Hetta-Pallas reitti ja autonsiirto?

3njoikjl

Olen lähdössä Hetta-Pallas tunturille. Hettaan olisi tarkoitus mennä autolta ja sieltä sitten vaeltaa Pallakselle. Meneekö Pallastunturilta linja-autoja Hettaan takaisin miten? Kokemuksia paljonko taksi maksaisi? entä autonsiirto palvelu?

8

9260

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niih.kantsii varmaan kysyy taksilta ensin minkä jäkälän juureen parkkeerais.

• katso...

luontoon fi sivulta.Siellä linkki matkahuoltoon ja puh mistä voit kysyä autonsiirrosta

• hannukuru47

Hei. Annetaampas vähän asiallisempi vastaus. Hetassa esim. hotelleissa tiedetään kellä on autonsiirto palvelu ja venen kuljetus järven yli.
      Vuos sitten kuljin matkan ja siirsivät auton. Tais olla paikan nimi Paavon majatalo (tarkista netistä) noin seitsämänkymppiä kahdelle venekuljetus ja auton siirto.
      Kympin/kahden sisällä noin hinnat on.
      Hotellilta soittivat ja sopivat millon mentiin venerantaan ja samalla jätettiin auto siihen.
      Iloista patikka reissua :)))))
      Taksi kyyti normi hinnoin tekee toistasataa.
      Lämmittäkää sauna Hannukurussa,mahtavat löylyt. Ens keväännä olen sinne menossa hiihteleen.

• satunnainensamoilija

Kesäkuu 2012: auto Hetasta Pallakselle 70e, venekuljetus Hetassa 7e/henkilö. Koru Laakson Tuomo hoti homman näpäkästi. Hetta-Pallas välillä olikin sitten edullinen majoitus autiotuvissa, erätaidotonkin pärjää.

• vaeltajat
      • 10+

Ota selvää Hetan kota. Todella palveluhaluinen , luotettava/asiallinen yrittäjä , voi huoletta antaa avaimet autonsiirtoon kodalla sauna, vuokramökit yms.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toinen vaihtoehto: Jätä auto Pallastunturin luontokeskukseen ja kävelet matkan edestakaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 72
      1173
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      937
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      42
      823
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      743
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      591
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe