Ongelmana on se että kokosin juuri tietokoneen... kaikki osat ovat uusia paitsi kovalevy on vanhasta tehdasvalmisteisesta tietokoneesta.
Koneesta tietoa sen verran että emolevy on Crosshair ||| formula ja kovalevy on joku wester digital Serial ATA (1tera).
Kone lähtee pyörimään normaalisti mutta jäää aina kohtaan "starting windows"
ilmoittaa että kiintolevyä ei löydy vaikka johdot ovat kaikki oikein liitettynä ja kiintolevy on testattu eri tietokoneella ja siinä toimi normaalisti.
Olisko neuvoja? pitääkö asentaa eka jotain ajureita tai vastaavaa?
Uusi kone ei tunnista vanhaa kovalevyä
9
355
Vastaukset
- 4zSn,*[Y
Mikä Windows? Kovalevyltä yrität käynnistää vai asennusrompulta?
- fffr5566
Onko käyttöjärjestelmä asennettu uudessa "ympäristössä."
Jos kovalevyllä on se vanha winukka,ei sen lataus varmastikkaan onnistu. - :OOOO
Windows 7 on käyttöjärjestelmä.. Ja oon kokeillut eri kovalevyjä jossa on toisessa Windows vista ja kolmannessa xp (XP käyttöjärjestelmä toimi vikasietotilassa) olen yrittännyt asentaa windowssia levyltä, mutta ei ole onnistunut koska kovalevyä ei kuulemma ole :/
- 4zSn,*[Y
Tunnistaako bios levyn? Onko bios asetuksissa levy achi vai ide?
- 4zSn,*[Y
4zSn,*[Y kirjoitti:
Tunnistaako bios levyn? Onko bios asetuksissa levy achi vai ide?
Kirjaimet väärässä järjestyksessä. Pitää olla ahci.
- :OOOO
En muista mikä se on nytten, mutta oon kokeillu ideä ja ahcia ja raiddia.. ei toimi missään.. sain USB tikulla (johon oli asennettu linuxin käyttöjärjestelmä) toimimaan koneen :D mutta miksi windows ei toimi tai ylipäätänsä kovalevy
- 4zSn,*[Y
Tee korjausasennus niin asennusohjelma laittaa kaikki kohdalleen.
- :OOOO
Olen kokeillut korjauttaa konetta mutta lopuks se sanoo että kaikki on korjattu, mutta sama vika edelleen korjauksesta huolimatta
- 4zSn,*[Y
Ota esiin Windowsin asennusromppu ja käynnistä uusi kone siltä. Sitten teet korjausasennuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu737363Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2127194Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä675206K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1274954Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734764Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1054581PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394510Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko824216Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023988- 1571620