Hei keskiyö! Tämä on minulle jännä ajatus. Näetkö minun sylissä lähiaikoina tyttäreni lasta. VAi Jääkö hän ilman lapsensaantia.Uranainen.. Vai näetkö kuvina olisikin ottolapsi eikä itse tehty.. Hänen mieskin työtön .
Välillä minulla sylissä siskoni lapsi vajaa vuoden ikäinen.
Poikakin minulla on mutta nuori lukioikäinen.
Näetkö tuleeko minun terveys takaisin ja pääsen huippukuntoon jotenkin...
Keskiyölle
4
<50
Vastaukset
Hei
en näe sinua huippukunnossa, mutta hyvässä kunnossa varmasti.
etkä ole koskaan huippu-urheilija kai ollutkaan?
tyttäresi kohdalla lapsi voisi olla ajankohtainen melko kypsällä iällä, hän voisi olla n. 40v saadessaan lapsen.
tyttäresi ei ole kovin onnellinen ja hän työntää kaiken energiansa työhön. se on hänen tapansa päästä eteenpäin elämässään.
poikasi kautta sinusta tulee myös mummo, hän saa enemmän kuin yhden lapsen.
mutta älähän murehdi, on elämässä paljon hyviä asioita!
t: Keskiyö- millainen tuleva...
Kiitos keskiyö! No en huippurheilija en. No kuiteskin aika kova kunto jolla olen vuosia päässyt eteenpäin kun sairastellu noita astma virus sairauksia.
Haaveeni on päästä uudestaan juoksemaan pikkuhiljaa kävelyn sijasta osaksi.
Niinpä tyttäreni on todella tehnyt kovan työn uraansa nähden kirjakin nyt sivutuotteena ilmestyy,, en tiedä sitten menestyykö kirja.
Hänen elämässään hyvä mies ja paljon tekemistä ei ehkä kaikkien tarvii sitä lasta.
Hymyilytti pojastani todella hän tekee niitä mukuloita on vähän rennompi siskoansa. Niinkuin miehet yleensä on koulun suhteenkin. En sitten tiedä riittääkö pojalla rahkeet kunnolliseen koulutkseen. Puhuu aina ulkomaille menosta lukemaan lukion jälkeen.. Joteski aina miettiny hänellä vielä ulkomaalainen vaimo en tiiä sitten olisiko näin?
Niinpä elämässä paljon hyvää, ja en tiedä olisinko kovin pian hyvä mummo kun saan juuri poikaani isoksi.Keskitynkö vain siskon lapsen lapseen välillä. Muilla tässä iässä jo toisella kymenellä lapsen lapset, mulla vasta oma kasvamassa aikuiseksi. Ehkä näin hyvä sitten vielä 10 vuotta, jos minulla nyt ikää sitten suodaan, että näen lapsen lapset. Poika taitaa sitten olla aika nuori kun alkaa lasten tekoon näin aina miettinyt, kun oppinut helläksi huomaavaiseksi nuorukaiseksi siskon ja äitin saattelemana. Hei
oletko tutkituttanut astmasi syytä, sitä minä tässä mietiskelen. astmahan tarkoittaa, että haluaa hengittää. kaikki astmat eivät ole pölystä ja kotieläimistä johtuvia.
sinua saattavat myös kiristää jotkin menneet asiat, joita et vielä ole itsellesi täysin selvittänyt.
kirjan kirjoittaminen on kovaa työtä ja kilpailu on kamalan kovaa. tuo tytärtäsi, jos ensimmäisellä kustantajalla ei vielä nappaa. kirjan voi lähettää usealle kustantajalle yhtaikaa. seuraan mielenkiinnolla tuota kirjailijan alut-palstaa täällä suomi24:ssä ja sieltä saa paljon hyviä vinkkejä.
poikas on rehti ja kiltti, hänestä tulee hyvä mies ja isä. eikä ole varmaa, että vaimo olisi ulkomaalainen. mutta eu:n myötä monien kannattaa työskennellä myös ulkomailla, kansainvälisyys tuo väriä suomen kaupankäyntiin.
pidä sinä välillä vähän lomaakin, kun olet aina niin ahkera ja juoksentelet paikasta toiseen. hellitä ja rauhoitu, se tekee astmallesi hyvää.
t: Keskiyö- millainen tuleva,.,
Kiitoksia keskiyö! Astma puhkesi työstä vanha pöly vuosisatojen taka aineistosta jota käsittelin..
Niinpä on virusastma kun tulee räkä yskätauti.. Keuhkot vioittuivat pölystä.
Muuten voin välillä hyvin..
Mutta nyt vain tuli kaksi virusta toista en enää kestäny .. Yleiskunto tärkeä ja hoitaa hyvin yskät pois ja vahvistaa itseä... Lomaa en oikein voi pitää muuta kuin sen mitä lääkäri antanut .. Itse pitää pitää puolensa. Lähettävät nykyään töihin kuuden lääkken voimalla. En suostunu koska todella olen loppu.. ja haluan huilata.
Minun tytöllä ollut sopimus jo heti alusta asti kun alkoi vapaa-ajalla kirjoittaa työnsä ohessa. Kyselyissä toiseen firmaan jo tärppäsi.
Teki ensin sopimuksen erään firman kanssa ehdotti aiheen ja he innoistuivat ja nyt ilmestyy vuoden sisällä. Miettiny tosiaan vain tuleeko siitä menestys. vai äkkiä ale laatikkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860