Hei. Haluan käyttää vain luonnonmukaisia ihonhoitotuotteita. Mitä sanotte tuosta ainesluettelosta, onko tuo luonnonmukaista vai sisältääkö keinotekoisia aineita?
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/kaarmevoide-snakevenom-kasvoille-orange-care-50-ml-p-3598.html
Luonnonmukaistako?
3
73
Vastaukset
- ei hyvä
Viestistäsi ei käynyt ilmi, mitä tarkoitat luonnonmukaisella ja minkä vielä lasket keinotekoiseksi.
Mutta linkin sisältämän tuotteen ainesosat eivät tosiaankaan kasva puussa. Toinen syy välttää kyseistä puljua on se, että myyjä ei ole viitsinyt tai osannut kertoa sisältöä suomeksi. Lisäksi firmassa ei ole osaamista myytävien tuotteiden suhteen. Selostuksessa on asiavirheitä. Mitään topoferolia ei ole olemassa. Kyseessä on mitä ilmeisemmin tokoferoli eli E-vitamiini. Sitä käytetään rasvoissa säilöntäaineena eikä suinkaan terveysvaikutusten vuoksi.
Turvallisinta on ostaa pötikkä tavallisinta hajustamatonta perusvoidetta. Myös tummeli tai vaseliini käyvät hyvin, mutta kosteampia on kivampi käyttää.- Luontotyttö+
No olisiko tämä parempi vaihtoehto?
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/natura-media-baba-de-caracol-etanavoide-100ml-p-2373.html
Luonnonmukaisella tarkoitan voidetta, joka ei sisällä parabeenejä ym haitallisia aineita.
- 100µg
Hae ekokaupasta ihonhoitituotteita. Siellä on kunnon tavaraa, jos haluaa.
Esim. ruohonjuuri on 1 vaihtoehto ja on niitä muitakin isoissa kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741