Lattarintaiset

Supersmall is beauty

Olen ei-vapaa oleva mies jolla on ikuisena haaveena löytää todella pienirintainen tai lattarintainen nainen. Kaverini kiusaa aina, että olen piilohomo kun mua kiihottaa tällaiset naiset, tiedä sitten onko totta vai ei. Kaikki lähestymiset todella pienirintaisten naisten kanssa ovat hankalia koska heillä usein on hyvin huono itsetunto ja pelokkaita näyttämään itseään alasti. En tiedä mitä asialle vois tehdä ja mistä sellaisen löytäisin? Samalla tietysti ois kiva tietää onko muita kohtalotovereita vai onko suomalainen "meloni-meijeri-mies" ainoa mieltymyksen suunta...

18

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herr lederhose

Itse pidän myös pienirintaisista, urheilullisista naisista. Pienet rinnat eivät ole mikään itseisarvo minulle, mutta ne vaan tahtovat kuulua sporttivarustuspakettiin vakiona. Monilla pienirintaisilla on kompleksi pienistä rinnoistaan aivan turhaan. Onneksi nykyinen naisystäväni omaa hyvän itsetunnon tälläkin saralla.

• mies40+

Minulla muuten sama tilanne, mutta olen itse vapaa. Olen myös etsinyt kauan todella pienirintaista, mieluiten täysin lattarintaista naista. Ei löydy sitten millään. Minulle kelpaisi myös nainen, jolta rinnat on poistettu syystä tai toisesta, pääasia on että hänen rintansa olisi mahdollisimman sileä.

• kertokaapa mikä pienirintaisissa/rinnattomissa naisissa sitten oikein kiihottaa?

• mies40+

Voisi kysyä myös: mikä isorintaisissa naisissa kiihottaa? Sattuu vain kiihottamaan täysin lattarintaiset naiset. Jotain muuta kiihottaa sitten jokin muu.

• Tee näin

Kokeiles nuorta homppelipoikaa. Juttu on melkein sama kuin anorektikkon lattarintaisen naisen kanssa - jos tuollaista nyt naiseksi voi kutsua.

• Rock:on

hmm..minä itse pienirintainen ja hoikka nainen. olen sinut pienten rintojeni kanssa enkö tahtoisi kantaa suuria rintoja. eikä ole kumppanit valittaneet kertaakaan. ei voi etsiä vain pieniä rintoja, kyllä ne on kemiat minkä pitää ensin toimia ennenkuin sänkyyn mennään.

• hinttejä gameihin

Kannattaa panna homopoikia, niillä on aina rinnat tossa kondiksessa. Työnnät mulkkua perseeseen sa samalla puristelet palleja ja hierot rintoja

• sentään täyshetero

kyllä sä joku karsee kyrsännysä kaviaari npromillen tuhannesosa suomalaisista miehistä ton tommosii..heii janina on/oli ok...c rinnat on miesten mieleen se on tutkittu juttu jo.ja rasvaa pitää olla missejä enempi.

• pikkutisukka

hei, täällä mä oon! : )
      oon koko elämäni salaa toivonu, että mun kohalle osuis joku nimenomaan pienien rintojen ystävä, mutta koska olen muutenki hyvin kurvikas, kapea vyötärö, leveä lantio, iso peppu, muhkeat reidet jne, niin tunnun vetäväni puoleen pelkkiä isotissimiehiä eikä se ole kivaa pidemmän päälle, ku toinen ei saakaan puristella niitä palloja. :(
      tuntuu että kaikki pikkutissien ystävät haluavat muutenkin laihan naisen. olen pieni, mutten laiha, vaan normaalipainoinen. mulla on yleensä vähän topatut rintsikat, että vaatteet istuu paremmin. pitäis vissiin ottaa ne pois, ettei tuu pettymyksiä.. :D
      mulla on jotku a:t, pikku ketunnokat joita ei edes ole makuuasennossa......

• mies40+

Olet juuri hyvä tuollaisena. Normaalipainoinen, mutta pienirintainen. Löytäisinpä tuollaisen naisen!

• mies40+

katsopa sivustolta imagefap hakusanoilla mastectomy ja tomboy breasts, niin siellä on muutamia kuvia oikein lattarintaisista naisista.

• hohhoijaaa

Mikä näitä meijeriosaston miehiä oikein riivaa? Heti homoillaan, jos joku mies pitää lattarintaisista naisista enemmän kuin löllyvistä meijereistä? Meijerimiehet näyttävät todellisen tyhmyytensä viimeistään homoilukommenteillaan! Hoh hoijaa mitä ääliöitä! Ei kaikkien tarvitse pitää juuri samoista asioista ääliöt!

• minsku

Mä olen pienirintainen, b-kuppi en siis ihan lauta, ja hoikka. En ole koskaan kaivannut mitään lolloja, en edes isompia rintoja. On kiva kun rinnat eivät ole tiellä ja voi olla jopa ilman rintsikoita.
      Kesäisin mulla on tapana ottaa yläosattomana aurinkoa, ja monesti on vähän huvittanut kun isoista rinnoistaan ylpeät tulivat push up-biksuissaan postailemaan rantsuun. Kaikilla pienirintaisilla ei siis ole itsetunto ongelmia! Onneksi makuja on monia.

• ucarita.

Minsku: Sama juttu. Rakastan b- kupin rintojani ja koskaan niiden pienuus ei ole ollut minkäänlainen ongelma. On ihanaa, kun pystyy olemaan ilman rintsikoita eikä tarvitse pitää niitä rintojen roikkumiskammon pelossa.

Itsekin olen ottanut etelän matkoilla yläosattomissa aurinkoa ja on ihanaa, kun ei tarvitse pitää yläosia siitä syystä, että häpeää roikkuvia rintojaan. En ole koskaan ymmärtänyt naisia, joille pienet rinnat tuottavat niin paljon itsetunto-ongelmia, että on hankittava silikonit. Luulen, että se johtuu liiasta muotilehtien ja niiden asettamien kriteerien seuraamisesta ja valitettavan monet ottavat silarit miesten vuoksi.. Nauttisivat rinnoistaan, koska pienet rinnat ovat oikeasti kauniit.

En myöskään ihan ymmärrä sitä, että muka kaikki miehet olisivat suurten rintojen perään. Koskaan yksikään mies ei ole näyttänyt pettymystään, kun on nähnyt rintavarusteluni. Monet ovat jopa kehuneet rintojani. Joten väite siitä, että kaikki miehet pitävät suurista rinnoista ei pidä paikkansa. Ja minulle on toisaalta ihan sama vaikka pitäisivätkin. Pääasia, että on itse tyytyväinen kroppaansa. Rintojani en vaihtaisi mistään hinnasta isompiin tai silikoneihin.

• ....................

"En ole koskaan ymmärtänyt naisia, joille pienet rinnat tuottavat niin paljon itsetunto-ongelmia, että on hankittava silikonit."

Itse otin silikonit siksi, että minulla ei ollut rintoja ollenkaan. Kuppikokoni ei ennen ollut edes AA ja minua luultiin jatkuvasti teinipojaksi (lyhyehköt hiukseni eivät auttaneet asiaa). Nyt minullakin on kauniit B-kupin rinnat ja olen todella tyytyväinen. Pieni on kaunista, kuopat tissien kohdalla taas - not so much.

• mies40+
        .................... kirjoitti:

"En ole koskaan ymmärtänyt naisia, joille pienet rinnat tuottavat niin paljon itsetunto-ongelmia, että on hankittava silikonit."

Itse otin silikonit siksi, että minulla ei ollut rintoja ollenkaan. Kuppikokoni ei ennen ollut edes AA ja minua luultiin jatkuvasti teinipojaksi (lyhyehköt hiukseni eivät auttaneet asiaa). Nyt minullakin on kauniit B-kupin rinnat ja olen todella tyytyväinen. Pieni on kaunista, kuopat tissien kohdalla taas - not so much.

Ymmärrän kyllä ratkaisusi sikäli, että tunsit ettet täytä normeja rinnattomana. Itse pidän erittäin pienistä alle AA-rinnoista.

• ...................
        mies40+ kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ratkaisusi sikäli, että tunsit ettet täytä normeja rinnattomana. Itse pidän erittäin pienistä alle AA-rinnoista.

En niinkään välittänyt normeista vaan juuri siitä, että minua luultiin jatkuvasti pojaksi. En ole kovin kauniskasvoinen tai naisellinen kasvoistani/muodoiltani ja etenkin kun minulla oli lyhyet hiukset sain äkäisiä katseita naistenvessassa asioidessani. Mitkään naiselliset vaatteetkaan eivät sopineet päälleni, joten käytin aina perustoppeja ja huppareita. Ja näytin aina vaan enemmän pojalta. Laudoille ei vaan ole olemassa naisellisia vaatteita jotka oikeasti näyttäisivät hyvältä päällä. Nyt olen sinut itseni kanssa ja itsetuntoni on vihdoinkin kasvussa.

Onnea etsintääsi, löydät varmasti joskus naisen, joka miellyttää sinua. Hienoa tietää, ettei kaikilla naisilla tarvitse olla rasvaprosentti -5% ja silti omata DD-kupin tissejä ollakseen jonkun mielestä seksikkäitä :)

• mies 40+
        ................... kirjoitti:

En niinkään välittänyt normeista vaan juuri siitä, että minua luultiin jatkuvasti pojaksi. En ole kovin kauniskasvoinen tai naisellinen kasvoistani/muodoiltani ja etenkin kun minulla oli lyhyet hiukset sain äkäisiä katseita naistenvessassa asioidessani. Mitkään naiselliset vaatteetkaan eivät sopineet päälleni, joten käytin aina perustoppeja ja huppareita. Ja näytin aina vaan enemmän pojalta. Laudoille ei vaan ole olemassa naisellisia vaatteita jotka oikeasti näyttäisivät hyvältä päällä. Nyt olen sinut itseni kanssa ja itsetuntoni on vihdoinkin kasvussa.

Onnea etsintääsi, löydät varmasti joskus naisen, joka miellyttää sinua. Hienoa tietää, ettei kaikilla naisilla tarvitse olla rasvaprosentti -5% ja silti omata DD-kupin tissejä ollakseen jonkun mielestä seksikkäitä :)

Itsensä hyväksyminen on kyllä tärkeä juttu. Toivonkin löytäväni muuten normaalivartaloisen naisen, jolla olisi kuitenkin mahdollisimman rinnaton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe