Joo eli olen hieman päälle 14,5 vuotias poika. Ongelmana on siis karvoitus. Minulla ei siis ole kuin noin 3-5 tummaa pidempää karvaa peniksen juuressa. Vaaleita karvoja on paljon, mutta ne eivät juuri näy normaali valossa. Mutta taas hyvässä valossa kun katson niin tummia karvoja on jonkin verran ja vaaleita mutta ei paljoa . Spermaa alkoi tulemaan joskus 2,5 kuukautta sitten. Joten sopiiko niitä karvoja viellä odottaa? Miten nopeasti niitä tulee kunnolla? Hieman meinaa hävettää...Penis on noin 7,5cm normaalisti ja erektiossa joku 10,5cm. Ja kiveksetkin on sen 3,5cm. Mutta milloin noita karvoja oikein tulee ? Vastailkaa kiitos!
14v karvoitus apua!
4
560
Vastaukset
- odota vain...
Niitä tulee kun on tullakseen, eipä siitä kannata stressiä ottaa.
- 14+16
Normaalia on aivan. Sitäpaitsi, ei myöhemmässä elämässä sitä muistella miltä kukakin on näyttäny saunassa, vaikka se sillon tuntuiskin että kaikki muut on parempii :)
- hoitsuopiskelija
aivan normaali olet, joten ei mitään syytä miks pitäs hävettää.
sun ikäsissä on porukkaa joilla ei murrosikä vielä lainkaan alkanut.
niinkun tossa aiemmin kirjotin johonkin et tossa 14 vuoden iässä murrosiän vaiheen vaihtelu on suurin. joillain ei oo alkanukkaan, toisilla äänenmurros ja opettelevat parranajoa.
musta tuntuu et nykyään nuoret stressaa entistä enemmän siitä et miltä näyttää tai lähinnä siitä että näyttääkö jo tarpeeks aikuiselta. mut miks pitäis näyttää 19 vuotiaalta jos on 14? toisaalta kai kuuluu tohon ikään että kaikki hävettää, ittee otti aikanaan päähän se kun murrosikä alko ekojen joukossa et pilkkaks joku mua siitä.olin ihan varma et sille nauretaan mut ei sit pilkannu, kukaan sanonu sanallakaan mitään, vaikka muuten kiusattiin niin ei kiinnittäny huomiota ja miks oliskaan kaikki ties miten se kulkee:
jotkut aiemmin, jotkut myöhemmin mut ennemmin tai myöhemmin kaikki. - Lolyt78
Joo sama eikä viittis oikee mennä suihkuu koulun pukkaris ja seuraaval viikol mennään uimaan luokankaa ja se on pakkollista joten oon menos mut pilkkaakohan kaikki mua.):
): ): ): voiks joku kertoo miten ne ei pilkkais mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883