Kumpi olisi parempi n. 168cm pitkälle ja ihan normipainoiselle tytölle? Olen pitempäänkin miettinyt asiaa ja enduroa kokeillut kyykkyä en vielä. Matkat taittuisivat suurimmaksi osaksi asvaltilla. Pitäisikö mennä ihan koe ajelemaan vai sopisiko jompikumpi erityisesti? Kyykky olisi todennäköisesti Yamaha yzf r125 tai Honda CBR125 enduroita en ole vielä katsellut.
Kyykky vai enduro?
4
409
Vastaukset
- dfg4
Itse tykkään enduroista/supermotoista enemmän, sillä niillä voi käväistä metsähallituksen puolellakin tarvittaessa ja ovat parempia kaikenlaiseen kikkailuun. Jos kaatuu, ei ole jokainen mahdollinen kate säpäleinä, niinkuin kyykyissä.
Tämä on vaan mun mielipide, joten käy ihmeessä liikkeessä kattelemassa sekä enduroja että kyykkyjä ja kattele kumpi tuntuu paremmalta ajaa.
Jos päädyt valitsemaan kyykyn, niin voin sanoa, että yzf on paljon parempi kevari, kuin CBR. - tietäjä92
Käy testaamassa kyykkyä ja enduroa. Valitse se, jonka koet paremmaksi. Kyseessä on kaksi moottoripyöräilyn ääripäätä, joilla ei ole keskenään juuri mitään tekemistä. Kyykky kulkee maanteillä vakaammin mutta on hitaassa ajossa hankalampi käsitellä. Enduro taas on ajoasennoltaan luonteva, mutta maantieajo ei ole yhtä miellyttävää. Itse pidän molemmista.
- Tumppi.93
Kyykky on sulle varmasti parempi vaikka endurossa on kaupungissa paremmat ajo'ominaisuudet. Itse ottaisin enduron mutta olenkin poika ja tykkään temppuilusta mm keulimisesta.
Osta nelitahti jos isäs ei aktiivisesti huolla piikkiäsi.
Toivottavati olin avuksi - JoimaESJONNE
kyykky, endurot on enemmän jonne ikään jääneille kakaroille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184721Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271535- 1011430
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi671323Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261289- 481256
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721170Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253991- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49894