Olin fani 80-luvulla, en ole käynyt kertaakaan keikalla vielä, mutta nyt suunnittelen, että voisin mennäkin kun lähelle tulevat. En ole löytänyt tuttavaa, ketä Dingo kiinnostaisi, ja yksin on tylsä mennä keikalle. Siksi en ole koskaan keikalla ollut.
Mitä on odotettavissa? Mistä on löydetty ne nykyiset muut bändin jäsenet?
Mitä Pepe, Pete, Jonttu ja Quuppa hommailee nykyään, ovatko musiikin kanssa tekemisissä, ja missäpäin Suomea asuvat? Asuuko kaikki vielä Porissa?
Mitä on odotettavissa nyky-Dingon keikalla?
olin fani silloin
1
137
Vastaukset
- Kävin ja nautin
Älä huolestu, kyllä sinne keikoille on muitakin tulossa - ihan varmasti.
Dingo soittaa kovaa, desibelejä riittää. Yleisöä on ikärajasta riippuen pikkutytöistä vanhoihin äijiin. Siis ihan kaikkea laidasta laitaan.
Vanhoja tuttuja biisejä soitetaan hieman uudella tyylilllä. Välispiikkejä kappaleiden lomassa jne. Nipa soittaa välillä itse kitaraa ja rumpuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066