Ite muistelisin et ainakin 1988 Helsingis, 1992 Helsingis, 1995 Helsingis, 1997 Nummes, olisko 2001 ollu Oulus, sit oli kai joskus Saunas ja olikos Tuskassa kans joskus ja tänä vuonna Helsingis.
Muistaaks joku tarkemmin paikkoja, vuosia, settilistoja ym.
Minä vuosina Megadeth on konsertoinut Suomessa
14
5834
Vastaukset
- pamsiini
2005 ja 2007 olivat Saunassa.
Tuskassa olivat 2010.- j.khl.hljl
1997 olivat Hesas kans, 2008 Hesas,
- kaakkurinjasla
1988 Lepakon pihalla Helsingissä
1992 Helsingin jäähallissa
1995 Helsingin jäähallissa
1997 Nummirock
1997 Helsingin jäähalli
2001 Oulun perukoilla jossain pesiskentällä kait
2005 Sauna open air Tampere
2007 Sauna open air Tampere
2008 Helsingin jäähalli
2010 Tuska Helsinki
2011 Helsingin jäähalli
Eli onks tässä sit nyt kaikki keikat mitä MegADETH ON sUOMESSA vetäny.- taavi mstonen
1999 Iron Maidenin lämppärinä Helsingin jäähallisssa.
- Anonyymi
ei ole. 2022 kesällä oulussa
- Anonyymi
Esiintyi jo vuonna 1979 Porin punkfestareilla. Bändin tyyli oli silloin aika erilainen.
- kemppaine
2008 tais olla myös oulun teatrialla kait.
- kekeksi
ei ollut oulussa 2008, piti ensin olla mutta peruuntui.
- käppix
önks tää ny tarkka lista?
- onseoikealasku
Minulla kanssa ollut Tuskaisaa tama minun uraani astumisen aloitus. Menin Tuskafestivaaliin esiintymaan aidan taa, missa ulkokauymalat sijaitsevat. Ja monta muuta kokemusta rikkaampi olen silla alalla taman paivan jalkeen.
(tv-plupien tarKASTAJILLE Vr). - Hadoken
Tuohon vuoden 2001 Oulun keikkaan sellainen pieni tarkennus, että ei ollut pesiskenttä missä soittivat, vaan Oulun torinranta, siis sama paikka, missä muuten kaupustelijat kaupustelevat muikkujansa, marjojansa ja sieniänsä. Oli jokseenkin absurdi fiilis katella, ku Megadeth siellä torilla veivasi, huh.
- JaHe1972
Absurdi fiilis oli, kun suomen hevipääkaupungissa porukat istu kaljapusseineen aitojen ympärillä
- Anonyymi
Muistaaks kukaan tai oisko ollut jopa mukana kun Ilta-Sanomat tai Iltalehti julkaisi muistaakseni kerran viikossa nuorille suositun äänestyskilpailun. Osallituin äänestykseen silloin kun palkintona oli lippu Megadethin keikalle ja bänditapaaminen back Stagella keikan jälkeen.
Olin yksi 10:stä lipun ja tapaamisen voittajista.
Keikkä oli Helsingin Jäähallissa joku about 20 vuotta sitten eli 1992, 1995, 1998.
Muistatko minä vuonna? - Anonyymi
2023 Qstock ja Kuopiossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288