kirottu esine(kö)

Kysyjä

Hei,

En tiedä kysynkö edes oikealta palstalta ( pyytäen anteeksi ) voiko noidat kirota jonkin esineen joka matkaa sitten eteenpäin vieden kirousta myös eteenpäin ? Voiko sen jotenkin tarkistaa että esine on kirottu ?
Saako kirouksen pois ?

8

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Star

En ole kirousten asiantuntija, sillä wiccat eivät kiroa ketään eikä mitään.

En muutenkaan oikein usko että joku esine voisi olla kirottu.
      Pikemminkin niin, että jos ihminen itse uskoo että esine on kirottu, se voi vaikuttaa itsesuggestion kautta.

Olen kyllä toisaalta joskus törmännyt paikkoihin, joissa on selvästi negatiivisia "värähtelyitä".

Joten jos joku esine ei tunnu hyvältä, hankkiudu siitä eroon (tai puhdista se hyvin, ja lataa se uudelleen).

• Ren

>voiko noidat kirota jonkin esineen joka matkaa >sitten eteenpäin vieden kirousta myös >eteenpäin ?

Voi noidat (tai kuka thansa, joka osaa) kirota esineen. Tyypilistä on myös, että kirous matkaa esineen mukana aiheuttaen harmia.

>Voiko sen jotenkin tarkistaa että esine on >kirottu ?

Kuinka paljon sinulla on kokemusta magiasta? Onko sinulla kenties mitään välineitä käytössäsi, kuten tarotteja tai riimuja? Entä meditaatio? Jos olet nähnyt kuinka esim. auraa tunnustellaan, niin samaan tapaan voi kokeilla kaiken enrgiakenttää. Jos teet näin, niin anna intuition johdattaa: miltä tuntuu, mitä tulee mieleen, mitä värejä aistit, mitä tunteita tulee? KUITENKIN ennen tätä temppua suojaa itsesi, ettei mitään vahinkoa pääse tapahtumaan sinulle.
      Itse käytin kortteja, kun tarkistin yhden "voodoo-auringon" luonnetta. Pahahan se oli. Se oltiin jätetty kaverini kämppään edellisesn asukkaan toimesta. Myös auran tunnustelua olen käyttänyt.

>Saako kirouksen pois?

Saa. Kerro lisää tästä esineestä, mikä se on, mistä se on tullut ja muuta. Vaihtoehtoisia tapoja on monia. Voodoo-auringon hautasin maahan (usein suositeltava) ja nakkasin suolaa(puhdistava) niskaan ja muutama riimu avittamaan puhdistusprosessia.

• Kysyjä

Niin minulla ei ole tietoa noituudesta.

Ostimme lähes uuden auton. Nyt siihen ajettu kylkeen, sitten meni vaihteisto ja nyt iski varkaat ja aikaa meni 1 kuukausi. Niin juuri kun takuu meni umpeen...

Emme saaneet koskaan tietää miksi edellinen omistaja luopui siitä. Se oli auto liian hyvillä herkuilla. Nyt vaan odotan seuraavaa "tapaturmaa".

En osaa kokeilla kirousta... ehkä pelkäänkin hieman ettei mitään siirry minuun. Minulla ei ole riimuja kun en ymmärrä niistä mitään ns. pulliaisena... Aurasta en ymmärrä mitään...

Jotenkin vaan vaisto sanoo että tässä jokin mättää.....

• Ren
        Kysyjä kirjoitti:

Niin minulla ei ole tietoa noituudesta.

Ostimme lähes uuden auton. Nyt siihen ajettu kylkeen, sitten meni vaihteisto ja nyt iski varkaat ja aikaa meni 1 kuukausi. Niin juuri kun takuu meni umpeen...

Emme saaneet koskaan tietää miksi edellinen omistaja luopui siitä. Se oli auto liian hyvillä herkuilla. Nyt vaan odotan seuraavaa "tapaturmaa".

En osaa kokeilla kirousta... ehkä pelkäänkin hieman ettei mitään siirry minuun. Minulla ei ole riimuja kun en ymmärrä niistä mitään ns. pulliaisena... Aurasta en ymmärrä mitään...

Jotenkin vaan vaisto sanoo että tässä jokin mättää.....

>Ostimme lähes uuden auton. Nyt siihen ajettu >ylkeen, sitten meni vaihteisto ja nyt iski >arkaat ja aikaa meni 1 kuukausi. Niin juuri kun >akuu meni umpeen...

On tarpeeksi sattumia, jotta tulee huolestua. Ensiapuna suolaa peräkonttiin. Jos pelissä on joku kirous, niin se on tullut auton mukana tai sitten joku on loitsinut sinun/perheesi/autonne ylle loitsun. Tilannehan on oiva harhaan johtamiseen, sillä ensimmäisenä ajattelee, että autossa oli jo jotain vikaa tullessaan. Pohdi myös tätä vaihtoehtoa. Jos siihen autoon on tosissaan laitettu juttu, niin se suola ei ole lopullinen ratkaisu. Tee myös suojaloitsu itsellesi. Yksinkertainen toimiva tapahtuu näin: valitse itsellesi mieluisa väri. Asetu mukavaan asentoon ja sammuta puhelin. Näe silmissäsi (joko silmät kiinni tai auki) kuinka tämän värinen pallo hengaa rintakehäsi kohdalla, sisälläsi. Lähde venyttämään pallon rajoja ympärillesi siten, että jäät hohtavan pallon sisään. Sano itsellesi, että tämä on suoja, josta ei mikään tule läpi. Toista tarvittaessa uudelleen. Samalla tavalla voit suojata perheesi. Jos he ovat avoimia uusille asioille voit neuvoa heitä itse suojaamaan itsensä. Jos tämä on mahdotonta tee loitsu heille heidän puolestansa, vaikka ilman lupaa. Käytä samaa kaavaa, mutta valitse joku perheestäsi pallon sisään itsesi sijaan.

Voimme soveltaa visualisaatiota myös autoon. Istu vaikka autossa, sen edessä tai huoneessasi, mikä tuntuu hyvältä. Näe auto mielessäsi. Näe siellä myös musta möykky ja sano itsellesi, että se on se, mikä on autossa vialla. Seuraavaksi näe, kuinka liekit polttavat kaiken mustan pois autosta. Voit kuvitella koko auton ilmiliekkeihin puhdistaaksesi sen tai sitten semmosen snadin notskin. Mieluiten tee nämä seuraavassa järjestyksessä: suojaloitsut, käräytys ja sitten suolaa autoon (purkkiin tms.).

• July-Emily
        Ren kirjoitti:

>Ostimme lähes uuden auton. Nyt siihen ajettu >ylkeen, sitten meni vaihteisto ja nyt iski >arkaat ja aikaa meni 1 kuukausi. Niin juuri kun >akuu meni umpeen...

On tarpeeksi sattumia, jotta tulee huolestua. Ensiapuna suolaa peräkonttiin. Jos pelissä on joku kirous, niin se on tullut auton mukana tai sitten joku on loitsinut sinun/perheesi/autonne ylle loitsun. Tilannehan on oiva harhaan johtamiseen, sillä ensimmäisenä ajattelee, että autossa oli jo jotain vikaa tullessaan. Pohdi myös tätä vaihtoehtoa. Jos siihen autoon on tosissaan laitettu juttu, niin se suola ei ole lopullinen ratkaisu. Tee myös suojaloitsu itsellesi. Yksinkertainen toimiva tapahtuu näin: valitse itsellesi mieluisa väri. Asetu mukavaan asentoon ja sammuta puhelin. Näe silmissäsi (joko silmät kiinni tai auki) kuinka tämän värinen pallo hengaa rintakehäsi kohdalla, sisälläsi. Lähde venyttämään pallon rajoja ympärillesi siten, että jäät hohtavan pallon sisään. Sano itsellesi, että tämä on suoja, josta ei mikään tule läpi. Toista tarvittaessa uudelleen. Samalla tavalla voit suojata perheesi. Jos he ovat avoimia uusille asioille voit neuvoa heitä itse suojaamaan itsensä. Jos tämä on mahdotonta tee loitsu heille heidän puolestansa, vaikka ilman lupaa. Käytä samaa kaavaa, mutta valitse joku perheestäsi pallon sisään itsesi sijaan.

Voimme soveltaa visualisaatiota myös autoon. Istu vaikka autossa, sen edessä tai huoneessasi, mikä tuntuu hyvältä. Näe auto mielessäsi. Näe siellä myös musta möykky ja sano itsellesi, että se on se, mikä on autossa vialla. Seuraavaksi näe, kuinka liekit polttavat kaiken mustan pois autosta. Voit kuvitella koko auton ilmiliekkeihin puhdistaaksesi sen tai sitten semmosen snadin notskin. Mieluiten tee nämä seuraavassa järjestyksessä: suojaloitsut, käräytys ja sitten suolaa autoon (purkkiin tms.).

Tämä tuli mieleeni Renin tekstiä lukiessa, eikä varmaan mitenkään liity aiheeseen, mutta kysyn kuitenkin. Kun mä uskon henkiin. Sellaisiin kaikenmaailman henkiin. Niin luonnolla kuin vähämmen luonnottomilla aisioilla on henkiä. Ja sitten mä uskon myös siihen että kuolleiden henget voi jäädä tänne vaeltelemaan.

Jostain syystä en oikein pidä näiden henkien läsnäolon aiheuttamasta tunnetilasta. Se lähinnä pelottaa. Olenkin varsinkin silloin tällöin kehittänyt mielessäni ympärilleni sellaisen edellämainitsemasi tapaisen kehän. Onkohan mahdollisesti kyse samasta asiasta?

• Elrond

Tässä maailmassa olevat tahot, jotka pystyvät OIKEASTI kiroamaan esineitä, pystyy laskemaan yhden käden sormilla. Yksikään "noita" tai muu jästi, joka luulee omaavansa kykyjä polttamalla oreganoa, uhraamalla Domino-keksejä Äiti Maalle ja kantamalla rihkamakoruja ei (kiitos ylemmille voimille) omaa kykyä kirota tai purkaa kirousta.
        Piste.

• Sanna
        Elrond kirjoitti:

Tässä maailmassa olevat tahot, jotka pystyvät OIKEASTI kiroamaan esineitä, pystyy laskemaan yhden käden sormilla. Yksikään "noita" tai muu jästi, joka luulee omaavansa kykyjä polttamalla oreganoa, uhraamalla Domino-keksejä Äiti Maalle ja kantamalla rihkamakoruja ei (kiitos ylemmille voimille) omaa kykyä kirota tai purkaa kirousta.
        Piste.

Aikas moinen väite....
        Jos sinulla siis on jotakin sisäpiirintietoja, tai joku vakavasti otettavien kirousten laatijoitten lista, niin kerroppa minullekin olisi mielenkiintoista kuulla tuollaisen sinun kaltaisesi asiantuntijatahon ylemmän luokan informaatiota...
        Niin ja kerroppa samalla mikä vika Domino- kekseissä on? Minusta vallan hyviä, varsinkin ne uudet suklaakuorrutteiset.

• araKorni
        Sanna kirjoitti:

Aikas moinen väite....
        Jos sinulla siis on jotakin sisäpiirintietoja, tai joku vakavasti otettavien kirousten laatijoitten lista, niin kerroppa minullekin olisi mielenkiintoista kuulla tuollaisen sinun kaltaisesi asiantuntijatahon ylemmän luokan informaatiota...
        Niin ja kerroppa samalla mikä vika Domino- kekseissä on? Minusta vallan hyviä, varsinkin ne uudet suklaakuorrutteiset.

Luuletko että jos joku oikeasti tietää miten nämä 'taikajutut' toimii tulee tänne teinitytöille kertomaan siitä? Itse en usko mihinkään wiccahuttuun tai siihen liittyviin höpötyksiin. Ehkäpä aiemman kommentin kirjoittajalta on palanut käämi lukiessaan näitä leikkivien lasten kuvitelmia tällä palstalla.

Domino -kekseissä on se vika ettei fazer enää omista tuotemerkkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      157
      1972
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1906
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1333
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1322
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      430
      1183
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      221
      731
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      336
      698
    Aihe