Ite muistelisin et ainakin 1988 Helsingis, 1992 Helsingis, 1995 Helsingis, 1997 Nummes, olisko 2001 ollu Oulus, sit oli kai joskus Saunas ja olikos Tuskassa kans joskus ja tänä vuonna Helsingis.
Muistaaks joku tarkemmin paikkoja, vuosia, settilistoja ym.
Minä vuosina Megadeth on konsertoinut Suomessa
14
7401
Vastaukset
- pamsiini
2005 ja 2007 olivat Saunassa.
Tuskassa olivat 2010.- j.khl.hljl
1997 olivat Hesas kans, 2008 Hesas,
- kaakkurinjasla
1988 Lepakon pihalla Helsingissä
1992 Helsingin jäähallissa
1995 Helsingin jäähallissa
1997 Nummirock
1997 Helsingin jäähalli
2001 Oulun perukoilla jossain pesiskentällä kait
2005 Sauna open air Tampere
2007 Sauna open air Tampere
2008 Helsingin jäähalli
2010 Tuska Helsinki
2011 Helsingin jäähalli
Eli onks tässä sit nyt kaikki keikat mitä MegADETH ON sUOMESSA vetäny.- taavi mstonen
1999 Iron Maidenin lämppärinä Helsingin jäähallisssa.
- Anonyymi
ei ole. 2022 kesällä oulussa
- Anonyymi
Esiintyi jo vuonna 1979 Porin punkfestareilla. Bändin tyyli oli silloin aika erilainen.
- kemppaine
2008 tais olla myös oulun teatrialla kait.
- kekeksi
ei ollut oulussa 2008, piti ensin olla mutta peruuntui.
- käppix
önks tää ny tarkka lista?
- onseoikealasku
Minulla kanssa ollut Tuskaisaa tama minun uraani astumisen aloitus. Menin Tuskafestivaaliin esiintymaan aidan taa, missa ulkokauymalat sijaitsevat. Ja monta muuta kokemusta rikkaampi olen silla alalla taman paivan jalkeen.
(tv-plupien tarKASTAJILLE Vr). - Hadoken
Tuohon vuoden 2001 Oulun keikkaan sellainen pieni tarkennus, että ei ollut pesiskenttä missä soittivat, vaan Oulun torinranta, siis sama paikka, missä muuten kaupustelijat kaupustelevat muikkujansa, marjojansa ja sieniänsä. Oli jokseenkin absurdi fiilis katella, ku Megadeth siellä torilla veivasi, huh.
- JaHe1972
Absurdi fiilis oli, kun suomen hevipääkaupungissa porukat istu kaljapusseineen aitojen ympärillä
- Anonyymi
Muistaaks kukaan tai oisko ollut jopa mukana kun Ilta-Sanomat tai Iltalehti julkaisi muistaakseni kerran viikossa nuorille suositun äänestyskilpailun. Osallituin äänestykseen silloin kun palkintona oli lippu Megadethin keikalle ja bänditapaaminen back Stagella keikan jälkeen.
Olin yksi 10:stä lipun ja tapaamisen voittajista.
Keikkä oli Helsingin Jäähallissa joku about 20 vuotta sitten eli 1992, 1995, 1998.
Muistatko minä vuonna? - Anonyymi
2023 Qstock ja Kuopiossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,824374Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242888Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt262815Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1142537Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172489Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122228Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1012180Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6382058Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka341998MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141985