Olen käyttänyt Outlook 2002 versiota. Hankin uuden koneen ja ostin siihen Outlook 2010 ohjelmiston. Haluaisin siirtää vanhan ohjelmiston PST. - tiedoston ( tiedostot ) uuteen ohjelmaan. Olen kokeillut kopioimalla tiedostot suoraan ja tekemällä vie - toiminnolla backup.pst tiedoston. Yrittäessäni tuoda näitä uuteen 2010 tulee herjaus, että " sinulla ei ole tiedoston xxxxxx.pst käyttöoikeutta". Luodessani backup - tiedostoa vie - toiminnolla vanhassa koneessa en ole asettanut salasanaa. Mikä neuvoksi???
PST - tiedostojen tuonti Outlook 2010 een
2
448
Vastaukset
- muuan mies
Tuo voi viitata siihen, että se pst -tiedosto sijaitsee hakemistossa, johon sindun Windows tunnuksella ei ole oikeutta. Anna tunnuksellesi administraattorin oikeudet.
- Neuvoa vailla
Ongelma ratkesi kun löysin uudesta ohjelmasta hakemiston jonne .pst tiedostot oli talletettu. Kopioin vanhan ohjelman ja koneen .pst tiedostot samaan hakemistoon ja valitsin päätiedoston oletushakemistoksi. Tiedot näkyivät kohta, mutta uuden ohjelman aluksi muodostamaa .pst tiedostoa ei saanut pistettua. Viesti kertoi, että uutta oletustiedostoksi valittua vanhaa tiedostoa muokataan vanhan oletustiedoston mukaiseksi. Operation jälkeen sen voi poistaa. ???
Ymmärrän niin, että vanhat tiedot on luettavissa, mutta ne muokataan uuden ohjelmaversion ominaisuuksiin tuonnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423