Kertokaas ujot ootteko koskaan ollu treffeillä. Vai onko se yksinkertaisesti mahdoton ajatus? Ja jos olitte niin miten selvisitte tilanteensta.
Ujo treffeillä
7
371
Vastaukset
En ole ollut, en edes tilanteessa, jossa treffeistä sopiminen olisi ajankohtaista. Mutta uskoisin selviytyväni, jos tulisi tilaisuus. Alku olisi varmasti tahmeaa ja hiljaisia hetkiä tulisi paljon. Tosin hyvällä tuurilla, oikean henkilön seurassa, ei mun ujoutta välttämättä edes huomaisi.
- nttv_ff
En ole koskaan ollut treffeillä kun en uskalla tehdä aloitteita eikä kukaan nainenkaan koskaan ole tehnyt mulle aloitetta. En vain kykene lähestymään naisia kun pelkään että tulee tylyt pakit ja nauretaan vielä päälle että lähestyin kun muutama yritys on ollut ja niissä on tullut tuollaista kohtelua. Ehkä joihinkin tuollainen ei satu mutta mulle se ainakin asetti ylipääsemättömän esteen. Tuo sen lisäksi, että on nuorena tullut jonkin verran kiusatuksi ulkonäön ym takia, on jättänyt huonon itsetunnon.
Eikä siis myöskään kukaan nainen ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta minuun, vain torjuvia ja välinpitämättömiä katseita. Ne hyvätkin piirteet mitä minussa on, ja joiden perusteella joku kiva nainen voisikin kiinnostua, peittyvät ujouden ja epävarmuuden taakse. Ja naisten aloitteita on turha odottaa, sen olen huomannut. - dg3647
En ole ollut. En ole pystynyt tekemään aloitteita ja sehän miehellä tarkoittaa nollia treffejä.
Luulen, että treffeille meno ei olisi kauhean ongelmallista, jos vain pääsisi sinne. Veikkaan tosin, että toisia treffejä ei koskaan tulisi, sillä en osaa jutella sujuvasti "normaalien" ihmisten tapaan enkä ole ns. hauskaa seuraa. En, vaikka nainen olisi unelmieni nainen. Naisen pitäisi siis käytännössä katsoen olla jotenki kieroutunut ja pitää epäsosiaalisista miehistä. - jeap
En oo naisena ollu treffeillä. kuulostaa koko sanakin kauheen ahdistavalta.
Unelma treffit olis käydä elokuvissa jonka jälkeen käydä jossai syömässä hampparit. :) - somppu----
Treffit on varmaan sana joka ahdistaa monia muitakin täällä:)
- ei ongelma koskaan
Totta kai ja monesti. Joka kerta oon vain ollut sellaisten miesten kanssa jotka olen vaistonnut herkiksi ja mukaviksi ja joiden seurassa voin olla oma itseni. Ja jotka ovat olleet yhden naisen miehiä
- 79
Rakastan ujoja ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387