Tiedätkö jalokivitukku.comin?
Jos tiedät niin voisitko kertoa minulle onko tässä linkissä olevat "jalokivet" aitoja
linkki:
http://www.jalokivitukku.com/12kpl-20ct-p-5185.html
jalokivet (jalokivitukku)
23
6308
Vastaukset
- jalokivihaukkatar
Uskon että kyllä, mutta laatu näyttää olevan äärimmäisen huono. Netistä pikaisesti selaamalla löysin kuvia vähän parempilaatuisista jalokivistä:
http://www.midaankulta.fi/kivivaihtoehdot.html- ruby1
Jalokivihaukkatar, miksi tuossa linkissä Midaan kullassa on ainakin safiireita ja smaragdeja kokonsa puolesta synteettisiä tai sitten jotain muuta kopiota , ei ainakaan aitoja, onkohan niillä aitojakin jalokiviä , vai pelkkiä jäljitelmiä
- Anonyymi00020
Tuolla näyttää olevan synteettisiä ja "aitoja".
Kumpiakin löytyy, sitä ihmettelen kun koetin tilata, tilaus kaavakkeessa kysyttiin henkilötunnusta! Jäi muuten tilaamatta.
Nyt äsken kävin katsomassa ja se kohta oli poistettu, s-postiin ei vastattu kylläkään koska tätä kysyin.
Tiedä luottaako vieläkään tähän firmaan...
Kuka sen omistaa ja missä oikeasti toimii jos toimii?
Onko muita taatusti luotettavia vastaavia kauppoja?
- veroparatiisi
Epäilyttävää toimintaa.
Yhteystiedot eivät edes pidä paikkaansa:
Yritys rekisteröity viroon, osoite tiedoiksi annettu: "Metallimiehenkuja 10, 02150 Espoo" (ei löydy yritystä tuossa osoitteessa).
Yritys toimii kuitenkin Rautjärvellä, wanhan apteekin tiloissa?- Anonyymi
ruby2 kirjoitti:
kyllä oli REGUs tiloissa ainakin viime vuonna
on toimittanut jalokiviä jo yli 10 vuotta
- Anonyymi
Kaikki tuntuu kuitenkin toimivan
- Anonyymi
Ei minkäänlaista ammattiosaamista, kun kysyy timanteista tarkoilla spekseillä -- yrittää myydä huomattavasti huonompaa kiveä, pyytää etukäteismaksun, erittäin huono alkuvaikutelma.
Älkää kattoko vain hintaa, välttäkää IGI kivet.- Anonyymi
IGI ja Gia ovat kansainvälisesti tunnettuja ja tunnistettuja jalokivi laboratoriota .
Taitaa tällä edeltävällä kirjoittajalla olla itsellä aukkoja ammattiosaamisessa , kun ei tiedä IGI laboratorion tasoa - Anonyymi
Kyllä ennakkomakut ovat normaali käytäntö, Eipä taida myyjät lähetellä ylläolevalle jalokiviä laskullakaan
- Anonyymi
Varsinainen tonttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen tonttu!
ei kannata haukkua tontuksi, jos joku ei ole kätytänyt verkkokauppoja, niin ei heti ymmärrä , että tilaukset maksetaan etukäteen
- Anonyymi
Siis oletteko saaneet mitä olette tilanneet ?
Itsekin ihmettelin, kun ilmoittivat, että pitää ennakkoon maksaa... En uskaltanut tilata.- Anonyymi
Asiakaspalutteita löytyi täältä:
https://www.chrono24.fi/dealer/checkout-rating.htm?customerId=14992 - Anonyymi
aina on tullut mitä on tilattu ja nopeasti
- Anonyymi
kyllä olen saanut kaikki , mitä olen tilannut, ja pikaisesti useaan otteeseen
- Anonyymi00021
Meidän dokumentoidut palautteet 97% positiivisia
jalokivitukku.com
- Anonyymi
ovat todennäköisesti aitoja
- Anonyymi
Hyvin toimitukset pelanneet ja nopeasti, hyvä asikaspalvelu
- Anonyymi
näyttää olevan aitoja sekä synbteettisiä, mutta selvästi nimettyinä eri osastoilla
- Anonyymi
näyttävät aidoilta, ja onhaan niillä palautustakuu
- Anonyymi
näyttää olevan hyviä asiakaspalautteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514