Koiria harrastava lyhyehkö nuori mies. Mitä näkyy?
Voinko tukea K-ystävääni jotenkin erityisesti?
Oikeaa rakkautta toivon. Näetkö sitä minulle?
Keskiyö
7
59
Vastaukset
Hei
näen miehen lenkillä "koirakasan" kanssa hyvässä vauhdissa. hän on oikein mukava ja rehti mies. sydän paikallaan ja luontoihminen. hän pitää myös lapsista.
tuosta K-ystävästä en saa kiinni.
lakkaa toivomasta sitä oikeaa rakkautta ja avaudu. lähesty sitä ihmistä, jolle sinun tunteesi soivat ja anna merkki kiintymyksestäsi. minusta sinä voisit tällä kertaa olla se aloitteentekijä, sillä kaikki miehet eivät ole näissä asioissa kamalan rohkeita. ja nythän en puhunut seksistä, vaan rakkaudesta.
kun hymyilet ja näytät silmilläsi että olet kiinnosunut, sähkötät juuri sitä parasta valoasi. se saa hyvää aikaan.
t: Keskiyö- Called out
Koiramiehestä sait kiinni hyvin. Onko hän tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseensa?
K-ystävä on vaalea hiljainen, pyöräilevä nainen.Auttaako?
Näetkö sille sähkötykselle hyvää kohdetta lähitienoilla? :) - Called out
Ja tietääkö koiramies särkeneensä sydämeni?
Hei
minusta näyttää, ettei teillä ole avoimet välit tuon K-ystävän kanssa. olette aivan erilaisia ihmisiä, eikä teillä ole juuri mitään yhteistä.
koiramies ei tiedä sinun sydänsuruistaan, voisit hieman sähköttää hänellekin.
ylipäätään, ei sinulla ole mitään paniikin aihetta. opettelet vain avoimuutta ja näen sinun pyörittävän käsissäsi joitakin "kortteja". mitä lie.
t: Keskiyö- Called Out
Totta tuokin. K-ystävä on lapsuudesta asti tuttu, ja hänellä ei ole kovinkaan montaa tukijaa. Minä olen yksi harvoista, siksi kai vielä kavereita, vaikka enää ei olekkaan mitään yhteistä. Hän ei paljoa puhu asioistaan, mikä hankaloittaa tilannetta entisestään. Hänen perheessään paljon surua, ja hän yrittää pitää palasia koossa. Eikä halua mistään puhua(kulissit pystyssä),siksi olen hänestä huolissani.
Koiramies on nykyään varattu, joten en halua sotkea hänen elämäänsä yhtään enempää. Ainakaan sähköttämällä mitään. Hän on loukannut minua käyttäytymisellään aiemmin, ja olen siitä surullinen. Hän on kaikkea sitä mitä kerroit, ja enemmänkin.
Ja kyllä toisinaan pyörittelen kortteja käsissäni. Hei
koitahan rentoutua ja keksiä uusia juttuja, millä aikaasi kuluttaa. olisi hyvä aika ottaa entisiin ja uusiin ystäviin yhteyttä.
t: Keskiyö- tuulakisu
hallussi sutta yssiäv
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812