Onnipekan kassa

nuori ihminen

Miten voi nuori ihminen olla kuin hidastetusta elokuvasta?

62

5507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessöör

      Onnipekka itsessäänkin on, ko huano hidastettu elokuva. Sen takii varmaa ne näyttelijätki o hidastettui...

    • Jesmam

      Tarkotat varmaan sitä tummaa, mil on silmätki puoltangos ja
      on ihan omis maailmoissaan? Hidas on, oli tänää siin ekal kassal ku
      tullaa mato osastolt päi.

      • Jesmam

        Mato kyl sopi hyvi, mut piti ol maito heheheheheh


    • ve4tb3

      matoja siellä on, ikinä en enää jalallani astu mokomaan kyttäyskauppaan
      ENKÄ EDES ALKOON, kun samasta ovesta mennään, jos mennään!

    • sinine lenkki

      Joo totanoi tuonoi siel kyl kattellaa aikas pitkää, mitä asiakkaa kärrys o.
      Mahtaaks toi tervehdyski tul sen mukkaa, paljo sisäfilet o?
      Minust se o menny aikaslai huanompaa suuntaa koko pulju ja
      ei siel kassal oo ko yks neito semmone laiha pitkätukkane, joka o
      vilpittömä ilone ja ystävälline, muut o iha helvata tympeit muijii.

      • Siinoot oikees

        et ainoo ihana .
        Varmaan ympäristö vaikuttaa sillai et tututki mimmit on ninko ois sormi persees koko ajan, vetää happamaks


    • hyvä kauppa

      Mitä vikka siinä kaupasa mukamas on kaikki sinne menee vapaaehtosesti ei kenenkää pakottamana turhaa itkeä surkeuttansa haukkumalla kyseistä kauppaa selän takana!

      • manit pois

        Tervetuloa kaikki ostoksille ikään asemaan ja sukupuoleen katsomatta olette sydämellisesti tervetulleita


      • wyyytwyy

        Esimerkiksi se, että Kauppias (LP-itse) meni eilen illalla, klo 17:42 (lauantai 10.9.) kaffelin ovesta kahden koiransa kanssa kyttäämään henkilökuntaansa.

        Kytätköön henkilökuntaansa tai vaikkapa asiakkaitaankin, mutta pitäköön koiransa pois tiloista joissa valmistetaan myytäviä elintarvikkeita. Niin: näitä koiruuksia säilytetään omistajan oikeudella kaffelin keittiötiloissa.

        PITÄÄKÖ TÄSTÄ TEHDÄ ILMOITUS TERVEYSTARKASTAJALLE,
        vai onko hänetkin VOIDELTU (tai uhkailtu)


      • mentiin
        manit pois kirjoitti:

        Tervetuloa kaikki ostoksille ikään asemaan ja sukupuoleen katsomatta olette sydämellisesti tervetulleita

        Juu kaikki tullaan ostoksille


    • paskaa kengänpohjass

      Älä valita. Eihän markkinoillekaan saa viedä koiria myyntiaikaan ja enemmän siellä piskejä on kun ihmisiä. Joka kaupungissa.

      • Ei paskaa kengissä

        Mutta siltikään koiria ei saa viedä ruokakauppaan missä tehdään ja myydään sapuskaa


    • Nakkilalainen perhe

      Juu, samaa mieltä siitä, että asiakkaan saapuessa kassalle tervehditään, sekä JOS asiakas kiittää ja toivottaa päivänjatkot, niin jotakin tahdikasta siihen kuuluu vastata. Olen 3 kertaa asioinut ko. liikkeessä, joka on muuten asiallisen oloinen. ja mielellään kannattaisin oman kunnan palveluja, mutta tuo karvas loppumaku kaupasta poistuessa aiheutti sen, että vastedes asioin perheineni vain Harjavallassa tai Porin suunnalla.
      Palveluammatissa (kassalla) EI puhuta paskaa vieressä notkuvien työkavereitten tai naapurinmammojen kanssa!
      Tai edes teeskennellään, että jokainen asiakas, joka teidänkin palkat maksaa, merkitsee jotain.
      Kauppiaan kannattaa ottaa ihan vakavissaan kaikki nämä valitukset- kyllä ne ovat perusteltuja.

    • niinpä niin

      kävin joku kerta ehtoosti kyseisessä kaupassa ja olin kassalla kun näin yrittäjä perheen äidin ottavan paljailla käsillään irtokarkki laatikosta karkin jonka pisteli suihinsa muina miehinä, ikinä en enää osta irtokarkkeja sieltä.
      ja kassa henkilökunnassa olisi kyllä parantamisen varaa, itse olen suht nuori henkilö (alle 30) ja minua ennen kassalta lähtenyt henkilö(vanhempi nainen) sai iloisen hein ja kiitti hein, itselleni sanottiin tympeästi hei ja takana tuleva (vanhempi nainen) sai myös iloisen hein ja kun sain pakattua tavarat ja sanoin kiitti moi, niin minulle ei vastattu mutta kuulin kun takanani ollut asiakas lähti niin hänelle kyllä sanottiin. kyseisessä kaupassa ei ole kuin muutama mukava kassa neiti joilta saa tervehdykset mennen tullen. asiakaspalvelu koulutus voisi olla monelle ajankohtainen...

    • ttryyd v

      Omistajan oikeudella saa varmaankin syödä irtokarkkeja miten huvittaa. Se on sitä luonnollista hävikkiä. Arvonlisäveron- ja muun kiertoa sensijaaan on se että omistajan koirat syövät kassan ohi ylväästi kannettua sisäfilettä. Ja lomareissuja varten autot pakataan pirkalla, niin ikään ohi kassan, ettei tartte lomapaikan kalliita kauppoja kannattaa.

      Omistajan yksityisotot vaihto-omaisuudesta ovat veronalaista tuloa ottajalleen. Kun niitä ei lyödä kassaan, ne ovat verovähennyskelpoista hävikkiä; tappiota.

      Taidan alkaa k-kauppiaaksi. Itsenäiseksi. Sellaiseksi jonka kaupassa ei ole keskon valtaa muuta kuin se iso K-valomaisnos katolla.

      • niinpä niin

        jep. ymmärrän sen että omistajana sieltä napsitaan karkkia mutta ihan hygienia syistä käsiä ei sinne kippaan kuulu laittaa vaikka kuinka olisi omistaja. miksei voinut kauhalla ottaa pussiin jos niin kovasti teki mieli...


      • Eikavaan oo

        taas alkanu kassakaappejakin katoomaan?


    • pöyristynyt

      Olin mieheni kanssa siellä juuri kassalla. Mies otti kortin kesken maksun pois koneesta, koska kone käski niin. Kassa rupes ivallisesti nälvimään ettei sitä olisi kuullut ottaa pois, että pistetäämpäs uudestaan maksu alusta. Taas sama juttu, kone käski ottaa kortin pois. Kassa ei meinannu housuissansa pysyä kun mieheni teki mitä kone käski. Kolmannella kerralla onnistui, mutta kassa ei ollut pahoillaan tapahtuneesta, ei edes tervehtinyt. Se ei ole varmaankaan asiakkaan vika jos heidän koneensa ei toimi!!

    • Se vaan onniin

      että isännän elkeet tarttuvat renkiin

    • Eurolla

      Tulkaa kaupoille kyllä se kannattaa hyvää tavaraa kilpailukykyiseen hintaan,

      • wanhenevaa tawaraa

        sikakalliilla ja ylenkatsetta ja pilkantekoa kaupanpäälle


      • hymyillä saa

        Kaupoille mennää semmosii paikkoihi misä ei kauppias tai muu henkilökunta oo asiakkaita kohtaa niinko muuleja ko sattuu naamat vastatusten.


      • kajakajaka
        hymyillä saa kirjoitti:

        Kaupoille mennää semmosii paikkoihi misä ei kauppias tai muu henkilökunta oo asiakkaita kohtaa niinko muuleja ko sattuu naamat vastatusten.

        Mä haluan mennä sellasen/ ja menen, jossa en törmää kauppiaaseen millään muotoa.
        Joskus kauan sitten kävin onnarissa, ja hämmästyin todella sitä omistajan kyyläämistä hyllyjen välissä. Vasta jälkeen päin kuulin että se on talon tapa.

        Kaupassakäynti ei ole minulle mikään sosiaalinen tapaus. Tavarat kassiin ja rahat kassalle. Siinä ei ole mitään monimutkaista.


      • Varma a
        kajakajaka kirjoitti:

        Mä haluan mennä sellasen/ ja menen, jossa en törmää kauppiaaseen millään muotoa.
        Joskus kauan sitten kävin onnarissa, ja hämmästyin todella sitä omistajan kyyläämistä hyllyjen välissä. Vasta jälkeen päin kuulin että se on talon tapa.

        Kaupassakäynti ei ole minulle mikään sosiaalinen tapaus. Tavarat kassiin ja rahat kassalle. Siinä ei ole mitään monimutkaista.

        Ketään ei kyllä kytätä eikä varmasti ole talon tapa


    • Have a nice day!

      Yksi kassoista ansaitsisi rintaan pinssin "1. palkinto erinomaisesta palvelusta". Ystävällinen ja hymyilevä - aidosti. Toivoisi hänelle siitä arvostusta, koska se oikeasti vaikuttaa mielipiteeseen koko kaupasta, kuten tältäkin palstalta on havaittavissa.

      Tämä pitkähiuksinen kassamyyjä, josta joku jo aiemmin taisi kirjoittaa, on hyvä esimerkki monelle muulle. Mestarimyyjä. Voisi siirtyä kassojen esimieheksi, antaa esimerkkiä siitä, miten asiakas kohdataan oikein.

      Joskus joku voi olla hidas ja "muissa maailmoissa", miten elämä on päivää kuljettanutkin, mutta ainainen tympeys ja hymyilemättömyys ei kai kuulu kassan ominaisuuksiin?

      • taustakyylät tuntien

        ei oo ihme että vakavaksi vetää


      • Upee aikunen

        nainen.On.


    • Myö vaan

      Tehkää viisaasti älkääkä asioiko kotikuntanne köö kaupassa vaan asioikaa mielummin naapurikaupunkien kaupoissa niin kuin tässä ko. Nakkilan köökaupassa tehdään.Kytätään mitä ostat ja kuinka paljon. Omistaja kyttää myös paljonko siwassa käy asiakkaita ajelee hermostuneesti siwan ohitse iltaisin. Mutta siinä köökaupassa on kytätty aina taitaa olla sukuvika. Tilanne vois olla toinen,jos saataisiin sinne omistaja muualta vois saada sen jälkeen tuoretta tavaraa eikä vanhaa kuten nyt ko. kaupasta.

    • Malakiaas

      Höpö höpö ei varmasti ajele eikä kyttää jokainen asiakas on kaupoille aivan korvaamattoman arvokas!

      • vaak vaaak rääk

        Teitillä näyttäisolevan lääkityksen vaihdonaika. Käykää lääkärissä sieltä saa avun ylikieroksiin.


      • Harjavarren
        vaak vaaak rääk kirjoitti:

        Teitillä näyttäisolevan lääkityksen vaihdonaika. Käykää lääkärissä sieltä saa avun ylikieroksiin.

        huumeluolast saa lissää kierroksii


    • so not

      Maaliman tärkein asia, ruokakauppa.hehehhehehehe

      • jeess

        Kyl sääki joka päivä syöt vai eläks mukamas pyhällä hengellä jäkäti jäkä


    • Naapurin taata

      No nuoresta tuli mieleen, kävin tässä yks päivä kaupassa ja kassalla
      oli niin huvittavan näkönen neito, millä oli ihan kamalan pitkät ripset.
      Ne näytti ihan lippalakin lipalta, hyvä kun jaksoi räpsytellä.
      Hienoa, että näkee jotain niin hauskaa, että voi hymyssäsuin
      poistua kaupasta, vaikka kaupan hinnat on niin karmasevia, että hyvä etten
      sydäriä saanu.

    • käytöstavat

      Älä asioi sellaisessa kaupassa ,jossa asiakasta kohdellaan huonosti

    • 20 v nakkilalainen

      Onnari ei kyllä kauhian hyvä kauppa ole enkä sielä käy kun pakosta.. Harmi vaan kun Nakkilassa ei ole isompaa ruokakauppaa jossa oli tuoretta tavaraa ja hyväpalvelu

      • Toivon mukaan

        veijo esson ympärille rakentuu joskus sellainen monipalvelukeskus jossa hyödynnettään villilän ja koko SEN ympäristön aluetta,vaikkapa kokonainen asuinalue siihen ympärille..ja Sokos/ABC veturiksi.


      • Ei ässälle
        Toivon mukaan kirjoitti:

        veijo esson ympärille rakentuu joskus sellainen monipalvelukeskus jossa hyödynnettään villilän ja koko SEN ympäristön aluetta,vaikkapa kokonainen asuinalue siihen ympärille..ja Sokos/ABC veturiksi.

        Toivon mukaan ei. Minä en haluaisi asioida markkinoiden kalleimmassa kauppaketjussa.


      • Kaupan täti

        Kerropas nyt tädille kun olen lähes 30 vuotta ollut elintarvikealalla, että mikä siitä onnipekasta tekee huonon? Itse asioin siellä usein vapaapäivinäni ja ei se ole yhtään sen kummoisempi, tai mitenkään puutteellisempi kuin minun työpaikkani.


      • Anonyymi
        Kaupan täti kirjoitti:

        Kerropas nyt tädille kun olen lähes 30 vuotta ollut elintarvikealalla, että mikä siitä onnipekasta tekee huonon? Itse asioin siellä usein vapaapäivinäni ja ei se ole yhtään sen kummoisempi, tai mitenkään puutteellisempi kuin minun työpaikkani.

        Kyllä on omassa asenteessa vikaa, kun noin ikävä on kaupassa asiointi.
        Jos menet itse naama norsunvituillaan, niin mitä odotat.
        Itsellä on kymmenien vuosien kokemus ko.kaupasta. Miten minulle osuukaan ystävällistä palvelua ja apua saa, kun kysyy. Jos on jotain valituksen aihetta, voit sanoa myyjälle.
        Muutama ystävällinen sana myyjille ei ole keltään pois ja vastineeksi saat hyvää mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on omassa asenteessa vikaa, kun noin ikävä on kaupassa asiointi.
        Jos menet itse naama norsunvituillaan, niin mitä odotat.
        Itsellä on kymmenien vuosien kokemus ko.kaupasta. Miten minulle osuukaan ystävällistä palvelua ja apua saa, kun kysyy. Jos on jotain valituksen aihetta, voit sanoa myyjälle.
        Muutama ystävällinen sana myyjille ei ole keltään pois ja vastineeksi saat hyvää mieltä.

        Puhut asiaa.


    • Mut hei

      Eiks kaik nakkilalaiset o hitaita?

    • 20-v nakkilalainen

      kyl S-ryhmä halvempi o ku onnari ko lasketaan keskiostoksen hinta. Vaikka niillä myydäänkin aina pilkkahintaan jauhelihaa ja kaffelin lounas niistä mitä mennyt vanhaksi.

      • Olkoon kallis

        tai halpa mut monikin haluais käydä jossain muussakin kuin kuukluxklaanin kyltin alla olevassa kauppahuoneessa...ja varsinkin nakkibyyssä


      • päivän mietelause
        Olkoon kallis kirjoitti:

        tai halpa mut monikin haluais käydä jossain muussakin kuin kuukluxklaanin kyltin alla olevassa kauppahuoneessa...ja varsinkin nakkibyyssä

        Niin, ehkä nakkilalaisten perimässä saatuun kateudengeeniin sopiikin paremmin asioida osuuskauppakyltin alla. Siinä kun voitot menevät ryssämaan investointeihin, eikä yrittäjän laariin ja kauppapaikat on voideltu asiakkailta saaduilla ylisuurilla katteilla, jonka voitelun nakkikylässä saisi siskon kaiman veli jostakin kaavoitusosastolta kun koko pitäjä on sukua keskenään.
        Jos halvempaa halutaan, niin s-kauppa ei todellakaan ole halvempi, mutta Lidl, halpa-halli ja picknpay on, joten joku niistä tulisi kyseeseen, mutta tuskin mikään kauppaketju tulee tänne kun voi käydä niin, että nakkilalainen kateuksissaan asioi kuitenkin mieluummin 20 km päässä kuin omassa kylässä.
        Kuinkahan pitkälle pirkanmaalle, tai varsinaisuomeen kauppamatkat suuntautuvatkaan, jos kuntaliitossuunnitelmat onnistuvat. Meinaan vaan, että nakkilalaisen näkökulmasta harjavalta, ulvila, pori , noormarkku, luvia kuuluvat silloin nakkilaan, eikä päinvastoin ja nakkilalainen kun ei nakkilalaista voi kannattaa.


      • Kauppa aukeskin
        päivän mietelause kirjoitti:

        Niin, ehkä nakkilalaisten perimässä saatuun kateudengeeniin sopiikin paremmin asioida osuuskauppakyltin alla. Siinä kun voitot menevät ryssämaan investointeihin, eikä yrittäjän laariin ja kauppapaikat on voideltu asiakkailta saaduilla ylisuurilla katteilla, jonka voitelun nakkikylässä saisi siskon kaiman veli jostakin kaavoitusosastolta kun koko pitäjä on sukua keskenään.
        Jos halvempaa halutaan, niin s-kauppa ei todellakaan ole halvempi, mutta Lidl, halpa-halli ja picknpay on, joten joku niistä tulisi kyseeseen, mutta tuskin mikään kauppaketju tulee tänne kun voi käydä niin, että nakkilalainen kateuksissaan asioi kuitenkin mieluummin 20 km päässä kuin omassa kylässä.
        Kuinkahan pitkälle pirkanmaalle, tai varsinaisuomeen kauppamatkat suuntautuvatkaan, jos kuntaliitossuunnitelmat onnistuvat. Meinaan vaan, että nakkilalaisen näkökulmasta harjavalta, ulvila, pori , noormarkku, luvia kuuluvat silloin nakkilaan, eikä päinvastoin ja nakkilalainen kun ei nakkilalaista voi kannattaa.

        aikaisin tänään?

        Jokainen päättää kuiteskinitse missä asioitsee ihanku politiikassakin..Tawja halus suomen liitettäväks neukkulaan ja sitäkin kannatti aika moni kahdelle kaudelle.
        Tuleva päällikkö haluaa kaikkien Suolaisten kokoon kaapimat rahat lähetettäväks juutalaisten pankkiirien laariin ja Suon liittämistä Natoon,ja sitäkin kannatti aika moni..minäkin..
        Elämähän on koko elämän kestävä ketju valintoja,hyviä ja huonoja ja valintoja kahdesta huonosta ja joskus menee sekin vikaan kun tulee valittua syövän ja keuhkotaudin väliltä väärä vaihtoehto.
        Kyllä varmaan kunnan herrojakin potuttaa kun antoivat uunotta itseään aikoinaan vaikka eihän se ole omasta pussista pois,paitsi kuntauudistuksen jälkeen..viis vuotta sen jälkeen..kun kalossin kuva on haalistunut hanurissa..kepun ja sossujen työsuojelupaikat varmaankin loppuvat ainakin melko monelta sen jälkeen kun itsestään syntyvä teekutsuliike saa vallan Suolaisessakin kunnallis paikallis ja valtakunnallisessa politiikassa.

        Boonus korttia en aio näyttää kassaneitokaiselle vaikka lähdenkin Prismaan ostoksille kunhan olen hakenut seinästä käteistä,ostan kalleinta mitä rahalla saa niin paljon kuin ranteet kestää kantaa yhdellä kerralla eikä siihen päätökseen voi vaikuttaa kukaan eikä mikään.

        Siellä hymyillään kun tavataan :=)


    • eurot nakkilaan

      Älä prismaan mene Nakkilassakin on kauppa sekä alko lisäksi paljon muitakin palveluita.

      • Prismassa oli kans

        ALKO ja paljo nakkilaisii ja henkilökunta sekä asiakkaat olivat hyväntuulisen oloisia.
        Lähden sinne vielä tänään,ja tod näk sunnuntaina kans..on kodinkonehankinnat ja kenkäostokset jaöljyn tilaus ja haudalle kukkia..ja ja ja..kaikki hoituu..ja tokmannik on samas pihas ja puutarhamyymälät ja vaik mitä..


      • kirko vaiheilt
        Prismassa oli kans kirjoitti:

        ALKO ja paljo nakkilaisii ja henkilökunta sekä asiakkaat olivat hyväntuulisen oloisia.
        Lähden sinne vielä tänään,ja tod näk sunnuntaina kans..on kodinkonehankinnat ja kenkäostokset jaöljyn tilaus ja haudalle kukkia..ja ja ja..kaikki hoituu..ja tokmannik on samas pihas ja puutarhamyymälät ja vaik mitä..

        Enpä ole vielä koskaan nähnyt prismassa hyväntuulisia myyjiä, jos hyvin harvoin siellä edes ketään on. Asiakkaatkin on niitä sampolan spurguja, mutta semmonen taidat olla sinäkin.
        Mä en niinkun vaan sitten millään jaksa käsittää, että kuka viittii ajaa edestakasin 40km päästäkseen ihan hiton kalliseen prismaan ja sit viel viittii kävellä sitä hehtaarihallia tuntitolkulla eeestaas. Kyllä meijän perhe saa filettä pöytään ihan nakkilasta ja säästyy bensaa, plussaa kertyy ja kaupassa on tarjouksia, mitä prismassa ei oo koskaan ja täällä autetaan asiakasta, toisin kuin prismassa, missä myyjät kattoo nenänvarttaan pitkin. Kyl mää vaan nii kamalaste ihmettele teen järjejuoksuunne.


      • Plussaa tullee
        kirko vaiheilt kirjoitti:

        Enpä ole vielä koskaan nähnyt prismassa hyväntuulisia myyjiä, jos hyvin harvoin siellä edes ketään on. Asiakkaatkin on niitä sampolan spurguja, mutta semmonen taidat olla sinäkin.
        Mä en niinkun vaan sitten millään jaksa käsittää, että kuka viittii ajaa edestakasin 40km päästäkseen ihan hiton kalliseen prismaan ja sit viel viittii kävellä sitä hehtaarihallia tuntitolkulla eeestaas. Kyllä meijän perhe saa filettä pöytään ihan nakkilasta ja säästyy bensaa, plussaa kertyy ja kaupassa on tarjouksia, mitä prismassa ei oo koskaan ja täällä autetaan asiakasta, toisin kuin prismassa, missä myyjät kattoo nenänvarttaan pitkin. Kyl mää vaan nii kamalaste ihmettele teen järjejuoksuunne.

        ko kantaa kassan ohi..niinko tähänki asti ja kattelee pitki nokavvarttas niitä ko joutuu maksamaan ostokses..ninko tähänki asti


      • T. Made
        Plussaa tullee kirjoitti:

        ko kantaa kassan ohi..niinko tähänki asti ja kattelee pitki nokavvarttas niitä ko joutuu maksamaan ostokses..ninko tähänki asti

        Oot sää kade. hahahahahh Mee töihi.


    • köyhät kyykkyyn !

      Köyhät ei käy kalliissa kaupassa! Menen minne huvittaa. Saan rahoilleni vastinetta, jopa Nakkilan K-kaupassa. Lukutaidottomat ostavat vanhaa ruokaa.

      • Anonyymi

        Onneksi Ulvilaan valmistuu pian uusi S- kauppa siinä samalla reissulla kun hakee tuoreet ruokatavarat saa myös tankattua ja pesetettyä auton .


    • Anonyymi

      Ei se hittauskaan niin haittaa mutta ihmetyttää et kuka on työhönottaja.
      Onko pääsyvaatimuksena että on musteella töhriny ittensä,ja jos on niin mikä on syynä että pitää olla ,joka ämmä nuori tai vanhempi on sotkenu ittensä.
      Inhottaa asioida moisissa paikoissa...

      • Anonyymi

        Kaike vanhimmat kauimman sielä olleet ämmät sielä ovat kaupiaa kielikelloi perseennuolijoit jämpti on.


      • Anonyymi

        Onko pahempaa näkyä kuin tatuoitu läski?
        Kohtuutonta että kaupan kassalla asiakkaat pakotetaan katsomaan tällaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pahempaa näkyä kuin tatuoitu läski?
        Kohtuutonta että kaupan kassalla asiakkaat pakotetaan katsomaan tällaisia.

        Sama on luuviulunkin kohdalla eipä kovin häävi näky.


    • Anonyymi

      Älkää sit menkö sin, jos noi oksettaa.

    • Anonyymi

      Jos on valittamista,niin valita kauppiaalle.

      • Anonyymi

        onks sielä ylensäkää kaupiasta en on ikänä nähny.


    • Anonyymi

      Kaykö vilä joku onapekasa huvin on kalis kaupa mina menä osuskaupa .

    • Anonyymi

      Tämä aloituksessa mainittu nuori naisihminen oli alkuraskaana silloin mutta työt on siltikin hoidettava, vaikka sit umpiväsyneenä ja pahoinvoivana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe