On se harmi, että Räsästä ei valittu rahaministeriksi. Ei olisi Kreikka- onngelmaa, jos hän olsi siinä virassa. Lainananto kreikkaan olisi yksinkertaisesta vain kielletty.
Onneksi Räsäskä on sisäministeri kuitenkin ja pystyy siinä virassaan hoitamaan kotimaan asiat kuntoon. Nyt hän on suuressa viisaudessaan päättänyt kieltää suoessa yksityishenkilöiden lainan oton. Kas, kun ei vvoi ottaa lainaa, ei voi velkaantuakkaa. Suoranaista neroutta!
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/09/07/rasanen-pikavipit-voitaisiin-kieltaa/201112598/12
Mitä tuo asia muuten kuuluu sisäministerille?
=DW=
Velkaongelmat ratkaistu.
19
66
Vastaukset
Ei mitenkään.
Mulle alkaa tuosta Räsäskästä tuleen sellanen sosiaalitanttafiilis?
Eiköhän se seuraavaks kiellä parturitkin, jos se yhä kantaa kaunaa siitä kun pojan tukkavleikattiin intissä lyhyeks?
Mä heitän tähän pahan...
tää yhteiskunta alkaa nyt elää niiden ihmisten säännöillä jotka ei uskalla elää.
Ne on nousseet pikkuhiljaa enemmistöks päättävissä elimissä.
Ne on hyvin koulutettuja ihmisiä jotka näkee yhteiskunnan olmiöt uhkaavana ja pelottavana ja ne haluaa säätää lakeja jotka pitää ne turvassa lintukodossa.
Ne sälyttää poliisille mahdottomasti tehtäviä joihin poliisilla ei ole resursseja koska ne haluaa et joku turvaa niiden omaisuuden ja elämän.
Ja ne pelkää käyttää maalaisjärkee ja kohdata haasteita...
Voi Suomi mihin kuljet...Tuo on täyttä puppua.
En ole Räsäsen kannattaja, enkä edes pidä koko naisesta, mutta kai se on tässä asiassa oikeilla jäljillä.Rehottaahan tämä pikavippibisnes kun pellossa.
Vapaaehtoista se pikavipin ottaminen on, mutta, mutta on ihmisiö, jotka ei hallitse rahankäyttöään.- ...
Mnaah.
Politiikot elää politiikkojen elämää, se ei voi toimia venäläisen ruletin säännöillä. Ja mitään radikaalimpaa ei demokratiassa edes saa aikaiseksi. Demokratia hassua asia. Pienikin porukka voi jotenkin saada enemmistön taakseen, koska asioita, joille ei oikein voi mitään. Ja sitten jää suuri oppositio, mikä on aivan toista mieltä, mutta jäävät vähemmälle kannatukselle kokonaisuudessa.
Mutta on se suoranainen harmi, että Räsästä ei valittu työministeriksi. Sehän olsi ensitöikseen kieltänyt työttömyyden.
Kiinnostuksella odottelen pressan vaaleja, kyllä nyt on aika laittaa suomen asiat kuntoon, kieltämällä aivan kaikki.
Mulla jotenkin tunne, että ihmiset hyppii sisäministeriön akkunoista pihalle että lotina kuuluu kaduilta. Räsänen on selväst seonnut päästään lopullisesti. Kaitpa se kieltää ikkunoista hyppimisenkin. Kun se tämä Räsäskä ei juuri koskaan ehdottele mitään rakentavaa tai eteenpäin vievää. Se vaan aina on kieltämässä ihan kaiken.
=DW= k-kotton kirjoitti:
Tuo on täyttä puppua.
En ole Räsäsen kannattaja, enkä edes pidä koko naisesta, mutta kai se on tässä asiassa oikeilla jäljillä.Rehottaahan tämä pikavippibisnes kun pellossa.
Vapaaehtoista se pikavipin ottaminen on, mutta, mutta on ihmisiö, jotka ei hallitse rahankäyttöään.Kuules kotton.
Toki pikavippi on kallis ja suurinpiirtin vain epätoivoisille.
Mut miks pitää kaventaa ihmisen valintamahdollisuuksia jonkun sosiaalitantan keinoin.
Ihmisillä tulee aina olemaan nopean rahoituksen tarvis, tässä yhteiskunnassa....niin miks se pitää kieltää?
Siks et joku tantta on sitä mieltä et se on vaarallista...
Ehkä ihmisten pitäis oppia ottaan...vastuuta...- ...
k-kotton kirjoitti:
Tuo on täyttä puppua.
Vapaaehtoista se pikavipin ottaminen on, mutta, mutta on ihmisiö, jotka ei hallitse rahankäyttöään.Räsänen on sisäministeri.
Rahaministeri on Urpilainen ja sosiaaliministeri on Risikko. Räsänen on mun mielestä seonnut lopullisesti, ei edes tiedä, mikä ministeri se nyt onkaan. Oiksohan jakomielitautia?
=DW= anjaniina_ kirjoitti:
Kuules kotton.
Toki pikavippi on kallis ja suurinpiirtin vain epätoivoisille.
Mut miks pitää kaventaa ihmisen valintamahdollisuuksia jonkun sosiaalitantan keinoin.
Ihmisillä tulee aina olemaan nopean rahoituksen tarvis, tässä yhteiskunnassa....niin miks se pitää kieltää?
Siks et joku tantta on sitä mieltä et se on vaarallista...
Ehkä ihmisten pitäis oppia ottaan...vastuuta...Se on aivan sama, kun joku siihen rajoituksia panee.
Ei ole oikein, että niitä suorastaan tyrkytetään.
Siinä pitäs olla esillä vuosikorko.
Maksuhäiriöt on lisääntyneet, ja ne ei koske vain sitä maksuhäiriöistä, niistä kärsii aina isompi joukko.
Ei yhteiskunnan hyvinvointi näillä pikavipeillä lisi.
Ja se kai on poliitikon tehtävä, lisätä hyvinvointia.
JK. minä inhoan kristillistä liittoa.... kirjoitti:
Räsänen on sisäministeri.
Rahaministeri on Urpilainen ja sosiaaliministeri on Risikko. Räsänen on mun mielestä seonnut lopullisesti, ei edes tiedä, mikä ministeri se nyt onkaan. Oiksohan jakomielitautia?
=DW=Sillä ei varmaan ole sidoksia pikavippifirmoihin.
- ...
k-kotton kirjoitti:
Sillä ei varmaan ole sidoksia pikavippifirmoihin.
No ei varmaankaan ole.
Eikä taida olla Setaan tai panimoihin tai moneen muuhunkaan suuntaan, mistä asioista se onkin nykyään ottanut kovastikin kantaa ja suunniittelemassa erilaisia kieltoja
Taitaa enenpi olla foliohattu-yhteys taivaaseen. Jotenkin otaksun, että Räsänen ei ole kieltämässä kirkkoja, vaikka niissä syödään lihaa ja juodaan verta joissain ihmeellisissä pakanallisissa salaseurariiteissä :DD
=DW=
Ihan oikein. Ei mitään velkaa kenellekään ilman takuita. Jos ei löydy takuita itseltä niin sit hommaa takuumiehet niin ku ennenkii on ollu. Sellainen laki, että jos lainaa ottaa niin joltain muulta ku valtiolta, lue työläisiltä, se revitään takas.
- ...
Meneehän ne kaikki velat jokatapuksessa aina maksuun. Pikavipeissä iteasiassa se hyvä puoli, että siitä vastuussa lainanottaja ite, ei takuumiehet kärsi siinä sivussa.
Ja kyllä kai vekselin pystyy pikkurahan tarpeeseen tekemään vieläkin, jos jostain vain löytää tarpeeksi tollon takaajan.
=DW= ... kirjoitti:
Meneehän ne kaikki velat jokatapuksessa aina maksuun. Pikavipeissä iteasiassa se hyvä puoli, että siitä vastuussa lainanottaja ite, ei takuumiehet kärsi siinä sivussa.
Ja kyllä kai vekselin pystyy pikkurahan tarpeeseen tekemään vieläkin, jos jostain vain löytää tarpeeksi tollon takaajan.
=DW=hah hah. Mihin maksuun. Jos ei oo mistä ottaa niin mihin maksuun. Ei ne lusmut mitään itse maksa. Sossuun mennään parkumaan kun velkansa pitäis hoitaa. Sieltä järjestetään ylläpito ja siirrellään velkoja eteenpäin. Ja mitä itse maksamista se on jos yhteiskunnalta saamistaan lyhentää.
- ...
miljoona kirjoitti:
hah hah. Mihin maksuun. Jos ei oo mistä ottaa niin mihin maksuun. Ei ne lusmut mitään itse maksa. Sossuun mennään parkumaan kun velkansa pitäis hoitaa. Sieltä järjestetään ylläpito ja siirrellään velkoja eteenpäin. Ja mitä itse maksamista se on jos yhteiskunnalta saamistaan lyhentää.
Kokeile, kaikki menee kyllä perintään.
Lähes kaikki muu voidaan ulosmitata, paitsi sänky vaatteet ja korut.
Ja lainanotto loppuu kuin seinään, kun tulee merkintä luottotietoihin.
Ei läheskään kaikki pikavippikierteessä olevat ole mitään soskun elättejä, eikä niistä tule sellaisia. Mutta elämä voi pikkusumman takia mennä todella hankalaksi useiksi vuosiksi, jos asiat jää hoitamatta.
Liekö tälläkään palstalla ketään, jolla ei olisi kasaa luottokortteja? se vaan nyt on silleen, että kun luottokorttilaskun maksamisessa tulee ongelmia, luottokunta kyllä perii omansa, artisti maksaa. Tiukalla budjetilla luottokortin vinguttaja joutuu hetkessä karmeaan elämän tilanteeseen, jos sattuu vinkauttamaan jorttia vahingossa liikaa tai tulee yllättäviä menoja, jotka sotkevat raha-asiat. Monet vanhukset, siis eläkeläiset käyttävät pikavippejä. Ne sitten ulosmitataan eläkkeistä. Ja yhteiskunnan rahaa se sekin on.
Meinan vaan, eikö ole mennyt jakeluun, että kaikki eläkeläiset on loispummeja, jotka elää yhteiskunnan siivellä?
=DW= ... kirjoitti:
Kokeile, kaikki menee kyllä perintään.
Lähes kaikki muu voidaan ulosmitata, paitsi sänky vaatteet ja korut.
Ja lainanotto loppuu kuin seinään, kun tulee merkintä luottotietoihin.
Ei läheskään kaikki pikavippikierteessä olevat ole mitään soskun elättejä, eikä niistä tule sellaisia. Mutta elämä voi pikkusumman takia mennä todella hankalaksi useiksi vuosiksi, jos asiat jää hoitamatta.
Liekö tälläkään palstalla ketään, jolla ei olisi kasaa luottokortteja? se vaan nyt on silleen, että kun luottokorttilaskun maksamisessa tulee ongelmia, luottokunta kyllä perii omansa, artisti maksaa. Tiukalla budjetilla luottokortin vinguttaja joutuu hetkessä karmeaan elämän tilanteeseen, jos sattuu vinkauttamaan jorttia vahingossa liikaa tai tulee yllättäviä menoja, jotka sotkevat raha-asiat. Monet vanhukset, siis eläkeläiset käyttävät pikavippejä. Ne sitten ulosmitataan eläkkeistä. Ja yhteiskunnan rahaa se sekin on.
Meinan vaan, eikö ole mennyt jakeluun, että kaikki eläkeläiset on loispummeja, jotka elää yhteiskunnan siivellä?
=DW=Niin ja tää työläinen lähtee nukkumaan, että jaksaa taas mennä aamulla töihin ja maksaa veroja että pummeillekin riittää jotaki. Jatkakaa te juttua joilla on tähän aikaan joutoaikaa...
Jaa, minä en kyllä ole kirjoittanut sanakaan, eläkeläinen. Mutta kun otit puheeksi niin, ero se on eläkeläisellä ja eläkeläiselläkin. Jotkut ovat itse ne eläkkeensä tienanneet ja jotkut köröttelee vaan kyytissä ku muut maksaa.
- ...
On juu eroja.
Joillain on säästössä rahoja, oblikaatioita sijoitusasuntoja, omia sijoituksia. Osalla ei. Mutta kaikki elelevät kuitenkin "itse ansaitsemilaan eläkerahoilla", Nämät toiset tosin joutuu nostaan kaiken köyhäinapuna yhteiskunnalta, joillain kaikki eläkkeet ovat tarpeettomia toimeentulon kannalta.
Eläkepommi tikittää, lanka palaa. Alapas katteleen sukanvarsiisi, paljonko ruplia on jäänyt vanhuuden varalle itsesi elättämiseen sitten, kun et enää töihin pysty :DDD
=DW= ... kirjoitti:
On juu eroja.
Joillain on säästössä rahoja, oblikaatioita sijoitusasuntoja, omia sijoituksia. Osalla ei. Mutta kaikki elelevät kuitenkin "itse ansaitsemilaan eläkerahoilla", Nämät toiset tosin joutuu nostaan kaiken köyhäinapuna yhteiskunnalta, joillain kaikki eläkkeet ovat tarpeettomia toimeentulon kannalta.
Eläkepommi tikittää, lanka palaa. Alapas katteleen sukanvarsiisi, paljonko ruplia on jäänyt vanhuuden varalle itsesi elättämiseen sitten, kun et enää töihin pysty :DDD
=DW=Ei niille tulevaisuuden työntekijöille mitään palkkaa tarvitse maksaa, sen kun vaan tilaa ilmaisia orjia. Hyvin pärjätään.
- mies muuan
Räsänen on oikealla asialla. Koronkiskonta ei ole hyväksyttävää bisnestä.
Ja jos on sisäministeri, niin kai sitä on mielipiteenvapaus oman ministerivastuualueensa ulkopuolella oleviin asiaoihinkin. Räsänen ei pysty kieltämään asiaa, mutta pystyy olemaan asiasta jotain mieltä- ja onneksi saa olla. Kuten sinäkin ja minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973