valtimon kaunein on mielestäsi?
valtimon kaunein nainen??
35
1777
Vastaukset
- kuparivaaras,
Sivakan Armi .
- heytrytrytr
tatjaana
- Adam Paradis
Eva
- en sano
Adam Paradis kirjoitti:
Eva
tietän kauheimman
- Kaupunkilainen__
Ai siellä on oiken naisiakin?!?!?? Luulin että vaan peräkammarin poikia ja vanhoja mummoja.
- Luulaja?
Sehän teissä kaapunkilaisissa onnii vikana, että työ vuan luuletta, että tiijjä...!
- jor.Tikka
Tietysti Raija
- Aulukka
Se on tietty sexy Selma!
- minä vein pois
jo 1974,
ainut vain, että on " kälättäjä" ja toisten asioihin puuttuva
nk. tyypillinen Savo-.arjalainen nainen - Kultaisuus
Sisäisesti vai ulkoisesti?
- Ulu Konen
Ulukosesti tietennii, kukas siitä sisäsestä niin välittää...?
- Pekka H
kyllä se tuo Kalevi on, on tällä viikolla olla hänen vuoro olla nainen
- rokka .
Älä valehtele kaunis Veruska se oli .
- Mies 40
Se Valtimolla oleva Tuksu-ope
- Tässä kuva,
nimeä en enää muista, mutta yhtään kauninpaa naista en Valtimolla nähnyt.
http://aanekoskenteatteri.fi/kuvat/ankanpoika3.jpg - kaaneuvesta en
tiijä mittään, -80 luvulla ainikin Valtimon tytöllä oli niin tiukka tavara jotta ei hommista meinanna tulla mittään muttakun makkuun piäs niin kyyti oli mahtava.
- nautiskellut
Ei tuo aina niin tiukkaa siellä oo ollu, mutta ääntä ja rytmiä on löytynnä valtimon naesista.
- Kyntäjä3
Si siis keillä oli 80-luvulla tiukka? Kerro vaikka nimikirjaimet?
- mieteskelin
Kokki,vaalee blondi......
- pmmphmmp
mp ainakin ja th sekä em
- KuuppaKorona
Eikö mn?
- poijjaatmuualta
oli ainaskin 90 alkuvuosina.
- Kuuppa-Korona
Ai 90-luvullako?
- poijjaatmuualta
siis nuo kolme...
- entvaltimolaine
tais mehtäkoulun poijjat kuksia kylän tytyjä sillon.
- Keorke
Miusta Valtimon kaunein 80-luvulla oli se Seiskan levynpyörittäjä, nimeä en muista...
- vala-timo
Valtimon kaunen on se, joka on ymmärtänyt katkaista valtimon
- Rauha2
Valtimolla on komeita miehiä liuta ja Markku on komein.
- Jöptys1
Kukkaan ei näytä muistavan kettään. Kertokaa nyt, ketkä muistatte..
- voevoevoi
ne muutanu poies valtimolta ajat sitten.muistan monetkin mut nimiä en kerro...
- ailavhim
Martti tietysti. Isoimmat tissit kuin kellään muulla valtimon naisella ja paljon pienempi kaljamahakin...
- KuuppaKorona
Mitäpä tuo Voevoevoi muistaa? Kunhan höpöttää. Jos muistat edes jotain noista, niin lyöpä korttisi pöytään ja kerro edes etunimi tai jokin tapahtuma jonka muistat! Taitaa vaan olla niin, ettet muista etkä tiedä...
- Pumbanen
Valtimon kaunein on se nainen, joka kävelee lähes päivittäin kylänraitilla...se tummatukkainen...Ulla tai Riitta tai Maija...ihan varma nyt en ole...
- Asukki
Näen kauniin naisen Valtimon S-Marketissa. En voi unohtaa ja aina on mielessäni. elämässäni. Kertokaa jos olette nähneet saman kaunottaren. T. Valtimon asukas 60 v mies
- MarcelloMakarooni
Ulla se on...siis kaunein ja rikkain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797