Mitä lääkkeitä syötte ???

bibo 2

Mulla kaksisuuntainen tyyppi 2 ja lääkitys Lito 1200 mg, Lamictal 300mg, Zeldox 160 mg ,Truxsal 50 mg ja Rivatril 2 mg päivässä !!!! kuulostaako normaalilta määrältä ??? vai minkälaisia yhdistelmiä teille on määrätty ???

61

4881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-

      Itse syön Risperidon 2mg/vrk ja tarpeen mukaan paniikin oireisiin propral 40-80mg/vrk. Toi sun coctail kuulostaa aivan järjettömältä. Ompahan joku lääkäri päässy taas vähä toteuttamaan ihmiskokeita.

    • Pesusienipikkarit

      Kannattaa pitää hieman puoliaan noissa lääkkeissä. Minulle määrättiin terveyskeskuksen puolelta ensin sitäsun tätä, eikä poliklinikka niitä poistanut.
      Olin muutaman kuukauden seilissä kuin käkikello.
      Sitten kun itse tajusin pyytää tarkistusta, ne toisen määräämät otettiin pois.
      Deprakinea ja Sertalinea.
      Nyt olen aika puumainen, joskus nahjusmainen, psykiatri kuitenkin vinkaa että lääkitys on liian pienellä.
      Nytkin kestää ja kestää lähteä vaikka kaupungille, olen kuin huurussa koko ajan.

    • bipooooo

      Mulla menee ketipinor 300mg päivässä. Ja tyyppiä II myös minä. Ihan hyvin oon tuolla pärjänny. Ja normaalia elämää pystyy elämään. Toi sun määrä kuulostaa ihan järjettömältä. Tietty, jos se toimii noin, niin ei kai siinä mitään sitten.

    • :::Pohdiskelija:::

      Vaikka itse olen I tyypin bipo, niin lääkkeitä on vain kaksi: Abilify 15 mg psykoosin ja manian estoon ja Lamictal 200 mg mielialantasaajana, joka tepsii masennukseen. Lisäksi tarvittaessa Ketipinoria nukahtamiseen. Sun lääkemäärä kuulostaa kieltämättä isolta. Onko siinä päällekkäisiä (=samaan asiaan vaikuttavia) lääkkeitä, joita voisi karsia? Kysypä lääkäriltä!

    • coctail.c

      Minulla tyyppi 2,lääkitys lito 1050mg,escitalopram actavis 10mg,mirtazapin15mg ja tarvittaessa zopinox7,5mg.
      Kokeiltiin risperdalia ja ketipinoria eivät sopineet allergian vuoksi.Miettimässä yskityiselle psykiatrille menoa ,jotta katsottaisiin tämä lääkecoctail.Jos voitaisiin keventää hieman pää sumeana kuljen ja jos unohtuu lääkkeet ottamatta tulee erittäin levoton olotila.Minulle määrättiin ketipinoria illaksi 25-100mg tarvittaessa eli aika kova annos toi 300 mg kyllä on.

    • SuperElina25

      Mulla Thyroxin 2 x 25mg (toi kylläkin ihan vaan kilpirauhasta varten), kakssuuntaiseen Venlafaxin depot 300mg aamuisin ja Deprakine depot 1000mg ja Ketipinor 300mg iltaisin. Mulla on lääkitystä vähennetty ja toi tuntuu siis varsin kohtalaiselta määrältä entisiin lääkityksiin verrattuna. Sairastan sekamuotoista kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joka on masennusvoittoinen, eikä siihen sisälly hypomaniaa korkeampaa mielialaa.

    • liäkityksellä

      Serdolect 16mg, Lamictal 200mg, Azona 200mg. Tarvittaessa Tenox 20mg ja Xanor 2x1mg.

      Lopultakin tuntuu, että tästä coctailista on jotain hyötyä. On nimittäin tullut kokeiltua jos sun vaikka mitä lääkkeitä.

    • erjase

      Ketipinor 50mg ja Venlafaxin 75-150mg. Ketipinorin aloitin eilen ja sehän kävi päähän, kuin metrin halko. Lääkäri sanoi, että aloitetaan kevyellä annoksella.

      Ollaan puolipäivässä ja oon ihan zombi-tilassa. Huomenna olis pakko päästä labraan ja olla ajokuntoinen.

      En tahtoisi olla koko ajan lääkehumalassa. Kauhistuttaa ajatus, että olisin jatkuvasti näissä tiloissa.

      Aikaisemmat tasaajat olen lopettanut juuri tuon vaikutuksen takia ja tullut leimatuksi hoitokielteiseksi. Ainoastaan Deprakinea söin pitempään.

      • WJU

        Lito ? Kaikki bipolaarihäiriön lääkkeet kokeiltu.


    • kalakukko_ukko

      Atacand 8mg, Optipar 60mg, Mirtazapin 30...60mg, Lamotrin Actavis 150mg, Ketipinor 50mg...200mg ja Voxra 150mg

    • bipopää

      Ykköstyypin bipo, lääkkeenä Seroquel Prolong 400mg ja tarvittaessaSeroquel 3x25mg päivässä. Vaan tuota tarvittaessa-lääkettä en oo tarvinu sairaalasta lähtemisen jälkeen kertaakaan.

      • WJU

        Ole varovainen ! Mulla oli 600 mg seroquelia ja seurasi neuroleptisyndrooma eli yliannostus ! Siitä seurasi epilepsian kaltainen kouristuskohtaus !!!!!!!!!!!!!


    • onko lamictal muilla

      toiminut hyvin? Mulla oli kokeilussa, mutta tuli jotain pienen pientä näppylää niin pelkäsin jatkaa...

    • IhanaLamictal

      Mulla Lamictal on toiminut tosi hyvin, olen syönyt sitä vuoden, eikä sinä aikana ole tullut masennusta. Olen pystynyt taas opiskelemaan, mikä on ollut ihana juttu. Annokseni on 250 mg (aamulla 100, illalla 150).

      • kiva kuulla

        hmm...haluaisin uudestaan kans kokeilla, muta en tiiä miten usein ne pahat ihottumat tulee. En tiedä oisko noi pikku näppylät hävinnyt vai johtuko ne edes lamictalista. En vain halua iho-ongelmia.


      • iho-ongelmat
        kiva kuulla kirjoitti:

        hmm...haluaisin uudestaan kans kokeilla, muta en tiiä miten usein ne pahat ihottumat tulee. En tiedä oisko noi pikku näppylät hävinnyt vai johtuko ne edes lamictalista. En vain halua iho-ongelmia.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1759216

        Lamictal aiheuttaa mm. iho-ongelmia. Tuossakin on siitä keskustelua.


      • bipopää

        Mulla oireili kakkostyyppi masennusvoittosena ja kaikki mahdolliset masennuslääkkeet käytiin läpi. Löytypä sitten Psykiatri, joka oli heti Lamictalin kannalla. Nyt menee 300mg ja se masennus-helvetti jota kesti vuosia hävis sitten Lamictaliin. Toki muutakin lääkitystä on tasaamaan ajoittain aika nopeillakin sykleillä vaihtelevaa mieli-alaa. Ketipinoria 600mg iltaisin ja Xanor 2x1mg. Ketipinor määrä näyttänee hurjalta mutta on todella yksilöllisesti vaikuttava lääke ja muistakaa, että pienet ketiapiini annokset lähinnä vain väsyttävät antihistamiinisen vaikutuksensa takia. Suuremmilla annoksilla tilanne muuttuu täysin. Tosin erittäin yksilöllisesti. Lamictalin ihottuma interaktio on pelätty ja melkoisen yleinenkin. Koko homman avain on todella hidas nosto tarvittavaan ylläpito annokseen. Jos tämä vähimmilläänkin kiusallinen haittavaikutus halutaan välttää, niin puhuisin jopa parin-kolmen kuukauden nosto periodista. Ihottuma vaara pienenee selkeästi suhteessa annostuksen noston nopeudessa. Oikealla tavalla tehtynä annosnosto eliminoi ihottumariskin lähes olemattomiin. Kaikilla tämäkään ei haittavaikutusta poista, joten kannattaa toki olla kriittisen varovainen asian suhteen, koskapa ihottuma on vakava haittavaikutus sille marginaaliselle ryhmälle joille se tulee todella voimakkaana....Pidetään bipo päässä näin kesälläkin:)


      • WJU

        Söin myös Ketipinoria 600 mg ja seurauksena neurolepti yliannostus ja sairaalaan tajuttomana !
        muistakaa etsiä sopiva annos !


    • Lamictal-täti :)

      Ymmärrettävää, ettei niitä iho-ongelmia halua. Ja se ihottumahan voi rajuna olla vaarallistakin. Kannattaa varmaan vaa kokeilla vielä, mutta tekee nostot tosi hitaasti ja lopettaa sitten, jos ongelmia ilmenee...

    • Rhea86

      mulla tyypin 1, masennus painotteinen.

      Aamulla vanlafaxin 225mg, illalla lamictal 200mg, seroquel prolong 300mg, mirtazapin 15mg ja melatoniini.

      tarvittaessa opamox 15mg 1-3 kertaa, temesta 1mg 1-3 kertaa ja risperdal 1mg kerran temestan kanssa.

      lisänä käyn sähköshokkihoidossa.

    • Omppu18

      Tyypin II Bipo

      Aamulla Lito 600mg, Thyroxin 75ug(Hypotyreoosiin/ Liton sivuvaikutus),
      Voxra 300 mg allergialääkkeet

      Illalla Lito 600mg, nukahtamiseen Zopinox 7.5, joka ei meinaa enää pelittää 5vuoden jälkeen 2tabletillakaan. (joo-lyhytaikaiseen käyttöön..)

      Viime aikoina kokeiltu epäonnistuneesti nukahtamiseen:
      Atarax, Melatonin, Olantsapiini, ketipinor, truxal ja palattu Zopinoxiin.
      Homma ei toimi, koska olen edelleen masentunut ja apaattinen.
      Sairaslomalla 8kk...

    • niin siinä vaan kävi

      Minut luokiteltiin tyypin II lieväksi bipoksi johon hra Tohtori määräsi seuraavan yhdistelmän:

      Seroquel Prolong 1,2g Deprakine 1500mg Risperdal 5mg ja tarvittavana Ketipinor 100mg

      Jessus että olin pihalla ja sairas päästäni, en osannut ajatella enää mitään. Nukuin ja tuijottelin vuoteenpohjalta kattoa. Söin tuota lääkemäärää 4 kuukautta, kunnes tajusin lopettaa.

      Nyt olen viime kuukaudet syönyt Voxra 300mg ja olo alkaa olemaan jo oma itseni. Ilmeisesti en mikään bipo olekaan, koska nuo lääkkeet olivat tappaa minut. Voxra pelasti minut jostain syvältä..

    • lääkkeetkin ahdistaa

      Minulla meneee risperdal 2mg iltaisin, citalopram 30 mg aamuisin ja alprox 0,5mg 4krt/pv. Järjetön depressio päällä ja pelottaa mitä vielä edessä. Bentsot on lääkärin määräämänä nyt ensimmäistä kertaa, auttavat hyvin ahdistukseen mutta pelottaa ja ahdistaa niidenkin syöminen, niiden koukuttavuuden vuoksi ja paljon pahaa olen lääkkeestä lukenut...

    • bumpuli

      Lito 800 mg, deprakine 1000 mg sekä 4 mg diazepamia.

    • Dj Bipo

      Otetaas uppia.

      Itellä cocktail:
      Aamulla. Escitalopram (Cipralex) 20mg, Abilify 30mg, Voxra 150mg, Lamotrigin 50mg

    • Kakkostyyppi

      Mä en suostu syömään zombielääkkeitä, koska haluan pysyä duunissa, ja soseessa en siihen pysty. Olen myös yh, enkä voi olla ainoa aikuinen lapsen kanssa ja pää sekaisin ja nukahteleva. Tästä olen tapellut lääkärien kanssa pitkään.

      Kakkostyypin bipossa mulle on kokeiltu vaikka mitä tässä viimeisen vuoden aikana: Ketipinoria, joka vetää pään sekaisin. Mirtazapinia unentuloon, piti humalaisen olon pitkälle seuraavaan päivään. Venlafaxinia, joka aiheutti ihan järkyttävää hikoilua. Se lopetettiin annoksesta 150mg kertaheitolla, ja vieroitusoireet olivat järkyttävät, päädyin mm. kolmen viikon aikana kolmesti päivystykseen kun pelkäsin tappavani itseni ahdistuksessani. Lamotrigin nostettiin ensin hirveällä vauhdilla ja sain vesiripulin ja paino tippui viikossa 7 kiloa. Sitten se ajettiin alas ja uudelleen päälle pienellä annosella ja tosi hitaalla nostamisella, nyt se sopii. Triptyliä unentuloon. Fluanxolia ahdistukseen, toimi vuosia hyvin, nyt ei enää mitään vaikutusta.

      Tällä hetkellä menee Lamotrigin 250mg. Ei auta masennukseen eikä tasaa mielialan heittelyä. Syvästä epätoivosta hilpeään energisyyteen ja kaikenlaisten projektien aloittamiseen ja uudelleen syvään toivottomuuteen, välissä aina massiivisia ahdistuskohtauksia joina istun käsieni päällä etten viiltelisi tai hyppäisi ikkunassa. Ahdistukseen tarvittavana Ketipinoria, joka auttaa, se sammuttaa vintiltä valot ja makaan seinää tuijottaen kuola poskella. Kun lapsi on kotona, en tietenkään voi tuota käyttää.

      Seuraavaksi ehkä kokeillaan Litoa. Pelottaa. Mulla on tosi paljon somaattisia sairauksia, mm. vaikea psori, jota lito voi entisestään pahentaa.

      Viimeksi psykpolilla itkin psykiatrille väsymystäni tähän lääkerumbaan, 15kk kokeiluja, eikä olo parane millään.

      Tämä ihmistyön ammattilainen kertoi rohkaisevasti: "joo, nämä on tosi vaikeita asioita nämä psyykenlääkkeet. Usein se vie vuosia, joskus vuosikymmeniä ennenkuin sopiva lääkitys löytyy."

      Hah, olipas rohkaisevaa.

      Nyt sinnittelen hengissä koska lapsellani on oikeus äitiin. Toivon jaksavani tätä kunnes joku apu oloon löytyy.

      • totuttele vain tauti

        Mulla meni kokeilujen lomassa kuusi vuotta. Mikään ei paranranut kuin aika....
        Lito auttoi hieman. Parannuin sitten itsestään :). Harmittavasti tauti tuli uudelleen ja sama juttu. Lito autaa hieman. Ei kai sitä auta kuin tottua taas...


      • totuttele vain tauti
        totuttele vain tauti kirjoitti:

        Mulla meni kokeilujen lomassa kuusi vuotta. Mikään ei paranranut kuin aika....
        Lito auttoi hieman. Parannuin sitten itsestään :). Harmittavasti tauti tuli uudelleen ja sama juttu. Lito autaa hieman. Ei kai sitä auta kuin tottua taas...

        niin Lito väsyttää sitten.... ei tee zombiksi mutta kahvia kuluu. Mutta mulla ainakin loppui mielialojen heittely. Ainoastaan masentaa.


      • osanotto

        "Viimeksi psykpolilla itkin psykiatrille väsymystäni tähän lääkerumbaan, 15kk kokeiluja, eikä olo parane millään."

        Sattuu sydämestä, kun joku kertoo näin. Lääkkeillä/huumeilla ei voikaan voidaan hyvin kuin rajallisen ajan, jonka jälkeen on entistä huonommassa kunnossa.

        ""joo, nämä on tosi vaikeita asioita nämä psyykenlääkkeet. Usein se vie vuosia, joskus vuosikymmeniä ennenkuin sopiva lääkitys löytyy."

        Täyttä roskaa. Mitään sopivaa lääkettä ei oikeasti ole olemassa. Sen takia se "oikean" "löytyminen" kestää niin kauan.

        En voi edes kuvitella kuinka monet vieroitusoireet olet joutunut kärsimään ja kärsitkö niistä tälläkin hetkellä.

        Tiedoksi vielä, että zombifioivia lääkkeitä ovat neuroleptit, masennuslääkkeet, litium, mielentasaajat ja bentsot eli kaikki mielialalääkkeet....


    • paskhaa

      Lito 800mg
      Abilify 15 mg
      Tegretol 400 mg

      ja ei auta, tai no poistaa hypomaniat mutta jäljelle jää masennus.

    • kaksisuuntainen1

      On tää niin helmi sairaus kyllä. Jos jollain olisi epilepsia, ja siihen lääkitys, ja se saisi epilepsiakohtauksia viidesti viikossa niin eikö se olisi selvää että on paskat lääkket? Mt-puolella vaan kehotetaan odottamaan ja odottamaan ja arvotaan jos joku kombo jotain myrkkyjä auttaisi.

    • Don't be fooled

      Mielialalääkkeet aiheuttavat ihmisille voimakasta mielialojen vaihtelua, jota kansa luulee alkaneeksi kaksisuuntaiseksi mielialahäiriöksi. Olettamus on kuitenkin harhainen, sillä oireilun syynä on mielialaan vaikuttavien aineiden käyttö.

    • kaksisuuntainen1

      No tuo on aika vajaa näkemys siitä psyko-fyysis-sosiaalis-biologisesta kokonaisuudesta joka ihminen on.

      Bipo on biologinen sairaus jossa aivoissa on valuvika, joka oireita aiheuttaa. Tämä valuvika pitää hoitaa lääkkeillä.

      Sanoisitko diabeetikolle, astmaatikolle tai vaikka kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavalle että tämän tulisi pärjätä ilman lääkkeitä?

      • Anonyymi

        Eivät nuo lääkkeet korjaa mitään tunnettua "valuvikaa" aivoissa. Ne ovat huumeita, psykoaktiivisia aineita, jotka tasaavat mielialan vaihtelua. Mieliala voi vaihdella eri syistä eri ihmisillä rajustikin. Joskus syy on orgaaninen, eli tunnettu biologinen sairaus, mutta yleensä ei. Esimerkiksi monet addiktiot ja persoonallisuushäiriöt voivat liittyä siihen, että ihmiseltä karkaa mopo käsistä helposti ja sen jälkeen romahtaa syvään depressioon. Olen tällaisia ihmisiä tavannut elämässäni, ja järjestäen heillä on jokin vakava addiktio kuten alkoholiongelma ja lapsuudessa kehittynyt minävaurio, joka on johtanut häiriintyneeseen tunne-elämään aikuisuudessa. Turha häiriötä on diabetekseen verrata, koska diabetes on tunnettu somaattinen sairaus. Maanis-depresiivisyys taas diagnosoidaan tulkinnanvaraisten oireiden eli käytöksen ja ihmisen kertomusten perusteella, eikä siihen ole mitään insuliinin kaltaista lääkettä kehitetty.


    • @nu

      mulla kans monia lääkkeitä ja pidän itseäni epänormaalina kun kuullut et moni syö vain 1 lääkettä (niin väärin). mulla lito,lamictal,citalopram,deprakine. tämä yhdistelmä aiheuttaa aknen ja kilpirauhasen vajaatoiminnan. siihen on lääkkeet.
      olen lihonnut tällä lääkityksellä 2v. 17kiloa. deprakine lihottaa!!!!

      • paskabipo

        kamala satsi. mutta hyvä, jos toimii. Mulla on ollut ihan järkkyjä lääkityksiä mutta eipä ne ole poistaneet masennusta/ahdistusta.


      • Lito Depra

        Lito aiheuttaa kilpirauhasen vajaatoimintaa, jonka yhtenä oireena on lihoaminen. Tosiaan Deprakine lihottaa, mutta aiheuttaa myös hyponatremiaa.


    • bipo1

      Seroquel Prolong 200 mg, fluoksetiini 40 mg ja Lamictal 300 mg. Mieluummin olisin ilman lääkitystä, mutta masennuksesta ei tunnu selviävän ilman. Toikaan satsi ei tehoa. Auttais kyllä, jos olis ystäviä, parisuhde ja saisin työkykyni takaisin. Nyt elämän päättäminen houkuttelee enemmän.

    • emilystar

      Mä kokeilin eilen illalla ekaa kertaa nostettua annosta ketipinoria (100mg) ja tänään oon vaan halunnu tappaa itseni. Pelkkiä itsetuhoisia ajatuksi pää täynnä. Saa lentää huitinhittoon koko lääke mun dosetista!

    • eikä toimi

      Lito 1000mg
      Abilify 25mg
      Lamotrigine 100mg
      diazepam 8mg
      Tyroksiini 75 mg

    • bipo II sekatyyppi

      Sain diagnoosin ja lääkityksen 3 vuotta sitten. Kaveri kävi lääkerumpaa läpi ja kertoi Lamictalin auttaneen ihan ok parin muun lääkkeen yhdistelmänä. Psykologin kertoessa vaihtoehdoista ja suositellessa Lamictalia alkajaisiksi ajattelin, että se on ok. On toiminut hyvin eikä ole ollut sivuoireita. Tällä hetkellä annostus on 200 mg. Sitä nostettiin välissä ja laskettiin sitten pahimman mielialapiikin mentyä ohi.

      • Anonyymi

        Miksi psykologi suosittaa lääkityksiä @@@@@? Eihän niillä ole opetettu juuri mitään niistä lääkkeistä, korkeintaan lääkeaineryhmistä. Tämä on tosi kyseenalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi psykologi suosittaa lääkityksiä @@@@@? Eihän niillä ole opetettu juuri mitään niistä lääkkeistä, korkeintaan lääkeaineryhmistä. Tämä on tosi kyseenalaista.

        Lääkkeitähän voi suosittaa periaatteessa kuka tahansa, mutta lääkärihän se on, joka niitä reseptillä määrää.


    • mika20

      Bipo1 psykoottisin piirtein
      Deprakine
      Zopinox
      Ketipinor

      Nuo tämänhetkiset. Kaikkia muita kokeiltu ja todettu ongelmallisiksi. Yritän kuitenkin pysyä positiivisena. Olen tietoinen ettei tähän sairauteen ole mitään parannuskeinoa. Lääkärini on hyvä ja yrittää parhaansa mukaan auttaa (eikä änge minulle mitä tahansa lääkettä). Näillä mennään.

      Tsemppiä!

    • ei hemmetti

      Miten selviätte hengissä tuollaisten lääkekoktailien kanssa? Kuulostaa todella rajulta lääkitykseltä tuo aloituspostaajan setti.

    • örppy

      Seroquel Prolong 200mg tällä hetkellä. Hyvä lääke kun vaan saisivat eliminoitua kokovartalokooman, tukkoisen nenän, ummetuksen ja kaikki muut v-mäiset sivuoireet.

    • bipolar-asperger

      Minulla nyt kalibroitu lopulta lääkitykset maanisdepressiivisyyteen siten, että otan Seroquel Prolong 300 mg joka ilta klo 20. Ensimmäistä kertaa tunnen, että minulla ei ole kovaa iltaväsymystä tms. Eikä myöskään aamuväsymystä. Olo on tasapainoinen.

      Ja onnellinenkin vaikka elämässä on työ- ja taloushuolia.

      Ainut asia, joka mietityttää, on Seroquelin ja Telfastin yhteisvaikutus. Jos otan molemmat samaan aikaan illalla, niin joskus saan voimakkaan väsymyskohtauksen joka tuntuu hyvin keinotekoiselta väsymykseltä. Nyt kun taas olen ilman allergialääkettä, niin noita väsymyskohtauksia ei ole tullut lainkaan.

      Ajattelenkin, että poistan allergialääkkeen lääkevalikoimasta ja kokeilen pärjätä kesän ilman. Eikös seroquelkin sitoudu histamiinireseptoreihin ja ehkäise näin allergiaa?

      Kiitoksia nyt tasapainoisesta elämästä, Seroquel. Ja ilman pahaa väsymystä. Olen kokeillut Zyprexaa, isompia seroquel annoksia aina 700mg asti, Citalopramia, Escitalopramia jne.

      Escitalopram aiheutti seksuaalielämään ongelmia ejakulaatiovaikeuksien myötä. Lääkkeen lopettamisen jälkeen ongelmat hävisivät.

      Terveisin,
      bipolar-asperger

    • maanisdepr

      Ketipinor 400 mg illalla klo 21-22, toimii myös unilääkkeenä. Nyt reilun vuoden syönyt.

    • totuttelua

      Pelkästään aripiprazol 10mg aamuisin. Ei ole sivuoireita.

    • Jjjjjjlfl

      Ketipinor 400mg depot illassa plus 50mg aamulla ja iltapäivällä Propral 60mg Deprakine 1000mg illassa

      • eiselvääpäivää

        Ei o ihme, jos on pääsi sekaisin tuommoisella lääkemäärällä.


      • Jjjjjjjjjjfp

        Korjataan uusi annostus. Voxra 150mg 50mg Ketipinor.20mg Propral. 20mg Propral ja 50 mg Ketipinor. 400depot Ketipinor. Deprakine 1500mg


    • läskimaha

      Maksa menee paskaksi tuollaisilla lääkemäärillä, juokaa ennemmin vaikka viinaa, jos rahat vähissä niin kiljua.

    • Anonyymi

      Deprakine 1500 illalla. Litoa en uskaltanu kokeilla, koska kilpirauhasongelmia suvussa. Propral 10mg menee 2-4 päivässä. Nyt kokeillaan escitalopram 5mg aamulla. Muisti takkuilee ja ihan unessa ollut monta päivää. Kai se tasottuu siitä. Deprakinea aloitellessa oli kans pumpulimainen olo, mut enää ei tunnu missään. Nää vaikuttaa kyllä kaikilla niin eri tavalla, et pakko vaan testata mikä itselle sopii. Cbd-öljyä ostin ruohonjuuresta kun ei jaksanu halluja joita tulee varsinkin juodessa. Nukuin kuin pieni lapsi. Mut en tiedä saako sitä ton ssri:n kanssa ottaa?

      • Anonyymi

        Lito 1200mg peratsin 16mg valdoxan 50 mg voxra 400 mg thyroxin 75mg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lito 1200mg peratsin 16mg valdoxan 50 mg voxra 400 mg thyroxin 75mg.

        Voxra 400mg? Yks pilleri on 150 mg, eli palotteletko niitä?


    • Anonyymi

      Lito 1200mg thyroxin 75mg peratsin 16 mg valdoxan 50 mg brintellix 10 mg lamictal nosto menossa 225 mg tällä hetkel. Voin todella hyvin työt alkaa kannattaa ottaa masiksee kolmeki lääkettä. Pistäkäähä paremmaks:)

    • Anonyymi

      Mulla oli yhdessä vaiheessa neljä masennuslääkettä: 50 mg valdoxan, 150 mg efexor, 50/100 sertralin ja sit aloitettiin noritren. Noritrenin alotuksen jälkeen opiskelin 2 viikkoa yötä päivää ja unohdin asioita, jotka muistan aina. Eli jäi jotkut tapaamiset kun unohdin, et sellaista oli sovittu. Tai en unohtanut, vaan luulin et on tiistai vaiks olikin keskiviikko, koska kirjoitin yhtä esseetä monta viikkoa nukkumatta. Tuntui et päivät oli tunteja.
      Ei sitä lääkettä siihen lopetettu, vaan lopulta siihen, että piti ravata vessassa jatkuvasti. Ei näiden masennuslääkkeiden syönti pelkästään ois ollut niin paha, mut kun se lääkäri lopetti multa neuroleptit samaan aikaan, koska olin niin lihava, niin ei ollut ihan optimiratkaisu mun tapauksessa. Oon miettinyt jälkeenpäin, että mahtokohan siitäkin tulla ihan pysyviä vammoja aivoihin, sen hypomanian kaltaisen episodin seurauksena.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä menee vaan lamictalia 200mg vuorokaudessa ja aripiprazolia 15mg vuorokaudessa. Ketipinoria ja propralia tarvittaessa mutten edes muista koska ois viimeksi tarvinnut ottaa.
      Kokeiltu on myös risperidonia, se oli hirveä lääke, ahdisti koko ajan ja rinnoista alkoi tulla maitoa..
      Deprakinea söin myös pari kk mutta se turrutti mut ihan sumuun eikä sekään auttanut ahdistukseen tai pelkotiloihin ja lisäksi painoa tuli heti sen 10kg.
      Nyt lamictalin ja aripiprazolin ansiosta alkaa elämä hymyilemään ja se älytön mielialojen vaihtelu, ahdistus vainoharhat ja pelkotilat on poissa :)

    • Anonyymi

      Minä osaan nuolla munaa.



      Sanoman toimittaja

    • Anonyymi

      Mun pippeli on kiva


      Päätoimittaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe