Suomi24 antoi uutta nimimerkkiä hakiessani jännästi vaihtoehdoiksi esimerkkejä, joista oli valittava tämä yhdistelmä:D
Yrittelin kyllä jos minkälaista muuta valintaa, mutta suostuttava oli. Jos se nyt ei palstalaisille kelpaa, käytän entistä *sinisirkku-ek* , koska nimettömänä en pysty olemaan.
Vaikea on nimeen totutella, mutta ei se mitään, minähän se vaan olen:D
Niin hassulla nimimerkillä:D
37
165
Vastaukset
ihanaa kun saimme sinut tänne 70 joukkoon ,nuorta verta kaivataankin kovasti.
Älähän sitten pelästy jos huomaat viimeaikojen" Myrskystä Vesilasissa "näitä tulee aina aika ajoin . Me ikäihmiset katsos ollaan herkkiä ilmaston muutoksille . Ja kun oiken kolottaa paikkoja , on joku johonka on purettava pahaa oloaan . Mutta tulet kyllä huomaamaan että me ollaan kuitenkin aika kivaa porukkaa Viihdy ,ja kirjoittele .- m.v.
Enpäs Ulla minä jaksa enää ryhtyä sontakasaa tonkimaan se alkaa vaan löyhkäämään. Nyt yritetään taas jatkaa keveämmissä tunnelmissa. Luitko Ulla kiireessä vähän huonosti viestin johon vastasit......
m.v. kirjoitti:
Enpäs Ulla minä jaksa enää ryhtyä sontakasaa tonkimaan se alkaa vaan löyhkäämään. Nyt yritetään taas jatkaa keveämmissä tunnelmissa. Luitko Ulla kiireessä vähän huonosti viestin johon vastasit......
voi M.V onko taas tullut sanottua jotain harkitsematonta. Olikoosse kovin tärkeetäkin. Niin mihinkääs minä vasrtasin , ja tänäänkö jo olen kerinnyt sen tehdä.
ullamirjami kirjoitti:
voi M.V onko taas tullut sanottua jotain harkitsematonta. Olikoosse kovin tärkeetäkin. Niin mihinkääs minä vasrtasin , ja tänäänkö jo olen kerinnyt sen tehdä.
Jaa niin ,nauran ,ja iloitsen tapahtuneesta. kuitenkin on se huumorinkukka ollutkin kauan nukuksissa .nyt huomasin , että hän tarvitsis veren siirron ja ehkä on sen saanutkin ,ja tuli takasin hyvässä kirjoituskunnossa .
- ??
m.v. kirjoitti:
vai nuorta??
- minä vaan
Konstit on monet sanoi mummo, kun kun kissala pöytää pyyhki. Juuri räpelsin tiedosta ja näin tapahtuneen nimen muutoksen. Aivan hyvä. kun itsekkin sen kerroit . putosi pohja joltain ilkeilyltä......
Jostakin putosi pohja! Minä putosin kärryiltä. Luulin ymmärtäväni, että kirjoittaja oli vanha, mukava tuttu, mutta tuo Ullamirjamin nuori veri sotki ajatukseni.
Oli niin tai näin, ollos tervetullut.Venlastiina kirjoitti:
Jostakin putosi pohja! Minä putosin kärryiltä. Luulin ymmärtäväni, että kirjoittaja oli vanha, mukava tuttu, mutta tuo Ullamirjamin nuori veri sotki ajatukseni.
Oli niin tai näin, ollos tervetullut.Sama tuttu on kuin ennekinkin, saanut varmaan verensiirron
ullamirjamin mukaan:D
Sattuuhan sitäkin,--- mutta hei! jos kärryjen pohja jäi ehjäksi kipua taas rattaille ja mennä huristele,..niin minäkin.
- Katleija
Tervetullut ollos
jälleen tänne tullos,
myöhäisnuorten joukkoon.
Nimimerkin analysointini:
tex mexiä anellen,,,eli mausteisia juttuja pyydellen.Eiköhän niitä synny ihan tahattomastikin uskoisin, onhan tässä naurattanut lukiessa entumia, niinkuin anoppini sanoi:D
Mausteista puheen ollen, on kehiteltävä jauhelihasta pari ateriaa pakastimeenkin, eilen kun sen jo ostin.
Ollaan vaan omia itsejämme,- sinäkin Katleija, monesti niin jalat maassa turvallisesti.
Hellytit aamuisella viestilläsi jotenkin, kivahan joukkoonne on kuulua,
Kiitos somasta runosta! nyt ruuanlaittoon, moi vaan,..
- Katleija
En usko että meillä tämänikäisillä on mitään vaikeuksia olla omana itsenämme. Sanotaanhan että "ei vanha koira uusia temppuja opi".
Täällä taaplaamme kukin tyylillämme, siksi opimme tuntemaan toisemme vaikka ei olisi nikkiä ollenkaan,kaan, kaan kaan. - *Kukkahame*
Hyvä kun "vanha","entinen" "uusi" palaa kehiin, hyvä ss että olet taas "duunissa" ;-D.
Kyllä se syksysateiden myötä taas joukko tiivistyy, kuka jaksaa sateessa aamusta iltaan taivaltaa?
Syksyista satoa kävin Savon maisemista keräilemässä, ja tulomatkan sade viihdytti suosiollisesti, terassikahvit muuttuivat kuppilakahveiksi, kuka se nyt sateessa.
Tälläkin hetkella sataa kuin taivas putoaisi vetenä maahan, hohhoijjjaaa! Tervetuloa vain takaisin sinisirkku Sinäkin, vaikkakin ihkauudella nikillä. :)) Sulla on varmaan uusi mekkokin ja tukka kikkaroilla uuden nikin kunniaksi. Keitä ainakin hyvät kahvit sen kunniaksi, kun ei voida yhteiskahvia täällä järjestää. Muki ja pulla tulee tässä:
\_/3 _@_
Ole hyvä, tuossa sinulle siis uusi kahvimuki, jossa krumeluuriripa ja hillopulla vieressä lautasella. :))
Hiukka vaatimattomat nämä mahdollisuudet kuvittaa tuliaislahjansa. :)- texsanell ek
Kiitos tinat:D
Eipä hassummin visialisoitu! Uusi on nikkini huvitti kun jäi auki läppäri ja vilkaisin kirjautumatonta nikkiäni:D Z X sijaan on pujahtanut :D
Olipa melkoinen bisnes ja rakkausdraama meneillään Emmerdalissa, ihan piti ottaa se komediana, ketsupit vain koreili paidoissa ja kauloissa, huh hui!
Vettä kohisee jälleen, kiitollinen saa olla. kun on katto pään päällä!
Kodikasta iltaa itsekullekin!
Mulla on edelleen pari katsomatonta Emmerdalea boxissa, mutta yhtä poliisilurjusta ne jo hukutti.
Koetetaan viihtyä itsekukin. :))Pieni lämmin iltatervehdys Monicalle jos luet, kun en muuta tietä löytänyt!
Kiitos ja Hyvää yötä!texsanell kirjoitti:
Pieni lämmin iltatervehdys Monicalle jos luet, kun en muuta tietä löytänyt!
Kiitos ja Hyvää yötä!Kuuleha texsanell, pyydän anteeksi kun ketjusi lähti rönsyilemään, ja itse aloitusaihe jäi käsittelemättä.
Lepposaa syksyistä lauantai-iltaa.
Kiitti vaan terkuista, kiva että et hyljännyt palstaa vaan palasit uutena ja uudistuneena palstalle.
Kaikkea hyvää ja pirteätä palsta kirjoittelua sinulle
Terv: MonicaHei vaan Monica!
Tännehän sie hävisitkii,,, Hyvää ja kaunista syksyä siulle toivottelen :)
--raissu39--
http://i910.photobucket.com/albums/ac307/Garygadge/Autumn.jpgraissu39 kirjoitti:
Hei vaan Monica!
Tännehän sie hävisitkii,,, Hyvää ja kaunista syksyä siulle toivottelen :)
--raissu39--
http://i910.photobucket.com/albums/ac307/Garygadge/Autumn.jpgNo heippa vaan sinnekin päin,eiköhän tässä pikapuoliin ala olemaan syksy kauneimmillaan joten sinullekin toivottelen mukavaa ja viihtyisää syksyä Raissu - ja hyvää jatkoa.
Terv: Monica- Katleija
monica kirjoitti:
No heippa vaan sinnekin päin,eiköhän tässä pikapuoliin ala olemaan syksy kauneimmillaan joten sinullekin toivottelen mukavaa ja viihtyisää syksyä Raissu - ja hyvää jatkoa.
Terv: MonicaHei, kiva saaha elonmerkkii siustaki. Hyyvvää syksyy vaa siul Monica.
Katleija kirjoitti:
Hei, kiva saaha elonmerkkii siustaki. Hyyvvää syksyy vaa siul Monica.
Heippa Katleija, ja mukava on muistaa näin tervehdyksen myötä, samoin toivotan sulle hyvää jatkoa.
Terkut Monica
voi tokkiisaa...ilta-aurinko ja uudet verhot :o)) viikonloppua!
Niin ,olen kanssa ajatellut niitä uusia verhojen laittoa , mutta odottelen pikkusen vielä . Tykkään että puihin tulee se ruska .laitan sitten ne vanhat jotka ostin tähän asuntoon.
Onhan minulla säästettynä monet kauniit verhot joita en ole sovitellut vielä tänne kun tykkäsin, että uuteen asuntoon on saatava uudet verhot ainakin kun muu varustus onkin iankaikkisen vanhaa.
Minun heikkouteni onkin uudet ikkunaverhot , montakoos kertaa vuodessa joskus niitä tuli vaihdettua.:=)
Mieheni joskus 40vuotta sitten sanoi ,kun laitettiin sälekaihtimet , että" nyt ei sitten tarvitakkaan niitä kangasverhoja " se on sitä tyypillistä miehen logiikkaa .- Ramoona*
Hämeen puolukkakankailta palasin eilen, onneksi tuli saalis puhdistetuksikin siellä saunan kuistilla sadetta pidellen. Savusauna oli meillä tukikohtana, lempeistä löylyistä pulahdettiin Vaskiveden aaltoihin shampoot hiuksissa hirvikärpäset hukuttamaan ja noet huuhtomaan. Syömään päästiin sukulaisiin, hautausmaalla käytiin nurmen alla nukkuvia tervehtimässä.
Karhun jälkiä ja peuhattuja muurahaispesiä sekä makuuksia nähtiin, koira nuuhkii välillä levottomana . Siellä Kurun ja Virtain erämaissa on melkoinen karhukanta, Metsähallitus niitä sinne mailleen aikanaan vei vartavasten. Kantarellien paras aika on ohi, mustat torvisienet olivat parhaimmillaan, niitä kuivattelen kiertoilmauunissa. Iso rankakuorma peräkärryssä köröteltiin kotiin, talven varalle pitää varustautua ! Neljästä ämpärillisestä riittää nuoremmallekin väelle, meillähän on aikaa kulkea luonnonantimien perässä.
Näyttää siltä, että palsta on virkistynyt, ihan kuulostaa vilkkaalta puheen sorinalta. Hieraisin silmiäni, kun texanellin näin ja kuvasta heti arvasin Sinisirkuksi. Minusta se Sinisirkku olisi niin Sinulle sopiva nikki, mutta kaikkeen tottuu...Hahmotin sen ensin Texas-Elliksi, Texasin keltaruusu mielikuvana, ei niinkään teksti. Jään aina pyörittelemään sanoja, mutta pääasiahan on, että olet taas mukana. Tervehdys myös pitkään paussia pitäneelle Monicalle sekä Titirttiselle ja Raissulle.
Minä olen niin tottunut nikkiini, että pidän sitä jo tavallaan lempinimenäni. Sain nimetä mieheni tekemän rahtilaivan pienoismallin, ja Ramoonaksihan se kastettiin. Kuohuviinipulloa ei sentään sen kylkeen rikottu, kuplajuoma päätyi lasista suuhun. Katleija on vaihdellut nikkiään, mutta mielikuvissani aina Katleijana pysynyt.
Viihtyisää viikonvaihdetta ! Ramoona* kirjoitti:
Hämeen puolukkakankailta palasin eilen, onneksi tuli saalis puhdistetuksikin siellä saunan kuistilla sadetta pidellen. Savusauna oli meillä tukikohtana, lempeistä löylyistä pulahdettiin Vaskiveden aaltoihin shampoot hiuksissa hirvikärpäset hukuttamaan ja noet huuhtomaan. Syömään päästiin sukulaisiin, hautausmaalla käytiin nurmen alla nukkuvia tervehtimässä.
Karhun jälkiä ja peuhattuja muurahaispesiä sekä makuuksia nähtiin, koira nuuhkii välillä levottomana . Siellä Kurun ja Virtain erämaissa on melkoinen karhukanta, Metsähallitus niitä sinne mailleen aikanaan vei vartavasten. Kantarellien paras aika on ohi, mustat torvisienet olivat parhaimmillaan, niitä kuivattelen kiertoilmauunissa. Iso rankakuorma peräkärryssä köröteltiin kotiin, talven varalle pitää varustautua ! Neljästä ämpärillisestä riittää nuoremmallekin väelle, meillähän on aikaa kulkea luonnonantimien perässä.
Näyttää siltä, että palsta on virkistynyt, ihan kuulostaa vilkkaalta puheen sorinalta. Hieraisin silmiäni, kun texanellin näin ja kuvasta heti arvasin Sinisirkuksi. Minusta se Sinisirkku olisi niin Sinulle sopiva nikki, mutta kaikkeen tottuu...Hahmotin sen ensin Texas-Elliksi, Texasin keltaruusu mielikuvana, ei niinkään teksti. Jään aina pyörittelemään sanoja, mutta pääasiahan on, että olet taas mukana. Tervehdys myös pitkään paussia pitäneelle Monicalle sekä Titirttiselle ja Raissulle.
Minä olen niin tottunut nikkiini, että pidän sitä jo tavallaan lempinimenäni. Sain nimetä mieheni tekemän rahtilaivan pienoismallin, ja Ramoonaksihan se kastettiin. Kuohuviinipulloa ei sentään sen kylkeen rikottu, kuplajuoma päätyi lasista suuhun. Katleija on vaihdellut nikkiään, mutta mielikuvissani aina Katleijana pysynyt.
Viihtyisää viikonvaihdetta !Hei Ramoona, niin se vain on että aikansa lomailtuani mieli palaa kirjoittelemaan, jo vuosia tutuksi tuleelle palstalle.
Hyvää syyspäivän aamua sinulle terveisiä vaan Monicalta
- Katleija
Tämän rekkaamattoman Katleijan kanssa voi poistua ja tulla edestakaisin, nimimerkkiä vaihtamatta.
Toisin oli rekatun nimen kanssa, jos lähdin puljusta niin aina uudelleen palatessa oli uusi nikkikin keksittävä, ei kelpaa vanha nimi. Ne lähdöt ovat olleet sellaisia irtirepäisy-yrityksiä.
Ihan ensi nikkini 2005 oli Leny, sitten erilaisia Catleijoja numerolla ja ilman, Katicat ja hetki Läpinäkyvänäkin.
Kyllä minua vaihtelu virkistää, mutta nyt kai olen tulossa vanhaksi, kun tähän Katleijaan olen naakistunut.
Sanon taas kuten ennenkin, että on oikein mukava tulla palstalle kun on näitä tuttuja ihmisiä täällä, olkoon joku muu ihan vapaasti muuta mieltä. - ullamirjami*
Kaikki nikit ovat tulleet tutuiksi vuosien varella . Mutta ne puskasta tuhmiahuutelevat ovat vähentyneet ,mikä ilolla todettava.
Kun käytän sitä omaa nikkiäni tämä ' perässä on se melkein kuin rekattu .
Minusta Pilvi oli paras SS oli myös hyvä ja sopii ihmiselle joka on taiteellinen ja kulttuurista kiinnostunut .
P:S oli ilo huomata että Monica on mukana taasen .Kiitti vaan Ullamirjami, oli hyvä kokeilla että voiko pitää kädet nappuloista pois, ja vain käydä lukemassa silloin tällöin, ja totesin, että ei vielä ole pakon tarvetta olla aina kirjoittelemassa, eli riippuvus ei ole vielä iskenyt.
Terkut: Monicalta
- Katleija
Toivotaan tämän tilanteen jatkuvan. Näitä luppoaikoja on ennenkin ollut, ikäänkuin tyyntä myrskyn edellä. Koputetaan puuta.
tinat kirjoitti:
On suorastaan vaikea uskoa silmiään. ;)) Kop kop.
Minä toivon ja yhdyn Tinatin ja Katleijan kanssa, uskomaan lauseella,,,,, rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.... jospa tämä olisikin pysyvää, miltä nyt näyttää.
- Katleija
Mitä minä sanoinkaan...;- / ja silmänisku.
- "Lähtöpäätös"
Mikä liike se olii, että sinisirkku ja ruuneberg ilmoittivat jättävänsä palstan?
Nythän he ovat ihan muina miehinä takaisin, ruuneber vanhalla nimellä ja sinisirkku uudella.
Olivatko poissa päivääkään?
Ihmetellään, että palstalla ei ole uusia aloituksia. Senkö vuoksi piti aloittaa lähdenpoistäältä-ketjut?
Ruunekin on lähtenyt useampaan kertaankin. Aina on ruikutettu takaisin, mutta joskus käy niin, että ruikutukset loppuvat ja palstalaiset toivottavat hyvää matkaa vain.
Vähän niin kuin se paimenpoika joka huusi SUSI, ja kun oikea susi tuli, ei kukaan enää kiinnostunut. - .........yli 70
Kun heitä ei kaikessa huomata eikä kiitetä kaiken aikaa
Ei totella ohjaavia kirjoituksia, no ei kun ei haluta.
Jokainen pitää olla yksilö täälläkin. - u-atu
Kyllähän sinisirkku olisi ehdottomasti sopinut nimimerkiksi paremmin. Tuo tilalle tullut tex... on vähän - jos niin saa sanoa - mitäänsanomaton ja tyhjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282587- 1272273
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121663Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891061Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361009