POKS

KALMAN KÄYTÄVÄT

Siis kyllä ehdottomasti on saatava uusi sairaalarakennus tänne Suur-Kouvolaan, sillä käytyäni jokusen kerran Kuusankosken sairaalassa erilaisissa tutkimuksissa, olen ollut järkyttynyt kävellessäni siellä kamalan näköisiä ja kammottaviakin luolamaisia pitkiä käytäviä pitkin. Luolamaisten käytävien tasot ovat toisaalta yhtä ala/ylämäkeä, ei härre guut sentään!
Sotaa vartenko tuo sairaala on valmistettu vai miks tommosta luolaa???????

6

613

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkö ole

mussa sairaaloissa ikinä kävellyt.
      ja jos ne käytävät ahdistaa niin hakeudu avarampaan paikaan.
      poks on ihan ok sairaala.

• KALMAN KÄYTÄVÄT

Olen kävellyt muissakin sairaaloissa, mutta enpähän tommosta luolamaista käytävää pitkin ole missään muussa sairaalassa joutunut käyskentelemään.
        Poks on varmasti ihan hyvä sairaala heille, jotka ovat tottuneet sen pitkiin, luolakäytäviin, mutta jotenkin ne minusta tuntuvat aina yhtä kammottavilta; ja toisekseen henkilökunta on ihan jees, että tämäpä tästä.

• kas kas

Siinä vieressä on psykiatrinen sairaala, kannattaa vierailla myös siellä. Se edustaa viimeisintä sairaalasuunnittelua.

• KALMAN KÄYTÄVÄT

Aijaa, sitä puolta sairaalasta en tunnekaan. Olen vain mediasta lukenut, että mieleltään sairastuneille on rakennettu muutama vuosi sitten uusi lisäsiipi kyseisen sairaalan viekkuun.

• KALMAN KÄYTÄVÄT

....ei sieltä luolakäytävien seinältä puutu kuin teksti: TOIVOTTAVASTI ET KULJE TÄTÄ KÄYTÄVÄÄ VIHOVIIMEISTÄ KERTAA ja voisihan sinne käytävien seinille jonkinlaista taideteostakin maalailla, kunhan ei nyt ihan jotain tuonen enkeleiden kuvatuksia, muutenkiin jo tunnelma kuin puoli jalkaa haudassa, kun sitä käytävää astelee kuka minkäkinlaisin tauteineen.

• Anonyymi

nythän teillä on sairaala ratamo jos vain osaatte säilyttää sen nyt ei kannata kiukutella yhtään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      356
      1097
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe