Tietääkö joku milloin Poriin aukeaa likaisten neulojen vaihtopiste? esitteitä kuulemma on jo liikkeellä???
Helppi?
61
1716
Vastaukset
- hölppi
Hangassuolta löytyy
- Piikki perssiisiin
Niitä saa osta apteekeista ja maksaa niin vähän että hae sieltä. Jos kerran pystyt ostamaan höpöheinäsikin niin osta neulat kans.
- Anonyymi
Likaisten neulojen vaihtopiste? Miksi ihmeessä ne pitäisi vaihtaa likaisiin?
- 97
Tänään oli lehdessä juttu, on auennut!! Sininauhan ensisuojan tiloihin!
- ongelmat pois
Narkeille pitäisi valtion varoista ostaa huumeet , ja mieluiten yliannostus jokaiselle.Sama huumeiden myyjille.
Saataisiin sosiaalikuluja alas ja jäteihmisiä pois kaduilta rikostelemasta.
Ongelmat poistuisivat kun ongelmien tekijät poistuisivat.
Kukaan ei pakota käyttämään huumeita.Vain ihmisjäte käyttää huumeita. - helppi1
Ja sitten faktaa joukkoon.
Terveysneuvontapiste Helppi avasi ovensa siis tiistaina. Helppi sijaitsee Sininauhan ensisuojan tiloissa, Muistokatu 4.
Helppi on avoinna tiistaisin ja torstaisin klo 14-16.
Terveysneuvontapiste Helppi on tarkoitettu ruiskuhuumeita käyttäville henkilöille. Se on matalan kynnyksen hoitopaikka, jossa voi asioida ilman ajanvarausta ja ikärajaa. Toiminta on luottamuksellista ja asiakas voi asioida nimettömänä.
Helpistä saat tietoa ja ohjausta mm. tartuntataudeista ja hoitopaikoista. Siellä on myös mahdollisuus vaihtaa käytetyt neulat ja ruiskut. - 111q22
kuulemma poliisit kyttää aina nurkilla, kun on helppi auki.. ai niin ja on ne jetsonit myös kyttäämässä siellä korvaushoitolaisia.. on katos haut päällä..
näin yksi nisti sanoi - 81
Ei tälläisen pisteen tarkoitus ole olla ratsiapaikka poliiseille, vaan paikka josta saa apua. Toimii tämä systeemi muuallakin, miksi ei siis Porissakin?
- 11q233
mä tiedän, kun poliiseilla on joku narkkari hakusessa rikoksista, niin helpoin tapa on kytätä paikkoja, missä narkkarit kulkee ja klinikalla ja vaihtopisteessä ne käy hakemassa ties mitä ja siellä niitä kytätätään. näin on joka kaupungissa...
- 111q25
hyvät palvelut on porissa narkkareilla..annetaan subua ja neulat ja pamit..että jaksaa taas.
muuten 45-minuuttia ohjelmassa näytettiin, miten jonkun päihdeaseman ulkopuolella pillerit vaihtoi omistajaa. oli kuvattu hesassa. narkit haki subua ja pamia asemalta ja möi heti ne kadulla toisille. miten porissa tämä liiketoiminta pyörii.. meneekö subut ja pamit parempiin suihin hyvällä voitolla ?? kuka tietää ?? - eläk.6
onko niin, että päihdeasemalta saa ilmaiseksi rauhoittavia ym. pillereitä ?? mistähän köyhä eläkeläinen saisi lääkkeensä ilmaiseksi ??
juopot ovat yhteiskunnan lempilapsia - nykyään vaa olutta
Kyseisten nautintoaineiden pimeät markinat ovat porissa melko suppeat, niitä laillisesti saavat mieluiten rouhivat namit itse. Toki saa jos tietää mistä kyselee, mutta hinnat ovat pienehkön tarjonnan vuoksi kohtuuttoman korkeita. Stadissa sitten esim,itäkeskuksen nurkilla pyörii paljon tyyppejä joita hihasta nyppäämällä saakin sitten jo lähes mitä vaan (jossei tule ammutuksi)
- +++++000000
porissa holisteja ja narkkareita hoidetaan pillereillä ja senhän kaikki tietää.. jos juotattaa, niin nappi huuleen ja homma on poissa.. vai onko ??
- helppi1
Eiköhän asia nyt kuitenkin ole niin, että poliiseilla ei kauheasti ole resursseja laittaa partioitaan kyttämään terveysneuvontapisteen kulmille. Ja itse siellä viime viikolla kahtena päivänä työskennelleenä voin kertoa ettei poliiseja ole näkynyt.
- 76
Onko joku käynyt? Tai tietääkö joku jonkun käyneen? Kokemuksia?
- helppaus
onko siellä oikeesti kytät ratsaamassa?!
- narkkineulat
"Tietääkö joku milloin Poriin aukeaa likaisten neulojen vaihtopiste? esitteitä kuulemma on jo liikkeellä???"
Ettekste narkkaripaskat voi vaihtaa niitä keskenänne?Kierrätystä kato,samalla saatais kaikki ihanat taudit liikkeelle teidän keskuudessanne ja voi olla että alkais sosiaalikulut pienenemään tässäkin kaupungissa. - Niskalaukaus
Sinä ihanana päivänä kun Suomesta on lupa karkottaa narkomaani lupaan ostaa heti lentolipun sille niin pitkälle kuin pippeli kasvaa!
- 4675
Ja jos kyse on sinun pippelistäsi, niin se lippu ei kovin pitkälle ole.
- pori nisti
On se hyvä että Poriin saatiin vihdoin "värkki huolto" ja vielä kunnolla toimiva sellainen.Ei tarvitse käytytää kimppa neuloja ja ruiskuja kitpuhtaisiin värkkeihin itse käyn helpissä noin kerran kukaudessa ja vien sinne noin 1200-1600 kpl käytettyjä värkkejä ja saan sen verran puhtaita takaisin.Kerään kavereilta aina likaiset varkit pois ja annan sitten puhtaat tillalle jos kaveri vaan haluaa uudet puhtaat värkit.Mä ainakin olen itse tyytväinen Porin Helpon toimintaan ja mielestäni poliisi ei kyttää sininauhan kulmilla sen enempää kun muuallakaan.Mulla kävi poliisit kotona ja näki mun värkki varaston ja pöliisin kommentti oli että on pidätte terveydesyän
- Anonyymi
Sinut ja kaltaisesi paskat pitäisi teloittaa.
- sheriffin sanat
"pöliisin kommentti oli että on pidätte terveydesyän"
Tuo lause kertoi kaiken joko sinusta tai poliisista.En tiedä kumpi olisi huolestuttavampi asia. - vanha kettu
kävin tänään porin helpissä ja en sanut kun 100 värkit joten en ota enään vastaan kavereilta likaisia värkkrjä jos otan heitän ne luontoon tai jos on roskin vieressä niin sinne en siis ota vastaan likaisia värkkejä (onko se tautejen ehkäisyä ja lasten käsiin joutumista) sillä itse selviän 100 värkillä ja kun on aika vaihtaa niin käyn vaihtamassa mutta en mihin ne likaiset juotuvat.
- Anonyymi
Jahas, narkki koittaa kiristää että jos sulle ei anneta ilmaiseksi uusia neuloja niin heittelet lasten leikkipaikoille neulasi.Jos näen sun tekevän niin, tulet napostelemaan sen neulan ja kaiken herskan mitä taskuissasi on suoraan naamaasi :) Paina mielees!
Sun kaltasilta rotilta tulisi evätä KAIKKI tuki ja apu.Itse olet tilanteesi luonut ja valinnut.Ei uusia neuloja, vaan potku perseelle tavattaessa.
- Nancy
parmpi puhtaat kun likaiset,eikö?Keräyspalvelu toimii,ei ole likaisia neuloja lastenleikkikentillä yms.Käyttäjät saavat rauhassa asioida helpissä ilman leimaa otsassa...Hieno asia.Helppi.ihmiset tuppaavat pelkäämään kaikkea mitä eivät ymmärrä............
- Gstapo
Hei! Onks pakko vetää kamaa ränniin?
- Anonyymi
Olen jo pitkään miettinyt samaa että miksi ränneihin on kamaa tungettava eihän siellä enää vesi kulje ja menee hyvä ränni tukkoon.Jäätyykin ne kamat sinne ränneihin talvella eikö voisi ajatella jotain muuta paikkaa kaman säilytykseen?
T: Hillevi 73v - Anonyymi
Miks ne ränniin pitää vetää. Vie kadulle, voit saada niistä rahaa.
- Deadlift
Alkoholikin on yhtälailla huume joka aiheuttaa riippuvuutta siinä kuin ns."oikeat" huumeet.
Elikkä surkeita paskoja kaikki!!! - qazc
koko veturitallin alue on yhtä narkkialuetta ja nyt sinne suunnitellaan lastenkotia...iso sellaista.
- lastenkoti tarpeen
On niillä narkeillakin lapsia
- Anonyymi
Hah joo, onhan niillä. Eräskin äiti narkkaa ja kulkee nykyään poikansa kanssa kun poika pääsi pois lastensuojelulaitoksesta täytettyään 18v.
Sellasta perheidylliä :D - Anonyymi
Sehän on yksi iso lastenkoti. Siellä pestään paskavaatteet ja pesetetään, syötetään ja peitellään nukkumaan. Aamulla taas ryyppäämään ja illalla takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on yksi iso lastenkoti. Siellä pestään paskavaatteet ja pesetetään, syötetään ja peitellään nukkumaan. Aamulla taas ryyppäämään ja illalla takaisin.
Asiallisimmat tapaukset huhun mukaan päätyvät koteihin ylitöiksi, aamulla sitten kevein askelin kohti Alkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallisimmat tapaukset huhun mukaan päätyvät koteihin ylitöiksi, aamulla sitten kevein askelin kohti Alkoa
Pussit tyhjänä askel on kevyt
- Anonyymi
Karjarannan ämmä kyttää se tiedä kuin kyttää kannattaa mennä kuin pesäpallo mailla Pori se karjarannan kyttää
- Anonyymi
Viimeinen aivosolu menossa ja sekin pitää päihdyttää :D
- Anonyymi
Helpistä saa neulat ja kaup. sair takaa saa subut.
Voi tätä narkkarien paapomista.
Mitä vielä ???- Anonyymi
Kerro nyt ihmeessä, kun tunnut tietävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä mutta jos tuollainen on totta, niin vaadin osaltani kaupunginjohtajan erottamista välittömästi ja moisten helppien lakkauttamista.
Pirusti suojatyöpaikkoja narkkarien ympärille rakennetuissa kulisseissa.
Ei sovi maailmankuvaani miten nämä feministipaskat loiseläjät kaupungin viroissa voivat samaan aikaan paapoa huumeidenkäyttäjiä, hankkia niille puhtaita neuloja ja yhteismajoituksia missä saavat narkata vapaasti veronmaksajien tuella, ja samaan aikaan huutavat kurkku suorana lastensuojelua.
On kanoilta mennyt jyvät vääriin laareihin. Lakin alla ei ole yhtään mitään. Pelkkää femakkopaskaa vailla järjen häivää. Tällaisille maksetaan vielä verokirstusta palkkaa. Voi perkele sanon minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä mutta jos tuollainen on totta, niin vaadin osaltani kaupunginjohtajan erottamista välittömästi ja moisten helppien lakkauttamista.
Pirusti suojatyöpaikkoja narkkarien ympärille rakennetuissa kulisseissa.
Ei sovi maailmankuvaani miten nämä feministipaskat loiseläjät kaupungin viroissa voivat samaan aikaan paapoa huumeidenkäyttäjiä, hankkia niille puhtaita neuloja ja yhteismajoituksia missä saavat narkata vapaasti veronmaksajien tuella, ja samaan aikaan huutavat kurkku suorana lastensuojelua.
On kanoilta mennyt jyvät vääriin laareihin. Lakin alla ei ole yhtään mitään. Pelkkää femakkopaskaa vailla järjen häivää. Tällaisille maksetaan vielä verokirstusta palkkaa. Voi perkele sanon minä.Nyt iskit oikein suoneen, tuota tunkiota pitäisi tonkia oikein kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pääs kiinni nekru, sut tiedetään
- Anonyymi
Totta on . Subutex eli bubre on yksi huume, jota käytetään paljon ympäri maailmaa.
Samaa ainetta annetaan narkille säännöllisesti päivittäin, ettei tarvitse sitä katukaupasta ostaa.
Se on vähän sama, kun sossu antaisi juopolle pullon kossua päivittäin, ettei tarvitsisi itse sitä ostaa.
Korvauhoitojakelu sijaitsee kaup. sairaalan takana.
Helppi sijaitsee Sininauhassa.
Alueella liikkuu paljon poliiseja..- Anonyymi
Eipäs liiku. Ne kuskaa arvon kunniakansalaiset valtion rattailla ensisuojaan vetämään piikkiä ja marisätkiä luvalla. Se sallitaan siellä, koska sitä ei estetä eikä kielletä.
Paskannellaan pitkin makuusalia ja kusi juoksee pitkin lattiaa, joskus laattakin lentää. Tällaista on ensisuojan makuusali. Kenelle se on suojaa ja mitä vastaan?
Laitos työllistää parikymmentä naista, en ole keksinyt miten työllistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs liiku. Ne kuskaa arvon kunniakansalaiset valtion rattailla ensisuojaan vetämään piikkiä ja marisätkiä luvalla. Se sallitaan siellä, koska sitä ei estetä eikä kielletä.
Paskannellaan pitkin makuusalia ja kusi juoksee pitkin lattiaa, joskus laattakin lentää. Tällaista on ensisuojan makuusali. Kenelle se on suojaa ja mitä vastaan?
Laitos työllistää parikymmentä naista, en ole keksinyt miten työllistää.Ämmät kortistoon ja paskat kaatikselle
- Anonyymi
Voix tää olla totta? Ei kun ruusu perseeseen.
- Anonyymi
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten ruusu perseessä auttaa asiassa.
Mää vaa kysy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten ruusu perseessä auttaa asiassa.
Mää vaa kysy.En ole minäkään koskaan kuullut että ruusu "siellä" auttaisi asiaa, mutta ehkä se on esteettisempää kun kaunis ruusu kukkii eikä ehkä haise niin pahalle jos ruusu tuoksuu?
Minulle tuli mieleen että jos voisi istuttaa pelargonian tai jopa krysanteemin alkoholistin "sinne" kun nekin ovat kauniita ja tuoksukin on hyvä.
T: Hillevi 73v
- Anonyymi
Tuleeko sinne märkään päähän se kuuluisa huumepiikityshuone. Sairaanhoitaja piikittää, jos ei itse pysty ?
- Anonyymi
Voihan kitkarapu noiden femakkosaastojen touhuja
- Anonyymi
Totta mooses voi tulla. Miettikää nyt, jos vapiseva narkki yrittää pistää itseään, niin apuahan se tarvitse.
Siinä kukkahattuhoitsu ottaa puhtaat pistosvälineet kaapista ja lääkekaapista tekee subu-coctailin ja avot pirtulla pyyhii käden ja suoneen suoraan.
Mikas sen hienonpaa palvelua. Kaikki ilmaista.
Ihminen ei saa kärsiä..trall trall traaaa...- Anonyymi
Entä jos pyyhkii subulla ja truuttaa pirtut suoneen?
- Anonyymi
Narkkaaminen on vanhanaikasta, nykyään melkein kaikki treenaa
- Anonyymi
Treenaminen on kallista. Narkkaaminen on ilmaista, kun perusturva saa kaikki vermeet ilmaiseksi.
- Anonyymi
Jos laittaa ns. riidan halki ja treenaa päihtyneenä.
Eikö se mee sillon puoleen hintaan?
- Anonyymi
"Tietääkö joku milloin Poriin aukeaa likaisten neulojen vaihtopiste?"
-
Miksi siihen tarvii yhteiskunnan maksaa joku vaihtopiste, ettex voi ihan kadulla keskenään vaihdella niitä likasia neuloja? - Anonyymi
Eiks narkki menis hienosti rehuksi oksasilppurilla?
- Anonyymi
Black Friiiiday nyt alkavalla viikolla myös korvaushoidossa ja helbissä. Saat kaksi pakkausta yhden pakkauksen sijaan. Hopi hopi...
- Anonyymi
Millaista se henkilökunta siellä on? Onko heillä jonkinlainen koulutus? Ovatko kenties itsekin joskus käyttäneet jotain? Kai niistä jonkinlainen turvaselvitys tai mikä lie on tehty? Meinaan etteivät ole jotain "entisiä narkkareita"/ korvaushoitolaisia?
- Anonyymi
Mitä sitte jos oliskin joskus 20v takas jotain kamaa kiskonu ja lopettanu, opiskellut ja alkanut tehdä päihdetyötä?
- Anonyymi
Ei kait Helppiin mitään koulutusta tarvita. Sen kun ottaa vastaan likaisia neuloja ja antaa tilalle uusia puhtaita. Mitä koulutusta noin yksinkertainen homma vaatii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1766891Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2314029Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673341Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772757Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi72176Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42065100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es21862Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351531Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431425Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461368