Hei, onko kellään kokemuksia vistaprintistä? Ajattelin tilata kuvakirjan vauva-kuvista ja mukin. Saako kuvakirjaan mitenkään useampaa kuvaa samalle sivulle? Äkkiseltään katsottuna ifolorilta saa hauskemman näköisen kirjan kun kuvia voi sommitella miten vain ja useampia samalle sivulle.. Vistaprintiltä vain olisi nyt saanut -75%. Siis tietääkö kukaan saako siellä laitettua mitenkään useampaa kuvaa samalle sivulle? Ja millainen firma muuten on? Toimii ilmeisesti ulkomailla? Pitääkö maksaa etukäteen?
vistaprint-kokemuksia
3
2224
Vastaukset
- mukeja?
Tilasin mukeja ja t-paitoja.
T-paidat on hyviä ja kuvassa hyvät väri.
Mukiin sama kuva oli venytetty aivan muodottoman rumaksi, menivät roskkseen.
Kirjat tilaan aina ifolorilta.
Ei ollut ennakkomaksua - Gotten enuf
Allekirjoittakaa:
http://www.adressit.com/vistaprintin_harhaanjohtava_mainonta_kuriin - ei valittamista
Ole tilannut useita kertoja kokonaan itsesuunniteltuja käyntikortteja, ja kerran magneettikalentereita. Kaikki on toiminut hyvin ja hinta/laatu ok (näissä tuotteissa) Yksi tilaus myöhästyi sovitusta, mutta asiasta huomauttamisen jälkeen sain toisen satsin, eli 2 tilausta yhden hinnalla
Kuvakirjoista ei ole kokemusta, mutta kaikenkaikkiaan Vistaprintin sivusto vaatii tarkkuutta tilaajalta. Helposti jää huomaamatta postituskulut, lisämaksut muokkailuista ym. ym. eli supertarjoukset saattavat tuottaa yllärin loppulaskussa. Ehkä tilaisin kuvakirjat kuitenkin vaikkapa juuri Ifolorilta, kirjan muokkailun helppouden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704