Hetta-Pallas reitti ja autonsiirto?

3njoikjl

Olen lähdössä Hetta-Pallas tunturille. Hettaan olisi tarkoitus mennä autolta ja sieltä sitten vaeltaa Pallakselle. Meneekö Pallastunturilta linja-autoja Hettaan takaisin miten? Kokemuksia paljonko taksi maksaisi? entä autonsiirto palvelu?

8

8263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niih.kantsii varmaan kysyy taksilta ensin minkä jäkälän juureen parkkeerais.

• katso...

luontoon fi sivulta.Siellä linkki matkahuoltoon ja puh mistä voit kysyä autonsiirrosta

• hannukuru47

Hei. Annetaampas vähän asiallisempi vastaus. Hetassa esim. hotelleissa tiedetään kellä on autonsiirto palvelu ja venen kuljetus järven yli.
      Vuos sitten kuljin matkan ja siirsivät auton. Tais olla paikan nimi Paavon majatalo (tarkista netistä) noin seitsämänkymppiä kahdelle venekuljetus ja auton siirto.
      Kympin/kahden sisällä noin hinnat on.
      Hotellilta soittivat ja sopivat millon mentiin venerantaan ja samalla jätettiin auto siihen.
      Iloista patikka reissua :)))))
      Taksi kyyti normi hinnoin tekee toistasataa.
      Lämmittäkää sauna Hannukurussa,mahtavat löylyt. Ens keväännä olen sinne menossa hiihteleen.

• satunnainensamoilija

Kesäkuu 2012: auto Hetasta Pallakselle 70e, venekuljetus Hetassa 7e/henkilö. Koru Laakson Tuomo hoti homman näpäkästi. Hetta-Pallas välillä olikin sitten edullinen majoitus autiotuvissa, erätaidotonkin pärjää.

• vaeltajat
      • 10+

Ota selvää Hetan kota. Todella palveluhaluinen , luotettava/asiallinen yrittäjä , voi huoletta antaa avaimet autonsiirtoon kodalla sauna, vuokramökit yms.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toinen vaihtoehto: Jätä auto Pallastunturin luontokeskukseen ja kävelet matkan edestakaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      149
      6401
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3816
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2991
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2780
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2776
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2126
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1958
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1888
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1686
    10. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      35
      1660
    Aihe