Myydään 3 neitokakadua hyvään kotiin!

Mahdollisimman pian.

Myyn yhden pariskunnan ja yhen pojan. Pariskunnan myyn ainoastaan samaan kotiin.... kerron ensin pariskunnasta jotain...
iältään ovat 5 vuotiaita ja väriltään lutinoja... ovat puoliksi kesyjä, häkissä ei mieluusti anna koskea mutta eivät kyllä pakoonkaan kauheasti juokse. ulkona häkistä antavat koskea ja ottaan käsiin... (ovat innokkaita pesimään)
poika neitsikka on noin 10 vuotias reipas poika ja jaksaa mennä... ei ole käsikesy,koska pelkää käsiä... mutta helposti oppii vielä kaikkea uutta :) osaa vihellellä vähän kaikkee, yrittää sanoa "ihana ja kiva" sanaa välillä...
SEKÄ: myyn ison neljän linnun häkin tarvikkeet
hintaa
pariskunnalla: 100e
poika neitsikalla: 35e
iso häkki tarvikkeet: 130

s-posti: [email protected]
terv. jenni

16

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisimman.pian

      Linnut ovat kaikki vielä vapaana! :)

    • missä ovat? Mul on neitsikoita.

    • mahdollisimman.pian

      hämeenlinnassa :)

    • Ilmatteeksi

      Multa saisi ilmatteeksi kaksi neitsikkaa, mutta vaan hyvään kotiin. Ne on ostettu hiukka vajaa 10 vuotta sitten lapselleni. Akka on sellainen helmiäinen ja ukko sellainen maantien harmaa. Höyläävät jatkuvalla syötöllä, niin että orret eivät meinaa pysyä paikallaan. Kumpikaan ei ole käsikesyjä ja lisäksi ukko ei lennä ollenkaan. Syy siihen miksi ei lennä on se, että se kerran söi vehkaa ja tuli känniin (kait?) siitä. Se sitten kännispäissään lensi peilejä päin ja sillä oli hetken taju kankaalla. Sen jälkeen se ei ole suostunut lentämään, eikä se salli, että akkakaan lentelee liiasti. Jos akka lähtee lentelemään, niin se komentaa sen heti takasi ja akkahan tottelee. Eli silläkään ei siipivoimat kanna, vaikka se haluaisikin lennellä.

      No oma moka, miksi ostin. Lapset ovat lähteneet maailmalle ja neitsikat tietenkään eivät sopineet matkaan mukaan. Siis ne jäi minulle. Koska olen itse ajattelemattomuuttani ostanut ne, niin vastuu on yksin minun.

      Jos en niille löydä uutta kotia, niin sitten kituuttelen niitten kanssa. En niistä tosin paljon tykkää, mutta pakkohan se on tulla niitten kanssa toimeen.

      • Missäs päin ukko ja akka asustelevat hyvin voisin antaa uuden kodin


      • Ilmatteeksi
        salonen.katariina kirjoitti:

        Missäs päin ukko ja akka asustelevat hyvin voisin antaa uuden kodin

        Päijät-Hämeessä


      • Ilmatteeksi kirjoitti:

        Päijät-Hämeessä

        Vai onko menny jo toiseen kotiin ?


      • Ilmatteeksi
        salonen.katariina kirjoitti:

        Vai onko menny jo toiseen kotiin ?

        Ei ole. En ole kovinkaan aktiivisesti etsinyt niille uutta kotia.


      • Ilmatteeksi kirjoitti:

        Ei ole. En ole kovinkaan aktiivisesti etsinyt niille uutta kotia.

        Oletko vielä valmis luopumaan niis jos tulisi hakemaa.


      • Ilmatteeksi
        salonen.katariina kirjoitti:

        Oletko vielä valmis luopumaan niis jos tulisi hakemaa.

        Olen valmis luopumaan, kunhan vaan löydän niille hyvän kodin. Onko sulla kokemusta neitsikoista? Jos olet nuori, niin onko vanhempasi antaneet siunauksensa "hankintaasi"? Millaiseen yhteisöön ne tulisivat? Onko lajikumppaneita, siis laumaa?

        Saattaa tuntua tungettelevilta ja typeriltä kysymyksiltä, mutta haluan varmistua, että linnut saavat hyvän ja rakastavan kodin.


    • Ei se mitään en asu vanhepieni luona enää. Ja on ollut 3undulaattia mutta ei neitokakaduja .asun kerros talossa Keravalla Aatelin kyllä jos luovut niistä nii ostaa vielä Kolmanen tai neljänen kaveriksi vielä

    • ghsghshsfhs

      Ilmatteeksi - nimimerkki:
      Täällä olisi ehkä koti tarjolla, tahtoisin tosin ensin nähdä linnuista kuvia ja näin varmistua niiden kunnosta. Itselläni 4 neitokakadua.

      • Ilmatteeksi

        Eihän ne kuvat mitään kerro. Jos kiinnostusta löytyy, niin voit itse tulla katsomaan. En vaan tiedä, jotta miten anonyyminä saisin yhteyden sellaiseen, joka oikeesti välittää ja ymmärtää niiden päälle yhtikäs mitään.

        Keskustelin lintujen ilmatteeksi luovuttamisesta lapseni kanssa ja hän sanoi, ettei netti ole paras tapa päästä niistä "eroon". Luin tuolta, että jotkut sairaat ihmiset haluavat esim. käärmeilleen elävän saaliin, että käärmeet saavat niin toteuttaa saalistusviettiään ja tulevat silleen tyydytetyiksi. Jotkut käärmeiden omistajat jopa leuhkivat, että netistä saa ilmaista ruokaa, kun jotkut vastuuntunnottomat siimahäntien omistajat ovat kyllästyneet lemmikkeihinsä.

        En halua, että linnut joutuvat sellaiseen kotiin, missä ne laitettaisi sellaiseen tilanteeseen, että niillä ei ole mahdollisuutta. Etsin niille rakastavaa kotia. Sellaista kotia, missä ne pääsisivät parveen ja saisiat toteuttaa alkuperäistä viettiään.

        Jos sellainen rakastava koti löytyy niin ne lähtee ilmatteeksi ja saa vielä häkin ja parin kuukauden ruuatkin kaupan päälle.


    • K4tsu1

      Poika neitsikka 35 e?

    • Hyvä koti

      Hei, voisin tulla katsomaan neitokakaduja torstaina, jos sinulle sopii? Laita, vaikka sähk.postiosoitteesi niin saan sinuun henk.kohtaisesti yhteyttä. Meillä ei ole käärmeitä joiden ruuaksi linnut voisivat joutua. Tarjolla olisi hyvä aikuinen omistaja.

    • mahdollisimman.pian

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe