Haluaisin yksinkertaisen (n. 180 x 150)takaseinättömän tummaksi petsatun puisen kirjahyllyn. Miten valitsen puusepän?
Solid Furniture tekee juuri sellaisia kuin haluan, mutta he ovat nostaneet hintoja 50 % (!!) viime vuodesta.
Ymmärrän että teetetty puinen kirjahylly maksaa rahaa, mutta ei ehkä kuitenkaan 2000 euroa.
Kirjahyllyn teettäminen
6
2614
Vastaukset
- juha
Sieltä löytyy,katso joku suhteellisen pieni mieluiten ammatinharjoittaja tyylinen tekijä.soita,esitä asiasi,käy paikanpäällä katsomassa paikat,kysy noin tarjous,ja tee päätös.
- suunnittelija
Mittatilauksena hyllyköitä saat mm. Helsingistä Sturenkadun ja Mäkelänkadun melkein kulmassa olevasta liikkeestä. En millään nyt muista liikkeen nimeä, mutta se on Sturenkadun puolella vähän risteyksestä ammattikoululle päin...
- luto1
Hei! Millaisen hyllyn sait ja mistä? Olen saman ongelman edessä nyt, 10 v myöhemmin.
- suunnittele
Olen teettänyt kirjahyllyn ja lipastoja vuosia sitten pienessä paikallisessa puusepän verstaassa (ei Helsinkiä). Laatu oli hyvä. Sen huomasin, että täytyy itse miettiä jokainen pienikin yksityiskohta, että saa haluamansa. Esim. kaapinoven reunan pyöristys vai ei, hyllyn ja sivuseinän paksuus ym kaikki vaikuttavat ulkonäköön ja tyyliin todella paljon. Kuva yksityiskohdasta, jonka haluaa, kannattaa olla. MDF on paljon edullisempaa kuin umpipuu ja umpipuuta voi jäljitellä viilulla. Olin itse tyytyväinen.
- Ei kannata
Kirjahyllyn teettäminen ei nykypäivän Suomessa kerta kaikkiaan ole järkevää. Kaikki puusepänliikkeet ovat kiinni omissa kummallisissa bisneksissään, eikä niiltä saa edes tarjousta. Jos joku suostuu hinnoittelemaan haluamasi hyllyn, niin se maksaa niin pöyristyttävän summan rahaa, että mieluummin menee huonekalukauppaan katselemaan Boknäsiä tai Ekenäsiä tai-mitä-niitä-nyt-on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576