oletteke etsineet hyviä eläinpelejä netissä tai ps 2?? tässä pari: 1.netistä voi ladata tämän ILMAISEKSI tästä-> www.wolfquest.org.tämä peli on alunperin tehty opettamaan lapsille susien käyttäytymistä,mutta siinä ei vain selitetä koko ajan jotain susista vaan ihan pelaat siinä sutena ja siin tulee sit jotai pieniä "noteja" joissa kerrotaan miten peliä pitäisi jatkaa:D
2.ps 2 peli nimeltään "Dogs life" siinä pelaat sekarotuisella koiralla jonka nimi on jake ja no tuota voit käyttää sen koiran hajuaistia ja tarkoituksesi on kerätä luita jotta voitat toiset koirat eri kilpailuissa ja pelin PÄÄASIA on pelastaa tyttökoira jonka sellaset rankkurit nappaa:D
3.netissä on ihan vaan tämmöne peli nimeltään fly like a bird 2 tai 3 jompikumpi ne on ne paremmat
siinä siis par n___n
RAKASTATKO ELÄINPELEJÄ??TÄSSÄ PARI
KiraWOLFGirl
7
406
Vastaukset
- CATSFTW
No vtu kun ei ole "Cats life" -_-
- talitintti99999999
eiks se ookkaa beagle se jake :DD
- mkggm
Hei kerrotko enemmän tuosta susipelistä kiitos? En uskalla ladata sitä, enkä oo ees varma miten se ladataan joten kerrotko? Kiitoos!
- HelppiJelppi
SEmmonen eläinpeli on olemassa kuin: Catz. Se on kissa peli.
- wolf3
Se jake on pointteri :D
- Penny life
Niin miten sitä Dogs lifeä pelataan koska en saaaaaaaa
- johan_on_idiootti
wolf3 ei ole ***** idiootti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842