Marsu nuolee ja näykkii

Ane

Moikka

Onko kellään kokemusta, että marsu on kova nuolemaan? Mulla on 2kk vanha marsupoika ja aina kun se on sylissä, niin se kovasti nuolee sormiani ja hiukan näykkii. Onkohan kyse jostain puutoksesta tms. vai onko se vaan joku kiintymyksen osoitus? Marsulla on suola- ja kalkkikivet ja se saa säännöllisesti c-vitamiinia.

9

6690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna

Meilläkin molemmat marsut nuolevat sormea ja sitten kokeilevat hampailla. Se on tavallaan kiintymystä ja hampailla kokeilu on sama kuin ne rapsuttaisivat häkkitoverin turkkia. Ei mitään kummempaa..

• kuu

se tykkää sinusta vaan ;)
      tuskin sillä mitään puutosta on jos se saa c-vitamiinia ja kalkki/suola kiveä...
      Meidän marsut nuolee myös kättä :)

• tinttu71

Meille haettiin 6 päivää sitten Elmo-marsu joka on nyt 5 kk:n ikäinen. Tänään kun otin sen syliini tuohon rinnalle niin hetken päästä Elmo alkoi nuolla kaula-aukon aluetta ja yritti kirputtaa... Koska tiesin sen tarkoittavan kiintymystä, olo oli sanoinkuvaamaton!

• Urhoska

Ihan normijuttu, Onnikin sitä tekee. Välillä tosin puruvoimaa tulee vahingossa liikaa :D

• eliza93

nuoleminen ja jopa näykkiminen ovat rakkaudenosoituksia lähteideni mukaan :D rakasta takaisin

• Anonyymi

hoidin mun marsua hetki sitten ja se nuoli mun kättä, olin vähän hämilläni mutta katoin että se tarkoittaa kiintymistä ja tää on iso juttu koska se on vähän ujo

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Meidänkin marsupojat nuolee ja "kirputtaa" joskus saattaa vähän liian kovaa tosin maistella🙂

• Anonyymi

Meidän 4v marsu nuolee sylissä mun nenää ja sormia. Se kai osottaa sitä että se marsu luottaa ja tykkää ihmisestä. Meidän entinen marsu joka nukkui pois pari päivää sitten niin hän myös vähän nuoleskeli mun nenää ja kättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe