Koska sp osoitteeseen www.okperinta.fi näyttää olevan mahdoton lähettää vastinetta ilmoitan julkisesti:En ole koskaan ollut missään kauppasuhteessa NaturaMed Pharman kanssa joten en koskaan myös tule hyväksymään/maksamaan laskua jonka pääoma on kirjeenne mukaan 29,50e ja korkoineen nyt150e16senttiä!
OK perintä Tiilitehtaank.Vaasa
26
2792
Vastaukset
- Sivustakatsojanaolev
Pidä meidät ajan tasalla. Seuraisimme mielellämme miten tilanne edistyy.
- mikä sulla ongelmana
Ei www.okperinta.fi ole mikään sähköpostiosoite vaan nettisivujen osoite
ja sieltä löytyy se s-postiosoite. Sun kannattaa hoitaa asian pian kuntoon
ennenkuin menee aiheettomasti luottotiedot ja olet kusessa.- Lisää Dataaa:.!1%#+?
.
Yhteystiedot Vaasa
Huom! Uusi käyntiosoite 7.3.2011 alkaen
Tiilitehtaankatu 7 A, 65100 Vaasa
Puhelin 030 603 5600
Faksi 030 603 5639
Myynti 030 603 5630
[email protected]
Velallisasiakaspalvelu 030 603 5620
[email protected]
Sähköpostiosoitteet [email protected]
http://www.okperinta.fi/tpl_site_01.asp?sua=1&lang=1&s=14&q=y
.
- Sivustakatsojanaolev
Miten tuollainen on mahdollista? Osaatko yhtään aavistaa?
- jabarallaatiraa
Kyseinen firma lähettää aiheettomia laskuja!
- jabarallaatiraa
Niin ja vielä koitahan katsoa kuka omistaa natura pharman...no ok perintä heh heh!
- että näin
jabarallaatiraa kirjoitti:
Niin ja vielä koitahan katsoa kuka omistaa natura pharman...no ok perintä heh heh!
Natura pharma ja ok perintä ovat aivan eri yrityksiä ja täysin eri omistajuus. Natura pharma on ainoastaan OK Perinnän toimeksiantaja, ts. OK Perinä on saanut perittäväkseen Naturan laskuja.
- huh huh
jabarallaatiraa kirjoitti:
puhut täyttä skeidaa!! ok perintä on perintätoimisto ja natura med pharma sen toimeksiantaja ja täten dorka ihan eri firma!!!!!!!!!!!!!
- Postimyyntiä...
Joku hollantilainen firma on natura pharma ja ok perintätoimisto jotain epäpäteviä tuomareita jotka yrittää ryövätä laillisesti ihmisiä!
- Juuuuh!
NaturaMed on joskus soittanut ja kaupannut "ilmaisia vitamiineja" ja jos et sano irti heti ensimmäisen toimituksen jälkeen niin lähettävät lisää tuohon 29,50€. Joten oletko nyt varma ettet ole tilannut jotain omega vitamiinipillereitä tai jotain sen kaltaista?
- Aaaaaaaas
Ok perintä on huijari toimisto todistettu vaikka missä.
- -MB-
Ok Perintä näyttää erikoistuneen perimään näiden luontaistuotehuijarien laskuja. Minäkin sain Herbal Vital AS-nimiseltä firmalta tilaamatta jotain äyriäisöljynappeja ja peruutin ne samantien puhelimitse. Silti samoja nappeja tuli vielä kuukauden päästä uusi erä ja taas ilmoitin, etten ole kiinnostunut tuotteistanne.
Minua kehotettiin palauttamaan pillerit ja näin olisi tehnyt kunnes postikonttorissa selvisi, että MINUN pitäisi vielä maksaa postimaksut! Siihen en enää suostunut ja laitoin Herbal Vitaliin viestiä, että saatte tulla noutamaan pillerinne jos haluatte ne takaisin.
Nyt OK Perintä on ottanut tehtäväkseen periä minulta näitä nappeja ja selittää vaan ostaneensa mainitut saatavat ko norjalaisfirmalta.
Kuluttajaneuvojan mukaan en ole ensiksi edes velvollinen palauttamaan sellaista mitä en ole tilannut (vaikka kehottavatkin palauttamaan), mutta minulla on myös oikeus vaatia nähtäväksi sopimus, jossa olen tilannut ko tuotteet.
Laitoin juuri OK Perintään viestiä, jossa haluan nähdä minkä sopimuksen olen allekirjoittanut tai muut perusteet karhulle. Tiedän itse etten ole minkäänlaista tilausta tehnyt sillä olen kaupan päälle allerginen äyriäisille!
Katsotaan miten mailiini vastataan OK Perinnältä, mutta se on varmaa, että maksan vasta oikeuden päätöksellä!- ColColCol
Hyvä neuvo tuo, että "haluan nähdä, minkä sopimuksen olen allekirjoittanut tai muut perusteet karhulle". Esimerkiksi Kuluttajavirasto on aiemmin määrännyt luontaistuotteita markkinoivalle NaturaMed Pharma AB:lle markkinointikiellon. Samaan on puututtu myös Ruotsissa.
- katsoja
Mikä on tilanne?
- Paradoksiko
Mun mielestä tässä on nyt sekoittaa 2 eri asiaa. Pillerifirmoja jotka tekee hämäriä ja harhaanjohtavia kauppoja puhelimitse ja perintätoimistoa? Natura pharma ja ok perintä ei ainakaan minkään rekisterin mukaan ole samaa puljua. Kysymys 1: Oletko nyt ihan varma ettet mitään tilannut? Tarkoitan, että onko kukaan soittanut sulle ja tyrkyttänyt "ilmaisia näytekappaleita", sillä jostahan heidän on sunkin tiedot täytyneet saada? Erittäin perseestä, ettei moni tajua faktaa: Mikään ei ole ilmaista. Näytekappale on ilmainen, mutta toimituskulut on maksettava. Sen jälkeen oletkin jo kestotilaaja ja kaikki on tehty sen eteen, jottei tilauksen katkaiseminen olisi helppoa. Onneksi kaikki mitä on etänä tilannut voi myöskin palauttaa 14 päivän sisällä (en tosin tiedä onko näissä luontaistuotteessa joku ero tähän) jos paketti on myyntikelpoinen, eli sitä ei esim. ole avattu. Toistaiseksi, sen minkä voi tehdä, niin sen voi aina lähettää takaisin, ja joissain tapauksissa on itse maksettava se postitus, mutta jos laittaa mukaan omat tilitiedot niin heillä on ainakin velvollisuus hyvittää sulle ne postikulut. On ihan turha alkaa jääräpääksi ja heittäytyä itse samalle tasolle kuin muut. "MINUN pitäisi vielä maksaa postimaksut! Siihen en enää suostunut ja laitoin Herbal Vitaliin viestiä, että saatte tulla noutamaan pillerinne jos haluatte ne takaisin." Luuletko oikeasti että kukaan muu kuin Panaman presidentti voi sanoa näin, ja se tapahtuisi? Joo, ne Herbalin tyypit tulee autolla hakemaan ne sun pekatit ja pyytää anteeksi ja vie syömään?
Ihan sama mistä suomessa tilaat postin kautta, niin 2 viikkoa aikaa heittää paketti postilla takas, ja maksuohjeet postikulujen korvaukseksi mukaan, niin sitten on asia hoidettu. Myyjä on myös velvollinen maksamaan lähettämisen postikulut sulle, jolloin sun kaupanpurunhetkellä oleva rahatilanne on -0 euroa.
Perintätoimiston osuutta tähän keskusteluun en ymmärrä. Jos et maksa esim. puhelinlaskua (jonka sitten olet tilannut) , ja se menee perintään, niin onko se kenen vika sitten? Voin sanoa: Täysin sen vika joka ei hoida omia raha-asioitaan asianmukaisesti.
Heikoilla olet, jos sulla vielä ne pillerit kotona on. - OK PErintä huijaa?
niinpä OK Perinnästä tuli minullekin heikosti yksilöity lasku, jonka perusteet vaikuttivat kyseenalaislta. Kyse ei edes ollut luontaistuote- tms. epätavallisista tuotteista.
- voi taivas!
kuka idiootti väitti et okperintä ja natura med pharma on samaa puljua?? johan jo vitsin murjas.. tiedättekö perintätoimiston ja toimeksiantajan eron.. perintätoimisto ottaa vastaan toimeksiantoja toimeksiantajilta.. eli okperintä on ottanut natura med pharmalta toimeksiantoja.. joskus perintätoimistot saattavat ostaa jonkun toimeksiantajan toimeksiantoja ja haastaa ne omissa nimissään. Tämä siitä johtuen, että ne kuuluvat oston jälkeen perintätoimistolle.. mutta hyvä ihmiset perintätoimisto on perintätoimisto ja myyntifirmat eli pillerifirmat pillerifirmoja!! menikö kaaliin vai kertaanko?? ai ei mennyt? okei siis PERINTÄTOIMISTOT ovat PERINTÄTOIMISTOJA ja PILLERIFIRMAT ovat PILLERIFIRMOJA ;)
- ok perintälainaamo
julkisesti alkavat onneksi tarkkailla perintätoimistojen touhuja
- sellasta settiä
Kaikki perintätoimistot yhtä pölhöjä, olen takunnut asioista monen kanssa, on peritty laskua joka maksettu aikoja sitten, siinä oli perijänä dna, mutta hähää, maksettu lasku olikin tallessa.
kerran perittiin muka tilausta tuotteista, mitä tilausta en ole koskaan tehnyt, otin yhteyttä toimistoon ja selvitin asian. Ne kannattaa selvittää. hekin ovat vain tekemässä työtään. - Akln
Tämä kyseinen ok perintä toimii lain vastaisesti niin kuin kaikki muutkin perintä toimistot esittämällä uhkuksen perintä kirjeessään ei hyvän perintä tavan mukainen toiminta.
- kerrosnyyyy
Jos pidät uhkauksena mainintaa, että maksamaton lasku saattaa edetä oikeudelliseen perintään, niin se ei ole hyvän perintätavan vastaista, vaan päinvastoin asiakkaan kannalta melko oleellinen tieto sekä ilmoitus samalla, että nyt voisi vielä tehdä asialle jotain. Vai mikä uhkaus siinä lappusessa oli painettuna?
- VoiHyvätHyssykät
Älkää nyt hyvä ihmiset olko niin tyhmiä, että hairahdutte vastaanottamaan puhelinmyyjien tarjoamia "ilmaisia tuotteita". Eivät todellakaan ole ilmaisia vaan loppupeleissä olette maksaneet niistä satoja euroja ettekä' pääse millään sopimuksesta eroon , kun ei kukaan vastaa puhelimeen eikä mihinkään yhteydenottoonne.
Ellette osaa sanoa puhelinmyyjälle "EN TILAA MITÄÄN" heti kättelyssä, niin ottakaa liittymälle Puhelin-Robinson-kieltopalvelu, joka on voimassa kolme vuotta.
https://www.asml.fi/kieltopalvelut/- Tyhmiälöytyy
Aivan sama, kun on oikeesti ihmisiä, jotka uskoo facen eri testeihin ihan täysillä ja sit vielä laittaa ne julkisiksi. Tekee ittestään aivan naurettavan pellen.
- löytyyeikälopukaan
Tyhmiälöytyy kirjoitti:
Aivan sama, kun on oikeesti ihmisiä, jotka uskoo facen eri testeihin ihan täysillä ja sit vielä laittaa ne julkisiksi. Tekee ittestään aivan naurettavan pellen.
Niin tai osallistuu innoissaan jonkun "tykkää jos tykkäät kahvista" FB-sivuston kesämökki- ja karibianristeilyarvontaan kerta toisensa jälkeen.
- ratsumies88
aika kauan noi perintätoimistojen turhat pukumiehet viitsii lähetellä just postimyynti ja parkkifirmojen perintäkirjeitä vaikka itsekin tietäisivät ne aiheettomiksi.aina on joku hullu joka menee vipuun....
- Anonyymi
OK-Perintä on rikollinen huijjariyritys. Olen saanut laskuja kyseiseltä perintä-
firmalta. Olen ollut puhelinyhteydessä yritykseen ja kertonut, ettei perittävää
velkaa ole olemassakaan, enkä ole velallinen. Yritys ei kommentoi, miksi
ovat lähettäneet huijauslaskuja, mutta ovat sanoneet, että laskut voi heittää
pois. Kyseessä on ikä-ihmisiin hohdistuva huijaus. Olen ollut yhteydessä
kuluttaja-asiamieheen. Siellä palautteeni on kirjattu vastaanotetuksi,
mutta he eivät lähde ajamaan yksityisen henkilön asiaa.
Joten Perimistoimistojen toimintaa ei valvo kukaan.
Olkaapa kaikki varuillanne, jos saatte postia OK-Perinnältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834