Marsu nuolee ja näykkii

Moikka

Onko kellään kokemusta, että marsu on kova nuolemaan? Mulla on 2kk vanha marsupoika ja aina kun se on sylissä, niin se kovasti nuolee sormiani ja hiukan näykkii. Onkohan kyse jostain puutoksesta tms. vai onko se vaan joku kiintymyksen osoitus? Marsulla on suola- ja kalkkikivet ja se saa säännöllisesti c-vitamiinia.
96718
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Meilläkin molemmat marsut nuolevat sormea ja sitten kokeilevat hampailla. Se on tavallaan kiintymystä ja hampailla kokeilu on sama kuin ne rapsuttaisivat häkkitoverin turkkia. Ei mitään kummempaa..

Äänestä

se tykkää sinusta vaan ;)
tuskin sillä mitään puutosta on jos se saa c-vitamiinia ja kalkki/suola kiveä...
Meidän marsut nuolee myös kättä :)

Äänestä

Meille haettiin 6 päivää sitten Elmo-marsu joka on nyt 5 kk:n ikäinen. Tänään kun otin sen syliini tuohon rinnalle niin hetken päästä Elmo alkoi nuolla kaula-aukon aluetta ja yritti kirputtaa... Koska tiesin sen tarkoittavan kiintymystä, olo oli sanoinkuvaamaton!

Äänestä

Ihan normijuttu, Onnikin sitä tekee. Välillä tosin puruvoimaa tulee vahingossa liikaa :D

Äänestä

nuoleminen ja jopa näykkiminen ovat rakkaudenosoituksia lähteideni mukaan :D rakasta takaisin

Äänestä

hoidin mun marsua hetki sitten ja se nuoli mun kättä, olin vähän hämilläni mutta katoin että se tarkoittaa kiintymistä ja tää on iso juttu koska se on vähän ujo

Äänestä

Moi

Äänestä

Meidänkin marsupojat nuolee ja "kirputtaa" joskus saattaa vähän liian kovaa tosin maistella🙂

Äänestä

Meidän 4v marsu nuolee sylissä mun nenää ja sormia. Se kai osottaa sitä että se marsu luottaa ja tykkää ihmisestä. Meidän entinen marsu joka nukkui pois pari päivää sitten niin hän myös vähän nuoleskeli mun nenää ja kättä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Ane kirjoitti:

Moikka

Onko kellään kokemusta, että marsu on kova nuolemaan? Mulla on 2kk vanha marsupoika ja aina kun se on sylissä, niin se kovasti nuolee sormiani ja hiukan näykkii. Onkohan kyse jostain puutoksesta tms. vai onko se vaan joku kiintymyksen osoitus? Marsulla on suola- ja kalkkikivet ja se saa säännöllisesti c-vitamiinia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu