullakaan enää ole televisiota ollut aikoihin, eikä tule enää olemaankaan. En viitsi maksaa tv-lupaa siitä huonolaatuisesta saastasta, jota YLE suoltaa telkkariin.
Telkkareita ilmaantui talojen takapihoille makaamaan ja roskiksillekin yllättävän paljon jo heti digi"uudistuksen" tullessa ja niitä kannetaan edelleen vauhdilla kierrätyskeskuksiin. Eli televisio on menettämässä suosiotaan. Myös tv-lupien laskeva määrä kertoo samaa.
Telkkarista ei tule oikeasti mitään katsomisen arvoista. Uusintoja, YLE:n propagandaa, mainoksia, jotain poliisit aiheista ****** JIM:ltä ja sitä ***** big brotheria. Ei mitään syytä omistaa televisiota enää nykyisin.
Big Brother ehkä kertoo kaiken oleellisen tv-viihteen nykytasosta.
En omista televisiota, ihan perustellusta syystä
vapaa telkkarista
1
258
Vastaukset
- 7hfyuj
mullapa on 3 telkkaria... kaikki toimii ja lupia en maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222