Mihin hintaan olette saaneet Fordiliikkeestä talvirengaspaketteja?
Siis uuteen 2011 Focukseen.
Minkä kokoiset renkaat olette ottaneet?
Aluvanteet + talvirenkaat
7
274
Vastaukset
- ........
Minulla on vuoden 2008 mallin Focus. Siinä kesärenkaat ovat kokoa 205/55-16, mutta talvirenkaat otin kokoa 195/60-15. Talvirenkaat kannattaa ottaa kapeampana. Uudessa Focuksessa lienevät ihan samat vaihtoehdot, minulle tulivat kaupan yhteydessä kahdet renkaat ja kummatkin kevytmetalivanteilla.
- Jontsi
Titanium mallisilla 16" aluvanteilla ja Conti Ice Contact nastapyörillä hiukan alta 1200 €.
Rengaskoko 215/55-16.- Hermanni17
Elikkä Titanium varustuksella ja 1.6 koneella ford toimitti saman kokoiset talvirenkaat kuin kesärenkaat?
215/55-16
Mitä muita kokoja voi valita? Eiköhän 205/55 tai 205/60 käy yhtä hyvin ja olisivat vähän halvemmat ja samalla kapeammat. - Jontsi
Hermanni17 kirjoitti:
Elikkä Titanium varustuksella ja 1.6 koneella ford toimitti saman kokoiset talvirenkaat kuin kesärenkaat?
215/55-16
Mitä muita kokoja voi valita? Eiköhän 205/55 tai 205/60 käy yhtä hyvin ja olisivat vähän halvemmat ja samalla kapeammat.Juuri näin. Ei edes keskusteltu muun kokoisista renkaista.
Elikkä nyt on samankokoiset renkaat ja samanlaiset aluvanteet kesä- ja talvipyörissä.
- Fordforever
Tonnilla saa alkuperäisvanteilla ja vaihtoehtoisesti Nokian, Contin tai Misukan kumeilla. Toki tinkaamaan joutuu. 1350 e ne pyytää eli yrittävät tehdä yhtä paljon kate-euroja kuin autostakin saavat, mutta tonniin kyllä myyvät, jotta kaupan saavat.
- ensifocus
Mistäpäin saa tonnilla merkkiliikkeestä kyseisen paketin?
- Fordforever
ensifocus kirjoitti:
Mistäpäin saa tonnilla merkkiliikkeestä kyseisen paketin?
Tuskin mistään, mutta autokauppaa tehdessä saattaa saada tingattua, jotta saavat kaupan tehtyä. Tuskin jälkeenpäin saa millään mistään siihen hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560