Kotkassa taas koira raateli pienemmän koiran.Mikä näitä koirien omistajia vaivaa kun ei osata tai haluta kouluttaa niitä .Viimme aikoina sattui Haminassa kaksi hyökkäystä samaten Kotkassa.Oman koirani päälle on myös hyökänny lähi naapurin koira omistaja syyllisti minut kun kuljen liian lähellä hänen tontin rajaansa kyseessä yleinentie.Koira vero pitäisi saada takaisin vai onko se voimassa joissakin kunnissa Kotkassa ei.Valvonta toimis vihje puhelimella jonne naapurit vois ilmoittaa kun joillekkin tulee koira.Olis vielä mielenkiintoista kuulla sellaisen henkilön mielipide kenen Koira on hyökännyt jonkun kimppuun oliko syy tässä toisessa kun se oli juuri siinä liikkeellä.MILTÄ tuntui kun oma Koira tappoi toisen.
Koiran-hyökkäys
pitkähihna
1
149
Vastaukset
- Shefu 3
Ja mitähän mahtoi tapahtua ENNEN hyökkäämistä??!! Räksyttävä pikkufifi ison koiran jaloissa ja kuppi kun kääntyy nurin niin pehmolelun kokoinen haukkuva viritys lentää kyllä::::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049