Siis kyllä ehdottomasti on saatava uusi sairaalarakennus tänne Suur-Kouvolaan, sillä käytyäni jokusen kerran Kuusankosken sairaalassa erilaisissa tutkimuksissa, olen ollut järkyttynyt kävellessäni siellä kamalan näköisiä ja kammottaviakin luolamaisia pitkiä käytäviä pitkin. Luolamaisten käytävien tasot ovat toisaalta yhtä ala/ylämäkeä, ei härre guut sentään!
Sotaa vartenko tuo sairaala on valmistettu vai miks tommosta luolaa???????
POKS
6
507
Vastaukset
- etkö ole
mussa sairaaloissa ikinä kävellyt.
ja jos ne käytävät ahdistaa niin hakeudu avarampaan paikaan.
poks on ihan ok sairaala.- KALMAN KÄYTÄVÄT
Olen kävellyt muissakin sairaaloissa, mutta enpähän tommosta luolamaista käytävää pitkin ole missään muussa sairaalassa joutunut käyskentelemään.
Poks on varmasti ihan hyvä sairaala heille, jotka ovat tottuneet sen pitkiin, luolakäytäviin, mutta jotenkin ne minusta tuntuvat aina yhtä kammottavilta; ja toisekseen henkilökunta on ihan jees, että tämäpä tästä.
- kas kas
Siinä vieressä on psykiatrinen sairaala, kannattaa vierailla myös siellä. Se edustaa viimeisintä sairaalasuunnittelua.
- KALMAN KÄYTÄVÄT
Aijaa, sitä puolta sairaalasta en tunnekaan. Olen vain mediasta lukenut, että mieleltään sairastuneille on rakennettu muutama vuosi sitten uusi lisäsiipi kyseisen sairaalan viekkuun.
- KALMAN KÄYTÄVÄT
....ei sieltä luolakäytävien seinältä puutu kuin teksti: TOIVOTTAVASTI ET KULJE TÄTÄ KÄYTÄVÄÄ VIHOVIIMEISTÄ KERTAA ja voisihan sinne käytävien seinille jonkinlaista taideteostakin maalailla, kunhan ei nyt ihan jotain tuonen enkeleiden kuvatuksia, muutenkiin jo tunnelma kuin puoli jalkaa haudassa, kun sitä käytävää astelee kuka minkäkinlaisin tauteineen.
- Anonyymi
nythän teillä on sairaala ratamo jos vain osaatte säilyttää sen nyt ei kannata kiukutella yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890