Hyeenat kotisi kimpussa

Koti ei myynnissä

Mun postilaatikossa on mainoskieltokyltti ja silti sinne tuli kiinteistövälittäjän mainos. (SP-koti, Aurinkoasunnot Oy.) Ne haluaa ostaa rivitaloja. Mainoksessa oli myös välittäjän nimi ja puhelinnumero joka oli kännykkänumero. Onneksi on olemassa ns. nettiviestit, joilla voi lähettää tekstiviestejä netin kautta niin että oma puhelinnumero ei näy. Laitoin hänelle äsken kuusi tekstiviestiä:

1.
TALOYHTIÖSSÄMME ON MAINOSKIELTOKYLTTI. KALTAISESI RÖYHKIMYKSET EIVÄT OLE NOTEERANNEET SITÄ JOTEN LAITOIN OMAN ISON KYLTIN. (Et voi vastata tähän viestiin.)

2.
OMAA MAINOSKIELTOKYLTTIÄ OVAT KUNNIOITTANEET MUUT PAITSI TE JA ERÄS PIZZAMAINOSTEN JAKAJA!

3.
KUN VALITIN PIZZAMAINOKSISTA LÄHETTÄJÄLLE, NIIN KÄVI ILMI ETTÄ JAKAJA EI OSAA LUKEA! OLETKO SINÄKIN LUKUTAIDOTON?

4.
Postilaatikkoni käyttöehdot: Yksityistä postilaatikkoani saa käyttää vain postilaitos. Lukemalla tämän viestin hyväksyt ehdot.

5.
Sopimusrikkomuksesta peritään 100 euron tyhjennysmaksu joka pannaan tarvittaessa ulosottoon.

6.
Jos joskus myyn asuntoni, niin Sp-koti on boikotissa. Eli ei kannata astua potentiaalisten asiakkaiden varpaille.

26

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittäjästäenergiaa

      Wau!!! ;) Ajattele, miten HUIKEAN energisyyden välittäjä sai sinussa aikaiseksi ihan pienellä (?) mainoslappusella :D
      Varmaan jouduit miettimään tunnin - ehkä parikin - jotta "miten kostaisin tuolle älyn kääpiölle". Sitten mars nettiin ja kirjoittelemaan 6 kpl viestejä (näidenkin suunnitteluun käytit varmaan 15 min/ukaasi)... Sit kaiken päälle vielä S24 palstalle kruunu päässä elvistelemään, että "tää on kuule mun kämppä ja mulla on vielä niin paljon siitä velkaa että myyntiin et hyeena tätä saa" :D
      Täytyy sanoa, että olet aika uskomattoman energinen pakkaus. Teet töissäkin varmaan viiden ihmisen työt? Niin..oletko muuten töissä?

    • Koti ei myynnissä

      Mikä sinua noin mättää?

      Mä olen viimeisen 20 vuoden aikana avannut postilaatikkoni arviolta noin 5000 kertaa ja 95 prosenttia noista avauksista johtuu mainospostista, sillä suurin osa postista on roskapostia. Esim. talvella joudun laskemaan painavat kassit märkään lumihankeen kun tulen kaupasta kulkien postilaatikon kautta, ottamaan hanskat pois, kaivamaan laatikon avaimen esiin, tunkemaan niitä jäätyneeseen lukkoon sormet kohmeessa jne. Ja useimmiten turhaan mainosten takia. Kun kannen avaa niin näkee että jotain on tullut mutta ei näe onko se roskaa vai arvopostia.

      Minulla on OIKEUS kieltäytyä tästä turhasta työstä jotka mainosten jakajat pakottavat minun tekemään.


      Jos minulla olisi sinun logiikkasi, niin kysyin että oletko sosiaaliturvan varassa elävä, onko sinulta jalka poikki, oletko seksuaalisesti poikkeava tai jotain muuta yhtä epäloogista joka ei liity mitenkään viestin asiaan. Heti muuten huomaa että olet nainen, koska kenenkään miehen logiikka ei kulje tuota rataa. Olen uskomattoman energinen ja toisaalta työtön tai eläkkeellä.

      Minä en ole myöskään niin hidasälyinen että tarvitsen 15 minuuttia noin lyhyiden lauseiden kirjoittamiseen, vaan ne syntyivät hetkessä. Mistä sinä niin päättelit? Naisen logiikkaako? Vai oliko sanomisesi tarkoitus vain haukkuminen, ei viestiin vastaaminen.

      Mitä kotiini tulee niin se on maksettu viimeistä penniä myöten jo vuosia sitten. Mutta koska sinulla naisena ei ole mitään järkevää sanottavaa itse asiaan, niin hakut asian sanojan velkaiseksi, työttömäksi, energiseksi, hidasälyiseksi. Olisitko muuten itse keksinyt mitään noin näppärää vastavetoa? Vai olisitko vaan alistunut? Kokemukseni mukaan jokainen haukuttu mainosten pakkosyöttäjä teki sen viimeisen kerran haukkumisen jälkeen. Nykyään mainoksia ei tule juuri ollenkaan.

      Täytyy myöntää että tuo väittäjä saa minussa ihan samanalaisen huikean energisyyden kuin joku puliukko joka kusee kotini seinälleni.

      Arabialainen sananlasku sanoo että nainen on se joka ampuu huonon viestin tuojan. Sulle ei juolahtanut mieleenkään sanoa itse asiaan mitään, esim. että ehkäpä välittäjä pahoitti mielensä tms, vaan sen sijaan kävit henkilön kimppuun. Niinhän näillä palstoilla yleensä tapahtuu kun ei ole järki mukana eikä kykyä sanoa yhtään mitään viestin asiasisältöön. Silloin useinkin alkuperäisen viestin kirjoittaja haukutaan tyhmäksi, natsiksi, mielisairaaksi tms. Se kertoo viestin kirjoittajasta hyvin paljon. Siis haukkujasta, ei haukuttavasta.

      Huomaatko itse että et kyennyt vastaaman viestiin, joten halusit demonisoida viestin kirjoittajan tietämättä yhtään mitään viestin kirjoittajasta, työtilanteesta, taloudellisesta asemasta tms.

      Ehkä olen töissä, ehkä olen niin vanha että olen eläkkeellä, ehkä olen niin rikas että minun ei tarvitse käydä töissä, ehkä olen sosiaalipummi - tms, MUTTA MITÄ HITTOA SILLÄ ON TÄMÄN ASIAN KANSSA TEKEMISTÄ?

      Nyt ei puhuta minusta vaan siitä että on hyvin loukkaavaa että välittäjät haluavat ostaa oman rakkaan kodin. Vähän samaa kuin joku sutenööri tulisi sanomaan että annatko vaimosi minulle jos löydät paremman. Parempia on - sekä vaimoissa että kodeissa - mutta kumpikaan ei ole kauppatavaraa.

      Iljettää kun kaikki noteerataan rahassa. Mekään emme ole enää ihmisiä tai kansalaisa, vaan kuluttajia. Siis liike-elämän juoksupoikia.

    • En ihan oikeasti ymmärrä vuodatustasi.

      1. Välittäjä tai välitysliike ei koskaan osta asuntoasi.
      2. En tosin ymmärrä välitysliikettä joka laittaa tuollaisia lappuja, mutta ei se ole sinulta pois.
      3. Kukaan ei ole epäillyt mielenterveyttäsi vastatessaan vuodatukseesi.

      Ymmärrän kuitenkin ahdistuksesi, tiedät että et kovinkaan kauan jaksa kantaa mainitsemiasi kauppakasseja, ja että joudut muuttamaan pois rakkaasta kodistasi, joten sinänsä yhdentekevä mainos toi sen todellisuuden jota henkisesti pakenet takaisin elämääsi. Usko pois, ei se palvelutalo jossa sinulla ja puolisollasi on oma asunto ole mikään paha paikka :)

      • Koti ei myynnissä

        Mikä ihmeen palvelutalo? Olet tietävinäsi kun et tiedä. Mulla on ainakin 40 v aikaa ennen kuin edes harkitsen palvelutaloa. Sinua vaivaa luulotauti!


    • Koti ei myynnissä

      Minä en tiedä oletko mielenterveyspotilas vai ei, mutta siitä olen varma että olet PAHA ja TYHMÄ ihminen, sillä se on selvästi pääteltävissä viestiesi sisällön perusteella. Tuo jälkimmäinen tekstisi vahvisti sen mitä aiemmin sanoin, että kun itse asiaan ei osata vastata, niin pilkataan asian esittäjää. Sinä kuulut näihin idiootteihin jotka tekevät juuri noin.
      Toinen merkki alakynteen jäämisestä on se että ruvetaan saivartelemaan toisarvoisista yksityiskohdista tai pikku lipsahduksista, kuten "välittäjä ei osta asuntoasi". Sinä tiedät että minä tiedän että noin on. Mutta saithan siitä hyvän lyömäaseen kun et osaa puuttua varsinaisiin asioihin. Ja jouduit samalla naurunalaiseksi kun et osannut vastata varsinaiseen asiaan.

      Ja tulihan se totuuskin sieltä. Olet itse välittäjä ja halusit kostaa kollegasi puolesta. Yritit olla vielä ilkeä päälle, mutta nuo ilkeydet valuu kuin vesi hanhen selästä. Eli tuokin kääntyi koko ammattikuntaasi vastaan. Minä vaan nautin kun kuulen solvauksia joista tiedän että niissä ei ole mitään perää. Solvaaja vaan räksyttää kuin pahainen rakki ja kuuluttaa samalla koko maailmalle sen mitä räksyttää ja kaikki tietävät että tyhjää räksyttää.

      Mutta ehkä saat helpotusta kun voit solvata täällä pientalojen omistajia anonyymisti, kun et voi tehdä sitä suoraan asiakkaillesi näyttötilanteissa. Eli ymmärrän ahdistuksesi jota voit purkaa täällä, kun et tiedä kuinka kauan jaksat tehdä tuota epäkiitollista työtäsi, vaan joudut ennenaikaiselle sairaslomalle ja joudut luopumaan rakkaasta ammatistasi. Joudut luopumaan siitä todennäköisesti paljon ennen kuin minä tästä asunnosta. Tai siitä toisesta kesäasunnosta jota rakennan juuri järven rannalle.

      Mutta kiitos kun muistutit tästäkin keskustelusta. Taidanpa laittaa vielä pari yöllistä muistutusta tämän välittäjän puhelimeen, että kunnioittakaapas mainoskieltoja. Ja viestin että saa kiittää näistä lisäviesteistä anonyymiä kollegaansa, joka yrittää kostaa puolestasi.

      Erittäin nautittavaan keskustelua. Kiitos siitä. Nautin aina kun joku munaa itsensä yrittäessään nolata minua onnistumatta siinä. Väittely (ja kirjoittaminen) on kivaa.

      • Miksi keskustelet itsesi kanssa? Vai käyttäkö usempikin kirjoittaja aloittajan nimimerkkiä?

        Ja mistä sinä olet saanut päähäsi, että joku pitäisi sinua mielenvikaisena?? Vai pelkäätkö olevasi??


    • Koti ei myynnissä

      > Ja mistä sinä olet saanut päähäsi, että joku pitäisi sinua mielenvikaisena??

      Sinä epäilet käyttäessäsi ns. vihjailevaa käänteistä ilmaisua sanoessasi: "Kukaan ei ole epäillyt mielenterveyttäsi vastatessaan vuodatukseesi."

      Aivan naurettava on myös lauseesi "mainos toi sen todellisuuden jota henkisesti pakenet takaisin elämääsi". Eihän se edes tarkoita mitään. Täysin epäloogista mussutusta. Lausehan on ristiriitainen jopa itsensä kanssa.

      Minulla ei ole enää mitään lisättävää joten lopetan tähän. Voit vapaasti jatkaa yksiksesi sillä linjalla että et osaa erottaa asiaa ja asian esittäjää toisistaan. Kaikki se mitä sanot minusta on muidenkin silmissä vailla todellisuuspohjaa olevaa räksyttämistä, sillä et oikeasti tiedä yhtään mitään minusta. Kukaan ei ota vakavasti henkilöä joka keksii omasta päästään toiselle sellaisia ominaisuuksia joita hänessä ei ole. Häntä pidetään hölmönä, sillä muutkin lukijat tietävät että et voi mitenkään tietää olenko esim. palvelutaloiässä tms.

    • Von Tuhnenberg

      Asiaa!



      Sopimus on sopimus! Ei muuta kuin 100 euron tyhjennysmaksu menemään kyseiselle välitysfirmalle! Ensimäiseen laskuun laitat 14 vrk maksuaikaa. Jos eivät he ymmärrä reklamoida laskusta, niin huomautuslaskun eräpäivä onkin HETI ja kolmas lasku voi mennä paria viikkoa myöhemmin perintätoimiston kautta! Tee tästä ennakkotapaus äläkä anna periksi oikeuksiasi puolustaessasi! Käy aina silloin tällöin raportoimassa tällä palstalla kuinka asian selvittely etenee. Minä ainakin lupaan nauraa makeasti!!

    • ukkotuolta65

      Voi järkky...=) Päivän naurut tuli tästä.....kiitoksia.

      Jos oikeasti aloittelijalla on noin paljon aikaa ja energiaa tuhlata johonkin muutaman mainoslapun jättäjän haukkumiseen,niin sillä samalla ajalla ja energialla olisit tyhjentänyt monet kerrat postilaatikkosi niistä mainoksista.

      Ymmärrän kyllä että postilaatikko täyttyy nopeasti ilmaispostista,mutta itseäni se ei haittaa yhtään. Samalla kun tyhjennän laatikon,niin vien ilmaispostin samantien keräyslaatikkoon. Mutta aloittajan viestistä päätelleen mainoksia on tullut vain hänelle pari A4 lappusta,niin en kyllä ymmärrä miten joku jaksaa takertua ja käyttää energiaansa tälläiseen asiaan.
      Keksi itsellesi jotain järkevämpää tekemistä!

    • -Tuomari-

      Onko kaiken tekemisen oltava järkevää? Osa tekemisestä voi olla kivaa, kuten roskapostittajalle kostaminen. Onhan sinullakin aikaa kirjoitella täällä, joka on typerintä mihin aikansa voi käyttää. Aloittaja sai mielestäni voiton 10-0 väittelyssä välittäjää vastaan.

      • Annas kun arvaan... Sinun näkemyksesi mukaan jokaisella pitäisi lain mukaan olla virallinen kotiosoite?


    • ukkotuolta65

      Onko roskapostin jakajalle kostaminen muka "kivaa" tekemistä. Minusta vaikuttaa ennemminkin aika kahelilta touhulta ja vähän säälittää ettei jollain ihmisellä ole elämässään muuta sisältöä.

      Ennemmin tuo välittäjä voisi syyttää häirinnästä aloittajaa joka pommittaa tekstiviestejä yölläkin,paremmin perustein kuin aloittaja parin mainoksen takia.
      Voi olla että keskustelupalstoilla kirjoittelu on typerää,mutta olethan sinäkin täällä? Minä sain ainakin hyvät naurut tästä jutusta, joten ei tämä pahaa ajanvietettä ole.

      • Koti ei myynnissä

        Oletko sitä mieltä, että jos joku laittaa omaan postilaatikkoonsa mainoskieltokyltin, niin siitä ei tarvitse piitata?

        Luuletko että firmalle on eduksi jos se suhtautuu ylimielisesti laatikon omistajan toivomukseen?

        Jos joku on laittanut mainoskieltokyltin, niin ei hän myöskään lue mainoksia, vaan ne menee suoraan roskiin? Ketä se hyödyttää?

        Täytyy olla suuri typerys ja lisäksi ylimielinen, jos ei piittaa mainoskieltokyltistä.

        Minä olen se joka kosti roskapostin jakajalle. Se oli todella kivaa! Väite että minulla ei ole muuta elämänsisältöä kuin tuo kosto, on pelkkä herja, sillä et tiedä elämästäni yhtään mitään. Jos päättelit elämänsisältöni yhdestä kostosta, niin päättelit väärin. Se kertoo sinusta sen että olet huono päättelijä ja lisäksi sen että olet taipuvainen herjaamaan ihmisiä.


    • Kosto on suloinen

      Hehhehheheh.... Seuraava vaihe on käydä hakkaamassa ne jotka ei usko mainoskieltokylttiä.

      Häirikköjä on kumpikin. Jos joku ärsyttää tahallaan toista olemalla piittaamatta mainoskiletokyltistä, niin oma vika jos saa samalla mitalla takaisin.

      Tappelussa on aina kaksi osapuolta.

      Mistä tiedät mitä sisältöä kirjoittajan elämässä on? Ehkä sinun elämässä ei ole muuta sisältöä kun kirjoittelet täällä.

      • Jakajaa ei kiinnosta

        Jaoin mainoksia tuossa parikymmentä vuotta sitten koululaisena taskurahan hankkimiseksi ja kylmä tosiasia on, että mainostenjakajalle maksetaan kappalemäärän mukaan ja ainakaan minua ei kieltokyltit kiinnostaneet vaan lykkäsin tasan tarkkaan jokaiseen postilaatikkoon.

        Se on ihan sama mitä siinä postilaatikossa lukee. Kiireellä jakopiiri läpi, ei ehdi lukemaan nimiä, tervehdyksiä ja kieltoja !!!
        Jakajalle on ihan sama kuinka paljon vihaat mainoksia ja kuinka moneen firmaan otat yhteyttä. Ainoastaan jos jakopiirin esimies antaa ohjeen olla laittamatta johonkin osoitteeseen niin mainos jää jakamatta. Eikä välttämättä silloinkaan, kun ei niitä osoitteita aina muista.


      • ukkotuolta65

        Taitaa aloittaja kirjoitella useammalla nimimerkillä?

        En tiedäkkään mitä sisältöä aloittajan elämässä on,muuta kuin tuo järjetön pakkomielle mainostenjakajia kohtaan. Päättelin siitä että ei taida aloittajalla olla paljoa muuta tekemistä,kun jaksaa energiaansa tuhlata tuollaiseen asiaan.

        En ole sanonut missään vaiheessa ettei mainoskieltoa pidä kunnioittaa. Mutta jos nyt joku sen lappusen sinne lykkää,niin ei normaali ihminen ala pommittamaan tekstareita yötä myöden.

        Ihmisillä on paljon pahempiakin ongelmia kuin joku mainoslappunen, joten mielestäni tässä aloittaja on hieman paisutellut päässään asiaa.


      • Mafian keinot toimii
        Jakajaa ei kiinnosta kirjoitti:

        Jaoin mainoksia tuossa parikymmentä vuotta sitten koululaisena taskurahan hankkimiseksi ja kylmä tosiasia on, että mainostenjakajalle maksetaan kappalemäärän mukaan ja ainakaan minua ei kieltokyltit kiinnostaneet vaan lykkäsin tasan tarkkaan jokaiseen postilaatikkoon.

        Se on ihan sama mitä siinä postilaatikossa lukee. Kiireellä jakopiiri läpi, ei ehdi lukemaan nimiä, tervehdyksiä ja kieltoja !!!
        Jakajalle on ihan sama kuinka paljon vihaat mainoksia ja kuinka moneen firmaan otat yhteyttä. Ainoastaan jos jakopiirin esimies antaa ohjeen olla laittamatta johonkin osoitteeseen niin mainos jää jakamatta. Eikä välttämättä silloinkaan, kun ei niitä osoitteita aina muista.

        Varsinkaan pizzeriat eivät ole piitanneet kieltokyltistä. Mutta sen jälkeen ovat piitanneet kieltokyltistä kun olen uhkaillut niitä nimettömillä soitoilla. Ei tule enää pizzamainoksia, ei.


      • ookkona tyhymä
        Mafian keinot toimii kirjoitti:

        Varsinkaan pizzeriat eivät ole piitanneet kieltokyltistä. Mutta sen jälkeen ovat piitanneet kieltokyltistä kun olen uhkaillut niitä nimettömillä soitoilla. Ei tule enää pizzamainoksia, ei.

        Onpas ne taitavia siellä pitseriassa kun ihan nimettömästä puhelinsoitosta tietävät kenenkä postilaatikko pitää jättää ilman mainoksia.


      • Olet iste tyhmä
        ookkona tyhymä kirjoitti:

        Onpas ne taitavia siellä pitseriassa kun ihan nimettömästä puhelinsoitosta tietävät kenenkä postilaatikko pitää jättää ilman mainoksia.

        Asihan menee niin että "SAATANA, JOS TUNGETTE VIELÄ NIITÄ MAINOKSIA POSTILAATIKOIHIN JOISSA ON KIELTOKYLTTI, NIIN TULEN LIIMAAMAAN NE PIZZERIASI IKKUNOIHIN."

        Sen jälkeen sekä minä että kaikki muutkin kieltokyltillä varustetut ovat saaneet olla rauhassa tämän pizzerian mainosten pakkosyötöltä. On kysytty kavereilta joilla on myös kieltokyltti. Hekään eivät ole saaneet enää pizzerian X mainoksia sen jälkeen kun olen vähän kovistellut niitä.


    • ....

      ukkotuolta65 = Välittäjä_LKV

    • -_-

      Aloittajalle vinkki: kanna ne ostoskassisi ensin sisälle ja kipaise katsomaan posti vasta sen jälkeen, win-win :)

    • samalla logiikalla

      Hyeenat ovat jääkaappini, autotallini, vaatekaappini, peltikattoni, ilmahormieni, lottokäyttäytymiseni, vanhojen kodinkoneitteni, huonekalujeni, ruokakaappini, liikuntatapojeni etc. kimpussa :) Heeehhhh, miten joku voikin ottaa tuollaiset pultit yhdestä paperilappusesta. onpa siinä kipukynnystyä ihmispololla kerrakseen.

      • logiikkasi ei päde

        Kerro miksi aina joku närkästyy kun joku haluaa omaa rauhaa edes omassa kodissaan. Yhdellä osastolla joku valitti jäätelöauton metelistä että ei voi keskittyä työhönsä kun se metelöi tuntikausia kierrellessään hänen asuinalueellaan. Hän sai heti vastaansa ivaa ja pilkkaa. Miksi?


    • pieni mainosjakaja

      Siellä on joku nuori urheiluseuran jäsen, tai jakelufirman pienipalkkainen työntekijä käynyt vain tienaamassa itselleen vähän rahaa jakamalla noita mainoslappusia. Välitysliike ja välittäjät eivät juurikaan niin tee, vaan jakelut todellakin annetaan niitä ammatikseen tekeville.

    • ammattilaiset W

      Hanki apua. Olet todella todella sairas.

    • Ompa jollakin

      suuret murheet, minä laitan aina samantien mainospostin PAPERINKERÄYKSEEN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe