voi masennus

tii-na-...

voiko olla totta että viistoista vuotiaan tytönkin pitää päätyä siihen että tää elämä oli nyt ja tässä miks ei kukaan nää miks ei kukaan auta kaverit huomas muutoksen missä on läheisten silmät ja ajatukset kun he eivät huomanneet meneekö koko eleämä oman itsensä koossa pitämiseen kuinka monta kertaa nuori löydetään vedestä ilman ulkoisia väkivallan merkkejä ja se on vaan pieni osa toiset päätyy toisenlaisiin ratkaisuihin pitäsköhän vanhempien ihmisten jo pysähtyä ja ruveta miettimään läheisiäänkin eikä aina vaan painaa eteenpäin täysillä eiköhän tää elämä pyöri pienemmälläkin vaihteella.

82

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öh..mitä nyt mahtanet tarkoittaa, jostain itsemurhastako? Ja puhutko Karoliinasta?

• tii-na-...

karoliinasta piti vaan lähtee kaupungille enkä kerenny sit keskusteleen.

• "feikkitii-na-..."

Jospa kuitenkin käy niin onnellisesti että todetaan hänet raiskatun ja hukutetun?
      Eli odotetaan nyt rauhassa ennen kuin päätämme miksi itkemme.
      Ja MITÄ meidän pitää alkaa vaatimaan.
      H.

• Ethän ole ihan oikeasti tuota mieltä, ethän?
        Et edes sinä voi olla noin julma tai sinultahan juuri tuollaista voikin odottaa.

• 18+16
        Anceli kirjoitti:

Ethän ole ihan oikeasti tuota mieltä, ethän?
        Et edes sinä voi olla noin julma tai sinultahan juuri tuollaista voikin odottaa.

Ettekö huomaa että hunkz kirjoitti kieli poskessa niinkuin sanotaan. Vastasi -tiinalle joka näki suht ainoana vaihtoehtona nuoren ihmisen masennuksen.
        Jotkut ei tosiaankaan osaa lukee rivien välejä, oikeaa tarkoitusta. Mielestäni hunkzi ei siis ole ihan niin paha. Mutta tapaus tietty on.

Toivottavasti asia selviää aukottomasti ja syylliset saadaan vastuuseen, jos ilmenee että kyseessä on raiskaus ja/tai henkirikos. Pelkkä raiskauskin saa jo sekavassa mielentilassa olevan (humalaisen) nuoren naisen vaikka hukuttautumaan kauhistuksissaan, luulen.

• Anceli kirjoitti:

Ethän ole ihan oikeasti tuota mieltä, ethän?

"Anceli"

Tietenkään en.

...käy niin onnellisesti että...

Minä olen sanaleikkijä, ihan loistavakin siinä.
        Ja tuota fraasia on käytetty mitä kummallisimmissa yhteyksissä, lehtiä myöten.
        Niin "lohdutin" tiinaa, että ainahan voi kaikki käydä toisinkin päin.
        Samalla hiukan moitiskellen kerroin että tytön kohtaloon voi olla muitakin syitä, jopa senlainen joihin eivät vanhemmat tai kaverit oile yhtään osallisia.
        Ihan aiheesta kyllä moitit minua, mutta en taida muuttaa tyyliäni vielä.
        H.

• hyvät tavat?
        hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Tietenkään en.

Samalla hiukan moitiskellen kerroin että tytön kohtaloon voi olla muitakin syitä, jopa senlainen joihin eivät vanhemmat tai kaverit oile yhtään osallisia.
        H.

Tiedä tuosta sanaleikkiesi loistavuudestasi. Taitaa olla samaa luokkaa kuin mauton huumorisikin.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Tietenkään en.

H.

H.
        Sitähän minäkin, mutta joskus voisit miettiä mihin kohtaan sanaleikkisi laitat.
        Näistä asioista voi keskustella asiallisestikin, etenkään kun emme tiedä mitä on tapahtunut.

Tyyliäsi et varmaan muuta, etkä ainakaan minun takiani.
        Minä harrastan mustaa huumoria, mutta en sitäkään tunge ihan joka paikkaan.

• 18+16 kirjoitti:

Ettekö huomaa että hunkz kirjoitti kieli poskessa niinkuin sanotaan. Vastasi -tiinalle joka näki suht ainoana vaihtoehtona nuoren ihmisen masennuksen.
        Jotkut ei tosiaankaan osaa lukee rivien välejä, oikeaa tarkoitusta. Mielestäni hunkzi ei siis ole ihan niin paha. Mutta tapaus tietty on.

Toivottavasti asia selviää aukottomasti ja syylliset saadaan vastuuseen, jos ilmenee että kyseessä on raiskaus ja/tai henkirikos. Pelkkä raiskauskin saa jo sekavassa mielentilassa olevan (humalaisen) nuoren naisen vaikka hukuttautumaan kauhistuksissaan, luulen.

Ehkä hän ei ole paha, mutta joskus lipsahtaa sopimattomassa paikassa tekstiä jota ei edes rivien välistä lukemalla voi hyväksyä.

• hyvät tavat? kirjoitti:

Tiedä tuosta sanaleikkiesi loistavuudestasi. Taitaa olla samaa luokkaa kuin mauton huumorisikin.

"hyvät tavat?"

Ethän sinä väärässä ole, tietenkään.
        Ja niin on, että omatuntoni taakan ja häpeän, kannan vain minä itse, kukaan muu ei voi.
        Mutta mielipiteenvapausrasismia en koskaan tule hyväksymään. Ainakaan minua kohtaan :)
        H.

• Anceli kirjoitti:

H.
        Sitähän minäkin, mutta joskus voisit miettiä mihin kohtaan sanaleikkisi laitat.
        Näistä asioista voi keskustella asiallisestikin, etenkään kun emme tiedä mitä on tapahtunut.

Tyyliäsi et varmaan muuta, etkä ainakaan minun takiani.
        Minä harrastan mustaa huumoria, mutta en sitäkään tunge ihan joka paikkaan.

"Anceli"

Katso vastaukseni nimimerkille: Hyvät tavat?

H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Katso vastaukseni nimimerkille: Hyvät tavat?

H.

Mielipiteenvapaus ja sopimattomaan paikkaan tungettu mauttomuus ei ole sama asia.
        Mutta mitäpä näistä, sinä olet sinä vaikka voissa paistaisi.

• Anceli kirjoitti:

Mielipiteenvapaus ja sopimattomaan paikkaan tungettu mauttomuus ei ole sama asia.

"Anceli"

Kultakutri, Tirlittan....P-Liisa..P-Pirkko... :)

Minä väännän vieläkin sinulle, vain sinulle , rautalangan.

Kummitätini antoi minulle Joululahjaksi "kultaisen käytöksen kirjan", muistaakseni 1962.
        Syytä en tiedä:)
        Minulla on se vielä tallessa.

Tuosta kirjasta on tehty, tietääkseni, nykyaikaistettu uusintapainos.
        Jos kolmas painos vielä nykyaikaistetaan ja tehdään, on siinä varmaan, edelleen, housujen prässäysohje, mutta ihan taatusti on siinä myös ohjeet milloin pitää pitää pää kiinni,
        ja milloin pitää säilyttää maltti kun päättömiä puhutaan.
        Sen sensuuriohjeet tulevat olemaan kaukana Suomalaisuudesta.
        Ja silloin on mauttomuus muuttanut raakasti muotoaan.
        Niiden ohjeiden mukaan tulee Suomalaisen ottaa vastaan mauttomuuksia, mutta itse olla hiljaa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Kummitätini antoi minulle Joululahjaksi "kultaisen käytöksen kirjan", muistaakseni 1962.

Jos kolmas painos vielä nykyaikaistetaan ja tehdään, on siinä varmaan, edelleen, housujen prässäysohje, mutta ihan taatusti on siinä myös ohjeet milloin pitää pitää pää kiinni,
        Niiden ohjeiden mukaan tulee Suomalaisen ottaa vastaan mauttomuuksia, mutta itse olla hiljaa.
        H.

Kiitos, oikein kiva rautalanka ja nätisti väännelty.

Suositus, lue se kirja, useampaan kertaan, että ohjeet jäävät mieleen.
        Mulle on tullut jostain käsitys, että sinulla on vähän huono muisti.

Riks raks....... vuorenpeikko :)

• joopa joo
        hunksz kirjoitti:

"Anceli"

H.

Uusi käytöksen kultainen kirja julkaistiin 1990. Siinä on monta sivua pukeutumisohjeita, mutta housujen prässäystä siellä ei opeteta.

Olet ilmeisesti lukenut joka naisen niksikirjaa käytöstapaoppaana. Se selittääkin monta asiaa kohdallasi. Hyvä ja tarpeellinen opus se niksikirjakin on.

• tii-na-...
        Anceli kirjoitti:

Ehkä hän ei ole paha, mutta joskus lipsahtaa sopimattomassa paikassa tekstiä jota ei edes rivien välistä lukemalla voi hyväksyä.

se oli nyt vaan mun ajatus kun sen kaveritkin oli kertonu että se oli muuttunu viimeaikoina enkä nyt ihan just muista näistä hukkuneina löydetyistä nuorista kuka olis hukutettu eihän niistä kumpikaan oo hyvä mutta toisessa tapauksessa olis ammattiapu ollu tarpeen.

• Ping Pong
        Anceli kirjoitti:

Naurattihan sinuakin, kiinalaisnaisen tapon kohdalla?

• Ping Pong kirjoitti:

Naurattihan sinuakin, kiinalaisnaisen tapon kohdalla?

"Ping Pong"
        Kenellekkös tämä oli?
        Ja miksi?
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Ping Pong"
        Kenellekkös tämä oli?
        Ja miksi?
        H.

Se oli kai minulle.
        Ping Pong, minä en nauranut, vaan naurahdin, pyysin anteeksi ja häpesin. Ei se tappo naurahduttanut, vaan ihan muu, jota sinä et tiedä eikä sinun tarvitsekaan tietää.

• tii-na-... kirjoitti:

se oli nyt vaan mun ajatus kun sen kaveritkin oli kertonu että se oli muuttunu viimeaikoina enkä nyt ihan just muista näistä hukkuneina löydetyistä nuorista kuka olis hukutettu eihän niistä kumpikaan oo hyvä mutta toisessa tapauksessa olis ammattiapu ollu tarpeen.

Jokaisella on omat ajatuksensa tästäkin asiasta ja saa ollakin. Minä nyt vähän kritisoin hunkzin sananvalintaa, mutta kuten jo edellä kirjoitin, en usko että hän on paha.
        Joskus vaan pääsee vaikka on kova pidättämään.

• Pirre*

Ajatus on ahdistava, mutta vielä kamalampi olisi tieto hänen joutumisestaan henkirikoksen uhriksi..se on kestämätön.

Kumpa kaverit tuntisivat aina vastuun toisistaan, etenkin kun ja jos huomaavat jonkun seurassa olevan kykenemätön huolehtimaan itsestään...

Toivon voimia hänen omaisilleen..

• "Pirre*"

Muistatko kun Nato ampui vähän ohi ja rauhanturvaajamme kuoli?
        Tai oletko lukenut kun Neuvostoliitto ammuskeli lapsia kuoliaaksi sodan aikana Lapin puolessa?
        Elämä on kestettävä, vaikerointi ja syyttely ei auta mitään.
        Osanottokin helpottaa vain vähän, vähän enemmän jos pääsee lehdissä siitä kiittelemään.
        DNA-tutkimusta on kehitettävä jotta osataan ajoissa abortoida.
        H.

• Pirre*
        hunksz kirjoitti:

"Pirre*"

Muistatko kun Nato ampui vähän ohi ja rauhanturvaajamme kuoli?
        Tai oletko lukenut kun Neuvostoliitto ammuskeli lapsia kuoliaaksi sodan aikana Lapin puolessa?
        Elämä on kestettävä, vaikerointi ja syyttely ei auta mitään.
        Osanottokin helpottaa vain vähän, vähän enemmän jos pääsee lehdissä siitä kiittelemään.
        DNA-tutkimusta on kehitettävä jotta osataan ajoissa abortoida.
        H.

No taputa sie ja tanssi..

• Putkivalo

Me ei tiedetä mitä kaikkea perhe on tehnyt tytön hyväksi, syyllistämistä ne tuskin tarvitsee.

Vastuu on jokaisella. Jokaisen pitäisi elää niin, että tekee toisille pelkästään hyvää. Täällä, kaupassa, kirjastossa, töissä, liikenteessä.... koska ikinä ei tiedä mikä on jollekin se viimeinen pisara.

• "Putkivalo"

Kaikki tietää sen...lauletaan laulussakin.
        Joten aika ei ole nyt tyhjänpäivästen lorinoiden.

Nyt on aika tuntea syvää vihaa, mutta ei niin syvää ettei se pysy kontrollissa.
        Minusta alkaa olla jo aika jolloin meidän on vaadittava riittävän yksityiskohtaisia tietoja rikoksista, eikä salaamista 50-vuodeksi.
        Me, kansa, emme voi tehdä mitään ilman että tiedämme mistä rikokset kumpuavat, mistä ne tulevat ja miksi.
        Lehdissä kerrotaan että tummatukkaisen miehen nähtiin juoksevan pois, kun Kiinalaisnainen tapettiin, on helppoa uskoa että suojelumaksu on jäänyt maksamatta jne. Syy voi olla joku muukin.
        Samoin Suomalaisten temisistä pitää saada tarkempaa tietoa, vaikka olisi kakarakin syyllinen, muuten me emme, kertakaikkiaan, voi aavistaa mitään tai suojella ketään, jos meille ei edes kuvailla tapahtumia edeltäviä oireita.
        Minä en usko ikinä, että, hulluksi tullutta lukuunottamatta, ei mitään vihjettä olisi ilmassa.
        H.

• tii-na-...

putkivalolle vaan ihan tiedoksi etten halunnut syyllistää ketään koska en itse tunne koko tapausta mutta kirjoitin vaan omia ajatuksiani mitä mulle tuli mieleen kun luin uutisen aamulla.

• Kun minä en nyt ymmärrä että mistä ihmeestä olette saaneet päähänne raiskausen ja itsemurhan ja mitä nyt spekuloittekin. Luin iltiksestä jutun ja ei siellä ainakaan aamulla puhuttu mistään noista asioista. Ihmeellisiä spekulaatioita jengi vetää.

• "Nittaminax"

Minä huomautin jo, ei kannata tehdä uusintoja.
        H.

• Minä en ole saanut päähäni mitään mistään, ihmettelen vaan mitä kirjoitetaan.

• hunksz kirjoitti:

"Nittaminax"

H.

Tuki suus, en tarvii sinun toistoja.

• Nittaminax kirjoitti:

Tuki suus, en tarvii sinun toistoja.

"Nittaminax"

ToistojaSI kultaseni, monikko kun on.
        Mutta oli hyvästä että suutahdit, se kertoo että ymmärsit.
        Kiss
        H.

• iqu ärsyttävä olet
        hunksz kirjoitti:

"Nittaminax"

H.

Mitäs keskustelua saadaan aikaan jos jokainen ei saa sanoa mielipidettään, samaakin? Sitäpaitsi joku voi jättää lukematta mitä olet jo kirjoittanut, kun toiset (minä) satuin lukaisemaan.

• iqu ärsyttävä olet kirjoitti:

Mitäs keskustelua saadaan aikaan jos jokainen ei saa sanoa mielipidettään, samaakin? Sitäpaitsi joku voi jättää lukematta mitä olet jo kirjoittanut, kun toiset (minä) satuin lukaisemaan.

Oliko tämä minulle?

• iqu ärsyttävä olet kirjoitti:

"Iqu ärsyttävä olet"

Ei muuta kun jatkamaan ketjua...Varmasti joku on samaa mieltä, vaan ei saa sanotuksi muuten kuin kopioimalla, mitä lie keksiä mussuttaa.
        H.

Ps. Tunnut suloiselta

• Nittaminax kirjoitti:

Oliko tämä minulle?

"Nittaminax"

Minä vähän luulen että ei...
        Kiukun aste tuntuu kohdistuvan minuun, ei kiltteihin lapsiin. :)
        Rakas
        H.

• voisi olla noinkin

Eikö voisi ajatella, että kun Karoliina sillä mopollaan törmäsi, niin olisi saanut sen verran iskua päähän, että vähän meni sekaisin. Sitten hortoili siellä ja putosi lampeen, ehkä meni tajuttomaksi. Ja sitten tietysti hukkui.

• voisi olla noinkin kirjoitti:

Eikö voisi ajatella, että kun Karoliina sillä mopollaan törmäsi, niin olisi saanut sen verran iskua päähän, että vähän meni sekaisin. Sitten hortoili siellä ja putosi lampeen, ehkä meni tajuttomaksi. Ja sitten tietysti hukkui.

Näin minäkin ajattelin ja humalatila ei ainakaan auttanut asiaa.

• nuorista on pidettäv
        Nittaminax kirjoitti:

Näin minäkin ajattelin ja humalatila ei ainakaan auttanut asiaa.

ä parempaa huolta, kurin oikeudus on palutettava perheisiin, eli jämäkät säänöt.

Empä usko että itte olis kompuroinu veteen, ei nuori ihminen ikinä menetä elämän halua, ainoastaan jos on jossaki huumeessa, silloin voi tulla hallusinaatioita eikä ole tietoinen oikeesti mitä on tekemässä, ehdottomasti ruumiin avaus ja tarkka analyysi mahdollisista huumeista.
        Joku on voinu sen hukuttaa, kaikkea kamalaa sattuu .

• voisi olla noinkin kirjoitti:

Samoja ajatuksia, ja tarvi olla aika humalassa , kuten alempana todetaan.
        Josko päätti mennä lampeen virkistäytymään?(

• ei tarkastusta.

Sairauksia on monenlaisia. Vaihde on suurempi mitä parempi tie.

• maailmassa monta on

Mutta se vasta kauheata on, kun koko jääkiekkojoukkue kuolee lento-onnettomuudessa matkalla matsiin! Kyllä ihan oikeasti on suru puserossa:
      44 parhaassa elämänsä kunnossa ja tunnossa elänyttä miestä!

• "maailmassa monta on"

Vain missit heille kelpasivat..
      Voi olla, että joillakin on puserossa iloakin.
      MIten on? Onko elämä oikeudenmukainen?
      H.

• L - L

Ikä ja kellonaika!

Ne herättävät kysymyksen kodista ja elämäntavoista.

• "L - L"

Se oli ns. pashauutinen.
        Lehtien "media-ammattilaisten" omaa mielikuvaa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"L - L"

Se oli ns. pashauutinen.
        Lehtien "media-ammattilaisten" omaa mielikuvaa.
        H.

Samojen "ammattilaisten" jotka elokuvanteossa kantavat kameralaukkuja Kolmioleivällä per päivä.
        Pashaduuneja kun eivät suostu tekemään, nääs kun on tuo koulutus.
        Lehdet saattavat maksaa vähän rahaakin, jos osaa hyvää Suomenkieltä.
        Lehtiä lukiessani toivoisin kyllä oikeita ammattilaisia takaisin, senlaisia 40 .
        H.

• mualimalla

Minä lähdin jo 12-v maaseudulta Hesaan piikomaan ja elän vielä. Kouluaikaan olimme viikot sukulaisilla yötä, koska matka kotiin/kouluun oli niin pitkä.

Vanhempani sitävastoin ovat kuolleet. Mitähän elämää hekin viettivät?

• L - L
        mualimalla kirjoitti:

Minä lähdin jo 12-v maaseudulta Hesaan piikomaan ja elän vielä. Kouluaikaan olimme viikot sukulaisilla yötä, koska matka kotiin/kouluun oli niin pitkä.

Luumuilitko silloin Hesassa kaupungilla kännissä klo3:n aikaan yöllä?

• tii-na-...
        mualimalla kirjoitti:

en mää nyt ihan totakaan tarkoittanu satun vaan tietään niin monen nuoren ikävän kohtalon että mietiskelin että pistäs enemmän välittää mutta suurin osa ihmistä kommentoi asiaan just niin kun mualimalla ensinnäkään viistoistavuotiaan tytön ei pitäs aamuyöstä saada kuleksiä kylillä skootterilla.

• ei ole totta
        tii-na-... kirjoitti:

en mää nyt ihan totakaan tarkoittanu satun vaan tietään niin monen nuoren ikävän kohtalon että mietiskelin että pistäs enemmän välittää mutta suurin osa ihmistä kommentoi asiaan just niin kun mualimalla ensinnäkään viistoistavuotiaan tytön ei pitäs aamuyöstä saada kuleksiä kylillä skootterilla.

Onko sinulla varaa puhua kun tyttäresi on lesbo ?
        Kuka on hyvä kasvattaja ?

• .
        ei ole totta kirjoitti:

Voi Ristus, mitä kirjoitat?
        Voi taivahan talitintit!! ://

• jocus*
        ei ole totta kirjoitti:

Tätä niljakkaampaa viestiä en ihan äsken muista täältä lukeneeni.

• tii-na-...
        . kirjoitti:

Voi Ristus, mitä kirjoitat?
        Voi taivahan talitintit!! ://

ei ole totta ääliölle tiedoksi vaan että lesbouteen ei kasvateta keksi jotain muuta hauskaa vielä niin saan taas hyvät naurut mutta oppi noihin sun kannanottoihis on kyllä tullu kotoo en tiedä säälisinkö sua vai äitiäs ja isääs.

• ?
        tii-na-... kirjoitti:

ei ole totta ääliölle tiedoksi vaan että lesbouteen ei kasvateta keksi jotain muuta hauskaa vielä niin saan taas hyvät naurut mutta oppi noihin sun kannanottoihis on kyllä tullu kotoo en tiedä säälisinkö sua vai äitiäs ja isääs.

Taisit laittaa väärän osoitteen?

• tii-na-...
        ? kirjoitti:

Taisit laittaa väärän osoitteen?

mää aloitin sen että ei ole totta ääliölle ei pisteelle vaan edelliselle kirjoittajalle sile oli tarkoitus.

• ?
        tii-na-... kirjoitti:

mää aloitin sen että ei ole totta ääliölle ei pisteelle vaan edelliselle kirjoittajalle sile oli tarkoitus.

Jees, ja oikeassa olet. Ei uskoisi, mitä ihmiset suustaan päästävät, jos vielä tosissaan noin ajattelevatkin. :((

• ei ole totta kirjoitti:

"ei ole totta"'
        Olisitko ystävällinen ja lopettaisit.
        Sinä jauhat nyt pashaa ihmiselle jonka minä luulen tuntevani.
        Luulen tuntevani niin hyvin että pashanjauhamisesi on aiheetonta.
        Ja uskon että hänen tyttösensä on keräillyt marjoja, juoksennellut paljain varpain, ihastellut mekkoaan ja oppinut aakkoset.
        Ja sinne on elämä hänet vienyt, mihin monet muutkin.
        Omaan elämäänsä.
        Mekin elämme omaa elämäämme, jotkut toisinkin.
        H.

• Pirre*
        ? kirjoitti:

Jees, ja oikeassa olet. Ei uskoisi, mitä ihmiset suustaan päästävät, jos vielä tosissaan noin ajattelevatkin. :((

Pitää laittaa vain tyhmyyden piikkiin tuollaiset lausumat, siis tosi alkeellista.

• mualimalla
        L - L kirjoitti:

Luumuilitko silloin Hesassa kaupungilla kännissä klo3:n aikaan yöllä?

L-L Kiitos kysmästä. En todellakaan.

Itse en osannut lapsiani kasvattaa kuten äitini meidät. Senaikaiset isäthän ei paljon lastenhoitoon puuttuneet, mutta suut tukkeni, kun isä karjaisi lopulta p..leensä.

Raitiskin olin, mitä nyt kerran otin kavereilta "cremetentin" ja oksensin vihreää moskaa. Tupakankin kokeilin, mutta paheet tulivat vasta lähempänä 40v ikää.

Olihan se karmeaa kun tyttäreni (?16-18-v) olivat Rostokissa teltan kanssa ja russakoita tuli kotiin ja nyt myöhemmin olen kuullut, että he olivat "pölyssä" ja minä en huomannut mitään.

Myöhemmin noin 20v nuorempi oli joutunut huumeporukoihin ja ihmettelin, kun hän yhtäkkiä halusi lähteä mummilaan! Tämänkin olen kuullut vuosien jälkeen, jolloin hän kertoi tuntemuksistaan että mikään ei tuntunut miltään ja sitten hän muisti, että mummilassa tuntui vielä oikea elämä.

Tytär muutti meiltä 17-v, joten en tiennyt hänen toilailuistaan, kun taas vanhempi asui kotona vielä 25-v ja oli "hirmuinen hilma", jos meille tuli porukkaa, jotka ryyppäili.

Aloituksen tii-na kirjoitti hienosti surustaan johon yhdyn, mutta ymmärrän myös vaikeuksia joihin vanhemmat joutuvat nykyisn väistämättä. Minäkin jouduin, koska en osannut pitää sitä kuria, jota äitini viellä hallitsi, mutta jos ei tehonnut, niin isä korjasi "potin". Silloin toteltiin, ja jos ei, niin remmiä tuli. Nykyisinhän niin ei saa tehdä, mutta kieltämättä joskus kyllä nuoriso kaipaa sitä.

Olisiko se entinen piiskaus nykyisin korvike, kun harrastetaan sidontasexiä?

• Tase pappa

Oliskohan sellaista aihetta olemassakaan, mistä tällä palstalla tietyt henkilöt eivät saisi nokittelua aikaan.
      Aloitetusta asiasta ei sanaakaan, mutta tapella jaksetaan.
      Ettäs viitsitte.

• "Tase pappa"

Toivottavasti et tarkoita minua.
        Jos tarkoitat, anna korjaussarja, työkaluineen.
        H.

• :))

Tase papalle

Usein aloitus täysin unohtuu, kun eräät omivat ketjun kuin ketjun omaisuudekseen, puhuen tuulta ja sitä toista.
        Täyttä aloittajan halveksuntaa ja huonoa käytöstä.
        Tai unohdusta, mistä puhuttiinkaan. :))

• ÄH ja puh

Just niin,huokaus.Tänne kun tulee joskus lukemaan "kuulumisia"-sama meuhka päällä.

Aikuiset lapset. I_S_M_O,ihan sama mulle oikeesti !

Poistun.On lauman johtaja,joka saa mekkalan aina aikaseksi.

Ei muuta seksi-ä.

• Niin aina

Ja sitten tulee tasepappa peesaajineen arvostelemaan muita kirjoittajia ja puhumaan ihan muusta kuin aloituksen aiheesta.
        Ettäs viitsitte.

• :)) kirjoitti:

Tase papalle

Usein aloitus täysin unohtuu, kun eräät omivat ketjun kuin ketjun omaisuudekseen, puhuen tuulta ja sitä toista.
        Täyttä aloittajan halveksuntaa ja huonoa käytöstä.
        Tai unohdusta, mistä puhuttiinkaan. :))

":))"

Miksi sinun piti kopioida se mistä pappa kirjoitti, omanasi?
        Älä viitti, hei...
        H.

• ||||||||||||
        Niin aina kirjoitti:

Ja sitten tulee tasepappa peesaajineen arvostelemaan muita kirjoittajia ja puhumaan ihan muusta kuin aloituksen aiheesta.
        Ettäs viitsitte.

Missä asiasta pitäisi sitten kirjoittaa? Huussin takanako?
        Eikö täällä kaikki saakaan edes hiukkaa avata naamaansa????

• pois pois
        |||||||||||| kirjoitti:

Missä asiasta pitäisi sitten kirjoittaa? Huussin takanako?
        Eikö täällä kaikki saakaan edes hiukkaa avata naamaansa????

ei
        meeriameeba käskee mennä pois

• Tase pappa

Jus noin. Tätä minä meinasin.
      Kun sattuu omaan nilkkaan, niin ei kun lunta tupaan.

• lunta tulee kohta

Olisiko sinulla jotain sanottavaa aloitukseen?

• VIINAhan sen teki!

Valtion myymä liemi. Solumyrkky. Etanoli.

• Ai Karoliina-keissi on nyt täällä.
      Ei toi tiinan speku paha oo, kun ajattelee mitä kaikkee soopaa eri forumeilla on näitten viikkojen aikana ollut.
      Mennyt veteen joko tarkotuksella tai vahigossa.
      Kuolinsyy ainakin nyt varmistettu hukkumiseks.
      Ja juttu paketissa muiden osalta, omaiset voi alottaa surutyönsä.

• "minttupuu"

Oliko sinulla uutisiakin?
        Oliko ihan raiskattukin, ennen hukkumista.?
        Anna nyt olla.
        Luetaan lehdistä.
        H.

• totuus esille.

Näin, omaiset voivat ottaa esille omat vitutukset hänelle siis he luultavasti syylliset.

• *minttupuu*
        hunksz kirjoitti:

"minttupuu"

Oliko sinulla uutisiakin?
        Oliko ihan raiskattukin, ennen hukkumista.?
        Anna nyt olla.
        Luetaan lehdistä.
        H.

Ois mulla, ihan faktaa, ei iltapuluista tai minfosta luettua.

äläkä hunkzsi viitti mistään raiskauksista edes leikin päiten.
        Ja tohon alapuolelle, mä en näe tässä ketään syyllisiä, surkeiden tapahtumien surkee loppu.

• hitto vie
        *minttupuu* kirjoitti:

Ois mulla, ihan faktaa, ei iltapuluista tai minfosta luettua.

äläkä hunkzsi viitti mistään raiskauksista edes leikin päiten.
        Ja tohon alapuolelle, mä en näe tässä ketään syyllisiä, surkeiden tapahtumien surkee loppu.

Vai minfosta
        oletko yksi niistä turhan luulijoista ja hulluista siellä
        nyt kun lapsi löytyi hukkuneena niin vanhempien tuskaa lisätään sanomalla että ainakin se raiskattiin

• xxxyyy
        totuus esille. kirjoitti:

Näin, omaiset voivat ottaa esille omat vitutukset hänelle siis he luultavasti syylliset.

Voi vittu ja sinä olet se täydellinen vanhempi
        jos annatte vanhempien vaikka surra rauhassa

• hitto vie kirjoitti:

Vai minfosta
        oletko yksi niistä turhan luulijoista ja hulluista siellä
        nyt kun lapsi löytyi hukkuneena niin vanhempien tuskaa lisätään sanomalla että ainakin se raiskattiin

EN!!

Oon kyllä käynyt lukemassa siellä, mut enkö jo sanonut että soopaa!!!

Ja lue vastaukseni Hunkzsille raiskauksesta!!!

• ,,,,,

Voihan se olla surmaki, ihminen hukkuu hyvin nopeasti jos joku painaa veden alle, en pidä niinkään toden näköisenä itsensä hukuttamista. Omakohtainen uhkaava tilanne jolloin koin tilanteen vaaralliseksi joen rannassa, siitä on muutama vuosi takaperin, uhkaavasti lähestyi tuntematon mies erikoisesti pukeutunu, käytös erikoinen, kyseli outoja uskonko tuonpuoleiseen, ym. olin peloissani, tilanne oli tosi uhkaava, sen pelasti ilmeisesti poliisipartio joka juuri samaan aikkaan ajoi hitaasti paika ohi, ukko palasi autolleen.
      Siihen aikaa oli muutama nainen löydety vedestä eri paikkakunnilla olisko niitä olu ainaki kaksi tapausta, ajattelin että jos mulle olis käyny samoin, ei kukaan olisi uskonu väkivaltaista tapahtumaa, kehottaisin poliisia suhtautumaan asiaan varauksella, ymmärrän että mitään on vaikea todistaa, en kuitenkaa usko tytön itse joutuneen vedenvaraan, syitähän voi olla paljon.

• ",,,,,"

Juku, hieno kuulla että sinustakin olisi pitänyt tehdä julkkis.
        Lopeta nyt.
        H.

• tii-na-...

tässä aloituksessa lähinnä ajattelin näitä kavereitakin jos huomaavat muutoksen niin voisivat infota kotiin tietysti kaikki ajattelee ettei voi sekaantua mutta joskus on parempi kun sekaantuu ja mää kirjoitan nyt yleisellä tasolla en tarkota tätä yhtä tapausta koska kukaan ei tiedä mitä tapahtu eikä tuu todennäköisesti koskaan tietään mutta joskus ihmiset vaan jää niin yksin sillon kun menee hyvin on paljon ystäviä sit kun jostain syystä ei jaksa ja jonkun asian takia persoonallisuus muuttuu niin harvat sitä haluaa ymmärtää että kaikki ei ole kohdallaan se laitetaan vaan hankalan ihmisen piikkiin ja annetaan olla luovutetaan just sillon kun ihminen tarvis toista no mää oon nyt tällasella päällä huomenna on veljen hautajaiset ja maanantaina lähden ystävän kanssa ostamaan hänen rakkaalle äidilleen arkkua kaikki jotka haluaa v...tuilla antaa tulla vaan tää kestää nyt kaiken.

• k/k

Älähän nyt tiina,enkelikin tietää et mä voin helpostikin yhtyä sun ajatuksiin ja tunnelmiin.
        Nää tapaukset jossa ihminen ottaa henken itteltään on aina sellasia harmaita alueita.
        Jopa omaisetkaan ei näe ei tajua omaskin piirissäni kaks ittemurhaa ja toises äiti todella yritti,ei vaan riittänyt.
        Joskus on vaan otettava lakki päästä ja mykkänä katottava mitä sieltä nyt tulee.
        Ei näihin oo sellasia rehellisiä sanoja ,viisastella voi aina varsinkin jos nää asiat ei koske viisastelijaa.
        Ei muuta ku voimia sulle.

• tii-na-...
        k/k kirjoitti:

Älähän nyt tiina,enkelikin tietää et mä voin helpostikin yhtyä sun ajatuksiin ja tunnelmiin.
        Nää tapaukset jossa ihminen ottaa henken itteltään on aina sellasia harmaita alueita.
        Jopa omaisetkaan ei näe ei tajua omaskin piirissäni kaks ittemurhaa ja toises äiti todella yritti,ei vaan riittänyt.
        Joskus on vaan otettava lakki päästä ja mykkänä katottava mitä sieltä nyt tulee.
        Ei näihin oo sellasia rehellisiä sanoja ,viisastella voi aina varsinkin jos nää asiat ei koske viisastelijaa.
        Ei muuta ku voimia sulle.

mää näin ystäväni persoonallisuuden muuttuvan reilu kakskytvuotta sitten vaan en tajunnut sillon mitä tuleman pitää oisko siinä kukaan voinut auttaa sitä ei tiedä ja niinkun kirjoitit ei kaikkia voi kiitos koo koo jokainen meistä tarvii voimia vuorollaan.

• V I I N A seen teki:

VIINAhan sen teki!
      Valtion myymä liemi. Solumyrkky. Etanoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2406
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      986
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    Aihe