OPERAATTORIN ESIMERKILLINEN PALVELU

Lempiasiakas

Menin ja tilasin joitakin vuosia sitten miniläppärin ja nettitikkuja ja jopa laajakaistankin. Oli ollut lähes 20vuotta asiakkaana tällä aikoinaan kotimaisella operaattorilla. Puhelinyhteydet ovat edelleen parhaat maassamme, ja netti toimii korvessa kannon nenässä. Mutta mutta, kun puhelin operaattori opiskelee laskutusta, se onkin sitten jo hurjaa menoa. Pyysin kaikki tilaukseni yhdellä kuukausilaskulla, no sehän nyt ei käy koska on eri osastot. Ja sitten alkoi sekoilu mitä ja milloinkin laskutetaan kiinteät kk hinnat olivat sovittu, mutta lasku tulee aina eri summalla ja väärällä tekstillä, jos asiasta jotenkin reklamoi niin vastausta ei tule, vaan perintä uhoaminen. Jos lasku sitten hieman odottaa ja maksaa laskun myöhässä viitepankkisiirrolla, niin maksu kohdistetaan johonkin toiseen laskuun.
Jos maksaa kertamaksuna läppärivuokran pois, oikealla viitteellä, niin sekin raha on kohdistettu muualle??? ja olen edelleen velkaa läppäristä.maksukuittikaan ei auta asiaa.. Kun asiaa lähtee hoitamaan perintätoimisto, niin hekin kohdistavat saapuneet rahat väärin, ottavat ensin omat kulunsa ja jättävät toimeksiantajansa ilman. Alkuperäiset velan pääomat ovat maksettu. Koska operaattori ei ole saanut perinnästä rahojaan, tulee minulle kaupankäyntikielto, ja joudun hankkimaan palvelut toisaalta.
Jos menen ostamaan vaikkapa teltan ja hinta on vaikkapa 50, mene kassalle ja sitten kassa ilmoittaakin ettei 50 e riitä, koska osa maksusta kohdistuu matkagrilliin ja makuupusseihin, joten pitää löytää toinen 50 euroa lisää.
Jääköhän teltta kassalle ja kävelenkö ulos??? ONKO TOSIAAN NIIN , että suuryhtiön työntekijät ovat kehiteleelleet hyvän systeemin lihottaa omaa pussia, ei kait sentään viitepankkisiirtoa ole kehitetty, siksi että varoja voi siirrellä miten sattuu. Luulis verottajan ja yhtiö johdon kiinnostuvan reskontran hoidosto, pistääkö joku omaan liiviin jotakin. Kun aikaa kuluu, niin perintä koittaa liittää korkoja pääomaksi, jotta summia saadaan kasvamaan, ja näin kasvaa korkoa korolle laittomasti. Kun hieman asiasta antaa palautetta, niin tiukkasävyisiä täti-immeisiä vastaa ettei ole väärin sekoittaa ja kohdistella varoja miten sattuu. Jos yhtiö olisi minun, muuttaisin kaikki prepaid muotoon, raha tulisi etukäteen, voisin polkea hieman kilpailijoiden hintoja ja kahmisin markkinoita, ja samalla tekisin miljoona säästön heittämällä epäpätevät reskontran hoitajat pihalle. Pihallahan he ovat jo kauan olleet.

0

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
        Ateismi
        21
        2247
      2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
        Ikävä
        70
        1136
      3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
        Ikävä
        109
        1001
      4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
        Ikävä
        72
        979
      5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
        Ikävä
        47
        974
      6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
        Ikävä
        55
        927
      7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
        Henkirikokset
        12
        901
      8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
        Ikävä
        31
        890
      9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
        Ikävä
        55
        888
      10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
        Ikävä
        47
        830
      Aihe