Olen aika hämilläni, kun tällainen vaiva on tullut vasta lähiaikoina. Migreeniä minulla on ollut ihan lapsesta lähtien ja minulla on siihen lääkitys ja tiedän mitä pitää välttää, jottei kohtausta saisi. Olen aina myöskin tykännyt saunomisesta, mutta nyt on alkanut tulemaan todella rajuja migreenikohtauksia saunan jälkeen! Onko muilla tätä? Kuumuus sen varmaan aiheuttaa ja jotkut verenkiertojutut, mutta enpähän ole tämmöisestä aikaisempaan kuullut. Pää alkaa jyskyttää miltei välittömästi saunasta tultua ja oksettaa ihan hirveästi. Jos sitä haluaa saunasta vielä nauttia niin kai tarvitsee estolääke ottaa ennen sitä. Mutta ihmettelen MIKSI VASTA NYT!?
Sauna aiheuttaa migreenikohtauksen
Saunalove<3
2
314
Vastaukset
- Alibaba1
Sitä en tiedä miksi vasta nyt. Ittellä sauna aiheuttaa myös migreeniä. Olen hankkinut sellaisen pakastimessa pidettävän geelikypärän, jonka laitan päähäni, plus paksun villapipon senpäälle. Sauna mx 70C ja 20 min. Juon lauteilla vettä hyvän määrän ja vilvoittelen lopuksi kunnolla. Näillä eväin voi saunoa, muuten takuumigreeni viim seur. aamuna.Ja vaan yhet löylyt!
- wlhvg
Sama juttu kuin aloittajalla tapahtunut mulle muutama kerran, liittynee siihen lämmön voimasta laajentuviin verisuoniin ja saunan jälken niiden palautuessa eli supistuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715