punaiset silmälasit puumala

kesäasukas

tunteeko kukaan nuorta naista puumalasta jolla on kulmikkaat punaiset silmälasit?

39

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talviasukas

      Kaikki sen tuntee - mitä sitten?

      • Tunteeko kukaan..

        Puumalasta nuorta miestä jolla on punaiset silmät aika usein. Joskus jopa violetit renkaat silmien ympärillä.
        Minulla OLI hänelle asiaa jälkimmäisessä tapauksessa..


      • kesäasukas
        Tunteeko kukaan.. kirjoitti:

        Puumalasta nuorta miestä jolla on punaiset silmät aika usein. Joskus jopa violetit renkaat silmien ympärillä.
        Minulla OLI hänelle asiaa jälkimmäisessä tapauksessa..

        puumalan poikien uhoa? Seurusteleeko hän kanssasi? Mikäli myöntävä vastaus niin on aika jullin valinnut...


      • Juu,
        Tunteeko kukaan.. kirjoitti:

        Puumalasta nuorta miestä jolla on punaiset silmät aika usein. Joskus jopa violetit renkaat silmien ympärillä.
        Minulla OLI hänelle asiaa jälkimmäisessä tapauksessa..

        punaiset verestävät silmät on helppo havaita, mutta vaikea valita ryyppysakista oikea henkilö koska kaikilla on sellaiset.


      • kesäasukas
        Juu, kirjoitti:

        punaiset verestävät silmät on helppo havaita, mutta vaikea valita ryyppysakista oikea henkilö koska kaikilla on sellaiset.

        ryyppysakista?

        Tämä nainen ansaitsee parempaa seuraa kuin ryyppysakin.


      • Se oli..
        kesäasukas kirjoitti:

        ryyppysakista?

        Tämä nainen ansaitsee parempaa seuraa kuin ryyppysakin.

        vitsi. Jokaisesta kylästä löytyy vastaavanlaisia puna/musta/violetti silmäisiä "herrasmiehiä". Kunhan nyt vaan kirjoittelin viisastellessani.


      • kesäasukas
        Se oli.. kirjoitti:

        vitsi. Jokaisesta kylästä löytyy vastaavanlaisia puna/musta/violetti silmäisiä "herrasmiehiä". Kunhan nyt vaan kirjoittelin viisastellessani.

        Vihreät silmät on kauniit kesäyössä. Ja nyt en puhu silmien ympäryksistä.

        Juu ja olen tosiaan aito herrasmies.


    • kesäasukas

      Mulla ois hänelle asiaa. Pitää varmaan tulla käymään myös talvella jos vaikka tapaisi.

    • vihje itsestäni

      tämähän alkoi tosissaan kiinnostamaan. törmäsin häneen kesällä. notkea luonne. harmi jos seurustelee, oisin voinut tutustua tarkemminkin. No ainakin illallisen ääressä olisi voinut muutaman sanan vaihtaa.

    • puumala rocks

      missäs hän on töissä niin voi mennä moikkaamaan?

    • ei karvaturpa

      onko lasit vielä punaiset?

    • Rumppaantuu

      Saakeli se on käynynä Specsaversillä, nyt tuon ämmän tunnistaa paksuista pyöreistä pullonpohjista.

    • tsekkeri

      Se on kajaanista muuttanut Pertti. Puumalan miehet sekoaa heti seksuaalisesti, kun sinne saapuu joku ulkopuolinen. On aivan sama onko kyseessä tyttö vai poika, riittää että tässä henkilössä on vaikka vain yksi tyttömäinen piirre.

      • -Meijerin verkkarit-

        Ai niin kuin pitkä tukka, korvakorut, kaulaketju, ranneketju, liina päässä, sormuksia...
        Nehän ovat tyttömäisiä.


    • kesäasukas

      Ootte kyllä älykkäitä puumalan poikia. Arvostan!

      saatte heti aikaan älyllisen keskustelun.

      Jotenkin alkaa tuntumaan että olisitte toisistanne pitäviä poikia? No ainakin oman kylän likkojen puolia pidätte ettei kukaan ulkopaikkakuntalainen pääse tuomaan sivistystä kyläänne. Kepp on going! Jatkakaa vain, siitä se sisäsiittoisuus kierre senkuin jatkuu.

      • Oikein oli

        Hyvin sanottu ^^


    • lasit mielessä

      ei oo keskustelut jatkunut, piti tulla katsomaan pitkästä aikaa. Olikin helppo löytää tämä keskustelu kun oli edelleen puumala ketjun ekalla sivulla. Ei oo paljoa keväässä siis tapahtunut... Tai kuuma kesähän tässä jo on.

      • vink vink

        Himoitsetko niitä laseja vai lasien pitäjää..? Tuntuu et lasit on enemmän mieleen...


    • puumalaonPOP

      Aika säälittävää kyllä, jos vuosien päästä vielä miettii jotain silmälaseja.. ookko joku ihmeen stalkkeri? Tässä ajassa normaali ihminen on jo löytänyt vaikka mitä ja silmälasitkin on uusittu...

    • uusiksi taas

      stalker ? katos kun jää joku kiva mieleen niin jotkut ei niitä heti unohda. toiset unohtaa jo ulko-ovella. meitä on monenlaisia

    • sanakirja1

      stalker=kyylääjä

    • Kiitos ja hei

      En tiedä punaisista laseista,mutta punaisen almeran möhömaha kuskilla on mustat silmänympärykset viikon sisällä mikäli ei musiikki hiljene ja ihmisten kiusaaminen lopu kylänraitilla.
      Toivottavasti terveiset menee perille tätä kautta tuolle sossupummille.

      • ba dum tss

        Niihä sä luulet


    • ansaitsevat kyllä

      Vetäkää turpaan mielummin sitä karjansa nälkään näännyttänyttä Puttosta ja sen poikaa.

      • ha ha

        Kova uhoo


    • läpikulku

      tänä vuonna en päässyt tulemaan kemmakoihin, jos sitten ensi vuonna. Onkos tämä keskustelun kaunokainen vielä vapaa? Vai puumalan rääväsuiset pojankoltiaiset uhoaa ympärillä?

    • pohojammaalta

      Ankeaa oloa Kauhajoella. Harmaan taivaan alla kärvistelevät ihmiset 1990-luvun tuulipuvuissaan, joissa on reikiä ja hometta.
      Sivuilleen vilkuillen he ahdistuneesti kävelevät kadulla, rinnassaan vastenmielinen paine. Vihamieliset katseet ruosteisten ja
      kolhiintuneiden autojen rateista pitävät jalankulkijat jännityksessä. "Ajaako päälle vai ei?" ajattelee moni
      sairaalloisessa mielessään. Traktorit jylistävät pitkin kylänraittia edestakaisin vailla selvää päämäärää, kuin ajatukset niiden kuskien
      aatosköyhissä ja kuivuneissa aivorusinoissa. Välillä lentää tyhjä kaljatölkki, likainen kertakäyttölautanen tai tupakantumppi
      tielle, tai joskus pahaa-aavistamattoman ohikulkijan niskaan. Näivettyneet puut tien varrella keräävät pölyä lehdilleen.
      Joskus saattaa satunnainen ihminen istua penkille tien varteen ja pohtia elämän mielettömyyttä. Silloin pohtijan jo ennestään
      surkea ilme latistuu entisestään, ilmaisten pohjatonta kurjuutta. Kenties hänen ohitseen ajaa sitten mies hienossa ja uudenkarheassa
      autossa ja nakkaa ikkunasta pohtijan naamaan kepun vaalimainoksen ja ehkä myös tyhjän pontikkapullon, jonka
      kepulaisen sisuksiin kadonnut sisältö oli omaa tuotantoa, kotimetsän suojissa poltettua.

      • temmi

        Täällähän on vaikka minkälaista uhoojaa :D kovia jätkiä vai poikia ;)


      • mujari
        temmi kirjoitti:

        Täällähän on vaikka minkälaista uhoojaa :D kovia jätkiä vai poikia ;)

        Samaan kastiin kuulut sinäkin. Ikää yli 30v,ja äly 15v tasolla.


      • Poheemi

        Kyllä kaustislaiset on niin kivikautista porukkaa. pukeutua ei osaa kukaan kateus rehottaa. ja kaikki samallaisia toisten ihmisten asioita huolehditaan ja omat päin p..tä....


    • naimaan puumlalaan

      Sanassa sanotan näin:
      Puumalan rannassa komiat poikaa tohtorin luokse jo kannettin.

      Siinä oli syynä yks akka kun jätkät sitä kaiki vokoteli. Muta Lappenrannasa laivan astu yks pitkä ja tumma miäs. Se kuiskuteli sen muijan korvan ja siten se eukko lähti poies. Olisko ollu joku vosu?
      Täälä Lapenrannasa ompaljo vosuja. Muta kait siela Puumalasa akat on siveitä?
      Oon harkinnu etsijä vaimoo Puumalasta.

      • naimaan puumlalaan

        korjaten:
        Sanasa sanotan näin: Puumalan rannasa komiata poikaa tohtorin luokse jo kannettin.


    • joskus menee lujaa

      hyvä oli suuteloissa. Hyvä muisto jäi. Miksei toistekkin. Missähän hän nykyään vaikuttaa?

    • kymijoki river

      Kemmakat lähestyy. Tulikin mieleen tämä iloinen tyttö kun nämä helteet itäisemmässä Suomessa alkoivat.

    • käytsätäälläusein?

      Olen se ruma mies jota naiset eivät katso, oli rillit tai ei naisella.

    • suudelma yössä

      En ole ruma/komea. Olen tavallinen suomimies. Tietääkseni. Olen hyväkäytöksinen, naista arvostava ja sen hänelle osoittava. Olen jalat maassa tyyppi joka haluaa elämyksiä elämältään. Hyvin toimeentuleva, työ on minulle pakollinen paha, ei kutsumus.

    • henpukka

      Itse sovin tuohon kategoriaan. Olisiko muita speksejä? Lyhyt, pitkä, blondi, brunette, punapää?

    • hirvenliha

      On se outoa että omalla maalla ei saa maanomistaja itse päättää ketkä marjat noukkii. On paljon surullisia ihmisiä. Omat marjat viedään.Itse joutuu ostaa marjat.Pitäisi tehdä laki ehdotus että maanomistaja antaa käydä maillaan marjassa. Omalla kohdallani viedään aina lakat suppuina ja nauretaan.Itse en ole ehtinyt noukkia lakkoja 10 vuoteen omalta maaltani. matkaa n. puolikilometriä.

    • Kinnasviittaus

      "puumalasta jolla on kulmikkaat punaiset silmälasit?" Mahtaa olla Puumalalla ISOT lasit : D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe