Kertokaas ujot ootteko koskaan ollu treffeillä. Vai onko se yksinkertaisesti mahdoton ajatus? Ja jos olitte niin miten selvisitte tilanteensta.
Ujo treffeillä
7
399
Vastaukset
En ole ollut, en edes tilanteessa, jossa treffeistä sopiminen olisi ajankohtaista. Mutta uskoisin selviytyväni, jos tulisi tilaisuus. Alku olisi varmasti tahmeaa ja hiljaisia hetkiä tulisi paljon. Tosin hyvällä tuurilla, oikean henkilön seurassa, ei mun ujoutta välttämättä edes huomaisi.
- nttv_ff
En ole koskaan ollut treffeillä kun en uskalla tehdä aloitteita eikä kukaan nainenkaan koskaan ole tehnyt mulle aloitetta. En vain kykene lähestymään naisia kun pelkään että tulee tylyt pakit ja nauretaan vielä päälle että lähestyin kun muutama yritys on ollut ja niissä on tullut tuollaista kohtelua. Ehkä joihinkin tuollainen ei satu mutta mulle se ainakin asetti ylipääsemättömän esteen. Tuo sen lisäksi, että on nuorena tullut jonkin verran kiusatuksi ulkonäön ym takia, on jättänyt huonon itsetunnon.
Eikä siis myöskään kukaan nainen ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta minuun, vain torjuvia ja välinpitämättömiä katseita. Ne hyvätkin piirteet mitä minussa on, ja joiden perusteella joku kiva nainen voisikin kiinnostua, peittyvät ujouden ja epävarmuuden taakse. Ja naisten aloitteita on turha odottaa, sen olen huomannut. - dg3647
En ole ollut. En ole pystynyt tekemään aloitteita ja sehän miehellä tarkoittaa nollia treffejä.
Luulen, että treffeille meno ei olisi kauhean ongelmallista, jos vain pääsisi sinne. Veikkaan tosin, että toisia treffejä ei koskaan tulisi, sillä en osaa jutella sujuvasti "normaalien" ihmisten tapaan enkä ole ns. hauskaa seuraa. En, vaikka nainen olisi unelmieni nainen. Naisen pitäisi siis käytännössä katsoen olla jotenki kieroutunut ja pitää epäsosiaalisista miehistä. - jeap
En oo naisena ollu treffeillä. kuulostaa koko sanakin kauheen ahdistavalta.
Unelma treffit olis käydä elokuvissa jonka jälkeen käydä jossai syömässä hampparit. :) - somppu----
Treffit on varmaan sana joka ahdistaa monia muitakin täällä:)
- ei ongelma koskaan
Totta kai ja monesti. Joka kerta oon vain ollut sellaisten miesten kanssa jotka olen vaistonnut herkiksi ja mukaviksi ja joiden seurassa voin olla oma itseni. Ja jotka ovat olleet yhden naisen miehiä
- 79
Rakastan ujoja ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368