Selvänäkijä tiesi

31

Selvänäkijä Olli Kalajoki Karoliinan tapauksesta 12. 8.

"" . . .Toivottavasti olen väärässä mutta minusta tuntuu että Karoliina on sammunut ei kovin pitkälle katoamispaikastaan.Jotenkin hän on näkymättömissä vaikka toisaalta esillä.Siis paikka jossa hän on näkyy hyvin. Kokemattona alkoholin käyttäjänä on tapahtunut yliannostus ja hän on menehtynyt.Poliisit ja etsintäryhmät ovat koirineen käyneet paikalla missä Karoliina on mutta hän katveessa. Esim liikenneonnettomuuden uhriksi hän ei ole joutunut ,eikä myöskään ns.kaapatuksi. Jos siellä keskustelupalstoilla sellaisia olettamuksia on.
Hän tulee löytymään. Ei aktiivisen etsinnän kautta vaan sattumalta. Ja siihen ei mene pitkää aikaa.Kovin pitkältä se ei ole siitä skootterin luota. """

Näinhän se sitten pääpiirteittäin meni. Aikas hyvin tiedetty, sillä Karoliina löytyi sadan metrin päästä skootteristaan.
Linkki:
http://www.ollintarinaa.net/keskustelu.html/513?p=&c=

76

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkeä tapaus

      Ei siihen tarvita selvännäkijää tai neroa päättelemään ,että johonkin lähimetsään tai lampeen oli hukkunut,niinkuin sitten kävikin,epäonnea vain etsinnöissä aluksi.

      Eli ei kannata tuolla henkseleitä paukutella.

    • raakkuna1

      Karoliina on nuorestya iästään huolimatta alkoholin väärinkäyttäjä. Ja hänen vanhempansa koittivat auttaa tyttöä parhaansa mukaan, ja hankkivat hänelle skootterin, että olisi muiden tyttöjen kanssa elämän kuvioissa, ja saisi syyn olla käyttämättä alkoholia. Niin Karoliina ei kuitenkaan viihtynyt kunnollisten kavereiden kanssa, vaan pyrki vanhoihin porukoihin uudestaan, joissa juominen oli tavallista. Ja silloion tuli ajeltua humaltuneena skootterillaan. Elämä ei ollut onnellista, ja syy juomiseen löytyi helposti.

      Olen tuskaisa kun tiedän että vanhempani kärsivät vuokseni, ja hukutan murhettani juomiseen, kuten aina ennenkin. Minulla ei ole kunnon kavereita, ja tiedän sen. Olen koulussakin huonossa maineessa, ja opinnot eivät kiinnosta. Mulla ei ole yhtään poikakaveria, ja olen tuskallinen siitäkin. Miks mun elämä on raiteiltaan, en halua tuottaa tuskaa äidilleni, mutta juon koska se helpottaa oloani. Olen taas kännissä, ja se ei auta tilannettani. Mutta päätän paeta kodistani, ja olla kavereitten kanssa paremmin jatkossa, mun skootteri on tossa pihalla, ja tiedän että mulla on vanhemmat kunnollisia. Ei auta jos ajan kolarin, niin joudun kipuun, ja makaamaan sairaalassa. Isä on sanonut että joudun vaaraan liikenteessä, mutta uskon pystyväni ajamaan kännissäkin, mun hoksottimet on onneksi kunnossa. Teen kaiken oman itseni takia, ja pelkään ainoastaan kolaria. Mulla ei ole ketään ystäviä joiden kanssa osaisin olla selvinpäin. Mutta jos ajan pois kaupungista, niin tunnen helpotusta. Miks mulla on näin vaikeaa? En halua olla huonompi kuin muut tytöt. Mulla ei ole ystäviä, joiden kanssa osaisin olla selvinpäin. Makaan jälleen huoneessani, ja mulla ei ole mitään kunnon tekemistä. Mun ulkonäkö on kuitenkin aika hyvä, otan valokuvan itsestäni peilin kautta. Mutta olen kuitenkin huonossa jamassa, ja tunnen ahdistusta kaikesta. Jos osaisin kasvaa kunnolliseksi aikuiseksi, niin varmaan ahdistus loppuu kohdallani. En opi koskaan kuitenkaan, ja pelkään vanhentumista. Mun elämä ei ole kunnollista, ja pelkään aikuistumista, en halua olla tapajuoppo, mutta nyt tuntuu jo siltä. Mä pelkään kolaria, enkä halua joutua rullatuoliin. Mun isä haluais että oppisin olemaan kunnollisempi tyttö, ja äiti pelkää puolestani. Mun kaverit ei koskaan ole kunnollisia, ja päätän olla parempi kuin kaverini. Mun täytyy nyt tehdä jotain ratkaisevaa elämälleni, ja lähden kavereitten luo ensiksi, juodaan taas siideriä ja jutellaan kivasti, mun elämä on mälsää ilman teitä, mä sanon niille. En halua olla vahingoksi muille, ja tiedän että ainoa vaara on joutua kolariin. Tuun sitten takaisin joskus, mutta nyt mä lähden pois kaupungista. Ajan kohtuudella,m ja vältän riskejä kaikessa, olen juonut kolme siideriä, ja pärjään kyllä liikenteessä. En halua olla tekemisessä ihmisten kanssa jotka koittaa mua iskeä. Olen jo maaseudulla, ja pelkään metsää ympärilläni, en halua olla täälläkään, ajan eteenpäin ja tankkaan kun palaan kaupunkiin. Mun isä ei tykkää mun tyylistä ajaa kännissä, mutta pystyn kyllä hallitsemään skootterini. Laitan parkkiin tohon bussipysäkille, ja istun parkissa olevan skootterini päällä, toi BMW auto on mulle uhka, ja noi miehet ei ole hyviä, en halua olla tekemisessä niiden kanssa, sanon niille menkää pois, mutta ne vaan juttelee mulle, ja en tahdo olla enää täällä, pelkään kaikkea ympärilläni. Tahdon vaan jatkaa ajamista, teen juuri niin. Mutta noi miehet ottaa musta kiinni, ja ne ei halua antaa mun mennä. Teen vastarintaa jonkinverran, mutta päätän kuitenkin olla seurallinen, ja istun bemarin takapenkillä, ja toi hupparikaveri ei ole kunnollinen. En osaa olla näiden ihmisten kanssa. Teen pakoyrityksen jossain vaiheessa, niin päätän. Ja nyt me ollaan jo liikenteessä, ja me mennään johonkin. En voi hyvin, pelkään kaikkea ympärilläni. Voin todella huonosti kanssanne, mä sanon niille, ja ne vaan ei välitä. Mun isä alkaa huolestuun jos en opi olemaan kunnon ihmisten kanssa. Nyt mä olen taas huonojen ihmisten seurassa. Mä en pysty varmaan pakenemaan kuitenkaan, pelkään jo tätä tilannetta. Mua yritetään rauhoittaa, mutta noi miehet ei ole hyviä........

      • 31

        "Eli ei kannata tuolla henkseleitä paukutella."

        Eihän tässä kukaan henkseleitä ole paukuttamassa, mutta totuushan näyttää täsmälleen olleen sen, mitä Kalajoki sanoi:

        "Hän tulee löytymään. Ei aktiivisen etsinnän kautta vaan sattumalta. Ja siihen ei mene pitkää aikaa.Kovin pitkältä se ei ole siitä skootterin luota. "

        Naapurit havaitsevat lammessa jotain -- ja siis 100 metrin päästä skootterista.


      • raakkuna1

        Olen tiennyt olevani Suomen paras selvännäkijä, ja tahdon palvella yhteiskuntaa oikealla tavalla, kuin myös kunnon kansalaisia jotka voivat ottaa yhteyttä minuun puhelimitse, tai lähettää kirjeen osoitteeseen Robert Pallari Haiharankatu 9. c 25.
        Osaan toki jatkaa kertomustani Karoliinan kohtalosta, ja teen sen ainoastaan kirjoittamalla tälle palstalle. Mutta toivon toki toimeentuloa työstäni, ja vetoan tamperelaiseen yksityiseen rakennusfirmaan joka lupasi tampereen poliisin, tai aamulehden kautta jopa 10000 palkkion tapauksen selvittämiseen johtavista tiedoista. Niin Raakkuna tyytyy toki puoleen tuosta summasta, ja tuon esille todella yllättäviä tietoja Karoliina Kestin kohtalosta.

        Ja sanottakoon että missään tapauksessa minua ei voi alistaa poliisi kuulusteluun, ei tämän tapauksen yhteydessä, eikä muutoinkaan. Mutta annan yksityisesti ja henkilökohtaisesti kirjeitse, tai puhelimen kautta, ihmisille vastauksia tiedustelemiinne asioihin, liittyen myös terveyskysymyksiin, tai kohtaloonne. Ja palkkiotoivomukseni on jokaisen kohdalla yksilöllinen, joten vähävarainenkin voi kääntyä puoleeni, ja kansalainen jolla on vaurautta ja rikautta osanaan, varmaan maksaa mielellään pyytämäni summan. Terv, Raakkuna.


      • raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

        Olen tiennyt olevani Suomen paras selvännäkijä, ja tahdon palvella yhteiskuntaa oikealla tavalla, kuin myös kunnon kansalaisia jotka voivat ottaa yhteyttä minuun puhelimitse, tai lähettää kirjeen osoitteeseen Robert Pallari Haiharankatu 9. c 25.
        Osaan toki jatkaa kertomustani Karoliinan kohtalosta, ja teen sen ainoastaan kirjoittamalla tälle palstalle. Mutta toivon toki toimeentuloa työstäni, ja vetoan tamperelaiseen yksityiseen rakennusfirmaan joka lupasi tampereen poliisin, tai aamulehden kautta jopa 10000 palkkion tapauksen selvittämiseen johtavista tiedoista. Niin Raakkuna tyytyy toki puoleen tuosta summasta, ja tuon esille todella yllättäviä tietoja Karoliina Kestin kohtalosta.

        Ja sanottakoon että missään tapauksessa minua ei voi alistaa poliisi kuulusteluun, ei tämän tapauksen yhteydessä, eikä muutoinkaan. Mutta annan yksityisesti ja henkilökohtaisesti kirjeitse, tai puhelimen kautta, ihmisille vastauksia tiedustelemiinne asioihin, liittyen myös terveyskysymyksiin, tai kohtaloonne. Ja palkkiotoivomukseni on jokaisen kohdalla yksilöllinen, joten vähävarainenkin voi kääntyä puoleeni, ja kansalainen jolla on vaurautta ja rikautta osanaan, varmaan maksaa mielellään pyytämäni summan. Terv, Raakkuna.

        Niin, tuosta antamastani Raakkunan osoitteesta jäi poies paikkakunta, joka on Tampere. Terve.


      • natikkamies
        raakkuna1 kirjoitti:

        Niin, tuosta antamastani Raakkunan osoitteesta jäi poies paikkakunta, joka on Tampere. Terve.

        Puhelinnumerosi unohtui antaa.


    • Selkis

      "Hän tulee löytymään. Ei aktiivisen etsinnän kautta vaan sattumalta. Ja siihen ei mene pitkää aikaa.Kovin pitkältä se ei ole siitä skootterin luota. "

      Hän tulee löytymään..oli kiva 50/50 arvaus. sattumalta löytyy on myös 50/50 arvaus ja todennäköisempi tietysti mitä kauemmin etsinnät lyövät tyhjää.Siihen ei mene pitkää aikaa? se on aika suurpiirteisesti sanottu määritelmä,olisi edes antanu jonku viikontarkkuudella arvion.

      Lähellä skootteria oli lähtökohta poliisillakin kun etsinnät alkoivat.


      että ei sen kummempaa.

    • Eikö tuota...

      ruumista olisi voitu etsiä lämpäkameralla?
      Jätetty sinne lojumaan ties kuinka kauaksi aikaa?
      Mitättömiä autovarkaita sentään jahdataan heti 200 lasissa,
      eikä välitetä, vaikka tulisi muitakin ruumiita.

      • argumentointia

        "..Hän tulee löytymään..oli kiva 50/50 arvaus....."

        Tuo on saivartelua ja huonoa argumentointia.

        Katso nyt vain sitä, mikä tässä on olennaista ja mitä Kalajoki sanoi 12. 8.:
        ""Jotenkin hän on näkymättömissä vaikka toisaalta esillä.Siis paikka jossa hän on näkyy hyvin. ...... Poliisit ja etsintäryhmät ovat koirineen käyneet paikalla missä Karoliina on mutta hän katveessa. ""

        Sen sijaan poliisi sanoi, että lammessa Karoliina ei ole.

        Kalajoki siis väittää vastaan ja kertoo, että Karoliina on itse asiassa lammessa. Jos nimittäin näin ei olisi, niin hän näkyisi suoraan kelle tahansa skootterin löytöpaikan lähellä olevalle töllistelijälle. Lisäksi Kalajoki kertoo, että poliisit ovat jo käyneet paikalla, mistä Karoliina löytyy.

        Oli miten oli, mutta kyllä Kalajoen arvaus oli tarkka ja informatiivinen.


      • 31
        argumentointia kirjoitti:

        "..Hän tulee löytymään..oli kiva 50/50 arvaus....."

        Tuo on saivartelua ja huonoa argumentointia.

        Katso nyt vain sitä, mikä tässä on olennaista ja mitä Kalajoki sanoi 12. 8.:
        ""Jotenkin hän on näkymättömissä vaikka toisaalta esillä.Siis paikka jossa hän on näkyy hyvin. ...... Poliisit ja etsintäryhmät ovat koirineen käyneet paikalla missä Karoliina on mutta hän katveessa. ""

        Sen sijaan poliisi sanoi, että lammessa Karoliina ei ole.

        Kalajoki siis väittää vastaan ja kertoo, että Karoliina on itse asiassa lammessa. Jos nimittäin näin ei olisi, niin hän näkyisi suoraan kelle tahansa skootterin löytöpaikan lähellä olevalle töllistelijälle. Lisäksi Kalajoki kertoo, että poliisit ovat jo käyneet paikalla, mistä Karoliina löytyy.

        Oli miten oli, mutta kyllä Kalajoen arvaus oli tarkka ja informatiivinen.

        Näin on ja lisäksi Kalajoki sanoo, että Karoliina löytyy sattumalta ja siihen ei mene kauan. Ei siis poliisin ja etsintäpartioiden kautta. Mitä todennäköisyyksiä tähän antaisit??????????


      • naarausta enää

        Eikös lämpökamera vaadi elävää olentoa jotta löytyy? Naarattiinko ? Millainen on naara, jonkinlainen hara?


    • isoisä 2

      Osa nuorisostamme kulkee todella harhapolkuja, jos tällainen nykypoliitikasta tuttu vertaus sallitaan.
      Poliitikkomme ovat tässä EU:n suolammessa niin pahasti jumissa, ettei oman kansan ja varsinkin nuorison tilanteeseen ole aikaa perehtyä.
      Jos joku viisas kansanedustaja yrittää korostaa joitain kestäviä arvoja, hänet leimataan heti joksikin hihhuliksi. Samoin käy, jos joku esittää toimenpiteitä vaikkapa nuorison alkoholinkäytön vähentämiseksi, siitäkin nousee valtava mekkala.
      Jos EU:n myötä tulleet huolet muiden maiden hyvinvoinnista vielä entisestään lisääntyvät, on pelättävissä, että kantasuomalainen väestö jää ohjaamattomaan tilaan, koska kotimaassa tapahtuva huolehtiminen kohdistuu lähinnä vieraaseen kulttuuriin, mikä vie nekin vähäiset voimat mitä EU -kamppailusta jää.
      Eli, tätä suosiollista maaperää näille monille nuorisoamme kohdanneille murheellisille tapahtumille on rakennettu jo pitemmän aikaa.

      • ei vielä i.i

        Isoisä on täysin oikeassa. Suomen johdon voimavarat kuluvat tosiaan maailman tuuliin.


    • Ollin oppivuodet

      Nuo selvänäkijät asettavat sanansa aina niin, että mahdollisimman moni vaihtoehto tulisi katetuksi.

      "Ei mene pitkää aikaa" - meni melkein kuukausi kirjoituksesta, onko se nyt pitkä aika vai ei..

      "Yliannostus ja hän on menehtynyt" - Tuosta saa sen kuvan että olisi menehtynyt alkoholin yliannostukseen, mutta jos haluaa vääntää niin siitä saa mitä tahansa alkoholiin liittyvää kuolemaa, ja se ei ole selvänäkemistä vaan alkon nauttiminen oli yleisesti tiedossa todistajapoikien sanomana.

      ".Jotenkin hän on näkymättömissä vaikka toisaalta esillä.Siis paikka jossa hän on näkyy hyvin." - Tuo voi viitata ihan mihin vaan. Puuhun, pusikkoon, maakuoppaan, pientareeseen ... tai lampeen mistä löytyikin. Ei ole sellaista luonnonmuodostelmaa tai ihmisrakennelmaa mihin tuo ei sopisi. Tietenkin on turvallista sanoa että oli näkymättömissä, koska ei oltu etsinnöistä huolimatta löydetty.

      Sammui? Oli juonut alkoholia mutta sammumista ei voi pitää faktana emmekä saa siitä enää lisätietoa, joten pelkkänä arvailuna se joudutaan hylkäämään.

      Ainoa mikä osui oikeaan, oli tuo "ei aktiivisen etsinnän kautta vaan sattumalta". No, tarpeeksi monta kertaa kun veikkaa, joku osumakin voi tulla. Näinhän nämä selvänäkijät aina toimivat.

      • raakkuna1

        Suomessa tunnettu sabvolainen selvännäkijä Olli Kalajoki on työskennellyt suomessa jo muutaman vuosikymmenen, ja hänen metodinsa käy ilmi hänen antamastaan kirjoituksesta. Tiedämme että hän ei ole ollut aina oikeassa, mutta tietyn tasoinen oikeassaoleminen on tuonut hänelle tunnustetun selvännäkijän maineen. Ja tässäkin ketjussa voitte vertailla Raakkunan ja Olli Kalajoen antamaa esitystä, ja huomaatte että Raakkuna osaa halutessaan kertoa yksityiskohtaisesti tarvittavan tiedon esiin.

        Työskentely metodini poikkeaa myös palkkion suhteen, sillä en tule veloittamaan normiluokituksen mukaista palkkiota, vaan ansioni perustuu ilmoitukseen jonka annan jokaiselle etukäteen, ja suoritus tapahtuu vasta jos antamani tieto on hyväksyttävää ja paikkansapitävää. Takaan siis tyytyväisyyden palveluksistani, ja annan kuitin maksusuorituksesta. Salut.


      • höpöttäjämies2
        raakkuna1 kirjoitti:

        Suomessa tunnettu sabvolainen selvännäkijä Olli Kalajoki on työskennellyt suomessa jo muutaman vuosikymmenen, ja hänen metodinsa käy ilmi hänen antamastaan kirjoituksesta. Tiedämme että hän ei ole ollut aina oikeassa, mutta tietyn tasoinen oikeassaoleminen on tuonut hänelle tunnustetun selvännäkijän maineen. Ja tässäkin ketjussa voitte vertailla Raakkunan ja Olli Kalajoen antamaa esitystä, ja huomaatte että Raakkuna osaa halutessaan kertoa yksityiskohtaisesti tarvittavan tiedon esiin.

        Työskentely metodini poikkeaa myös palkkion suhteen, sillä en tule veloittamaan normiluokituksen mukaista palkkiota, vaan ansioni perustuu ilmoitukseen jonka annan jokaiselle etukäteen, ja suoritus tapahtuu vasta jos antamani tieto on hyväksyttävää ja paikkansapitävää. Takaan siis tyytyväisyyden palveluksistani, ja annan kuitin maksusuorituksesta. Salut.

        No joo,kyllä minäkin pystyn tarinaa kehittämään,varsinkin tuo mitä tuolla edellä kerroit ko hekilöstä,kukapa sitä enää voisi vääräksi todistaa,oletko ajatellut kirjailijan uraa.salut vaan.


    • Ja höpön, höpö

      Tuollaisissa julkisuutta saaneissa tapauksissa niitä huu-haa-selvännäkijöitä ilmaantuu, kuin sieniä sateella. Tarpeeksi moni, kun veikkaa erilailla, niin joku osuu oikeaan. Lisäksi nämä selvännäkijät käyttävät huu-haata höpöttäessän julkisuudessa olleita uutisia ja johdattelevat herkkäuskoisia silleen.

      • 31

        Et pääse tosiasiosta luikertelemaan noilla perusfraaseilla mihinkään. Kalajoki tiesi (tai arvasi) täsmälleen oikein sekä paikan että sen, jotta löytöön ei mene pitkä aika. Tällaisessa tapauksessa alle kuukausi ei liene pitkä aika. Lisäksi Kalajoki arvasi (tai tiesi) että löytö tapahtuu sattumalta.

        ""Tarpeeksi moni, kun veikkaa erilailla, ..."
        Voi jessus sentään mitä fuulaa. Oletko tuon ihan itse keksinyt?


      • Pyh ja p*kat!
        31 kirjoitti:

        Et pääse tosiasiosta luikertelemaan noilla perusfraaseilla mihinkään. Kalajoki tiesi (tai arvasi) täsmälleen oikein sekä paikan että sen, jotta löytöön ei mene pitkä aika. Tällaisessa tapauksessa alle kuukausi ei liene pitkä aika. Lisäksi Kalajoki arvasi (tai tiesi) että löytö tapahtuu sattumalta.

        ""Tarpeeksi moni, kun veikkaa erilailla, ..."
        Voi jessus sentään mitä fuulaa. Oletko tuon ihan itse keksinyt?

        Se kalajoki ei kylläkään tiennyt mitään sen enempää kun muutkaan.Naaraamalla se tyttö löytyi ja useamman päivän naarauksella niinkun yleensä hukkuneet.Älä sinä hehkuta täällä sellaista "näkijää" joka haukkuu ihmisiä mielisairaiksi ja käyttäytyy omassa blogissaan todella ikävästi. Koskaan se ei ole julkisissa ennnustus jutuissaan tiennyt yhtään mitään googlettamalla löytyy sen mokat.


    • Berluskooni

      Haaskalinnut lentää ja yrittää parantaa omaa hyvä uskoisten rahastusta. TÖRKEÄÄ!

    • 12345.

      Löytyi. Mutta, kuka näkijöistä on oikeassa?

    • eräs näkijä

      Olen enemmän kuin järkyttynyt raakkuna kirjoituksistasi.

      Minä näkijänä en lähtisi puhumaan julkisella palstalla pois menneistä enkä heidän ajatuksistaan.
      Jos katsoen näen joillekkin viesti tuonpuoleisesta kerron sen. Mutta tämä julkisella palstalla pois menneen ihmisen asioista puhuminen on jo jopa kunnianloukkaus. Toivottavasti tuo ei mene omaisten silmiin.

      Kun alkaa "leikkimään" näillä asioilla se ei koskaan tiedä hyvää.

      Hyvään etikettiin kuuluu näkemisen lahjan saaneena käyttää sitä muuhun tarpeisiin kuin tuollaiseen. erittäin pöyristyttävää. olen sanaton

      • samaamieltä

        Samaa mieltä olen kanssasi,todella kamalaa ja törkeää tuon raakkunan käytös.Vanha ketjuhan tämä on,mahtaakohan toimia enää ns näkijänä.Raakkuna yritti haalia itselleen kunniaa ja asiakkaita pois menneen ihmisen varjolla,antoipa oikein osoitteensakin.Ahne,kylmä ihminen raakkuna olet,olet myös loukannut omaisia keksityllä textilläsi,siinä ei ole todellisuuspohjaa minkään vertaa.Tuostahan voisi tehdä ylläpidolle ilmoituksen,ihmeen kauan tuo kirjotus on saanut täällä olla.Toivon todella ettei tämä ihminen tehtaile enää ns ennustuksiaan.


    • huihhahhuu

      Ollihan on kädestälukija?Sitä hän blogissaan on usein kirjoittanut ettei voi ennustaa ilman näkemistä. Miten hän voi "nähdä" Karoliinan jos ei nähnyt häntä ikinä livenä? Menee vähän ristiin nuo jutut.

      • Se on huuhaaukko

        Sillä tyypillä menee ristiin ihan kaikki jutut! Hän kertoo ettei usko henkimaailmaan mutta on olevinaan joku meedio ja sanoo että kaikki henkimaailman jutut on satuja ja itse kertoo satuja kaiken aikaa.Bloginsa keskustelupalstalla kertoilee kuinka 2minuutissa muka selvitti IP;een perusteella jonkun nimen ja osoitteen uhkailee soitella ja tulla "kahville" ?? Karseita herjoja muutenkin kaiken aikaa latee ihmisistä ja nimittelee hulluiksi ja sääliharavoiksi käskee mennä hoitoon. Samaan hengenvetoon sanoo että työ tai koulukiusatut ovat ITSE syypäitä kiusaamiseensa koska heillä käytös aikaan saa kiusaamisen.
        Niin karsea ihminen ettei voi kuvitella ja saa jatkaa touhuaan.Levitteleekö se samaan tapaan ihmisten nimiä ja asuinpaikkoja niistäkin jotka on erehtyneet sen asiakkaiksi.
        Eikä se mitään Karoliinan löytöpaikkaa tai muutakaan tiennyt.
        Naurattaa kun ihmiset siltä kyselee asioita ja näyttää vastaavan ihan hatusta vetäen kaikki. Itse kertoo ettei hän mitään näe mutta on hyvä arvailemaan paitsi ettei ole sitäkään! Boikottiin moinen huuhaaukko joutaisi!


      • skeptinen
        Se on huuhaaukko kirjoitti:

        Sillä tyypillä menee ristiin ihan kaikki jutut! Hän kertoo ettei usko henkimaailmaan mutta on olevinaan joku meedio ja sanoo että kaikki henkimaailman jutut on satuja ja itse kertoo satuja kaiken aikaa.Bloginsa keskustelupalstalla kertoilee kuinka 2minuutissa muka selvitti IP;een perusteella jonkun nimen ja osoitteen uhkailee soitella ja tulla "kahville" ?? Karseita herjoja muutenkin kaiken aikaa latee ihmisistä ja nimittelee hulluiksi ja sääliharavoiksi käskee mennä hoitoon. Samaan hengenvetoon sanoo että työ tai koulukiusatut ovat ITSE syypäitä kiusaamiseensa koska heillä käytös aikaan saa kiusaamisen.
        Niin karsea ihminen ettei voi kuvitella ja saa jatkaa touhuaan.Levitteleekö se samaan tapaan ihmisten nimiä ja asuinpaikkoja niistäkin jotka on erehtyneet sen asiakkaiksi.
        Eikä se mitään Karoliinan löytöpaikkaa tai muutakaan tiennyt.
        Naurattaa kun ihmiset siltä kyselee asioita ja näyttää vastaavan ihan hatusta vetäen kaikki. Itse kertoo ettei hän mitään näe mutta on hyvä arvailemaan paitsi ettei ole sitäkään! Boikottiin moinen huuhaaukko joutaisi!

        Ovatko kaikki muutkin meediot huijareita niin kuin tästä ketjusta tajusin? Kannattaako heille yleensä maksaa?


    • huhhaahuuu

      Anneli Aueria hän sanoo syyttömäksi :D

      Lukekaapa parin vuoden takaisia blogi kirjoituksia :D Huh huh..tasaisesti puolen vuoden välein tapahtuu hänen blogissaan. Ja ei kannata tänne palstoille kirjoitella mitään kunniaaloukkaavaa kun Ollinhan mielestä se on sitä helppoa rahaa. Tässä hän kertoo kunnianloukkauksista : Olli Kalajoki: Riippuen tekotavasta ja missä se on tehty. Solvaus,herjaus ja kunnianloukkaus ovat eri asioita. Ja sitten niiden välimuodot. Jos esim netin keskustelusivuilla tai facen keskustelusivulla ja omalla tai toisen sivulla ,tai blogissa ja lehdessä rikos tehdään on korvaussummat erilaisia Suuremmat juuri netin keskusteluissa ja facebookisssa joissa lukijamäärät ovat aivan eri luokkaa kuin blogeisa ,lehdissä tms. Saatikka vaikkapa työpaokan kahvihuoneessa Mulle on maksettu korvauksia 250- 5800 euroon asti,kun lasken puhtaana käteen summan Suurimmat summat ovat tulleet juuri netin keskustelupalstojen kirjoittajilta ja blogikommentoijilta.Samasta jutusta on voinut tulla useammaltakin korvauksia . Toki olen muutman kerran itsekinjoutunut maksamaan mutta virallisesti varattomana en ole maksanut. Eikä ole voitu ulosmitatakaan.
      Jos olisin julkisuuden henkilö korvaukset olisivat aivan muuta luokkaa mutta josain henkisissä piireissä tunnettavuus ei täytä julkisuuden mittaa,tietenkään ei. Lisäksi julkisten kunniakynnys on juuri päinvastoin kun kirjoitit huomattavasti meitä taviksia matalampi. Esim jos mä saan 3000 euroa ,julkkis saisi 30.000 euroa.
      Mulla on ainakin neljä poliisia kavereissa. Yksi heistä on nimenomaan nettitoimintaa tarkkaileva. Homma hoituu helpommin tosiaan sitä kautta kun kokenut poliisi tietää miten kuuluu keskustelussa toimia.
      Sitten on vielä se jonka nämä kaksi esim unohtivat. Moni unohtaa Se ei ole loukkaus josta rangaistaan jos vaikkapa kirjoittaa että harmaapartaiset ,tyylikseen nature-tyylin valinneet vanhat miehet ovat rumia ja epäsiistejä Mutta sillä hetkellä kun se kohdistetaan yksilöön ,esim Olliin se muuttuu rikokseksi. Ei myöskään jos kirjoittaa sen "mielestäni ..., tai muotoon ehkä voitaisiin pitää.. tms. Jos kirjoittaisin esimerkkinä että lyhythiuksiset naiset muistuttaa homomiehiä se ei olisi rikos mutta jo sen kirjoittaa että esim josefiina on homomiehen näköinen kun on lyhyet hiukset mä oliisn kusessa. Vielä enemmän kun jos olisi kuva tai selkeä tunniste josefiinaan liittyen
      Tästä tulikin pitkä kun Päätaloln Kallen romaanista mutta yritin selventää tätä kysymystä Ja ehdottomasti sua suosittelen nostamaan rikostutkintapyynnön jos koet tulleesi loukatuksi.Aineiston pitää säilyttää tai olla muuten todistaja.Nämä fasen,netin keskusteluketjujen ja ym vittuilut ainakin joidenkin kohdalla loppuisivat ja sä saisit sitä helppoa rahaa laillisella tavalla.
      noin tunti sitten · En tykkääkään · 1

      • Sellainen näkijä :-(

        Ja taas uhkailee blogissaan kunnianloukkaus syytteillä kirjoittajaa joka vain kertoi tehneensä ilmoituksen poliisille hänen herjaavista kirjoitteluistaan ja käyttäjän tietoihin hakkeroitumisesta kun itse blogissaan ensin kertoi selvittäneensä IP:een avulla yhden käyttäjän salaiset tiedot. Myös näistä poliisi ystävien kehuista on tehty kysely poliisille rikkovatko ko; "ystävä poliisit" virkavelvollisuuksiaan.

        16.11.2013 21:26 Olli

        Toisen tässä blogikommenttiosassa olleen kirjoituksen olen poistanut koska se ei liity mitenkään tähän blogiin ja myös sen sisältämien valheiden ja vihakirjoituksen vuoksi. Kirjoittajalle ja muillekin että en tule julkaisemaan sen tyyppisiä häiriintyneitä mielipiteitä sen paremmin keskustelupalstalla kun blogikommentteinakaan. Poistan ne välittömästi kun ne huomaan. Sivuni ylläpitäjänä ja masteroijana minulla on siihen perustellut valtuudet Id-numeron kirjoittajalta otin ylös ennen poistamista mahdollisia oikeustoimia häntä kohtaan vuoksi ja kopioin tekstin


    • No jo on prkl :(

      Huh huh.... on joutunut maksamaan mutta ei ole maksanut? Ja poliiseja kavereissa jotka auttavat? Paljonko tuosta oikeasti taas on totta ja paljonko satua? Itse nimittelee ihmisiä karkeasti mielisairaiksi ja jakelee nimiä ja asuinpaikkoja nekö eivät ole rikollista toimintaa? Ja kovasti julkisuudenhakuistahan hänen toimintansa on ja sen jopa myöntää.Kyllä itseään markkinoivien "yrittäjien" vaan on kestettävä se totuus että kuka tahansa saa arvostella jos katsoo sen aiheelliseksi. Miksi ei saisi sanoa että kokee tulleensa huijatuksi?Tai loukatuksi? Kyllä on sellaista toimintaa että jos minua yrittää saada maksamaan joutuu maksumieheksi ihan itse!

    • Viisasmies XD XD

      Olli 16.11.2013

      Eilen tuli mulle kirje Länsi-Uudenmaan poliisilaitokselta. Ajattelin että hui, pelottaa, ,kauheeta ja hirveää Että nyt tulee linnareissu kun kirjoitan faktoja blogikommentteihin ja järki-ihmisten rinnalla pölvästien taruista tulee kylmää niskaan. HAHHAHHAHHAA. Ihan oikeesti tiedän että yhtään mitään vaaraa ei niistä ole mulle. Ihmetyttää kun jotkut munaa jatkuvasti itseään. Tästä lähin varsinkin ID-numerosta tulleen pölvästien pölinän poistan. Minä nukun oikein hyvin sen puolesta ja iloisella,jopa riehakkaalla tuulella olen että mihinkään laittomuuksiin en minä eikä komppaavat ole syyllistyneet. Laitonta en ole tehnyt ,siksi naurattaa pölvästit.

      Sekin tuntuu ihanalta ja voimaa antavalta kun ex-avovaimoni on käynyt läpi keskusteluketjuja netissä koskien tässä viime aikoina olleita väitteitä että kuinka haukuttu mies olen näkijänä. ;Minua se ei kiinnosta enkä lue muutenkaan ketjuja mutta exäni sanoi että molempia löytyy mutta ylivoimaisesti enemmän kehuvia kommentteja. Eli taas sain valheesta kiinni ne jotka muuta väittävät.Pitäiskö alentua heidän tasolleen ja tehdä tutkintapyyntö. Enpä taida kun olen viisas mies.

      • ex-faarao ;-D

        Voi elämän käsi toivottavasti karman laki toteutuu myös tuon kohdalla ja miksei toteutuisi.

        Voi olla aika ankeaa hänenkin todeta kuolemansa jälkeen että kaikki mitä väittää saduksi onkin totista totta.Voisi olla mielenkiintoista tavata tuo ihmemies henkimaailmassa oman delaamisensa jälkeen ja kysyä kuinkas se aineeton suu nyt pannaan? ;-D
        On se vaan kyllä upeaa että meillä on sellainen näkijä ja kokija armaassa Suomen maassamme että hakkaa mennen tullen Aino Kassiset ja Suntta Sundströmit tiedoillaan. Saattaisi olla Jeesuskin kateellinen tuon ihmeiden tekijän ja tietäjän taidoista. Tänäkin viikonloppuna on taas palkkansa ansainnut kertoilemalla useammalle naiselle mitä ovatkaan olleet nuo ihmispolot entisissä elämissään varmaan jos ovat osanneet iso egoista mielistellä riittävästi ovat saaneet kuulla olleensa saaban kuningattaria ja muita ylhäisiä ja viisaita. Kuinka halpaan ihmiset oikeastaan voivatkaan mennä??


      • Outoa?

        Onko tuokaan kirjoitus ihan tasapainoisen ihmisen tuotosta? On outoa jos ne mt-ammattilaiset joiden luona kertoo käyvänsä juttelemassa eivät ole huomanneet mitään kun maallikokin huomaa ettei kaikki nyt ole ihan hyvin.


    • PalJonKysmyksiä

      Onko tällä palstalla ihmisiä keitä vastaan hän on nostanut syytteitä? Tai onko joku nostanut häntä kohtaan? Olisi kivaa kuulla eteneekö nuo syytteet mihinkään vai puhuuko hän siinäkin asiassa huuhaata helposta rahasta?

      • Arvailija !!!

        Itse en uskoisi oikeastaan mitään mitä tuo tuottaa. Niin kummia ristiriitaisuuksia niissä jutuissa on ja puhuu itseään pussiin kaiken aikaa. Valtava määrä negatiivista energiaa niissä jutuissa ei voi oikeasti tuottaa mitään puhdasta ja kaunista.Ja miksi ihmisen pitää kokoajan kehua itseään ja korostaa sitä kuinka tyytyväisiä asiakkaita on. Jos ihminen oikeasti on hyvä jossakin ei hänen tarvitse itseään mainostaa mitenkään siinä asiassa. Se sana kyllä leviää ihmisten keskuudessa jos aihetta on mutta myös se negatiivinen informaatio leviää sitä ei nyt ole otettu huomioon.
        Minua taas kiinnostaisi kovasti nähdä sellainen testi ja tulos jossa hän täysin neutraalissa olosuhteissa antaisi näyttöä omista taidoistaan kun sellaista ei ole olemassa kaikki ne "testit" joissa julkisesti on ollut ovat menneet täysin penkin alle.


    • höyry

      Pelkkää huuha höyryä

    • huuhaahuija

      Pitää kaivaa ihan popparit esiin kun hänen blogiaan lukee :D Harmi vaan kun hän poistelee miten sattuu kirjoituksia sieltä.. :(

      Tässä yksi poistetusta ASIALLISESTA viestistä:

      16.12.2013 11:52 Ei hyvä juttu!
      Mihin tosiasioihin vaadit vastausta? Mitä lääketieteeseen tai päihde tai psyk.hoitoihin liittyviä kysymyksiä esitit? NADA ,et mitään. Jos se kertoo ihmisen ammatin ettei halua tässä sinun JULKISESSA BLOGISSASI keskustella hoitohenkilökunnasta heidän oikeilla nimillään olet täysi tonttu.
      Pystyisin koska tahansa easittämään todistukseni ja työkokemukseni ja tietoni ko; asioista.Voisin toki kertoa ketä tunnen nimeltä ja missä kaikkialla olen työskennellyt,mutta nyt ei puhuta minusta.
      Sinun juttusi ovat luvalla sanoen omituisia.Kerrot olevasi 28v ja sinulla on pieni lapsi.Olet siis opskellut 3,5v samalla synnyttänyt lapsen ja ehtinyt jo työskennellä 3v tehostetun hoidon yksikössä jonne vaaditaan työkokemus ja erikoissairaanhoidon koulutus ??
      Älä nyt jaksa näitä juttujasi.Itse en käy kiistelemään faktoista joista sinä et näy olevan lainkaan perillä,lähinnä nuo sepustelusi naurattavat minua.Onko hoitaja 24/7 sitä? Voi sinua Ja lopeta nyt ihmeessä tuo minun diagnisointini sehän on jo ihan pelletouhua.Olen valmistunut aikana jolloin työtä tehtiin määräyskirjoilla ja paikkojen vaihto ei kerro mistään kyvyttömyydestä vaan siitä, että ihminen haluaa kehittyä ammatissaan ja nähdä monipuolisesti oman alansa työtä ja työpaikkoja.mene ihmeessä nuo juttusi laukomaan vaikka hoitajat.nettiin ja katso mitä palautetta höperryksillesi saat.Älä vaan ala työpaikallasi (mikä se onkaan) diagnisoimaan ihmisiä siihen eivät kykysi riitä.Ja ihan tiedoksi että potilas kohdataan yksilötasolla vuorovaikutus suhteessa. Mutta onhan se hienoa että itse olet noin hyvä jatka egosi pullistamista elämä lapsi parka opettaa.

      • huihaahuija

        Eiköhän nämäkin pian poistu:

        16.12.2013 16:26 T
        Hölmöä lukea kun tuosta puuttuu "Julian" kirjoitus? Miksi se poistui? :)

        16.12.2013 17:09 Olli
        Hän haluaa tarkentaa kun tulee seuraavan kerran tänne kirjoitustan ja vastaustaan tuolle muka sairaanhoitajalle. Sen jutut ovat psykiatriisa mutta potilaan näkemyksiä. Ei ole todellinen hoitaja rajujen asivirheiden vuoksi joita joka kirjoitus häneltä sisältää terveydenhuoltoa ja minua käsittäen Sekä harhainen käsitys joka hänellä on Juliasta todllisena henkilönä.
        Julian vastaus hänelle tulee huomenna tai ylihuomenna. Melkein kaikille vastailen mutta selvästi sairaalle ,sairaanhoitajaa leikkivälle en Poistan myös edellisen kommentin ketjuun sopimattomana Ehdin nyt vasta koneelleni. Hänen edellinen kirjoituksensa antaa vastauksen siihen että joku muu kun terveydenhoitoalan ihminen on kyseessä Joku "outo"

        16.12.2013 17:19 Olli
        Siis tästä puuttuu itseään lääkintöneuvoksena pitävän muka sairaanhoitajan kommentti ja sitä edeltävä Julian kommentti joka oli hyvä ja asiallinen. Hän tulee vastaamaan noihin "sairaanhoitajan " kommentteihin. Mmssihem miksi "sairaanhoitaja " tekee vääriä diagnooseja minusta ja Juliasta meitä tapaamatta ja psykologin tai psykiatrin hänelle kertomia tutkimustuloksia näkemättä Minusta on tehty kartoitus ja todettu erittäin selväpäiseksi mieheksi ja Julia on hommassa johon narkomaanien ja juoppojen hoitaja ei koskaan pysty ,eritoten kun kyseessä on jo noin 50 v nainen ,uransa loppusuoiralla

        16.12.2013 18:08 Eri henkilö
        Kerro ihmispolo nyt edes yksi karkea asiavirhe mihin jatkuvasti viittaat.äläkä lätise hölmöjä! Mitään asiavirheitä ei ole.Äläkä nimittele täällä tavallisia ihmisiä psykiatrisiksi potilaiksi kun nyt ei taida tuollaiseen olla mitään varaa.Mistä väärästä diagnoosista mahdat puhua? Aika moni ehti lukea niitä poistamiasi kirjoituksia ja yhtään diagnoosia niissä ei muiden osalta taaskaan ollut kun sinun ja tämän sinun naisystäväsi joka kertoo ollleensa 3vuotta sairaanhoitajana teho-osastolla.Aika kummallisia nämä sinunkin juttusi ei ihan uskoisi 65vuotiaan ihmisen kirjoituksiksi.
        Miksi sanoyt että 40 vuotias nainen olisi uransa loppusuoralla kun työikää on ainakin 20v vielä jäljellä? Ja miksi kutsut halventavilla nimityksillä psyykkisesti sairaita ja päihderiippuvaisia ihmisiä? Ehkä kohdallasi se kartoitus olisi syytä tehdä uudelleen kun kirjoittelusi on noin syrjähtelevää.

        16.12.2013 18:30 raj.es.t
        Minua pyydettiin,että tulisin lukemaan nämä kirjoituksesi blogin pitäjä.Ja nyt täytyy sanoa ,että olen todella järkyttynyt näistä sinun herjaavista kirjoituksistasi.Tulen tekemään näistä ilmoituksen sekä poliisille,että rajatiedon toimijoille ja voitte olla varma,ettei yksikään itseään kunnioittava rajatiedon toimija halua olla tekemisissä sellaisen kanssa, joka mustaa samalla myös kaiken sen alueen toimijoiden maineen näin luokattomilla kirjoituksilla. Ihmiset maksavat siitä,että saavat luottevalta auttajalta apua.Näistä kirjoituksista välittyy aika häiriintynyt tunnelma. Olen itse yksi toimijoista ja vakuutan,että yhteistyömme päättyi nyt tähän hetkeen,hyvä herra Kalajoki.

        16.12.2013 19:46 !!!!!
        Kaikille uudenmaan alueen sairaaloiden tehostetetun hoidon yksiköiden johtajille, on lähtenyt tiedoksi ja luettavaksi myös se poistamasi kirjoitus, jonka kerrot tyttöystäväsi Julian kirjoittamaksi.Se ehdittiin kopioimaan ennen poistoa.
        Johtajilta on kysytty kenen alaisena toimiva vasta työhön siirtynyt sairaanhoitaja, jakelee sellaista tekstiä julkisesti ja arvostelee kolleegoitaan ja nimittelee täällä ihmisiä mielisairaiksi.Veikkaus on ,että maineestaan tarkat sairaalan johtohenkilöt, eivät moista toimintaa alaisiltaan suvaitse.Kannattaisi miettiä kaksi kertaa , ennkun alkaa tunnekuohuissaan kirjoittelemaan mitä sattuu tänne. Kysely on pyydetty ulottamaan laajemmalle! On potilailla ja heidän omaisillaan oikeus saada tietoonsa millainen hoitohenkilökuntaan kuuluva heille hoitoa antaa.Jos todella kirjoittaja oli sairaanhoitaja, antoi hän erittäin epämiellytävän kuvan koko ammattikunnasta kirjoituksellaan.Törkeää ja anteeksi antamatonta toimintaa!Maallikolta tuota vielä odottaisi,mutta ei vastuullisessa työssä olevalta hoitajalta! Hyi hävetkää!


        http://www.ollintarinaa.net/blogi/2013/12/13/1271#comments


    • huhhuijahaa

      Huuhaasta pois ja muuta hurmaavaa « HAASTE ENERGIAHO..
      Maanantai 16.12.2013 klo 23:23
      Moi kaikille vanhoille tutuille ja uusille ihanille lukijoille Sekä kävijämäärätilaston mukaan ntuolla sivujen hallintasivulla että kommenttien mukaankin olen saanut paljon uusia lukijoita :Sepä hyvä Kiitti vaan kovasti niille jotka sivua ovat suositelleet Jotkut aivoistaan jäätyneet ovat perjantain kirjoitukseeni kommentoineet Kaksi eka kommentoijaa sentään asiallisesti mutta muut niin että jos ne poliisille näyttäisi niin taas pääsisn tienaamaan herjauksen ,solvauksen tai muun vastaavan nimikkeellä minuun kohdistuneista kirjoituksista ja naisystäväni Julia häneen kohdistuneista perättömistä kirjoituksista.Mutta kun kirjoituksia tekee mielenterveysrajoitteiset ihmiset ei viitsi käräjille niitä viedä .Aika tasan kuukauden kuluttua käyn kyllä syksyn facekirjoittelun minuun kohdistuen ja ja blogikommettien aiemmin vuoksi kirjoitelleita rahat pois käräjillä.Tai itse en mene vissiin kun tuohon melko lähelle. Kaksi on pidempänä Suomessa ja siellä mulla asianajaja selkeästi mulle voitollisissa jutuissa käy istumassa käräjillä. Tulee turvansoittajille kalliita sanoja ja mulle rahaa.
      Näköjään mun kannattaa kunnon kännissä kirjoitella ,näin selvänä tekee liian siistiä juttua. oikein hävettää tämä siisteys. Ja nolottaa.
      Tuohon hoitohaasteeseen on lupautunut jo neljä hoitajaa mukaan.Kaikki alan hyviä tekijöitä ,naisia. Tälläkin määrällä lääketieteellinen koe onnistuu mutta voisin vielä yhden ottaa. Kolmen vuoden seuranta-ajan lyhensin vuoteen Se on reilumpaa hoitajille ja mullekin Tässä blogissakin seuraan Rehellisesti kertoen mutta hoitajaa ajatellen silloinkin jos hoito ei onnistukaan.
      Tässä kolme päivää on mennyt aika haipakassa mukavasti. Noita rakkikoiria on kirjoittanut perjantain blogiin. on siinä vihaenergiaa tullut saavikaupalla mulle jka Julialle mutta kun ne omaan arvoonsa ollaan jätetty pahemmin kommentoimatta. Sen verran minä itse kommentoin että saan kommenttien määrän ainakin 30,kyllä niitä vielä ainakin se puuttuvat kaksi tulee

      http://www.ollintarinaa.net/blogi/2013/12/16/1273#comments

      • huhhuhuijaa

        Kommentit
        17.12.2013 10:41 Tiedoksesi
        Niin nyt taitaa olla semmoinen juttu,että saat itse sitä mitä tilaat.Paha vetää puoleensa pahaa,kirjoituksesi edustavat juuri sitä pahaa jossa olet korviasi myöden.Kehuskelet kuinka asiakaskäynneistä yms. tulee sairaasti rahaa,no ulosottokin on nyt kiinnostunut asiasta,kenties saat piankin postia.Siinäkin olet väärässä,etteikö sairaaloiden johtohenkilöt lukisi viestejä jotka koskevat heidän alaistensa epäasiallista kirjoittelua,tiedän että jo ainakin kaksi johtajaa on lukenut ja aikovat tehdä asialle jotakin.Poliisikin oli kiinnostunut kirjoitteluistasi ja siitä,että kehuskelet tienaavasi näillä oikeusjutuilla,se oli heidän mielestään asiatonta oikeustoimen väärinkäyttöä.Mietihän mihin suohon itsesi olet nyt upottanut!

        Vastaanottokuittaus
        Länsi-Uudenmaan ulosottovirasto on vastaanottanut sähköpostinne.

        17.12.2013 12:01 Olli
        Moikka. Olen ulosotossa jo. Maksimimäärä ulosmitataan
        Johtajat eivät tee asialle mitään ja loppujen lopuksi kuka on nähnyt kuka näitä näppäimiä on painellut vai oletko haamu joka on kirjoitushetkellä ollut tässä.
        Poliisien vetäminen tähän kirjoitukseen on häiriintyneen mielesi tuotetta.
        Kirjoitukseesi kommentti HAHHAHHAHAHAHHAA

        17.12.2013 13:53 Tietoa lisää!
        Otahan asioista selvää ennenkun tikahdut turhaan nauruusi.Soita vaikka ulosottomiehelle hän ekrtoo sinulle samat asiat jotka on kirjattu lakiin!

        Suojaosuus ulosotossa kalenterikuukaudessa 1.1.2013 lukien:

        Velallinen yksin: 669,00 ?

        Tuon suojaosuuden YLI MENEVÄT TULOT ovat ulosotto kelpoisia.Ulosmittavaa realiomaisuutta ovat palkan,eläkkeen tms. lisäksi;
        - palkkiot tai osingot (myös tekemäsi ennustelut yms. ovat palkkioita.)
        - käteinen raha
        -kiinteä omaisuus
        - Ulosmittavaa irtainta omaisuutta ovat esimerkiksi ajoneuvot, arvopaperit, asunto-osakkeet, veronpalautukset, pankkitalletukset
        - perintö
        -rahavoitot (arpajais tai veikkaus voitot)
        Ulosottomiehen tulee pyytää ulosottovelalliselta selvitys jos ilmenee ,että velallinen toimii epärehellisesti ja ottaa toistuvasti vastaan "pimeää tuloa".Ulosottovirasto toimittaa selvitykset lisätuloista myös verottajalle joka oman toimialansa mukaisesti toimittaa veron ko; tuloista.

        On samantekevää mitä kerrot kuka blogiisi kirjoittaa.Ilmoittelet valtakunnallisissa lehdissä sessioistasi ja usko pois aina läytyy joku rehellinen joka sinut röllii.
        Ja kannattaisi jo lopettaa tuo jatkuva solvaus häiriintyneistä.Lues omat herjasi uudestaan ja mieti mitkä kriteerit ne täyttää.Kysyin lakimieheltä ja hän oli sitä mieltä,että ne asianosaiset joita olet täällä tunnistettavasti solvannut voivat halutessaan nostaa vaikka ryhmäkanteen sinua vastaan.Ei kuulemma vaadi sitä,että olisit sanonut edes ihmisten nimiä.Pelkkä tunnistettavuus riittää!
        Hauskaa loppuvuota ensi vuosi voinkin olla jo ankeampi.Hei tiedätkö rehellisyys ja lainkuuliaisuus kunniaan,ei kukaan ole erikoisasemassa lain edessä et sinäkään!

        http://www.ollintarinaa.net/blogi/2013/12/16/1273#comments


      • Juupa juu
        huhhuhuijaa kirjoitti:

        Kommentit
        17.12.2013 10:41 Tiedoksesi
        Niin nyt taitaa olla semmoinen juttu,että saat itse sitä mitä tilaat.Paha vetää puoleensa pahaa,kirjoituksesi edustavat juuri sitä pahaa jossa olet korviasi myöden.Kehuskelet kuinka asiakaskäynneistä yms. tulee sairaasti rahaa,no ulosottokin on nyt kiinnostunut asiasta,kenties saat piankin postia.Siinäkin olet väärässä,etteikö sairaaloiden johtohenkilöt lukisi viestejä jotka koskevat heidän alaistensa epäasiallista kirjoittelua,tiedän että jo ainakin kaksi johtajaa on lukenut ja aikovat tehdä asialle jotakin.Poliisikin oli kiinnostunut kirjoitteluistasi ja siitä,että kehuskelet tienaavasi näillä oikeusjutuilla,se oli heidän mielestään asiatonta oikeustoimen väärinkäyttöä.Mietihän mihin suohon itsesi olet nyt upottanut!

        Vastaanottokuittaus
        Länsi-Uudenmaan ulosottovirasto on vastaanottanut sähköpostinne.

        17.12.2013 12:01 Olli
        Moikka. Olen ulosotossa jo. Maksimimäärä ulosmitataan
        Johtajat eivät tee asialle mitään ja loppujen lopuksi kuka on nähnyt kuka näitä näppäimiä on painellut vai oletko haamu joka on kirjoitushetkellä ollut tässä.
        Poliisien vetäminen tähän kirjoitukseen on häiriintyneen mielesi tuotetta.
        Kirjoitukseesi kommentti HAHHAHHAHAHAHHAA

        17.12.2013 13:53 Tietoa lisää!
        Otahan asioista selvää ennenkun tikahdut turhaan nauruusi.Soita vaikka ulosottomiehelle hän ekrtoo sinulle samat asiat jotka on kirjattu lakiin!

        Suojaosuus ulosotossa kalenterikuukaudessa 1.1.2013 lukien:

        Velallinen yksin: 669,00 ?

        Tuon suojaosuuden YLI MENEVÄT TULOT ovat ulosotto kelpoisia.Ulosmittavaa realiomaisuutta ovat palkan,eläkkeen tms. lisäksi;
        - palkkiot tai osingot (myös tekemäsi ennustelut yms. ovat palkkioita.)
        - käteinen raha
        -kiinteä omaisuus
        - Ulosmittavaa irtainta omaisuutta ovat esimerkiksi ajoneuvot, arvopaperit, asunto-osakkeet, veronpalautukset, pankkitalletukset
        - perintö
        -rahavoitot (arpajais tai veikkaus voitot)
        Ulosottomiehen tulee pyytää ulosottovelalliselta selvitys jos ilmenee ,että velallinen toimii epärehellisesti ja ottaa toistuvasti vastaan "pimeää tuloa".Ulosottovirasto toimittaa selvitykset lisätuloista myös verottajalle joka oman toimialansa mukaisesti toimittaa veron ko; tuloista.

        On samantekevää mitä kerrot kuka blogiisi kirjoittaa.Ilmoittelet valtakunnallisissa lehdissä sessioistasi ja usko pois aina läytyy joku rehellinen joka sinut röllii.
        Ja kannattaisi jo lopettaa tuo jatkuva solvaus häiriintyneistä.Lues omat herjasi uudestaan ja mieti mitkä kriteerit ne täyttää.Kysyin lakimieheltä ja hän oli sitä mieltä,että ne asianosaiset joita olet täällä tunnistettavasti solvannut voivat halutessaan nostaa vaikka ryhmäkanteen sinua vastaan.Ei kuulemma vaadi sitä,että olisit sanonut edes ihmisten nimiä.Pelkkä tunnistettavuus riittää!
        Hauskaa loppuvuota ensi vuosi voinkin olla jo ankeampi.Hei tiedätkö rehellisyys ja lainkuuliaisuus kunniaan,ei kukaan ole erikoisasemassa lain edessä et sinäkään!

        http://www.ollintarinaa.net/blogi/2013/12/16/1273#comments

        Hän poistaa sieltä kaiken totuuden ja itselleen epäedulliset kirjoitukset.
        Se toinen kirjoitus jonka kertoilee tyttöystävänsä teho-osaston sairaanhoita Julian kirjoittaneen veti törkeydellään jo vertaansa.
        Jos oikeasti sen olisi kirjoittanut sh:oo se olisi tutkinnan paikka vähemmästäkin niitä toimilupia on menetetty.
        Niin törkeää tekstiä ja nimittelyä näkemättä tietämättä kelle kirjoitti.Se olikin tietynlainen ansa koska näihin epäasillisiin kirjoituksiin oli jo kiinnitetty huomiota.
        Minä kirjoittajan tiedän ja tiedän senkin että on suhteet ja toimivaltaa.Kusessa ovat.
        Ja tiedoksi että teho-ostaoilla on jokaiselle uudelle työntekijälle väh. 6 viikon perehdytys ohjelma jona aikana uusi työntekijä ei ole eikä saa olla hoitovastuussa yhdestäkään potilaasta millään tasolla.Silti tuo hörhö kertoilee tämän mystisen "julian" tekevän osastolla tuplavuoroa ja siksi ei voinut juhlia herran 65v päiviä!
        Satua ja tarinaa koko 28v Julia ,mitä nuori nainen näkisi rumassa ,köyhässä ja vanhassa ukossa?

        Senkin hän poisti jossa ihmeteltiin kuinka hän itse kertoo antavansa näitä huuhaa-energia hoitoja vaika ei usko niihin ja pitää nitä edesvastuuttomina hoitoina.Samassa kirjoituksessa kysyttiin myös sitä,että mikä terv.huoltoalan koulutus blogistilla itsellään mahtaa olla? No ei ole mitään mutta kaiken sellaisen joka voisi saada jonkun ajattelemaan mikä huijari onkaan kyseessä hän poistaa.

        Ja sanonpa nyt senkin että kanin peet hän mistään ihmisen kädenviivoista mitään entisiä elämiä näkee.Voihan sitä kehitellä satuja ja tarinoita vaan tottahan ne jutut ei ole.


      • Missä mennään?
        Juupa juu kirjoitti:

        Hän poistaa sieltä kaiken totuuden ja itselleen epäedulliset kirjoitukset.
        Se toinen kirjoitus jonka kertoilee tyttöystävänsä teho-osaston sairaanhoita Julian kirjoittaneen veti törkeydellään jo vertaansa.
        Jos oikeasti sen olisi kirjoittanut sh:oo se olisi tutkinnan paikka vähemmästäkin niitä toimilupia on menetetty.
        Niin törkeää tekstiä ja nimittelyä näkemättä tietämättä kelle kirjoitti.Se olikin tietynlainen ansa koska näihin epäasillisiin kirjoituksiin oli jo kiinnitetty huomiota.
        Minä kirjoittajan tiedän ja tiedän senkin että on suhteet ja toimivaltaa.Kusessa ovat.
        Ja tiedoksi että teho-ostaoilla on jokaiselle uudelle työntekijälle väh. 6 viikon perehdytys ohjelma jona aikana uusi työntekijä ei ole eikä saa olla hoitovastuussa yhdestäkään potilaasta millään tasolla.Silti tuo hörhö kertoilee tämän mystisen "julian" tekevän osastolla tuplavuoroa ja siksi ei voinut juhlia herran 65v päiviä!
        Satua ja tarinaa koko 28v Julia ,mitä nuori nainen näkisi rumassa ,köyhässä ja vanhassa ukossa?

        Senkin hän poisti jossa ihmeteltiin kuinka hän itse kertoo antavansa näitä huuhaa-energia hoitoja vaika ei usko niihin ja pitää nitä edesvastuuttomina hoitoina.Samassa kirjoituksessa kysyttiin myös sitä,että mikä terv.huoltoalan koulutus blogistilla itsellään mahtaa olla? No ei ole mitään mutta kaiken sellaisen joka voisi saada jonkun ajattelemaan mikä huijari onkaan kyseessä hän poistaa.

        Ja sanonpa nyt senkin että kanin peet hän mistään ihmisen kädenviivoista mitään entisiä elämiä näkee.Voihan sitä kehitellä satuja ja tarinoita vaan tottahan ne jutut ei ole.

        Lisää nettiraivoa;
        17.12.2013 17:00 Olli

        Selvitellyt näitä blogikommentteja joita on tullut enneja tässäkin ketjussa. Selvittelijänä psykologi ja toisaalta näitä nyt selvittelee poliisi myös. Niillä menee aikaa jonkun verran kun tänä vuonnakin on ollut aika paljon kommentteja .Ensi lausunto jota hän selvittää lisää on psykologilta jolla on huomattavan pitkä kokemus alalta ja myös tutltakin psykologilta että ainakin tässä ja muutamassa edellisessä ketjussa on ollut tosi kovasanaista tekstiä multa ja mulle ,myös niissä harvoissa kirjoituksissa joissa minua on hyökkäyksiä vastaan puolustaneet kirjoittajat. Jo tässä' vaiheessa pystyy psykolgi sanomaan että kyseessä on minulta ja minulle harkitsematonta , voimakkaan tunnetilan vallassa kirjoitettua tekstiä Minua kohtaan myös nimimerkin taakse piiloutuneita kiusanhenkiä.
        Mutta ensimmäisen kerran sen jälkeen kun 13.12 -06 aloitin blogin kirjoittamisen mielenterveysalan ammattilainen lukemans atekstin perusteella sinusta sanoi että oolet erittäin vakavasti mieletäsi häiriintynyt ihminen :Eka kerran ,ja jos tekstien perusteella sanoi että minun on syytä olla nyt varuillaan koska näin pahasti häiriintynyt ihminen kun sinä voit jossain tilanteessa hyökätä kimppuuni kun huomaat että tekemäsi ilmoitukset eivät johda toimiin ja jos johtavatkin huomaat että niillä ei ole mitään negatiivista tulosta elämääni
        Odottelen että jos joku viranomainen ilmoittaisi jotain niin voisin ainakin perättömistä ilmiannoista ja muista rikoksista ryhtä toimiin sua kohtaan
        Naurattaa vieläkin tuo sun lakitekstien lukeminen . Mulle on kuule tuttua tämä ulosottolakikin . Ja se että ulosottoviranomaiset ovat sanoneet että sulta ei ole mitään ulosmitattavaa tuloillasi. Muut kun ilmoitetut tulot on toteennäytettävä myös ulosottoviranomaisen.Voipi olla että kaikki mitä kirjoitan on ihan ajankulua ,voi olla että vieläkin enemmän tienaa.Jospa kirjoittaisin että voitin Veikkauksestakin 100.000. Uskotko sinä häiriintynyt sen? Varmasti
        Mä näistä eri kirjoituksista olen ollut pari kertaa vuosien mittaan poliisin kuultavina Kummallakaan kertaa ei löytynyt syytekynyksen ylittävää kirjoitusta. Ja ne oli ihan muuta kun huijari huuhaasta kirjoitusta. Niistä tosi oli tunnistettavissa ihminen. Mulle siis on tulossa kolmesta oikeudenkäynnistä lähiaikoina rahaa. Kunnianloukkaussyyte on vastaajilla . Se on aika rajajuttu aina selvitellä mikä on kunnianloukkaus,solvaus tai herjaus
        Oikein hyvää loppuvuotta sullekin mielisairas. Voit joutua hoitoon tai ainakin käräjille näiden kirjoitusten vuoksi Ja jos tänne hyökkäät tai jossain muualla mun kimppuuni kuten vaara sinunlaisen taholta on mulla on kyllä puolustautumiskeinot silloin. Ensi vuodesta sulle tulee ankea menetysten vuosi,ainakin rahallisesti.Luulet hämääväsi viraqnomaiset ja mun kun kirjoitat kahdesta eri osoitteesta joista tämä jälkimmäinen tuli Id-osoitteesta 88.191. 190.7/ tornode.chrismail.de. Saisin sen selville muutamassa minuutissa mutta tällä kertaa sitä selvittää viranomaistahot. Vaikka käytätkin yhtenä osoitteenasi tanskalaista (DE) juttua jäät kiikkiin. Tästä lähin kopioin ja varmuuden vuoksi säilytän sun saastasi. Niitä tarvitaan jatkossa.

        17.12.2013 18:35 Tsot tsot nyt jutuillesi jo!

        Sillä tavalla kukas se psykologi mahtaa olla joka tuollaisia juttuja kertoilee? Aika aiheetonta lätinää nyt terapaeutilta.Ilmoitus terapialiittoon sitten myös.Ja uudestaan poliisille koska alat nyt uhkailemaan aiheettomasti.Blogisi on JULKINEN ja jos itse julkisesti julkaiset niihin julkaisuihin saa kommentoida kuka tahansa.

        Sinun terveyttäsi tai henkeäsi ei kukaan ole täällä uhkaillut sinulle on selvitetty pelkät faktat.Tiesit kai kun kerran tuttavissasi on poliisejakin (onko myös poliisien esimies kuten minulla?) että aiheettomat ilmiannot on myös kriminalisoitu? Sellainen touhu rasittaa tarpeettomasti virkavallan resusseja ja siitä napsahtaa sakot.

        Minua ei sinun nostamasi kunnianloukkaus syytteet kiinnosta ne ovat omia sotkujasi.Mitään kunniaasi loukkaavaa ei löydy tuosta selvityksestä mikä on suoraa lainausta oikeusministeriön sivuilta koskien ulosottokäyntäntöjä Suomessa.

        Nimittelet täällä toistuvasti mielisairaaksi tiesit sitten kai myös sen että se on julkinen herjaus vailla faktaa!

        Älä esitä mielikuvituksesi tuotetta totena minkään osalta.Sinun kimppuusi ei kukaan ole tietääkseni tulossa ,minä en edes alantuisi tuolle tasollesi.Etsi ihmeessä kirjoitusteni alkulähdettä sen verran voin paljastaa etten kirjoita Suomesta lainkaan!


      • Missä mennään?
        Missä mennään? kirjoitti:

        Lisää nettiraivoa;
        17.12.2013 17:00 Olli

        Selvitellyt näitä blogikommentteja joita on tullut enneja tässäkin ketjussa. Selvittelijänä psykologi ja toisaalta näitä nyt selvittelee poliisi myös. Niillä menee aikaa jonkun verran kun tänä vuonnakin on ollut aika paljon kommentteja .Ensi lausunto jota hän selvittää lisää on psykologilta jolla on huomattavan pitkä kokemus alalta ja myös tutltakin psykologilta että ainakin tässä ja muutamassa edellisessä ketjussa on ollut tosi kovasanaista tekstiä multa ja mulle ,myös niissä harvoissa kirjoituksissa joissa minua on hyökkäyksiä vastaan puolustaneet kirjoittajat. Jo tässä' vaiheessa pystyy psykolgi sanomaan että kyseessä on minulta ja minulle harkitsematonta , voimakkaan tunnetilan vallassa kirjoitettua tekstiä Minua kohtaan myös nimimerkin taakse piiloutuneita kiusanhenkiä.
        Mutta ensimmäisen kerran sen jälkeen kun 13.12 -06 aloitin blogin kirjoittamisen mielenterveysalan ammattilainen lukemans atekstin perusteella sinusta sanoi että oolet erittäin vakavasti mieletäsi häiriintynyt ihminen :Eka kerran ,ja jos tekstien perusteella sanoi että minun on syytä olla nyt varuillaan koska näin pahasti häiriintynyt ihminen kun sinä voit jossain tilanteessa hyökätä kimppuuni kun huomaat että tekemäsi ilmoitukset eivät johda toimiin ja jos johtavatkin huomaat että niillä ei ole mitään negatiivista tulosta elämääni
        Odottelen että jos joku viranomainen ilmoittaisi jotain niin voisin ainakin perättömistä ilmiannoista ja muista rikoksista ryhtä toimiin sua kohtaan
        Naurattaa vieläkin tuo sun lakitekstien lukeminen . Mulle on kuule tuttua tämä ulosottolakikin . Ja se että ulosottoviranomaiset ovat sanoneet että sulta ei ole mitään ulosmitattavaa tuloillasi. Muut kun ilmoitetut tulot on toteennäytettävä myös ulosottoviranomaisen.Voipi olla että kaikki mitä kirjoitan on ihan ajankulua ,voi olla että vieläkin enemmän tienaa.Jospa kirjoittaisin että voitin Veikkauksestakin 100.000. Uskotko sinä häiriintynyt sen? Varmasti
        Mä näistä eri kirjoituksista olen ollut pari kertaa vuosien mittaan poliisin kuultavina Kummallakaan kertaa ei löytynyt syytekynyksen ylittävää kirjoitusta. Ja ne oli ihan muuta kun huijari huuhaasta kirjoitusta. Niistä tosi oli tunnistettavissa ihminen. Mulle siis on tulossa kolmesta oikeudenkäynnistä lähiaikoina rahaa. Kunnianloukkaussyyte on vastaajilla . Se on aika rajajuttu aina selvitellä mikä on kunnianloukkaus,solvaus tai herjaus
        Oikein hyvää loppuvuotta sullekin mielisairas. Voit joutua hoitoon tai ainakin käräjille näiden kirjoitusten vuoksi Ja jos tänne hyökkäät tai jossain muualla mun kimppuuni kuten vaara sinunlaisen taholta on mulla on kyllä puolustautumiskeinot silloin. Ensi vuodesta sulle tulee ankea menetysten vuosi,ainakin rahallisesti.Luulet hämääväsi viraqnomaiset ja mun kun kirjoitat kahdesta eri osoitteesta joista tämä jälkimmäinen tuli Id-osoitteesta 88.191. 190.7/ tornode.chrismail.de. Saisin sen selville muutamassa minuutissa mutta tällä kertaa sitä selvittää viranomaistahot. Vaikka käytätkin yhtenä osoitteenasi tanskalaista (DE) juttua jäät kiikkiin. Tästä lähin kopioin ja varmuuden vuoksi säilytän sun saastasi. Niitä tarvitaan jatkossa.

        17.12.2013 18:35 Tsot tsot nyt jutuillesi jo!

        Sillä tavalla kukas se psykologi mahtaa olla joka tuollaisia juttuja kertoilee? Aika aiheetonta lätinää nyt terapaeutilta.Ilmoitus terapialiittoon sitten myös.Ja uudestaan poliisille koska alat nyt uhkailemaan aiheettomasti.Blogisi on JULKINEN ja jos itse julkisesti julkaiset niihin julkaisuihin saa kommentoida kuka tahansa.

        Sinun terveyttäsi tai henkeäsi ei kukaan ole täällä uhkaillut sinulle on selvitetty pelkät faktat.Tiesit kai kun kerran tuttavissasi on poliisejakin (onko myös poliisien esimies kuten minulla?) että aiheettomat ilmiannot on myös kriminalisoitu? Sellainen touhu rasittaa tarpeettomasti virkavallan resusseja ja siitä napsahtaa sakot.

        Minua ei sinun nostamasi kunnianloukkaus syytteet kiinnosta ne ovat omia sotkujasi.Mitään kunniaasi loukkaavaa ei löydy tuosta selvityksestä mikä on suoraa lainausta oikeusministeriön sivuilta koskien ulosottokäyntäntöjä Suomessa.

        Nimittelet täällä toistuvasti mielisairaaksi tiesit sitten kai myös sen että se on julkinen herjaus vailla faktaa!

        Älä esitä mielikuvituksesi tuotetta totena minkään osalta.Sinun kimppuusi ei kukaan ole tietääkseni tulossa ,minä en edes alantuisi tuolle tasollesi.Etsi ihmeessä kirjoitusteni alkulähdettä sen verran voin paljastaa etten kirjoita Suomesta lainkaan!

        17.12.2013 19:39 Olli

        Tanskan De tuossa on ja voin mä toisenkin osoitteesi selvittää ,nyt jo kolmannen eri osoitteen Sinusta se kertoo paljon. Sinä olet minulle hengenvaarallinen ,mielisairas,vakavasti ihminen .Yleensä rehelliset ihmiset kirjoittaa samalla Id-osoitteella Sä olet hengenvaaralline huijari Kirjoitan näitä kommentteja samalla tasolla kun sinä omia satujasi. Mutta niille tulee loppu.
        Mun tuttavissani on useitakin poliisien esimiehiä,yksi hyvinkin tärkeäässä virassa poliisihallinnossa Tosin vielä en ole hänelle ilmoittanut
        Pystytkö ressukka sä kirjoittamaan omalla nimelläsi näitä tarinoitasi kuten minä teen Jos, silloin mun on oltava hyvin varovainen kommenteissani jatkossa .Nythän mä olen tekemisessä täysin kasvottoman ihmisen kanssa jolla ei ole lainkaan identiteettiä eikä näin tunnistettavuutta. Siksi sulle voikinaika suoraan kirjoittaaa Mutta sen verran olet paskahousu että oikeaa etu-ja sukunimeä et pysty ilmoittamaan. Kuten ei moni muukaan.Etunimikin jo riittäisi.

        17.12.2013 21:07 Gitte

        Anonyymin nettipalvelimen käyttö on täysin laillista ja ei meillä täällä turvallisuussyistä muunlaisia palvelimia olekaan.Minusta se ei kerro mitään muuta kun, että on katsottu turvallisuusriskiksi muunlaisia käyttää.
        Minä en ole kenelekään hengenvaarallinen,enkä missään määrin mielisairas.Huijarikaan en ole,jokaisella on oikeus netissäkin pysyä nimettömänä jos kokee niin.Mielipiteeni edelleen pysyvät samoina.

        Jos koet mielipiteeni uhaksi itsellesi,sen on valitettavasti vain sinun ongelmasi.Mutta pystykö sinä lainkaan asialliseen keskusteluun vai annatko aina agression hallita kaikkea verbaalista kanssakäymistäsi?

        Mitä tekisit nimelläni?Kostaisit?Hankkisit vaikeuksia? :-D Ei se onnistu, koska en ole rikkonut yhtäkään minkään maan lakia käyttämällä sananvapauttani ilmaista mielipiteeni.Ei kaikkien ihmisten tarvitse olla kanssasi samaa mieltä,kai sen ymmärrät.

        On hienoa ,että ystävissäsi on korkea arvoisia poliisimiehiä,kai tuo poliisihallinnon ihminen sitten osaa kertoa,että myös hänen on noudatettava lakeja ,oli kyse ystävästä tai tuntemattomasta jollei halua menettää virkaansa väärinkäytösten vuoksi.Johan esim. huumepoliisin päällikkö istuu tutkintavankeudessa ,eli ei ole poliisinkaan ylin johto turvassa laeilta.Edelleen laki on sama kerjäläiselle ja kuninkaalle.

        Seuraavaksi varmaan kerrot ,että ystäviisi kuuluu oikeusministeri ja herran presidentti ja kaikki jo edesmenneetkin presidentit :-)

        Jos tuon uhoamisesi tarkoituksena oli saada minut perääntymään ja pelkäämään näkymätöntä uhkaa,ei se oikein toimi.On aika arveluttavaa kehuskella täällä julkisesti psykologi ja poliisi ystävillään ja millään mystisillä IP:een jäljityksillä tai uhata ylipäätänsä ketään mitenkään tai millään aiheettomasti.Poliisi suhtautuu tänä päivänä aika kriittisesti kaikkeen epämiellyttävään ja mainettaan mustaavaan johon sitä yritetään vetää mukaan. Minä olen käyttänyt kansalaisen suomia oikeuksiani tehdä tutkintapyynnön ja ottaa kantaa asioihin ,se on jokaisen lainkuuliaisen ihmisen velvollisuus ilmoittaa väärinkäytöksistä koskivat ne mitä tahoa tahansa.
        Voin nimimerkikseni laittaa lempinimeni,jos se rauhoittaa kiihtynyttä mieltäsi.Mutta olen jo toivottomana havainnut sen seikan,ettei kanssasi voi käydä rakentavaa tai asiallista keskustelua saamatta silmiään täyteen noita ponnettomia parjauksiasi.

        Olen ollut yhteydessä myös psykologiliittoon,koska koen ammattietiikan vastaisena ja erittäin arveluttavana toimintana keltään ammattinaan harjoittavalta laillistetulta psykologilta,mitään hatusta heitettyjä diagnooseja kestään netissä kirjoittajasta,semminkin kun ne diagnisoinnit vaarallisuudesta yms. menivät todella pahasti pieleen.Laillistettu psykologi ei ole edes siinä asemassa,että voisi tehdä näkemättä,kuulematta tai tuntematta yhdestäkään ihmisestä kattavaa analyysiä tai diagnisoida perehtymättä hoitohistoriaan. Myös kaikkinainen terapian kirjoaan tarjoava laillisettu ja koulutettu väki on arka omasta maineestaan.

        Olihan sinulla lupa julkisesti kertoa poliisi ja psykologi ystäviesi kommentit,aika rumaa kertoilla sellaista joka luottamuksella on sinulle sanottu.

        ps. Ennustuksesi tulevasta vuodestani ei tule toteutumaan.:-) Jokainen luo itse oman tulevaisuutensa ja se kuka pahan yrittää toiselle lähetettää palaa AINA lähettäjälleen.
        Menetyksetkin kuuluvat ihmisen elämänkaareen ja niitä ei voi kukaan estää, niistä on se oppi mitä ne tarjoavat otettava hyödyksi.En nimittäin usko ennustuksiisi ja kaikken vähiten niihin satuihin ,että kukaan näkisi kenenkään kädenviivoista mitään entisiä elämiä.Satujahan toisesta aina voi keksiä,mutta nehän ovat vain satuja.


    • huhhuhhuijaa

      17.12.2013 21:31 Olli
      Vieläkään et pystynyt avoimesti tulemaan esiin Tästä illasta lähtien poistan kaikki muuta kun etu-ja sukunimellä kirjoitetut kommentit. Otapa vielä yhteyttä Eu:n ihmisoikeusistuimeen ja Pyhään Henkeen .
      Meidän keskustelut loppui tähän Edelleen olen varuillani sinun vaarallisen mielentervysongelmasi vuoksi joka tulee esille pohjattomana vihana ja kostotoimintana Moikka ,käräjillä tavataan

      • hihahhuhhaa

        Joulujuhlassa ja joulusiivoja.
        Tiistai 17.12.2013 klo 21:43
        HYVÄT BLOGINI LUKIJAT. BLOGIN KOMMENTTIOSIOSSA ON ALKANUT OLLA VIIME KUUKAUSIEN AIKANA TOISTUVASTI RIKOSOIKEUDELLISESTI TUOMITTAVIA JA MINUUN SEKÄ LÄHIHENKILÖIHINI LIITTYVIÄ TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ JA JOPA VAKAVAA UHKAA FYYSISESTI JA HENKISESTI LIITTYVIÄ KIRJOITUKSIA ,VIIMEKSI VIIME PÄIVINÄ.
        TÄSTÄ SYYSTÄ JOHTUEN KIELLÄN YLLÄPITÄJÄNÄ NIMETTÖMIEN KIRJOITUSTEN JULKAISEMISEN KOMMENTEISSA.
        KIRJOITTAJAN ON TÄSTÄ HETKESTÄ ALKAEN LAITETTAVA ETU-JA SUKUNIMENSÄ KIRJOITUKSEN YHTEYTEEN. LEMPINIMIÄ,KUTSUMANIMIÄ KOSKEE SAMA EHDOTON SÄÄNTÖ. VAIN NIILLÄKÄÄN EI KOMMENTTEJA SAA KIRJOITTAA. POISTAN NE VÄLITTÖMÄSTI JA TARVITTAESSA RYHDYN TOIMEEN MYÖS JURIDISESTI

        SIIS JOKA KOMMENTTIIN SEKÄ ETUNIMI ETTÄ SUKUNIMI. SIVUJEN YLLÄPITÄJÄNÄ HALLITSEN SIVUJANI JA SEN TOIMINTAA.
        OLEN PAHOILLANI ASIALLISIA KOMMENTTEJA MINUSTA TAI LÄHIHENKILÖISTÄ KIRJOITTANEIDEN PUOLESTA. MUTTA NOISTA KOMMENTTIOSIOISTA ON TULLUT TÄMÄN VUODEN AIKANA JA ETENKIN VIIME VIIKKOINA VIHAKIRJOITUSTEN PURKUKANAVIA
        kIRKKONUMMELLA 17.12 .2013
        OLLI KALAJOKI
        BLOGINSA YLLÄPITÄJÄ JA MASTEROIJA


      • huhhuhuijaa
        hihahhuhhaa kirjoitti:

        Joulujuhlassa ja joulusiivoja.
        Tiistai 17.12.2013 klo 21:43
        HYVÄT BLOGINI LUKIJAT. BLOGIN KOMMENTTIOSIOSSA ON ALKANUT OLLA VIIME KUUKAUSIEN AIKANA TOISTUVASTI RIKOSOIKEUDELLISESTI TUOMITTAVIA JA MINUUN SEKÄ LÄHIHENKILÖIHINI LIITTYVIÄ TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ JA JOPA VAKAVAA UHKAA FYYSISESTI JA HENKISESTI LIITTYVIÄ KIRJOITUKSIA ,VIIMEKSI VIIME PÄIVINÄ.
        TÄSTÄ SYYSTÄ JOHTUEN KIELLÄN YLLÄPITÄJÄNÄ NIMETTÖMIEN KIRJOITUSTEN JULKAISEMISEN KOMMENTEISSA.
        KIRJOITTAJAN ON TÄSTÄ HETKESTÄ ALKAEN LAITETTAVA ETU-JA SUKUNIMENSÄ KIRJOITUKSEN YHTEYTEEN. LEMPINIMIÄ,KUTSUMANIMIÄ KOSKEE SAMA EHDOTON SÄÄNTÖ. VAIN NIILLÄKÄÄN EI KOMMENTTEJA SAA KIRJOITTAA. POISTAN NE VÄLITTÖMÄSTI JA TARVITTAESSA RYHDYN TOIMEEN MYÖS JURIDISESTI

        SIIS JOKA KOMMENTTIIN SEKÄ ETUNIMI ETTÄ SUKUNIMI. SIVUJEN YLLÄPITÄJÄNÄ HALLITSEN SIVUJANI JA SEN TOIMINTAA.
        OLEN PAHOILLANI ASIALLISIA KOMMENTTEJA MINUSTA TAI LÄHIHENKILÖISTÄ KIRJOITTANEIDEN PUOLESTA. MUTTA NOISTA KOMMENTTIOSIOISTA ON TULLUT TÄMÄN VUODEN AIKANA JA ETENKIN VIIME VIIKKOINA VIHAKIRJOITUSTEN PURKUKANAVIA
        kIRKKONUMMELLA 17.12 .2013
        OLLI KALAJOKI
        BLOGINSA YLLÄPITÄJÄ JA MASTEROIJA

        "VIIME KUUKAUSIEN AIKANA TOISTUVASTI RIKOSOIKEUDELLISESTI TUOMITTAVIA JA MINUUN SEKÄ LÄHIHENKILÖIHINI LIITTYVIÄ TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ JA JOPA VAKAVAA UHKAA FYYSISESTI JA HENKISESTI LIITTYVIÄ KIRJOITUKSIA ,"

        Nämä txt haluaisin nähdä :) kummasti en ole nähnyt mitään tuohon viittaavaa.

        Mutta jos jaksaa ja lukee hänen parin vuoden takaisia kirjoituksiaan niin kuulostaa ihan smalta, silloin oli vaan eri ihmiset syypäitä kaikkeen ja hänessä itsessään ei ollut silloinkaanmitään vikaa.


      • Outoa outoa ???
        huhhuhuijaa kirjoitti:

        "VIIME KUUKAUSIEN AIKANA TOISTUVASTI RIKOSOIKEUDELLISESTI TUOMITTAVIA JA MINUUN SEKÄ LÄHIHENKILÖIHINI LIITTYVIÄ TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ JA JOPA VAKAVAA UHKAA FYYSISESTI JA HENKISESTI LIITTYVIÄ KIRJOITUKSIA ,"

        Nämä txt haluaisin nähdä :) kummasti en ole nähnyt mitään tuohon viittaavaa.

        Mutta jos jaksaa ja lukee hänen parin vuoden takaisia kirjoituksiaan niin kuulostaa ihan smalta, silloin oli vaan eri ihmiset syypäitä kaikkeen ja hänessä itsessään ei ollut silloinkaanmitään vikaa.

        Ei ole mitään sellaisia kirjoituksia kuten noista postauksista voi jokainen itse todeta.Asiasta on nyt infottu myös nettipoliisia ja toivottavasti ryhtyvät toimiin tämän raivohullun suhteen.

        Tuo ihminen ei kertakaikkiaan pysty keskustelemaan yhtään mistään asiallisesti ja näkee rivien välistä sellaisia juttuja joita kukaan muu näe.Mutta onhan hän Suomen paras selvännäkijä :-))))))

        Eikö poliiseilla oikeasti ole OIKEITA rikoksia selvitettävänään jos tuo on totta mitä hän kirjoittelee että tehtailee jatkuvia kunnianloukkaus syytteitä?? Ja millä ihmeellä ne syytteet menee läpi vai vääristeleekö hän jälkikäteen ihmisten kirjoituksia???


    • JuliaHuliahuijaus

      Miksi pitää nimi kirjoittaa kun Ollihan tarkistaa kuitenkin mistä ID Numerosta on kommentit tulleet :D

      On kylllä hauskaa seurattavaa nämä hänen kirjoitukset :D

      • Hui kauheeta...

        Ainoa vaan että anonyymistä palvelimesta kirjoitetut viestit näyttävät sen IP:een (ei ID:een) tulevan milloin miltäkin serveriltä ympäri maailmaa,
        Täysin laillista käyttää sellaista palvelinta.Amerikassa liki kaikki jotka haluavat turvata itsensä ja perheensä kaikilta nettihulluilta käyttävät tätä mahdollisuutta.Se on tervettä itsesuojeluvaistoa.

        Yksikään blogin pitäjä ei voi vaatia ihmisiä kertomaan oikeita nimiään! Sellaiset vaatimukset loukkaavat ihmisten yksityisyyttä.JOKAISELLA on oikeus kirjoittaa nimimerkillä ja pysyä anonyyminä jos niin haluaa ja toivottavasti kukaan ei tuolle oikeaa nimeään kerro sillä hän näyttää olevan täysin hallitsematon itsensä ja juttujensa kanssa. :-(

        Itse olen nyt päättänyt etten käy enää lukemassa noita hullunhuuruisia sepustuksia ja kaikille aijon kertoa etteivät missään tapauksessa käytä tämän herran palveluksia elleivät halua joutua mieleltään epätasapainoisen yksilön kanssa tekemisiin.Jokainenhan voi hänen juttujaan lukiessa sen todeksi todeta että näin on. :-/


    • huhhuijaa

      Puhdistusta ja kauniita lauluja
      Keskiviikko 18.12.2013 klo 22:16
      LISÄYKSENÄ EILISEEN . KESKUSTELUPALSTALLE SAA EDELLEEN LAITTAA TULEVAISUUTEEN LIITTYVIÄ KYSYMYKSIÄ NIMIMERKILLÄ . NIMIMERKKIKIELTO KOSKEE VAAN BLOGIKOMMENTTEJA JA MUITA KUN "ENNUSTUSKYSYMYKSIÄ".

      http://www.ollintarinaa.net/blogi.html

      • pettynythäneenkauan

        Miksi ihmiset kähettävät hänelle kysymyksiä koska hänhän on usein kertonut ettei osaa ennustaa kuin käden viivoista? Ja häntähän vituttaa kun ihmiset kehtaavat häneltä ilmaiseksi pyytää ennustuksia.

        Sääliksi käy näitä epätoivoisia ihmisiä :( :(


      • jep jep

        Tuon blogin nimeksi sopisi kyllä paljon paremmin "ollin narinaa ja muuta vittuilua kaikille,käräjillä taas tavataan" :-D


    • huhhhuijaaario

      Miten Olli näet nykyään näin netinkin välityksellä ??

      Olli Re: Mies 26.12.2013 12:31
      Jos oikein varman ,ja luotettavan ennustuksen haluaa niin kyllä edelleen pitää tulla kädestäkatsottavaksi. Nämähän nämä nettiennustukset ovat pelkkään intuitioon perustuvia ja itse en niitä pidä mitenkään niin varmoina .Puuttuu ainutlaatuiset kädenviivat ja henkilökohtaisen tapaamisen energiayhteydet. Siksi nämä ovat kuten olen toistuvasti korteilla pysty kukaan mitään oikein näkemään lyhyitä "huomioita"Voi mennä 100% oikein tai väärin tai siltä väliltä,todennäköisemmin.

      • exxxxxasiakas

        luotettavaa ennustusta ei ole saanut henk.kohtaisestikkaan,että se siitä,mikään ei toteutunut.


    • huhhuijaax

      Harmi kun ei kukaan kommentoi sinne enään :( Oli hauskaa seurata :) Noh ei mene kauaan kun keksii uuden syyn jollekkin avautua. :D Menee aika tasaisesti puolen vuoden välein. Aina joku/jotkut pilaavat hänen suhteen/työnsä tms.

      Harmittaa kun Julian piti kommentoida asiaa mutta ei sitten uskaltanutkaan?

      • Näin se menee

        Jos ihminen on vanhan miehen mielikuvitusta ei voi vastata. :-)
        Oli muuten jo avautunut blogiinsa sellaista tekstiä että olisi voinut nyt joutua itse maksumieheksi vaan poisti sen ei vaan tajunnut että netti ei unohda poistettujaan..
        Tässä alku loput voi etsiä kiinostuneet itse ;-D

        7 tuntia sitten - Olli Kalajoki ..... asiantuntijat mulle viestiä laittaneet ja jotkut soittaneetkin että otit Olli erittäin tärkeän asian esille Suorastaan hengenvaarallista ...jne paskan lätinää..

        Ei siihen blogin kommentteihin kukaan enää viitsi kirjoittaa kun se blogisti rikkoo lakia ja paljastelee ihmisten tunnistetietoja ja hyökkää silmille niine karmeine herjoineen.Antaa ihmisen maata omissa tekosissaan kyllä se kohta taas jostain saa megaraivarit usko pois.


    • AIkasHiljaistaollapa

      Keskiviikko 18.12.2013 klo 22:16
      LISÄYKSENÄ EILISEEN . KESKUSTELUPALSTALLE SAA EDELLEEN LAITTAA TULEVAISUUTEEN LIITTYVIÄ KYSYMYKSIÄ NIMIMERKILLÄ . NIMIMERKKIKIELTO KOSKEE VAAN BLOGIKOMMENTTEJA JA MUITA KUN "ENNUSTUSKYSYMYKSIÄ".


      HEH Ja nyt

      Olli Re: Kerrohan "tyhmälle" 2.1.2014 21:28
      Tuossa aikaisemmin ilmoitin että tämänkaltaisiin keskusteluketjuihin jotka eivät liity selvänäkökysymyksiin on laitettava kommentoijan etu-ja sukunimi. Muuten joudun poistamaan koko ketjun Joistakin ketjun kirjoituksista on menossa rikostutkinta. En kommentoi nyt enää muuten mutta viisaille ihmisille se kertoo kaiken että 34 vuotta tuli tänään täyteen kun olen toiminut selvänäkijänä.Huijarit ei toimi näin monta vuotta ,he putoavat joukosta pois alle viiden vuoden Sekin on alalla toimivista nähty. Tyhmille en viitsi enkä halua selittää mitään sillä tyhjällä vihaenergialla yhdistettynä tyhmään päähän ei kyseiset henkilöt näe totuutta
      KAIKILLE MUILLE KUIN SELVÄNÄKÖKYSYMYKSIÄ ELÄMÄÄNSÄ KYSYVILLE .KOMMENTTIIN ON LAITETTAVA KIRJOITTAJAN ETU -JA SUKUNIMI. TARVITTAESSA TARKISTAN OVATKO NIMET OIKEITA.nIMETTÖMÄT KOMMENTIT POISTAN. KIITOS.

      • huhhuhhuijaari

        Hih, millä hän tarkistaa onko nimet oikeita?? Eikö ennustaja näe sitä asiaa? :D :D


      • Tiedoksi
        huhhuhhuijaari kirjoitti:

        Hih, millä hän tarkistaa onko nimet oikeita?? Eikö ennustaja näe sitä asiaa? :D :D

        Ei mitenkään pysty sellaisia tarkistamaan.Ja se rikostutkinta koskeen nimenomaan hänen omia kahden hänen "ystävänsä" herjausw kirjoituksian tuossa ketjussa!
        Että jos toisin yrittää asian vääntää ei pysy totuudessa.


    • huhhuijarii?

      Asianajajani kanssa keskusteltiin kahdesta oikeudenistunnosta jolla haen kunniaani loukanneilta rahat.Ovat tässä talvella. Se helpottaa huomattavasti laskujen maksujen mahdollisuutta Korvaukset tulevat olemaan huomattavat Mun ei tarvi maksaa mitään koska nimimerkkiä ei voi loukata. Mua sen sijaan valheellisesti ja nimellä loukattiin.Siitäkin sitten oikeudenkäyntien jälkeen enemmän. Ihanaa kun mulle vittuillaan nimimerkkien suojassa.Mulle se sopii.On rahapula. Nämä hommat liittyy kyllä facen puolelle,siellä kunnianloukkaus ym naisilta joilta tienaan omalla nimellä tuli.

      http://ollintarinaa.net/

    • Tyhmää riidellä

      Ihan vapaaehtoista on mennä toisen ihmisen blogia lukemaan tai sinne kommentoimaan ja kyselemään, kukaan ei tällaiseen pakota.

      Miksi vetää päätänsä sellaisille areenoille jotka ärsyttää, ei muuta kuin riidanhalu mielessä jäädään riitelemään ja hakeudutaan yhä uudelleen närppimään.

      Pysyy poissa jos ei miellytä toisen tyyli tai elämäntapa.

      Kiusata nyt vanhaa miestä, hävetkää.
      Tyhmää on riidellä, mutta tyhmempää haastaa riitaa.

    • Huhuhhuiriks

      Kiusata vanhaa miestä??? :D :D Kukas siellä kirjoitteleekaan? :D

      • hyviä ihmisiä.

        Mitä tarkoitat?
        Ihan omituista touhua täällä, miksi pitää olla ilkeä toisille ihmisille, elämä on muutenkin liian lyhyt.
        Kiusaajia tulee aina ihmeteltyä, että mitä heidän päässään liikkuu.


      • Kuka kiusaa ja ketä?
        hyviä ihmisiä. kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?
        Ihan omituista touhua täällä, miksi pitää olla ilkeä toisille ihmisille, elämä on muutenkin liian lyhyt.
        Kiusaajia tulee aina ihmeteltyä, että mitä heidän päässään liikkuu.

        Lues tuon puolustamasi "vanhan miehen" omia ilkeilyitä ja nimittelyjä ihmisistä.
        Mitä kiusaamista se on että saattaa kaiken kansan tietoisuuteen millainen on ihminen joka sanoo itseään auttajaksi.Kuinka moni haluaa apua ihmiseltä joka avoimesti kertoilee rahastavansa ihmisiä jatkuvilla kunnianloukkaus syytteillä.Nimittelee ihmisiä hulluiksi yms. keksii tarinoita ja poistaa kaiken sellaisen jossa hänet joku on saanut kiinni pötypuheesta.
        Jos kerran itse tuo itsensä esille julkisesti ja tekee rahasta sellaista työtä jolle jotain vastinettakin pitäisi saada onko se sinusta kiusaamista että pistää ihmiset hiukan miettimään mihin tai kelle rahojaan aikoo tuhlata.

        Kyllähän kaikkia arvioidaan ja arvostellaan mutta tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä en kyllä ole vielä yli 30 vuoden aikana kun olen rajatiedon juttujen piirissä kulkenut nähnyt kenenkään toisen itseään auttajaksi/näkijäksi mainostavan käyttäneen.
        Luokatonta touhua tosiaan ihmiseltä joka on jo eläkeiänkin saavuttanut.Eikö elämä ole opettanut mitään edes käytöstapoja?

        Itse en menisi näkijälle joka riehuu netissä ihmisiä nimitellen ja oikeustoimilla uhkaillen. :-(


      • sitä vaan ihmetellää
        Kuka kiusaa ja ketä? kirjoitti:

        Lues tuon puolustamasi "vanhan miehen" omia ilkeilyitä ja nimittelyjä ihmisistä.
        Mitä kiusaamista se on että saattaa kaiken kansan tietoisuuteen millainen on ihminen joka sanoo itseään auttajaksi.Kuinka moni haluaa apua ihmiseltä joka avoimesti kertoilee rahastavansa ihmisiä jatkuvilla kunnianloukkaus syytteillä.Nimittelee ihmisiä hulluiksi yms. keksii tarinoita ja poistaa kaiken sellaisen jossa hänet joku on saanut kiinni pötypuheesta.
        Jos kerran itse tuo itsensä esille julkisesti ja tekee rahasta sellaista työtä jolle jotain vastinettakin pitäisi saada onko se sinusta kiusaamista että pistää ihmiset hiukan miettimään mihin tai kelle rahojaan aikoo tuhlata.

        Kyllähän kaikkia arvioidaan ja arvostellaan mutta tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä en kyllä ole vielä yli 30 vuoden aikana kun olen rajatiedon juttujen piirissä kulkenut nähnyt kenenkään toisen itseään auttajaksi/näkijäksi mainostavan käyttäneen.
        Luokatonta touhua tosiaan ihmiseltä joka on jo eläkeiänkin saavuttanut.Eikö elämä ole opettanut mitään edes käytöstapoja?

        Itse en menisi näkijälle joka riehuu netissä ihmisiä nimitellen ja oikeustoimilla uhkaillen. :-(

        "Luokatonta touhua tosiaan ihmiseltä joka on jo eläkeiänkin saavuttanut.Eikö elämä ole opettanut mitään edes käytöstapoja?

        Itse en menisi näkijälle joka riehuu netissä ihmisiä nimitellen ja oikeustoimilla uhkaillen. :-( "

        Sitä täällä vaan me ihmetellään, että että miksi siis sitten mennä luokattomana pitämänsä ihmisen blogiin pällistelemään huonoja käytöstapoja sun muita jos niin kovasti korpeaa.

        Vapaaehtoistahan se on, niin kuin kysyminen ja vastaaminenkin.
        Ja kyllä kait jokainen tietää että onnistumisprosentti ennusteluissa tokko sataa on.

        Miksette puhalla syvään -- ja anna olla-
        mukavampaakin tekemistä on millä elämänsä täyttää, mutta jokainen toki toimii luonteensa ja mielihalujensa pohjalta -- kunhan nyt täältä sivusta ihmeteletiin että mitä ihme touhua tommonenkin kiivas riitely jonkun ennustajaukkelin kanssa on.

        (ja joku muuten ryntäsi heti muka tietäväisenä virnuilemaan siihen nimimerkillä "huhuhuiriks" ja väittämään että kirjoittaja on kyseinen riitakumppani... sekin oli aika omituista tai melkeinpä vainoharhaista touhua joltakin )


    • Huhuhhuiriks

      En kyllä tarkoittanut että olisi itse ennustaja kirjoittanut.. Etköhän ole hänen joku ex.
      Hänen puheiden mukaan hänen ex lukee keskustelupalstan viestejä ja kertoo ne hänelle, ja hän taas saa helppoa rahaa kun nostaa kunnianloukkaussyytteen...

      • mietihän järjellä.

        Olen ihan palstan tavislukija, eli sinulla taitaa olla mahtavan vilkas mielikuvitus jos ihan vakavissasi aprikoit siellä että olen joku ihme exä, en tajunnut tuotakaan mistä kysymys enkä edes halua tietää, koska kuulostaa ihan pöljältä epäillä tuommoisiakin.

        Mielestäni jotenkin totaalisen älytöntä riitely jonkun blogityypin kanssa, ei järkevää ollenkaan, mutta aika paljon näitä tällaisia ihmisiä netistä aina löytyy jotka oikeasti alkaa tappelemaan aikansa kuluksi jonkun blogipitäjän tai tässä tapauksessa tämmösen ennustustajan kanssa. MIKSI?

        Voisit kertoa muuten ihan omasta kokemuksestasi mikä motivoi juuri sinut tuollaiseen ikävään harrastukseen? Onko hän tehnyt sulle jotain pahaa vai miksi dissaat häntä? Mitä saat siitä niin kuin vastineeksi?

        Onko se jännittävää epäillä että onkohan toi joku exä tai sen nyxä joka vastaa mulle, vai olisko jopa se ihan itse voi kun jänskää hiihhiihiii- tyyliin. Kuulostaa, sori vaan,aika hassulta harrastukselta.


      • P.s vielä edelliseen
        mietihän järjellä. kirjoitti:

        Olen ihan palstan tavislukija, eli sinulla taitaa olla mahtavan vilkas mielikuvitus jos ihan vakavissasi aprikoit siellä että olen joku ihme exä, en tajunnut tuotakaan mistä kysymys enkä edes halua tietää, koska kuulostaa ihan pöljältä epäillä tuommoisiakin.

        Mielestäni jotenkin totaalisen älytöntä riitely jonkun blogityypin kanssa, ei järkevää ollenkaan, mutta aika paljon näitä tällaisia ihmisiä netistä aina löytyy jotka oikeasti alkaa tappelemaan aikansa kuluksi jonkun blogipitäjän tai tässä tapauksessa tämmösen ennustustajan kanssa. MIKSI?

        Voisit kertoa muuten ihan omasta kokemuksestasi mikä motivoi juuri sinut tuollaiseen ikävään harrastukseen? Onko hän tehnyt sulle jotain pahaa vai miksi dissaat häntä? Mitä saat siitä niin kuin vastineeksi?

        Onko se jännittävää epäillä että onkohan toi joku exä tai sen nyxä joka vastaa mulle, vai olisko jopa se ihan itse voi kun jänskää hiihhiihiii- tyyliin. Kuulostaa, sori vaan,aika hassulta harrastukselta.

        Ja tosiaan en halua pahoittaa suotta sinun mieltäsi, koska olet varmaan ihan asiallinen tyyppi netin takana ja siksi ihmettelenkin miksi kulutat aikaasi ja osaamistasi joutavaan pään aukomiseen jollekkin blogityypillejota tuskin henkilökohtaisesti tunnet.

        Netissä esimerkiksi löytyy niin älyttömän paljon blogeja että aivan varmasti jokaisen kirjoittajan tekstistä löytyy jos oikein etsii jotain täysin ärsyttävää tai suututtavaa.

        Eli jos ihmisellä on taipumuksia ottaa itteensä joidenkin elämäntyylistä tai vastaavista jostain tempauksista mitä nyt joku tekee, niin eikö kannattaisi välttää tommosia areenoja missä ihmiset kertoilee elämästään varsin avoimesti ja muuta vastaavaa.


        Mutta tosiaan , kunhan ihmettelin, pärjäile.


    • huhhuijariko?Khyyl

      Samaa voin sinulta kysyä kun jaksat kovin vastailla tänne? Miksi luet näitä palstoja?

      • eiexvaimoke

        Täytyyhän tämän jonkun nostaa AINA esille ollista kun kymysys heh.........sitä tää ihmettelijä tekee,mainosta se on pienikin...


    • jepulis-jee

      "Samaa voin sinulta kysyä kun jaksat kovin vastailla tänne? Miksi luet näitä palstoja?"

      Mielenkiinnosta.
      Mutta en riidanhalusta.

      Sovussa on ihmisen hyvä elää.
      Siksi suosittelen sitä jokaiselle.

    • hihihiii

      No,jopas jotakin. Aikansa Kalajoki on kiusannut ja haukkunut ihmisiä,lähettänyt pahaa ja kironnut heitä

    • MEEDIOtOnHUIJAREITAoY

      Ite ollu mukana vetää kylmäks sitä tyttöparkaa. Hulluja kaikki nuo meediot.. Ei se ole edes kunnon ammatti. Itsekki olisin päässy meedion hommiin, mutta ku kyseenalaistin työnantajan, että ei kai se oikeasti ite usko summamutikassa arvailuja. Esim itse tunnen kuinka joku tättä tekstiä lukeva ihminen on viimeaikoina menettänyt tärkeän ihmisen.. sit vaikka asia tapahtui yllättäen, niin se kuittaa tän mun pikasen meedioinnin. Toivottavasti ihmiset ei mee näihi huijauksii. Itsestäänselviä asioita ja epäilyksiä ladellaa mitä ehitää ja kiitetään rahoista.

      • eivaankäsitä

        Mikä sua risoo? kun nostit näin vanhan jutun esiin? ihmettelen suuresti


      • mukamasmeedio

        Meedion hommia voi tehdä yksityisesti, ei kaikki ole työnantajan palveluksessa, joten jos muka olet niin hyvä niin miksi et tee yksityisesti sitä hommaa vaan haukut vaan muita


      • huhhuitaas

        sä sanot että hulluja kaikki meediot ja sit perään että olisit ite päässyt meedion hommiin, ootte te jänniä tyyppejä kun ette aina mieti loppuun asti mitä kirjoitatte


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe