Flybelle haastatteluun menijöitä?

high over heels

Onkohan kenellekkään tullut vielä soittoja Flyben haastatteluihin, hakuhan päättyi viime viikolla.. odottavan aika on piiitkä.

17

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkera? realisti.

      Kuka hullu sinne hakee.. FC on aina ollut ja tulee takuulla aina olemaankin alansa riistofirma. Ja silti on vapaaehtoisia jonossa menossa riistettäväksi, jooten sama meno senkun jatkuu.

    • jeppisssss

      ensi viikolla haastattelut! tosin voi olla että ruotsinkieli jäätää niin etteivät ovet aukeakaan....

    • never ever

      Kuka sinne "suolakaivokseen" menee töihin? Ei kukaan järkevä.
      Fly Be Nordic on rekisteröity ruotsiin koska siellä huonommat palkat ja työolot.

      Siellä voi lentohenkilökunnan peuspalkka sisältää valmiiksi kaikki ns. lakisääteiset lisät.....ei ilta-yö-pyhä-ylityö tai muutakaan korvauksia tunneta ruotsissa mikäli työskentelee lentokoneessa...muilla aloilla kylläkin.

    • tuleva lentoemo?

      Täällä yksi haastatteluun kutsuttu! Soitto tuli maanantaina 12.9 ja haastattelupäiväksi parista vaihtoehdosta valitsin huomisen torstain. Ei voisi tällä hetkellä enää yhtään enempää jännittää! :D Halu alalle on kova ja täytyy nyt toivoa ettei pääsy kaadu ruotsin 'taitoihin', joita olen kyllä yrittänyt viime aikoina vähän treenailla..

    • J

      Minkälaisesta numerosta teille (noin suunnilleen) soitettiin? Pelkään että puhelu on mennyt ohi :S Tai sitten minua ei valittu edes haastetteluun...

    • i WANT fly flybe

      Hei, itse hain myös, mutta mullekkaan ei oo tullu kutsua. Saas nähdä että tuleekokaaaaan :) Jäädään odottelemaan! Laitan viestii jos tulee haastikseen tai hylkäys!
      Värikästä syksyä!

    • Lentoemoksi

      Siis yksilöhaastatteluthan on jo ohitse, itselläni on ensi viikolla ryhmähaastattelu psykologiset testit, eli toisin sanoen kakkoskierros. Sen jälkeen selviää pääseekö sisälle.

    • lentoemo!

      flybe ei varmasti ole se paras, mutta ei varmasti ei paskinkaan. jostain se on aloitettava. Ja jos todella emon työtä tahtoo tehdä niin varmasti hyvä paikka aloittaa! Joskus olis kyllä kiva lukea kirjoituksia siitä mitä itsellään on firmalle antaa, eikä vaan sitä mitä etuja sitä pitää saada. Pientä nöyryyttä kehiin!!! en itse ole flybe:llä enkä finskillä. Rakastan tätä työtä sen verran paljon että lentäsin ihan millä vaan, kunhan saan vaan lentää.!!!

      • lentoemo!

        niin ja oikein paljon onnea haastiksiin!!!! työ on ihanaa, jos sen vaan tuntee omakseen!! ;D


    • emoksi

      ketään kurssilee päässeitä?

    • mie vaan

      "Siellä voi lentohenkilökunnan peuspalkka sisältää valmiiksi kaikki ns. lakisääteiset lisät.....ei ilta-yö-pyhä-ylityö tai muutakaan korvauksia tunneta"

      Kyllä siellä ihan kohtuullinen TES on, löytynee ammattiliitto Pro:n sivuilta.
      Ja lentolisät maksetaan

    • lentoemoksi

      pääsin!!!

      • lentoemo!

        Onnea!!! vaikkei samassa firmasa ollakaan =) Nauti!! =)


      • lentoemoksi
        lentoemo! kirjoitti:

        Onnea!!! vaikkei samassa firmasa ollakaan =) Nauti!! =)

        Kiitos! :p


    • emoksi

      onnea! paljonko pääsi kaikkiaan, karsittiinko 2. vaiheessa vielä kuinka kovalla kädellä?

      • lentoemoksi

        Kiitos! :) en osaa sanoa itseasiassa, luultavasti kakkosvaiheeseen päässeistä reilu puolet pääsi sisään..? niin ainakin laskeskelin :)


    • emoksi

      paljonko siis otettiin kaikkiiaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe