Modern Warfare 3 vs Battlefield 3

CODMW3FTW

Pian ilmestyy taas taistelukaksikon uudet pelit!!!!!!! millaisia mielipiteitä noista peleistä ja kumman hankkisit mielummin?

Itselläni valinta ei tule olemaan vaikea. MW3!!!!!!!!!!!!!!!

31

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banana-d

MW3. kyllähän tuota mw3:sta tullaa varmaa myymään enemmän kun CODilla on tuo vähän suurempi maine. en sano että BF on huono, saatta olla jopa BF3 parempi kun MW3. eihän näitä pelejä loppujen lopuksi yhdistä mikään muu kuin FPS-tyyli, ovat muuten aivan erilaisia sotapelejä. CODs more run and gun, BF more slow based and more realistic.

• räiskijä------------

mitä verrattavaa nuissa sitte keskenään on ei mitään minun mielestä kumpiki aivan erilaisia pelejä niillä ei oo mitään tekemistä keskenään ja kummallakin on oma kannattaja kuntansa ja tottakai fanit kehuu omia suosikkejaan eikös tuo bf oo enempi niinku esim. mag tai homefront ajoneuvoineen ja suurine pelaaja määrineen servuissa! Itse olen suunnitellut tuota juuri ilmestynyttä resistance 3sta näyttää pirun asialliselta peliltä loppuvuonna sitte tuo mw3 jne... Soon jokaisen omamielipide millasista räiskinnöistä sitten tykkää olipa se sitten bf cod crysis halo tai mikä vaan itse olen cod pelaaja ja vaikeahan tuosta pitkän tuttavuuden jälkeen on muualla hypätä!

• Bf3

Mw3 käyttää monta vuotta vanhaa enginee ja muutenki eivät keksi mitään uutta siihen peliin.

Joten helppo valinta Bf3.

• BF win

mitäs ne BF2:ssä sitten on keksiny uutta verrattuna BF:ään? paitsi ympäristöt tuhoutuu vaan enemmän. kerro mua kiinnostaisi kun puhut jostai CODin vanhoista moottoreista.

• MW3 Ja BF3 on hyviä
        BF win kirjoitti:

mitäs ne BF2:ssä sitten on keksiny uutta verrattuna BF:ään? paitsi ympäristöt tuhoutuu vaan enemmän. kerro mua kiinnostaisi kun puhut jostai CODin vanhoista moottoreista.

bf3 käytetään aivan uutta moottoria. Jopa se ensimmäinen frostbite oli parempi kun mw2 . ja koska mw3 käytetään samaa moottoria kuin mw2 niin ... Mutta miksi ihmiset eivät voi tykätä molemmista? Tykkään välillä codin toiminnasta mutta ongelmana on camperit ja boosterit. Mutta BF on hyvä kaikista kulkuneuvoista ja että kenttiä voi tuhota .

• codd bfff
        MW3 Ja BF3 on hyviä kirjoitti:

bf3 käytetään aivan uutta moottoria. Jopa se ensimmäinen frostbite oli parempi kun mw2 . ja koska mw3 käytetään samaa moottoria kuin mw2 niin ... Mutta miksi ihmiset eivät voi tykätä molemmista? Tykkään välillä codin toiminnasta mutta ongelmana on camperit ja boosterit. Mutta BF on hyvä kaikista kulkuneuvoista ja että kenttiä voi tuhota .

siis 1. kämppereitä on bf:ssäkin. 2. ja codeissa boostausta? oot varmaan pelannut ainoastaan mw2:sta silloin kun se julkaistiin. koska silloin ffa oli täynnä niitä, mutta ei enään. onko bopsissa tai cod4:ssa boostaajia? ei.. urpo

• Bf3

Bf3 weapon custom, co-op, yksinpeli, pelinsisäinen chat tai vastaava ja se uudistunu engine. Mw3 käyttää Cod 4 enginee.. Joten graffat ei oo muuttunu siitä mihinkää paitsi valaistus ja varjot vähä paremmat.

• @non

Kyllä se Battlefieldi vie voiton. Ei siinä MW3 mitään huonoa ole, sekin varmasti tulee ajallaan homattua, mutta sitä ennen aikaa vietetään BF3 moninpelissä sekä co-opissa ja Black Opsin Zombissa.

Se MW3 Survival moodi vaikuttaa suhteellisen mielenkiintoiselta. :)

• BF3

Bf3 ehdottomasti. Codeissa ei ole ollut mielestäni tähän menessä muuta paremmni kun customointi. Muutenkin codit on liian puuduttavaa juokse ammu räiskimistä. Bo:n zombieta on kyllä hauska silloin tällöin hakata.

• juho1234567

meneekö tossa BF3 seinä rikki jos siihe osuu joku ohjus tai jotain räjähtävää

• tietäämin

Siinä saa tuhottua KAIKEN aivan hevonpaskaksi toisin kuin MW3:ssa. Niin ja Bf3:ssa on tankkeja, suihkuhävittäjiä, helikoptereita, isommat mapit, paremmat graffat ja realistisempi ote. MW3:sta pelaavat yleensä vaan Jonnet ja kehitysvammaiset run and gun n00bit.

• taviokuurnat
        tietäämin kirjoitti:

Siinä saa tuhottua KAIKEN aivan hevonpaskaksi toisin kuin MW3:ssa. Niin ja Bf3:ssa on tankkeja, suihkuhävittäjiä, helikoptereita, isommat mapit, paremmat graffat ja realistisempi ote. MW3:sta pelaavat yleensä vaan Jonnet ja kehitysvammaiset run and gun n00bit.

ja tehottomat aseet bf:ssä juoni valmiiksi missä vapaus, pelkkää ripulia se on. en osta sitä vaikka saiaisn markalla

• p
        tietäämin kirjoitti:

HERRA tietäämin ON OIKEASSA

• nonjonne
        tietäämin kirjoitti:

Mitä se sinua kiinnnostaa mitä toiset pelaa ja jos kerran tykkäät BF3:sta pelata ja et MW3:sta ikinä pelaisi niin mistä edes tiedät ketkä sitä pelaa. Itse en ainakaan ole kehitysvammainen,jonne tai noob. Sinulla ei varmasti ole edes ikää pelata näitä pelejä.Kauanko meni että äiti tai isä osti sinulle kyseisen pelin?

• call of duty
    • Ju1z

Ehdottomasti MW3.
      On todella kivaa että suosikkipelini matopeli käyttää samaa pelimoottoria kuin MW3 joten MW3 voittaa.
      Lisäksi codien dynaamisuus on ollut lähes samaa tasoa kuin tetriksessä.
      Sekä mahtavaa on myös että kun 1000 kranaattia lentää samaan taloon niin talon seinät vaa mustuvat.
      Lisäksi on mukavaa että telkkarilla pelattaessa on kiva tunne että lumisade ei johdu tv:stä eikä digiboxista vaan itse pelistä.

On mahtavaa olla nurkassa cämestämässä ja ampua kaikki nostamalla 30kg painava snipuni 1ms aikana tähtäykseen ja ampua sillä kaikki samalla kun pyörin 3 kertaa ympäri silmät kiinni.

• mopopoika333

codyn survival modi rulettaa!!!!!!!
      bf3 on perseestä! samasta paikasta mistä homefront!!!

• Perkule Hoirot

Itsehän ihimiset tietää kummasta pelityylistä pitävät! Sehän on mielipide kysymys, tykkääkö juosta ase kädes helvetisti ja paljo äksönii, vai tykätä aidon sodan tunnelmasta. Ite osta Bäfä peli, koska tykkää siitä notta äijät ei riehu knifen kaa joka ainut kerta. Ja Frostbite 2

• takas tuloo,,,

bf3 pelaajat on homoja puskajusseja istuvat 20min samassa puskassa ja toivovat että edes yx kävelis ohi matsin aikana en muuta sano

• BF Fani

MW3 on täyttä paskaa siinä ei muutu mikään koska sitä on tehty vaan pari vuotta.
      Ajatelkaa vähä BF3 on tehty ainaki 7 vuotta .

Osatan BF3 !!!!!!!!!!!!! Siinä vasta peli

• Tästä saa selvää

Kröhöm.. takas tuloo, miten itse käyttäydyt jos joudut oikeeseen sotaan, juokset puukko kädes ja rinnas kiinni Lightweight ja marathon rintamerkit? Siis mitä vittua.. Mikä siinä on? Ei ihmiset voi olla antamatta molemmille plussaa ja miinusta. Ite ainaki tiiän plussaa ja miinusta molemmista peleistä, mutta moon enemmän Battlefield -sarjan fani. Tykkään vaan siitä aidon sodan tunnelmasta. Ja paskoontuvista rakennuksista. Toki CoD:issa on kiva vähän quickscopettaa tarkkuuskiväärillä ja muuten vaan riehua. CoD -sarija olis muuten paska jos siinä käytettäs Frostbitee. CoD pitäs muuttaa aivan eri peliksi, jos siihen laitettas Frostbite. Bäfään se sopii. Mutta kuitenkin, voiko joku antaa molemmista plussaa ja miinusta? Ja nyt tähän loppuun, että ite ostan Bäfän. Perustelut ylhäällä, ja muutenkin, en tiedä syytä, mutta CoD ei sovi mulle.

• takas tuloo,,

mutta kun kyseessä on peli ja pelaamisen pitäs olla hauskaa sitä täs vaan yritin sanoa! Mitä saat pelistä irti jos cämppäät samas paikas saat matsissa "sodassa" tapon tai kaksi! Itse olen vuosia ollut cod fani pelasin bf3a mutta ei se oikeen sillätavalla sykähdyttänyt kun siinä ei minusta oo semmosta mielekkyyttä ja unlokattavaa samalla tavalla toki nuo perk systeemit saattaa kuullostaa tyhmältä mutta soon vaan h elvetin hauskaa ja kustomointi systeemit on niin perusteelliset jos haluan ns OIKEAA sodan tuntua menen rauhanturvaajaksi jonnekin mutta jos ja kun haluan viihdyttää itseäni videopelien äärellä pelaan codia! En sano että bf3 ois huono peli mutta se on mun mielestä vaan vähän semmonen puuduttava liian yxtoikkonen tai siitä vaan puuttuu se joku mikä saa mut pelaamaan räiskintäpelejä!

• tuhkauurna

Pelasin sitä betaversiota ja se oli kyllä hienop tossa batllefieldissä, sisältö tosin oli paskaa.

• Amiral_MPpikku-orava

Itse olen jo pitkään harkinnut että kumman oikeen ostaisin...
      COD2 on ensimmäinen peli siitä sarjasta minkä olen ostanut ja se oli loistava COD:WAW oli mielestäni huippu hyvä mutta taas COD:BO oli pohjanoteeraus. COD4:MW.n latasin netistä. (ilimanen) Se oli ok,mutta ongelma on siinä että codin pelit eivät tule muuttumaan tästä mihinkään kaikki pelit toistavat vain itseään.
      Joten taidan koeattaa tuota BF3sen tuotantoa...

• adadad

skeidaa ja skeidaa. Arma sen olla pitää

• kowa poeka

no ite sain nyt jouluna ps3 ja bäfän ja kokemuksistani kerron sen verran että siinä on tuhoutuva maasto mutta et voi paskoa läheskään kaikkea.Pistooleilla on helpompaa ja kivempaa pelata mut kokoversioki on ihan vitun buginen ja muutamat aseet kusee. jokatapauksessa bf3 on mun mielestä parempi sen realistisuuden ja muutenki mukavan pelin(puukottaminen,pislapelaaminen) takia

• bf sucks!

Kyllä sitte on kivaa ku pelaa bf3 ku koko kenttä on tuhottu nii et ei enää erota mikä kenttä se on. ja sit siel kaikki mälkit kämppii helikoptereissa ja jeteissä ja tappaa kaikki heti ku spawnaa... jeejee yli kivaa. ja sitä paitsi, pelit on tarkotettu viihteeks ja et niillä pidettäis hauskaa. nii et onko se sit kivaa bf:ssä sit istua siin puskassa ku haluaa pelata realistisesti ja ei uskalla liikkua ku heti tulee nappi ottaluuhun

• GEV

-Modern Warfare 3: "There is a sniper in that house!!!"

-Battlefield 3: "What house?"

• Jerzon13

MW3, ehdottomasti! oon pelannu molemmat pelit moooonta kertaa läpi ja bf3 on myös erittäin hyvä peli mutta MW3 ei voita mikään !!! paitsi jos haluu tuohon bf3 tuhlata rahansa niin siitä vaan

• röller

Tf2 on paras.

• psn nimi. pyry11

mw3 - campperit. Mw3 mapit, aseet, perkit, kill streak, dead streak. Paras mennä snipul lähi-taisteluun vetää no scopee / tric scot. Modelil vetelee headscot. Umpil s&d. C4 heittelee camppereihin (XD) RPD7 vetää killin 10km päästä. Msr no scopel 5km päästä / randomil trig scot 10km päästä. Kaikki nää on kokeiltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      255
      6523
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      203
      6082
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      27
      5589
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      129
      4853
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      173
      3635
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3405
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      32
      3107
    8. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      292
      2640
    9. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      19
      2552
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      144
      2446
    Aihe