Tiedätkö jalokivitukku.comin?
Jos tiedät niin voisitko kertoa minulle onko tässä linkissä olevat "jalokivet" aitoja
linkki:
http://www.jalokivitukku.com/12kpl-20ct-p-5185.html
jalokivet (jalokivitukku)
20
3740
Vastaukset
- jalokivihaukkatar
Uskon että kyllä, mutta laatu näyttää olevan äärimmäisen huono. Netistä pikaisesti selaamalla löysin kuvia vähän parempilaatuisista jalokivistä:
http://www.midaankulta.fi/kivivaihtoehdot.html- ruby1
Jalokivihaukkatar, miksi tuossa linkissä Midaan kullassa on ainakin safiireita ja smaragdeja kokonsa puolesta synteettisiä tai sitten jotain muuta kopiota , ei ainakaan aitoja, onkohan niillä aitojakin jalokiviä , vai pelkkiä jäljitelmiä
- veroparatiisi
Epäilyttävää toimintaa.
Yhteystiedot eivät edes pidä paikkaansa:
Yritys rekisteröity viroon, osoite tiedoiksi annettu: "Metallimiehenkuja 10, 02150 Espoo" (ei löydy yritystä tuossa osoitteessa).
Yritys toimii kuitenkin Rautjärvellä, wanhan apteekin tiloissa?- Anonyymi
ruby2 kirjoitti:
kyllä oli REGUs tiloissa ainakin viime vuonna
on toimittanut jalokiviä jo yli 10 vuotta
- Anonyymi
Kaikki tuntuu kuitenkin toimivan
- Anonyymi
Ei minkäänlaista ammattiosaamista, kun kysyy timanteista tarkoilla spekseillä -- yrittää myydä huomattavasti huonompaa kiveä, pyytää etukäteismaksun, erittäin huono alkuvaikutelma.
Älkää kattoko vain hintaa, välttäkää IGI kivet.- Anonyymi
IGI ja Gia ovat kansainvälisesti tunnettuja ja tunnistettuja jalokivi laboratoriota .
Taitaa tällä edeltävällä kirjoittajalla olla itsellä aukkoja ammattiosaamisessa , kun ei tiedä IGI laboratorion tasoa - Anonyymi
Kyllä ennakkomakut ovat normaali käytäntö, Eipä taida myyjät lähetellä ylläolevalle jalokiviä laskullakaan
- Anonyymi
Varsinainen tonttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen tonttu!
ei kannata haukkua tontuksi, jos joku ei ole kätytänyt verkkokauppoja, niin ei heti ymmärrä , että tilaukset maksetaan etukäteen
- Anonyymi
Siis oletteko saaneet mitä olette tilanneet ?
Itsekin ihmettelin, kun ilmoittivat, että pitää ennakkoon maksaa... En uskaltanut tilata.- Anonyymi
Asiakaspalutteita löytyi täältä:
https://www.chrono24.fi/dealer/checkout-rating.htm?customerId=14992 - Anonyymi
aina on tullut mitä on tilattu ja nopeasti
- Anonyymi
kyllä olen saanut kaikki , mitä olen tilannut, ja pikaisesti useaan otteeseen
- Anonyymi
ovat todennäköisesti aitoja
- Anonyymi
Hyvin toimitukset pelanneet ja nopeasti, hyvä asikaspalvelu
- Anonyymi
näyttää olevan aitoja sekä synbteettisiä, mutta selvästi nimettyinä eri osastoilla
- Anonyymi
näyttävät aidoilta, ja onhaan niillä palautustakuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947296- 1723741
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2362421- 482135
- 411988
- 471879
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251852- 601768
- 191753