Autoksi on siis hankittu Megane II vm. 2006. Nyt syksyn tullen suorastaan kauhistuin, miten onnettomat ovat auton lähivalot, kantama lähinnä mopoluokkaa. Pitkillä pärjää ihan hyvin, vaikkei nekään ole kovin ihmeelliset. Voisiko olla jotain tehtävissä, vai pitäneekö harkita auton vaihtamista. Lamput olen vaihtanu uusiin (on muuten pirullisen vaikeaa!)
Mekano II surkeat valot
2
171
Vastaukset
- megane II
Lamput olet vaihtanut uusiin, ovat sattuneet väärän asentoon. Polttimen väkänen molemminpuolin n. kello 4:ään.
- mega 2
Itsellä myös 06 mallin megane ja valot kyllä ihan ok.
Tosin syö lamppuja kuin hevonen heiniä, nimenomaan lähivaloilta.
Olen kyllä huomannut, että joillakin polttimoilla ei tee mitään. Pidin hetken Philipsin normaali H seiskoja ja niiden teho oli kyllä varsin surkea. Nyt on Osram night breaker poltimot, valaisee hyvin mutta tiedän etteivät kestä koko talvea. Vaihto on aluksi hankalanoloista, mutta harjoitus tekee mestarin. Valokuvio kannattaa tarkistaa seinästä vaihdon yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894