Marsu nuolee ja näykkii

Ane

Moikka

Onko kellään kokemusta, että marsu on kova nuolemaan? Mulla on 2kk vanha marsupoika ja aina kun se on sylissä, niin se kovasti nuolee sormiani ja hiukan näykkii. Onkohan kyse jostain puutoksesta tms. vai onko se vaan joku kiintymyksen osoitus? Marsulla on suola- ja kalkkikivet ja se saa säännöllisesti c-vitamiinia.

9

6428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna

Meilläkin molemmat marsut nuolevat sormea ja sitten kokeilevat hampailla. Se on tavallaan kiintymystä ja hampailla kokeilu on sama kuin ne rapsuttaisivat häkkitoverin turkkia. Ei mitään kummempaa..

• kuu

se tykkää sinusta vaan ;)
      tuskin sillä mitään puutosta on jos se saa c-vitamiinia ja kalkki/suola kiveä...
      Meidän marsut nuolee myös kättä :)

• tinttu71

Meille haettiin 6 päivää sitten Elmo-marsu joka on nyt 5 kk:n ikäinen. Tänään kun otin sen syliini tuohon rinnalle niin hetken päästä Elmo alkoi nuolla kaula-aukon aluetta ja yritti kirputtaa... Koska tiesin sen tarkoittavan kiintymystä, olo oli sanoinkuvaamaton!

• Urhoska

Ihan normijuttu, Onnikin sitä tekee. Välillä tosin puruvoimaa tulee vahingossa liikaa :D

• eliza93

nuoleminen ja jopa näykkiminen ovat rakkaudenosoituksia lähteideni mukaan :D rakasta takaisin

• Anonyymi

hoidin mun marsua hetki sitten ja se nuoli mun kättä, olin vähän hämilläni mutta katoin että se tarkoittaa kiintymistä ja tää on iso juttu koska se on vähän ujo

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Meidänkin marsupojat nuolee ja "kirputtaa" joskus saattaa vähän liian kovaa tosin maistella🙂

• Anonyymi

Meidän 4v marsu nuolee sylissä mun nenää ja sormia. Se kai osottaa sitä että se marsu luottaa ja tykkää ihmisestä. Meidän entinen marsu joka nukkui pois pari päivää sitten niin hän myös vähän nuoleskeli mun nenää ja kättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      303
      6622
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5796
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      186
      5272
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4043
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3318
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3313
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3237
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3008
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2242
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1008
    Aihe