Mulla nuori komea ihailija jonka kanssa juttelemme netissä...seksistä.Tämä suhde on kielletty ja väärin,poden siitä huonoa omaa tuntoa,vaikka vähän imarteleekin kyllä ja piristää vähän.Mutta mikä tämä tyyppi oikein on? Todella söpö ja kiltti,en olisi ikinä uskonut että näin kävisi ja että voisi olla ihastunut minuun!Jokin tässä mättää,en tiedä mikä,mutta en halua tätä loukata,on ollut minulle piristys ja tämäkin vain kaipaa hieman säpinää elämään..
Keskiyö
4
60
Vastaukset
Hei
tuo taitaa olla vain virtuaalista kokeilua sillä rintamalla, millä teillä oikeasti on hiljaista. sinulla taitaa olla kumppani, ainakin olen näkevinäni sillä tavalla.
jos tuo antaa teille enemmän kuin ihmisen kosketus, niin kai se sitten on ok.
mutta ole varovainen, on mahdollista että joku muukin lukee niitä teidän viestejä.
t: Keskiyö- puumanainen;)
meillä kummallakin kumppani,mutta minä olen eroamassa..muullaista seksiä/kosketusta mulla ei tällä hetkellä olekkaan kuin tämä kokeilu..
- Varoittaja
Oletko huomioinut millaisia pelleilijöitä netissä on ja kuinka hyvin osaavat esittää, mitä esittävät.Älä vaan ole kovin avoin tässä keskustelussa.
Ettet joutuisi joskus nolatuksi kunnolla.Noi nuorien sällien temput tiedetään ja sekin miten halveksien ne ajattelee itseään vanhemmista naisista. - 15
Varoittaja:
Täytyy varoitus ottaa huomioon myös täällä ennustukset-palstalla. Täällä on henkilöitä, jotka esittävät. Kun katsoo foorumin kirjoitusten otsikoita, niin tiedät kenestä puhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284