Moikka
Onko kellään kokemusta, että marsu on kova nuolemaan? Mulla on 2kk vanha marsupoika ja aina kun se on sylissä, niin se kovasti nuolee sormiani ja hiukan näykkii. Onkohan kyse jostain puutoksesta tms. vai onko se vaan joku kiintymyksen osoitus? Marsulla on suola- ja kalkkikivet ja se saa säännöllisesti c-vitamiinia.
Marsu nuolee ja näykkii
8
4764
Vastaukset
- jonna
Meilläkin molemmat marsut nuolevat sormea ja sitten kokeilevat hampailla. Se on tavallaan kiintymystä ja hampailla kokeilu on sama kuin ne rapsuttaisivat häkkitoverin turkkia. Ei mitään kummempaa..
- kuu
se tykkää sinusta vaan ;)
tuskin sillä mitään puutosta on jos se saa c-vitamiinia ja kalkki/suola kiveä...
Meidän marsut nuolee myös kättä :) - tinttu71
Meille haettiin 6 päivää sitten Elmo-marsu joka on nyt 5 kk:n ikäinen. Tänään kun otin sen syliini tuohon rinnalle niin hetken päästä Elmo alkoi nuolla kaula-aukon aluetta ja yritti kirputtaa... Koska tiesin sen tarkoittavan kiintymystä, olo oli sanoinkuvaamaton!
- Urhoska
Ihan normijuttu, Onnikin sitä tekee. Välillä tosin puruvoimaa tulee vahingossa liikaa :D
- eliza93
nuoleminen ja jopa näykkiminen ovat rakkaudenosoituksia lähteideni mukaan :D rakasta takaisin
- Anonyymi
hoidin mun marsua hetki sitten ja se nuoli mun kättä, olin vähän hämilläni mutta katoin että se tarkoittaa kiintymistä ja tää on iso juttu koska se on vähän ujo
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Meidänkin marsupojat nuolee ja "kirputtaa" joskus saattaa vähän liian kovaa tosin maistella🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984