Marsu nuolee ja näykkii

Ane

Moikka

Onko kellään kokemusta, että marsu on kova nuolemaan? Mulla on 2kk vanha marsupoika ja aina kun se on sylissä, niin se kovasti nuolee sormiani ja hiukan näykkii. Onkohan kyse jostain puutoksesta tms. vai onko se vaan joku kiintymyksen osoitus? Marsulla on suola- ja kalkkikivet ja se saa säännöllisesti c-vitamiinia.

9

5906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna

Meilläkin molemmat marsut nuolevat sormea ja sitten kokeilevat hampailla. Se on tavallaan kiintymystä ja hampailla kokeilu on sama kuin ne rapsuttaisivat häkkitoverin turkkia. Ei mitään kummempaa..

• kuu

se tykkää sinusta vaan ;)
      tuskin sillä mitään puutosta on jos se saa c-vitamiinia ja kalkki/suola kiveä...
      Meidän marsut nuolee myös kättä :)

• tinttu71

Meille haettiin 6 päivää sitten Elmo-marsu joka on nyt 5 kk:n ikäinen. Tänään kun otin sen syliini tuohon rinnalle niin hetken päästä Elmo alkoi nuolla kaula-aukon aluetta ja yritti kirputtaa... Koska tiesin sen tarkoittavan kiintymystä, olo oli sanoinkuvaamaton!

• Urhoska

Ihan normijuttu, Onnikin sitä tekee. Välillä tosin puruvoimaa tulee vahingossa liikaa :D

• eliza93

nuoleminen ja jopa näykkiminen ovat rakkaudenosoituksia lähteideni mukaan :D rakasta takaisin

• Anonyymi

hoidin mun marsua hetki sitten ja se nuoli mun kättä, olin vähän hämilläni mutta katoin että se tarkoittaa kiintymistä ja tää on iso juttu koska se on vähän ujo

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Meidänkin marsupojat nuolee ja "kirputtaa" joskus saattaa vähän liian kovaa tosin maistella🙂

• Anonyymi

Meidän 4v marsu nuolee sylissä mun nenää ja sormia. Se kai osottaa sitä että se marsu luottaa ja tykkää ihmisestä. Meidän entinen marsu joka nukkui pois pari päivää sitten niin hän myös vähän nuoleskeli mun nenää ja kättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe